Laat hem Tehatex of M&O makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Moira. het volgende:
WheheMono ging net voor de lol het VMBO-TL examen Aardrijkskunde van 2013 maken.. Haalt 'ie gewoon een 7,8
Hij is nu het havo examen van 2011 aan het maken, ik had daar een 6,3 voor gehaald.
Ben benieuwd hoe ver hij komt zonder de lesstof gehad te hebbenAls het hoger is dan een 6,3 ga ik ernstig twijfelen aan de waarde van mijn diploma 'waar ik zo hard voor gewerkt heb'
Tehatex jaquote:
Leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil niet op een jongetje lijken.
Binnenkort dit chapsel. Dan ben ik geen Vargje meer
.
[ afbeelding ]
Varg is gemeeeeen. En ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuken ik zal deze slechte grap bij deze afkappen.
Oké nog 1x dan.
Sorry Varg.
Varg Vikernes is een beruchte boze man der metalen. En Littlerabbit vindt dat ik op hem in zijn jongere jaren lijk.quote:
ik ken hem niet, maar hij leek op een meisje vroeger?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Varg Vikernes is een beruchte boze man der metalen. En Littlerabbit vindt dat ik op hem in zijn jongere jaren lijk.
ik heb me zelfs laten vertellen dat het er 1 isquote:
Op FOK!?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me zelfs laten vertellen dat het er 1 is
ja, meisjes op fok schijnen zeldzaam te zijnquote:
Genoeg meisjes op fokquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, meisjes op fok schijnen zeldzaam te zijn
Vooral die Moira is echt een kakhoerquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg meisjes op fok
aardige meisjes zijn zeldzaam
ken moira niet dus kan ook niet zeggen of ze een hoer is of nietquote:
ja, echt walgelijk,quote:
Pfff, wat een druktemaker is dat zeg. Kan niet eens fatsoenlijk een joint roken met zo'n stuiterbal in de buurt.quote:
Die meisjes zijn mentaal allemaal net kerelsquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg meisjes op fok
aardige meisjes zijn zeldzaam
of het zijn gewoon liegende bitchesquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die meisjes zijn mentaal allemaal net kerels
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of het zijn gewoon liegende bitches
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, ach als mono en moira er maar zijn toch
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
wah wat een kkrpc is dit zeg godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Was 't echt zo erg, ja?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfff, wat een druktemaker is dat zeg. Kan niet eens fatsoenlijk een joint roken met zo'n stuiterbal in de buurt.
pc*quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken
wat is een rpc?
imacquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pc*
imac van mn zusje is langzaam as fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |