Of Tinder.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? Uit het buitenland natuurlijk. Via couchsurfing kun je al wel in contact komen met een aantal.
Ik wist niet dat Tinder ook smaakvolle dames uit het buitenland te bieden hadquote:
Het is sowieso een gegeven feit dat er meer psycho's (man en vrouw) op dating sites te vinden zijn, aangezien het een stuk makkelijker is voor ze om contact te maken met (welwillende) slachtoffers. Ik kende mijn psycho ex ook van een forum (nee, niet Fok!).quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Tinder ook smaakvolle dames uit het buitenland te bieden hadNadeel is dat veel dating websites van die psycho girls te bieden hebben, meer % technisch gezien als IRL.
Ik heb die ervaring dus met mannen op datingsites... Veel psychos. De lullen vlogen me om de oren, net als de meest absurde sexverzoeken. Iets met komkommers, deo bussen, paarden, en een groep mensen in een afgehuurt cafequote:Op donderdag 15 mei 2014 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Tinder ook smaakvolle dames uit het buitenland te bieden hadNadeel is dat veel dating websites van die psycho girls te bieden hebben, meer % technisch gezien als IRL.
Ik had eigenlijk moeten zeggen, psycho's, waaronder dames en herenquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:50 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb die ervaring dus met mannen op datingsites... Veel psychos. De lullen vlogen me om de oren, net als de meest absurde sexverzoeken. Iets met komkommers, deo bussen, paarden, en een groep mensen in een afgehuurt cafe
Ja dat is beterquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk moeten zeggen, psycho's, waaronder dames en heren
Wil je me weg hebben ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zeg s_e, hoe is t eigenlijk met die baan afgelopen?
Of ik je weg wil hebbenquote:Op donderdag 15 mei 2014 18:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben ofzo![]()
Volg. week vrijdag schat ik dat ik foetsie ben. De maandag erop beginnen.
Het was een grap, excuses.quote:Op donderdag 15 mei 2014 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of ik je weg wil hebben
Ik hoorde je er de laatste tijd niet meer over en er leek op dat vlak niks meer te gebeuren, dus wou ik je gewoon even om een update vragen.
Maar goed, ik houd er al over op als dat je liever is.
Dus niet in de bankenwereld?quote:
Oh jawel. Wel in de bankenwereld. Maar een baan die qua werkzaamheden niet te vergelijken is met elkaar.quote:
Wat valt daar nou niet aan te snappen? Je weet toch dat het een wonder mag heten dat er niet al op de rooie knop gedrukt is?quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik snap niet dat mensen met een schoon geweten werknemers aan dat soort rotzooi banen helpen zonder daar slecht bij te slapen. Als je daar aan het werk gaat is het direct; "vaaaarwel carriere ..."
Goed dat je bepaalde dingen ook wel in ziet. Misschien er als les uithalen om toch echt te gaan leren om opener te zijn, hoe moeilijk dat ook is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Ze wist van dat ik in de jaren na m'n vorige relatie echt diep in m'n depressie kwam, en dat m'n persoonlijke problemen in die relatie een rol hadden gespeeld. Wat ze echter niet wist is dat bepaalde elementen nu de kop opstaken en dat die me deden denken aan toen. Ze wist daarom ook niet dat mijn gedrag daaraan te wijten was en ook niet dat ik even meer tijd in mezelf investeerde dan in haar, zelfs al deed ik dat voor haar en mij. Hier kwam ze pas achter toen ik nietsvermoedend met haar sprak via whatsapp.
Ik denk dat ik haar ook wel begrijp nu, al is dat natuurlijk veel te laat. Had ik eerder gehoord van haar hoe zij zich voelde, dan had het misschien anders geweest. Maar ja, wat als, wat als.Wat dat betreft hebben we beiden steken laten vallen. Zonde, maar helaas.
[..]
Dat is dan ook hetgeen waar ik mijn aandeel van de schuld bij leg, dus daar ben ik het helemaal met je eens.![]()
Helaas ben ik niet heel goed in mijn eigen gevoel en handelingen goed tegenover elkaar te plaatsen, anders had ik er eerder uit geweest, of minstens haar op de hoogte kunnen brengen. Ik snap denk ik wel hoe ze tot haar keuzes is gekomen, al ben ik het er niet mee eens. Maar een gedeelde mening is geen voorwaarde voor begrip.
Heb nu het gevoel dat ik al een heel eind onderweg ben met haar vergeven, al wacht ik het nog een dagje af om te kijken bij mezelf of ik alweer opensta voor contact. Denk dat ik iig nog niet klaar ben om een naam van de volgende jongen die ze naar bed neemt op m'n newsfeed geschreeuwd te zien staan.
Voor mij werkte het niet echt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef kvd het volgende:
Ben naar aanleiding van de post van zomertje (en het gesprek wat er bij mij over een tijdje aan zit te komen) eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen hier met AD. Ik weet dat er hier mensen zijn die daar wel aan zitten. Mag ik vragen wat jullie hebben (gehad) en wat jullie ervaring er mee is (was)?
en wat had je?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij werkte het niet echt.
Bijwerkingen waren er nauwelijks, maar echt veel baat had ik er ook niet bij
Nou, die medicaties werken per persoon weer andersquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:28 schreef kvd het volgende:
[..]
Die gaat voor mij nu dus op het lijstje mwoah haha...
Sinds 2011 aan de Paroxetine hier. Heeft me wel uit die diepe depressie getrokken, maar pas bij een flinke dosis. Heb ook minder last van paniekaanvallen endergelijke. Maar helemaal weg is t nooit gegaan. En helaas ben ik er wel 15kg van aangekomen (grrrrrrquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef kvd het volgende:
Ben naar aanleiding van de post van zomertje (en het gesprek wat er bij mij over een tijdje aan zit te komen) eigenlijk wel benieuwd naar de ervaringen hier met AD. Ik weet dat er hier mensen zijn die daar wel aan zitten. Mag ik vragen wat jullie hebben (gehad) en wat jullie ervaring er mee is (was)?
Ik ben wel van mening dat het grootste gedeelte van de mensen achterbaks, dom en naief is. En sorry, maar ik snap dat echt niet, want zelfs met de grootst bedoelde slechte gevoelens die ik zou kunnen kweken zou ik nog niet iemand aan een kut baan willen helpen zonder dat hij/zij daar uit kan komen. Maar dat is net zoiets als vreemdgaan, ik snap echt niet dat mensen dat doen. Naja, laat ik het anders formuleren, ik snap echt niet dat wanneer mensen vreemdgaan, de ander plotseling diegene niet meer wilquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat valt daar nou niet aan te snappen? Je weet toch dat het een wonder mag heten dat er niet al op de rooie knop gedrukt is?
De mensheid is niet achterlijk en achterbaks, maar een groot deel van de leden wel ..
Mirtazepine.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef kvd het volgende:
Dat snap ik. Daarom is het een mwoah en geen neequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, die medicaties werken per persoon weer anders
Je kan niet zeggen dat wat voor de 1 niet werkt, voor de ander ook niet werkt...maar voor mij werkte het niet echt.
Oei...die kilo's. Als het werkt is het wel mooi. Heb die kilo's er helaas zelf al zonder medicatie aangekregenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:30 schreef zomertje het volgende:
[..]
Sinds 2011 aan de Paroxetine hier. Heeft me wel uit die diepe depressie getrokken, maar pas bij een flinke dosis. Heb ook minder last van paniekaanvallen endergelijke. Maar helemaal weg is t nooit gegaan. En helaas ben ik er wel 15kg van aangekomen (grrrrrr) Inmiddels ben ik afgebouwd van 40mg naar 20mg, wil proberen hoe ik nu reageer met minder medicijnen.
Duidelijkquote:
Heb toch contact opgenomen vandaag, en enkele uren met elkaar geappt. Was fijn, brengt veel verheldering en lucht op.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:01 schreef kvd het volgende:
[..]
Goed dat je bepaalde dingen ook wel in ziet. Misschien er als les uithalen om toch echt te gaan leren om opener te zijn, hoe moeilijk dat ook is.
En wacht nog maar even met het contact weer aangaan. Geloof dat niemand het leuk vindt om zulke dingen te lezen/horen (zelfs als je zelf de relatie hebt verbroken weet ik uit eigen ervaring)
Dus toch nog closurequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb toch contact opgenomen vandaag, en enkele uren met elkaar geappt. Was fijn, brengt veel verheldering en lucht op.
Knap van je. En heel fijn dat je er wat aan hebt.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Heb toch contact opgenomen vandaag, en enkele uren met elkaar geappt. Was fijn, brengt veel verheldering en lucht op.
Escitalopram sinds een paar maanden/half jaartje? Had ik een jaar of 10 geleden mee moeten beginnen, dat had me bakken met ellende gescheeld.quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef kvd het volgende:
kut...en nu? Al een nieuwe afspraak staan?quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:04 schreef Raggingbull het volgende:
Gesprek zat er vandaag niet in.. zucht.. zou vandaag dat hele gedoe met mijn posts hier enzo gaan bespreken maar ze was zo druk dat het er niet van is gekomen. Zit ik dan nog steeds rete hard in spanning marja.. komt vast wel weer goed.
Ja volgende week ergens..quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
kut...en nu? Al een nieuwe afspraak staan?
Achterbaks is laag, maar wat voor gevaren zijn er voor jou persoonlijk als iemand dom is of naief?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat het grootste gedeelte van de mensen achterbaks, dom en naief is. En sorry, maar ik snap dat echt niet, want zelfs met de grootst bedoelde slechte gevoelens die ik zou kunnen kweken zou ik nog niet iemand aan een kut baan willen helpen zonder dat hij/zij daar uit kan komen. Maar dat is net zoiets als vreemdgaan, ik snap echt niet dat mensen dat doen. Naja, laat ik het anders formuleren, ik snap echt niet dat wanneer mensen vreemdgaan, de ander plotseling diegene niet meer wil!
Goede tip, want couchsurfen is leuk, en als je zo leuke meisjes/jongens leert kennen en er komt een gezellige avond van: des te beter. Toch enige nuance: mensen die daarop zitten om (seksueel) te scoren, zijn vrij vervelend. (Het "kriebelt" bij mij een beetje als Couchsurfing als datingsite wordt gebruikt of aangeraden, sorry).quote:Op donderdag 15 mei 2014 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan? Uit het buitenland natuurlijk. Via couchsurfing kun je al wel in contact komen met een aantal.
Succes met verdere gesprek en het voorbereidende nadenken dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:29 schreef kuolema het volgende:
[..]
Nou, dat moet wel, soort van, want het onderwerp was nog niet helemaal afgerond en ik moet er thuis nog over nadenken - ik kon op een gegeven moment niet meer nadenken en het werd me een beetje te spannend. Ik weet niet hoe dat zal gaan.
[..]
Huh? Je hebt een gesprek aangevraagd met een vriend?
Stil waiting... Nu met het afbouwen merk ik wel dat het ergste 'ik spring nu van een flat' gevoel er wat af is, maar megoed voelen? Neequote:Op donderdag 15 mei 2014 20:12 schreef zomertje het volgende:
Vandaag best een goeie dag gehad![]()
Hoorde van een collega dat die ook aan de anti depressiva is gegaan en hij had zich in 10 jaar nog niet zo goed gevoeld. Wel mooi als dat zo kan
Dat heb ik ook hoor, het ergste is er vanaf gegaan door de medicatie. Maar het jippie gevoel krijg je niet vanzelf. Maar t is beter dan 'niks is meer leuk en continue paniek'quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stil waiting... Nu met het afbouwen merk ik wel dat het ergste 'ik spring nu van een flat' gevoel er wat af is, maar megoed voelen? Nee
Oh dat verwacht ik natuurlijk ook niet, maar met die vorige meds werd het alleen maar erger. Zo erg dat mijn vriend me bijna smeekte te psych te bellen, en ik eigenlijk het punt al had bereikt dat dat me de moeite niet eens waard was..quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:08 schreef zomertje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor, het ergste is er vanaf gegaan door de medicatie. Maar het jippie gevoel krijg je niet vanzelf. Maar t is beter dan 'niks is meer leuk en continue paniek'
Tikje verwarrend wel...quote:Op donderdag 15 mei 2014 21:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Knap van je. En heel fijn dat je er wat aan hebt.
Ik gebruikte het ook niet als dating site of 'om te daten'. Maar wel om gewoon je weer onder mensen te gooien.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:35 schreef Mange-tout het volgende:
[..]
Goede tip, want couchsurfen is leuk, en als je zo leuke meisjes/jongens leert kennen en er komt een gezellige avond van: des te beter. Toch enige nuance: mensen die daarop zitten om (seksueel) te scoren, zijn vrij vervelend. (Het "kriebelt" bij mij een beetje als Couchsurfing als datingsite wordt gebruikt of aangeraden, sorry).
Omdat op werk technisch vlak sommige dingen daardoor letterlijk soms weken extra duren. Bijvoorbeeld mensen die een hekel 'per definitie' aan wiskunde hebben. En wanneer je dus met een wiskundige onderbouwing komt hoe bijvoorbeeld een derivaat gepriced is geloven ze daar niet zo in. Dat is kut.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Achterbaks is laag, maar wat voor gevaren zijn er voor jou persoonlijk als iemand dom is of naief?
Wat snap je dan niet aan die laatste 2 en waarom heb je er zo'n hekel aan?
Er zijn toch belangrijkere eigenschappen om te hekelen dan domheid en naiviteit? Waarom noem je juist die 2?
(Dat van dat vreemdgaan snap ikzelf ook niet btw, maar kan allerlij oorzaken hebben neem ik aan.)
Wat heb je hier van geleerd voor een volgende relatie?quote:
Wat jij beschrijft als dom & naief, beschrijf ik met "Oostindisch dom", oftewel mensen die, wanneer het overduidelijk is dat ze op een discussiepunt compleet weggevaagd zijn, gewoon doen of hun neus bloedt en alsnog hun eigen weg blijven volgen, tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 12:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat op werk technisch vlak sommige dingen daardoor letterlijk soms weken extra duren. Bijvoorbeeld mensen die een hekel 'per definitie' aan wiskunde hebben. En wanneer je dus met een wiskundige onderbouwing komt hoe bijvoorbeeld een derivaat gepriced is geloven ze daar niet zo in. Dat is kut.
Jij bent bijv. niet dom en naief omdat je genoeg zelfreflectie hier hebt laten tonen. Zonder zelfreflectie kom je echt nergens.
Misschien is dom en naief ook niet het goede woord, maar eerder koppig. Maar iemand die koppig is vind ik weer dom en naief![]()
Seroxat/Paroxetine/Deroxat/Paxil/hoe je het maar wil noemenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:25 schreef kvd het volgende:
Irritant stemmetje soms hè?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:35 schreef duracellkonijntje het volgende:
Ik voel soms nog verwarring over wat ik wel en niet kan doen, met name tijdens mijn vrije tijd. Ergens mis ik het om veel met mijn vrienden te zijn, maar dan is er ook vaak het stemmetje dat zegt dat ik uit moet rusten, of ik ben überhaupt te moe om echt actief met anderen bezig te zijn. Ik heb er dan gewoon geen zin in. Deze gemixte gevoelens maken me af en toe wel wat sip, maar alsnog blijft het tegelijkertijd ook makkelijker om het van me af te zetten. Net met m'n brakke hasses bijna drie kwartier gemediteerd, dat was ook wel even lekker.
I'm pretty fine, al merk ik wel dat ik bezorgd ben over de toekomst waardoor ik negatiever ga denken en daardoor zo'n licht gevoel van angst heb circuleren. Totaal zinloos, zo met de toekomst bezig zijn, maar toch wel vaak waarheid.quote:Zo, lang verhaal. Hoe gaat het met de mensen hier?
Die van mij werd boos en ik moest de huisartsen post bellen... dat was voor de meds trouwens.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat verwacht ik natuurlijk ook niet, maar met die vorige meds werd het alleen maar erger. Zo erg dat mijn vriend me bijna smeekte te psych te bellen, en ik eigenlijk het punt al had bereikt dat dat me de moeite niet eens waard was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |