abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140146633
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef zomertje het volgende:

[..]

Hoe heb je hem stil gekregen dan? Bij mij is ie er eigenlijk veel te vaak.
Ik ben dat stemmetje gaan negeren en ben gaan doen (of pogingen doen tot moet ik eerder zeggen :') ) om juist te doen wat dat stemmetje me verbood. Maar het was heel moeilijk (ik was toch in therapie, dus had een veilige omgeving om die theorie in de praktijk te brengen). Dat en ik ontmoette daar mn 1e vriendinnetje, zij heeft een grote rol gespeeld hierin door me te laten zien, merken en voelen dat ik het -wel- waard was.

Edit: Want dat is dat stemmetje volgens mij eigenlijk: Om je te vertellen dat je het niet waard bent...maar dat stemmetje loog, dat weet ik nu wel.
Het stemmetje was een reliek uit mn verleden waarmee afgerekend diende te worden.
pi_140149215
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben dat stemmetje gaan negeren en ben gaan doen (of pogingen doen tot moet ik eerder zeggen :') ) om juist te doen wat dat stemmetje me verbood. Maar het was heel moeilijk (ik was toch in therapie, dus had een veilige omgeving om die theorie in de praktijk te brengen). Dat en ik ontmoette daar mn 1e vriendinnetje, zij heeft een grote rol gespeeld hierin door me te laten zien, merken en voelen dat ik het -wel- waard was.

Edit: Want dat is dat stemmetje volgens mij eigenlijk: Om je te vertellen dat je het niet waard bent...maar dat stemmetje loog, dat weet ik nu wel.
Het stemmetje was een reliek uit mn verleden waarmee afgerekend diende te worden.
Mooi verwoord. Herkenbaar ook. Ik doe ff :6
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  maandag 19 mei 2014 @ 22:59:57 #278
47102 Elvi
miemkwien
pi_140151901
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef zomertje het volgende:

[..]

Hou je van laagdrempelig sporten met meer mensen die psychisch iets hebben? Kwintes organiseert 2x per week sport, zoals volleybal, badminton enz. Kost bijna niks :) Ik ben halve vrijwilliger en sport ook graag mee.
Ehm... ik ben niet zo heel erg van de sport :@ Ik doe wel aan buikdansen (ok dat is ook een sport :P) maar ik ben niet zo goed in echt prestaties leveren en competities enzo :@
Maar is er een website daarvan want ik wil het wel overwegen (yolo _O- )

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook creatieve therapie gehad en dit is wat ik deed om dat te overleven :P :
Ik deed gewoon het 1e wat in me opkwam. Als ik bijvoorbeeld iets moest tekenen (weet ik veel, een stad oid), dan tekende ik een vage plattengrond van een stad (compleet met weggetjes en akkerbouw eromheen enzo) met in 1 hoek een groot gapend zwart gat erin...
Die stad...was feitelijk een afbeelding van mijzelf. Ik was op de goeie weg (stad met straatjes enzo) maar had nog een lange weg te gaan (donkere vlek op de kaart).

Alleen jammer dat door een ietswat funest einde al mn werk van daarzo vernietigd is (ze vroegen me niks ofzo...maarja, ik overleef het ook wel zonder al dat werk).
Ik las je beschrijving en ik moest denken aan SimCity :P

Wel zonde dat alles gewoon vernietigd is -O- wat een raar beleid dan. Lijkt me juist belangrijk dat je daar zelf iets over te zeggen hebt.
  maandag 19 mei 2014 @ 23:03:41 #279
47102 Elvi
miemkwien
pi_140152129
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:47 schreef zomertje het volgende:

[..]

Ik maak allerlei dingen zelf van vilt en heb ansichtkaarten en kalenders met mn tekeningen. Mn werk staat op http://dekleinekunstenaar.nl
Heb je iets met recyclen en hergebruiken en daar kunst van te maken? Want dan weet ik nog wel een verkooppunt voor je ;)

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:06 schreef kuolema het volgende:
Ik heb deze week evaluatie bij therapie. Best wel eng ...
Dan hoor ik hoe de groep en de therapeuten mij zien en moet ik mezelf evalueren en dat voorlezen. :{ Daar zie ik best wel tegenop.
Hmm wat raar dat de groep jou gaat evalueren.. Wat hebben die nou te zeggen? -O- Het voelt heel onveilig aan dus ik snap dat je het eng vind... En ik ben blij dat ik geen groepstherapie heb :@ Het lijkt me echt de hel op aarde. Maar misschien is dit niet heel geruststellend voor jou dus ik hou mn mond weer ;) :X
pi_140152756
Nvm

[ Bericht 98% gewijzigd door Miniem op 19-05-2014 23:51:19 ]
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 19 mei 2014 @ 23:49:36 #281
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140154327
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hmm wat raar dat de groep jou gaat evalueren.. Wat hebben die nou te zeggen? -O- Het voelt heel onveilig aan dus ik snap dat je het eng vind... En ik ben blij dat ik geen groepstherapie heb :@ Het lijkt me echt de hel op aarde. Maar misschien is dit niet heel geruststellend voor jou dus ik hou mn mond weer ;) :X
Ja dank je wel he :P
Op dinsdag gaat degene die geëvalueerd wordt weg om zelf een formulier in te vullen en ondertussen moet de rest van de groep ook een formulier invullen, ze bespreken dan welke schema's en modi ze bij je zien, waarin dat naar voren komt, wat er goed en minder goed gaat. Dus ze gaan over je praten terwijl je er niet bent ... Op vrijdag krijg je dat dan allemaal te horen - 1 persoon leest dat voor, je moet je eigen evaluatie voorlezen en de therapeuten hebben een stukje geschreven over je voortgang dat zij dan ook voorlezen.

Ik vind het doodeng en het lijkt me ook erg ongemakkelijk.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140156407
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ehm... ik ben niet zo heel erg van de sport :@ Ik doe wel aan buikdansen (ok dat is ook een sport :P) maar ik ben niet zo goed in echt prestaties leveren en competities enzo :@
Maar is er een website daarvan want ik wil het wel overwegen (yolo _O- )

Het is niet zo van de competitie enzo, vooral van de met veel plezier een balletje meppen enzo :) Dat je wat doet ipv thuis zitten, dat is het doel.

quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Heb je iets met recyclen en hergebruiken en daar kunst van te maken? Want dan weet ik nog wel een verkooppunt voor je ;)
Dat doe ik niet zo veel eigenlijk, tenzij je t gebruik van wol ook als recyclen ziet hihi ;)
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:06:01 #283
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140159197
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef Gray het volgende:

[..]

"Come to the darkside, Luke." >:)

Ik heb me net ingeschreven bij de sportschool; morgen beginnen. *)

En mijn ex is een bitch.
Hahah, precies. Het ging wel goed, was even vreemd om haar weer te zien, maar uiteindelijk een leuk gesprek gehad. Het geeft wel wat closure op een bepaalde manier. Pff, wat een emotionele rollercoaster zeg. Mijn ex hier, meer mijn angsten confronteren, steeds meer stagelopen. Nouja het lijkt allemaal gewoon te kunnen ondanks deze dingen dus dat voelt wel goed. :)

Sportschool, nice! Fit for Free? ;) En waarom is je ex een bitch (apart from the obvious reasons)?
Ignorance is bliss
pi_140159873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:06 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Hahah, precies. Het ging wel goed, was even vreemd om haar weer te zien, maar uiteindelijk een leuk gesprek gehad. Het geeft wel wat closure op een bepaalde manier. Pff, wat een emotionele rollercoaster zeg. Mijn ex hier, meer mijn angsten confronteren, steeds meer stagelopen. Nouja het lijkt allemaal gewoon te kunnen ondanks deze dingen dus dat voelt wel goed. :)

Sportschool, nice! Fit for Free? ;) En waarom is je ex een bitch (apart from the obvious reasons)?
Drukke tijd zo te zien. Hou jezelf goed in de gaten; een druk gevoelsleven kan vermoeiender zijn dan het lijkt. Je wil niet uitgeput raken.

Gewoon sportschool abonnement.

The obvious reasons vooral. Verder lijkt ze vooral verward, omdat ze zichzelf niet behoed voor pijn door aan te geven dat iemand 'r pijn doet. Vervolgens vreemdgaan omdat die ander 'r pijn zou hebben gedaan, dat ze elk moment had kunnen voorkomen. Zelfs al had ze maar één keer iets gezegd! Het is zo onnodig pijnlijk geweest allemaal. Maar ja.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:53:22 #285
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140161559
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Drukke tijd zo te zien. Hou jezelf goed in de gaten; een druk gevoelsleven kan vermoeiender zijn dan het lijkt. Je wil niet uitgeput raken.

Gewoon sportschool abonnement.

The obvious reasons vooral. Verder lijkt ze vooral verward, omdat ze zichzelf niet behoed voor pijn door aan te geven dat iemand 'r pijn doet. Vervolgens vreemdgaan omdat die ander 'r pijn zou hebben gedaan, dat ze elk moment had kunnen voorkomen. Zelfs al had ze maar één keer iets gezegd! Het is zo onnodig pijnlijk geweest allemaal. Maar ja.
Ja dat doe ik ook zeker. Qua stage stabiliseer ik mezelf eerst op elke dag tot 4 uur de komende weken. Kan ik daar even aan gewennen. Voor de rest hier en daar gewoon avondjes alleen en als ik ergens écht geen zin in heb doe ik het niet. Aan de andere kant moet ik het niet te erg door laten slaan. Als ik iets met mijn vrienden wil doen maar het niet durf vanwege de angst, dan is daar aan toegeven ook niet verstandig. Het besluit om daar mee bezig te gaan is een behoorlijke confrontatie.

Het klinkt alsof je nog wel erg begaan bent met je ex, ondanks dat ze je pijn heeft gedaan. Ik durf je nog niet precies te zeggen hoe, maar het lijkt me toch onnodig om wakker te liggen om pijn van iemand die jou pijn heeft gedaan?
Ignorance is bliss
pi_140161785
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:53 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook zeker. Qua stage stabiliseer ik mezelf eerst op elke dag tot 4 uur de komende weken. Kan ik daar even aan gewennen. Voor de rest hier en daar gewoon avondjes alleen en als ik ergens écht geen zin in heb doe ik het niet. Aan de andere kant moet ik het niet te erg door laten slaan. Als ik iets met mijn vrienden wil doen maar het niet durf vanwege de angst, dan is daar aan toegeven ook niet verstandig. Het besluit om daar mee bezig te gaan is een behoorlijke confrontatie.
Klinkt goed. Waarom een confrontatie?

quote:
Het klinkt alsof je nog wel erg begaan bent met je ex, ondanks dat ze je pijn heeft gedaan. Ik durf je nog niet precies te zeggen hoe, maar het lijkt me toch onnodig om wakker te liggen om pijn van iemand die jou pijn heeft gedaan?
Het mocht dan niet wederzijds zijn, ik gaf wel om haar. En ja, ik ben des duivels over de vernedering die ik heb gekregen, maar ik wil niet langer de persoon zijn die daarnaar handelt. Bovendien herken ik haar gedrag van mezelf van heel wat jaren terug. Gelukkig ben ik zo niet meer. Maar ik denk wel dat ze het zelf moet leren. Ik zoek nu ook geen contact meer, zelfs al zit ze nog regelmatig in m'n hoofd.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:25:49 #287
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140162453
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Klinkt goed. Waarom een confrontatie?

[..]

Het mocht dan niet wederzijds zijn, ik gaf wel om haar. En ja, ik ben des duivels over de vernedering die ik heb gekregen, maar ik wil niet langer de persoon zijn die daarnaar handelt. Bovendien herken ik haar gedrag van mezelf van heel wat jaren terug. Gelukkig ben ik zo niet meer. Maar ik denk wel dat ze het zelf moet leren. Ik zoek nu ook geen contact meer, zelfs al zit ze nog regelmatig in m'n hoofd.
Ik voel dat dit de volgende stap is in het losbreken van die angst. Meditatie leert me meer afstand te nemen en heeft mij de laatste maanden enorm veel ruimte gegeven, alleen ik merkte ik aan mijn gedrag dat ik expres dingen steeds niet deed puur uit angst, niet uit wil. Confrontatie lijkt me de beste manier om aan mezelf te bewijzen dat dit wel kan. Door af en toe wél dingen te ondernemen (en niet elke avond maar binnen zitten puur omdat ik denk dat ik anders instort), inzien dat ontspanning breder kan zijn dan alleen zitten en voor mezelf elke week op te schrijven wat ik in die context goed heb gedaan. :) Het is echt mijn diepst gewortelde angst recht aankijken en dat kost de laatste dagen een hoop energie.

Het is goed dat je geen contact meer zoekt. Cold turkey is de moeilijkste weg, maar wel de beste. Wellicht denk je haar ergens voor te moeten behoeden, maar dit hoeft niet. Ze is niet langer jouw probleem. Laat haar haar eigen weg vinden net als jij dat moet doen. ;)
Ignorance is bliss
pi_140162907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:25 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Ik voel dat dit de volgende stap is in het losbreken van die angst. Meditatie leert me meer afstand te nemen en heeft mij de laatste maanden enorm veel ruimte gegeven, alleen ik merkte ik aan mijn gedrag dat ik expres dingen steeds niet deed puur uit angst, niet uit wil. Confrontatie lijkt me de beste manier om aan mezelf te bewijzen dat dit wel kan. Door af en toe wél dingen te ondernemen (en niet elke avond maar binnen zitten puur omdat ik denk dat ik anders instort), inzien dat ontspanning breder kan zijn dan alleen zitten en voor mezelf elke week op te schrijven wat ik in die context goed heb gedaan. :) Het is echt mijn diepst gewortelde angst recht aankijken en dat kost de laatste dagen een hoop energie.
Ja, dat vergt zeker wat van je. Is het een idee om over die dingen te mediteren die je uit angst liever niet doet? Ik heb gemerkt dat het helpt om een emotie compleet toe te laten en het aandachtig te volgen. Je ziet het opkomen, broeien en stormen, en weer afnemen. Hiermee leer je de verwerking.

Dat is wat ik probeer momenteel. Lastig wel hoor, het is niet als een gewoonte afleren.

quote:
Het is goed dat je geen contact meer zoekt. Cold turkey is de moeilijkste weg, maar wel de beste. Wellicht denk je haar ergens voor te moeten behoeden, maar dit hoeft niet. Ze is niet langer jouw probleem. Laat haar haar eigen weg vinden net als jij dat moet doen. ;)
Het is vooral dat ik mezelf ergens voor moet behoeden. Ik zal 'r sowieso nog vaker zien, dus het is verstandig een zekere afstand te creeren, gevoelsmatig gezien. En verder zoveel het mogelijk is uiteraard. En de paar dingetjes die ik op zich nog wel wil uiten zijn onnodig kwetsend, of zinloos.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:05:02 #289
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140163734
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:39 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, dat vergt zeker wat van je. Is het een idee om over die dingen te mediteren die je uit angst liever niet doet? Ik heb gemerkt dat het helpt om een emotie compleet toe te laten en het aandachtig te volgen. Je ziet het opkomen, broeien en stormen, en weer afnemen. Hiermee leer je de verwerking.

Dat is wat ik probeer momenteel. Lastig wel hoor, het is niet als een gewoonte afleren.

[..]

Het is vooral dat ik mezelf ergens voor moet behoeden. Ik zal 'r sowieso nog vaker zien, dus het is verstandig een zekere afstand te creeren, gevoelsmatig gezien. En verder zoveel het mogelijk is uiteraard. En de paar dingetjes die ik op zich nog wel wil uiten zijn onnodig kwetsend, of zinloos.
Het is een idee. Meestal als ik zoiets tijdens een meditatiesessie op voel komen dan laat ik het gewoon zijn. Gek genoeg zijn de angstgedachten het ergst buiten het mediteren om. Het is alsof zodra ik mijn ogen open het motortje weer gaat draaien. Wat ik door het mediteren probeer is wat ik ook voel, het gewoon op te laten komen, te voelen en te laten. Dit geldt ook voor angstige gedachten. Wel wil ik trachten mijn primaire focus in het directe hier en nu te houden en deze dus niet gericht op mijn angstklachten te richten.

Maar jezelf behoeden voor wat? Die moeilijke emoties zijn normaal, daar hoef je je niet voor te verstoppen. Op het moment waarop de wond nog vers is denk je altijd iets met die gevoelens te moeten doen. Maar voel ze gewoon, praat er desnoods over, maar laat ze hun natuurlijke gang gaan.
Ignorance is bliss
pi_140164564
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Het is een idee. Meestal als ik zoiets tijdens een meditatiesessie op voel komen dan laat ik het gewoon zijn. Gek genoeg zijn de angstgedachten het ergst buiten het mediteren om. Het is alsof zodra ik mijn ogen open het motortje weer gaat draaien. Wat ik door het mediteren probeer is wat ik ook voel, het gewoon op te laten komen, te voelen en te laten. Dit geldt ook voor angstige gedachten. Wel wil ik trachten mijn primaire focus in het directe hier en nu te houden en deze dus niet gericht op mijn angstklachten te richten.
Buiten het mediteren komen die angstgedachten onverwacht, dus niet gek dat ze erger lijken. Op den duur zal je het mediteren meenemen in je dagelijks leven, dus daar is hoop. :)

quote:
Maar jezelf behoeden voor wat? Die moeilijke emoties zijn normaal, daar hoef je je niet voor te verstoppen. Op het moment waarop de wond nog vers is denk je altijd iets met die gevoelens te moeten doen. Maar voel ze gewoon, praat er desnoods over, maar laat ze hun natuurlijke gang gaan.
Nou, sterke emoties kan ik echt heel moeilijk mee overweg doorgaans. Wat dat betreft ben ik ook wel alles of niets; of ik ben heel zen, of ik ben een storm in een glas water. Ik bevecht ze niet, niet bewust iig, en wanneer ik merk dat ik het toch doe, laat ik het weer gaan. Maar ik moet mezelf wel afsluiten voor haar, want ondanks dat ze me eigenlijk geen pijn meer kan doen, wil ik me niet langer kwetsbaar opstellen bij haar.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:56:07 #291
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_140166911
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Buiten het mediteren komen die angstgedachten onverwacht, dus niet gek dat ze erger lijken. Op den duur zal je het mediteren meenemen in je dagelijks leven, dus daar is hoop. :)

[..]

Nou, sterke emoties kan ik echt heel moeilijk mee overweg doorgaans. Wat dat betreft ben ik ook wel alles of niets; of ik ben heel zen, of ik ben een storm in een glas water. Ik bevecht ze niet, niet bewust iig, en wanneer ik merk dat ik het toch doe, laat ik het weer gaan. Maar ik moet mezelf wel afsluiten voor haar, want ondanks dat ze me eigenlijk geen pijn meer kan doen, wil ik me niet langer kwetsbaar opstellen bij haar.
Ja dat is wel zo. Ik merk ook al dat ik, ook al in kleine mate, voor het eerst wat afstand voel tussen mij en mijn emoties/gedachten. Ik blijf gewoon doorgaan, houd er rekening mee dat door mijn angsten te confronteren het weer wat erger kan worden en blijf gewoon mijn rust pakken. Zo lang die stress maar binnen de perken blijft is veel mogelijk. ;)

Het mooie is dat je je ook niet kwetsbaar HOEFT op te stellen, want je hebt niks meer met haar te maken. Verbreek al het contact, laat haar zitten, ze is een gesloten boek. Ook al heb je je bij haar kwetsbaar opgesteld, je hoeft je niet anders voor te gaan doen dan dat je bent. Wees jezelf, leef je leven en er komt vanzelf iemand waarmee je wél die klik hebt. Zij is niet de graadmeter die bepaalt hoe jij over jezelf denkt, ook al denk je dat zelf wellicht nog wel. ;)
Ignorance is bliss
pi_140167225
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja dank je wel he :P
Op dinsdag gaat degene die geëvalueerd wordt weg om zelf een formulier in te vullen en ondertussen moet de rest van de groep ook een formulier invullen, ze bespreken dan welke schema's en modi ze bij je zien, waarin dat naar voren komt, wat er goed en minder goed gaat. Dus ze gaan over je praten terwijl je er niet bent ... Op vrijdag krijg je dat dan allemaal te horen - 1 persoon leest dat voor, je moet je eigen evaluatie voorlezen en de therapeuten hebben een stukje geschreven over je voortgang dat zij dan ook voorlezen.

Ik vind het doodeng en het lijkt me ook erg ongemakkelijk.
Dat is natuurlijk ook niet zo gek, deze methode is behoorlijk confronterend en direct (beetje medogenloos misschien zelfs). Ik hoop dat je het gaat trekken, je moet wel doorzetten hoor! :P Niet te snel opgeven :)
Edit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef duracellkonijntje het volgende:

[..]

Even een ideetje opgooien hoor, is het misschien een idee voor jou om (ipv of naast het mediteren) gewoon een endje te gaan wandelen? Afgezien van dat het ook nog eens gezond is, heb je dan je ogen open (of je moet helderziend zijn oid :P ). Wandelen hielp mij enorm om mn ervaringen te verwerken, ik zag ze gewoon opkomen en ging simuleren, het slechts een beetje aansturen en voor de rest de gedachtenstroom gewoon laten gaan. Ik nam ook altijd papier en meerdere pennen mee (die dingen zijn ook zo onbetrouwbaar _O- ) en ging op een bankje of in een portiek schrijven als ik daar behoefde aan had.

[ Bericht 18% gewijzigd door magnetronkoffie op 20-05-2014 14:13:37 ]
pi_140167869
Thanks batterijkonijn. O+

Zie net dat ik er wel weer een paar grijze haren bij heb gekregen! :D
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:32:16 #294
399061 kuolema
vermaledijd
pi_140173052
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook niet zo gek, deze methode is behoorlijk confronterend en direct (beetje medogenloos misschien zelfs). Ik hoop dat je het gaat trekken, je moet wel doorzetten hoor! :P Niet te snel opgeven :)
Ik heb toch geen evaluatie deze week ...volgens het rooster dat we een paar weken geleden hebben gekregen wel, maar er zou een maand pauze tussen de vorige en de mijne zitten, maar de vorige evaluaties zijn door o.a. afwezigheid van mensen steeds verzet, waardoor er nu geen pauze was. En een van de therapeuten is er niet deze week. Dus of het nu pas over een maand is weet ik niet zeker.
Lekker duidelijk weer ... waarom maken ze die roosters dan überhaupt!
Systeemgesprek is ook al 2 keer verzet en ik ben benieuwd of mijn gesprek van vrijdag wel doorgaat ...
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_140175299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 17:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ik heb toch geen evaluatie deze week ...volgens het rooster dat we een paar weken geleden hebben gekregen wel, maar er zou een maand pauze tussen de vorige en de mijne zitten, maar de vorige evaluaties zijn door o.a. afwezigheid van mensen steeds verzet, waardoor er nu geen pauze was. En een van de therapeuten is er niet deze week. Dus of het nu pas over een maand is weet ik niet zeker.
Lekker duidelijk weer ... waarom maken ze die roosters dan überhaupt!
Systeemgesprek is ook al 2 keer verzet en ik ben benieuwd of mijn gesprek van vrijdag wel doorgaat ...
Zeg, je hebt toch geen groepstherapie daar waar ik het had he???
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 14:29 schreef Gray het volgende:
Zie net dat ik er wel weer een paar grijze haren bij heb gekregen! :D
Als je dit letterlijk bedoelt, wacht maar tot je mij eens een keer gezien hebt, dan zullen een paar grijze haartjes jou niet meer storen :P
pi_140175728
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je dit letterlijk bedoelt, wacht maar tot je mij eens een keer gezien hebt, dan zullen een paar grijze haartjes jou niet meer storen
Ja, letterlijk. :P

Maar ben net 30 man! :o
pi_140176279
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, letterlijk. :P

Maar ben net 30 man! :o
Kan altijd erger, daar ben ik het levende bewijs van :P
Komt door al mn zorgen uit het verleden _O- :')
pi_140176569
Ff een oppeppertje:
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:14:43 #299
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_140185535
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Gray het volgende:
Ff een oppeppertje:
[ afbeelding ]
Het enige waar ik niet in mee kan komen is 'the most damaged' people.

En dit; 'they do not wish to see anyone else suffer the way they do' als vrij codependent. Je moet juist voor jezelf zorgen en niet de zwarte piet spelen omdat je juist een ander geen pijn wil doen. Je moet jezelf vooral geen pijn willen doen.

Voor de rest top dagje gehad. Ben in Antwerpen geweest. Kutstadt!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140190324
Brussel is veul leukerder inderdaad. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')