Er is bier, wat maakt het uit?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Waarom zo snel weer een meet?! Dan is het meet-gevoel er toch af?
is pas in juli weer en hopelijk dan WEL met goed weer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Zegt het ze snow. een week later is altijd beter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
Haha ah.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zegt het ze snow. een week later is altijd beter.
Kunnen we je verjaardag alsnog vieren
Ik weet niet eens wie er allemaal gaan trouwensquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha ah.zijn niet echt mijn mensen om te meeten op jou en wat anderen na.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
Vind het niet erg om sommige weer zo snel te zien.
Hehe, ach als mono en moira er maar zijn tochquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er allemaal gaan trouwens
Ik weet er nog wel een paarquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, ach als mono en moira er maar zijn toch
Vroeger elke keer met friet halen zondag kregen we stadnaard een softijsje gratis mee om daar te etenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik ga zo een ijsje halen en eten vlak voor het eten
#yolo#genieten#lekkergek#herkenmezelfniet
Dat dit kan in Nederland!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik ga zo een ijsje halen en eten vlak voor het eten
#yolo#genieten#lekkergek#herkenmezelfniet
Gratis suikerziekte bij je diabetes nomquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vroeger elke keer met friet halen zondag kregen we stadnaard een softijsje gratis mee om daar te eten
wolla noem je mij dik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gratis suikerziekte bij je diabetes nom
is dat niet hetzelfdequote:Op woensdag 14 mei 2014 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gratis suikerziekte bij je diabetes nom
Snapt fl toch nietquote:
Al mag Nicki van mij toch wel snel weer een film uitbrengen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:25 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al mag Nicki van mij toch wel snel weer een film uitbrengen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed hoor. Kan jij je nog een beetje voorbereiden op grappen ten koste van mijn persoon
Ik ben jellyquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag Moirapoly twee keer in ongeveer twee weken, dat was wel even heftig.
O ben je een blobfish danquote:
Ik ben benieuwd. Als is de juiste opening vinden natuurlijk nog belangrijkerquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]heb al een schrift volgeschreven met potentiële opmerkingen
Jij bent echt geen blobfish hoorquote:
Ik wil niet op een jongetje lijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent echt geen blobfish hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |