quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al mag Nicki van mij toch wel snel weer een film uitbrengen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed hoor. Kan jij je nog een beetje voorbereiden op grappen ten koste van mijn persoon
Ik ben jellyquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag Moirapoly twee keer in ongeveer twee weken, dat was wel even heftig.
O ben je een blobfish danquote:
Ik ben benieuwd. Als is de juiste opening vinden natuurlijk nog belangrijkerquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]heb al een schrift volgeschreven met potentiële opmerkingen
Jij bent echt geen blobfish hoorquote:
Ik wil niet op een jongetje lijkenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent echt geen blobfish hoor
[ afbeelding ]
Laat hem Tehatex of M&O makenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Moira. het volgende:
WheheMono ging net voor de lol het VMBO-TL examen Aardrijkskunde van 2013 maken.. Haalt 'ie gewoon een 7,8
Hij is nu het havo examen van 2011 aan het maken, ik had daar een 6,3 voor gehaald.
Ben benieuwd hoe ver hij komt zonder de lesstof gehad te hebbenAls het hoger is dan een 6,3 ga ik ernstig twijfelen aan de waarde van mijn diploma 'waar ik zo hard voor gewerkt heb'
Tehatex jaquote:
Leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil niet op een jongetje lijken.
Binnenkort dit chapsel. Dan ben ik geen Vargje meer
.
[ afbeelding ]
Varg is gemeeeeen. En ik niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuken ik zal deze slechte grap bij deze afkappen.
Oké nog 1x dan.
Sorry Varg.
Varg Vikernes is een beruchte boze man der metalen. En Littlerabbit vindt dat ik op hem in zijn jongere jaren lijk.quote:
ik ken hem niet, maar hij leek op een meisje vroeger?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Varg Vikernes is een beruchte boze man der metalen. En Littlerabbit vindt dat ik op hem in zijn jongere jaren lijk.
ik heb me zelfs laten vertellen dat het er 1 isquote:
Op FOK!?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb me zelfs laten vertellen dat het er 1 is
ja, meisjes op fok schijnen zeldzaam te zijnquote:
Genoeg meisjes op fokquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, meisjes op fok schijnen zeldzaam te zijn
Vooral die Moira is echt een kakhoerquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg meisjes op fok
aardige meisjes zijn zeldzaam
ken moira niet dus kan ook niet zeggen of ze een hoer is of nietquote:
ja, echt walgelijk,quote:
Pfff, wat een druktemaker is dat zeg. Kan niet eens fatsoenlijk een joint roken met zo'n stuiterbal in de buurt.quote:
Die meisjes zijn mentaal allemaal net kerelsquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Genoeg meisjes op fok
aardige meisjes zijn zeldzaam
of het zijn gewoon liegende bitchesquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die meisjes zijn mentaal allemaal net kerels
Dat sowiesoquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of het zijn gewoon liegende bitches
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, ach als mono en moira er maar zijn toch
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:52 schreef wietparkiet het volgende:
wah wat een kkrpc is dit zeg godverdomme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
Was 't echt zo erg, ja?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfff, wat een druktemaker is dat zeg. Kan niet eens fatsoenlijk een joint roken met zo'n stuiterbal in de buurt.
pc*quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:56 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik voelde me aangesproken
wat is een rpc?
imacquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pc*
imac van mn zusje is langzaam as fuck
mijn iPhonequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Achterlijke: "KIJK MIJ IK HEB EEN APPLE" *FAPFAPFAPFAPCIRKLEJERKFAPFAP* gedoe
Helemaal niet. Je was precies zoals ik dacht dat je was. Was ik volgens sommige de grootste lachebek op de meet, dan was jij een goede 2e.quote:
het aanbod voor wp apps is sowieso om te jankenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nokia lumia
Alleen whatsapp is beetje ghey atm
Ik gebruik ook niet zoveel apps ik heb geen sociaal levenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het aanbod voor wp apps is sowieso om te janken
mijn stiefvader en broertje hebben ook een lumia
ik lach ze uit
Haha nicequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Je was precies zoals ik dacht dat je was. Was ik volgens sommige de grootste lachebek op de meet, dan was jij een goede 2e.
Er liep wel telkens zo'n klein rugzakje achter je aan.![]()
laat mijn telefoon ook vaak vallen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik gebruik ook niet zoveel apps ik heb geen sociaal leven
Maar ik heb hem afgelopen weekend 12 keer laten vallen en hij heeft nergens last van
Kijk de foto's nog maar eens terug.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha nice
Klein rugzakje? Wat? Ik snap niet
Ik normaal niet eigenlijk hahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat mijn telefoon ook vaak vallen.
Dikkedoeiquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga er weer van door
zeg gedag tegen mij onder deze lijn
Haha, die ja! Alle vrouwen waren pisbuddys en gingen kilometers lopen alvorens de snor aan de grond te positioneren. Ik had bijna SV als pisbuddy toen jij 'm aan het uitlaten was.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedoel je Nijn?Mijn plasbuddy?
Overigens was BlueJeans ook mijn pisbuddy
SV uitlatenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha, die ja! Alle vrouwen waren pisbuddys en gingen kilometers lopen alvorens de snor aan de grond te positioneren. Ik had bijna SV als pisbuddy toen jij 'm aan het uitlaten was.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik normaal niet eigenlijk haha
Daarnaast vind ik windows mobile ook wel tof eruit zien
neequote:Op woensdag 14 mei 2014 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit ziet er toch ook tof uit
Hoe je het went of keert, ik blijf lekkerquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel
stomme bounty
nu ga ik echt doei kus
halloquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga er weer van door
quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
ik ga er weer van door
Geniaalquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja. Ik moet de foto's nog uploaden, daar staat er eentje tussen hoe je sv uitlaat.
goed verstopt voor de buitenwereld zeker?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
GeniaalFf doen dan
alleen die van mij en Fles (en 8 van ama) staan er nog
Dit zijn geen grappen wpquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kwam ook terug voor jou unf
hihigrapje
Neen of wil je ja horen? Dan ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
Als ik nu een dutje doe, zal ik vannacht dan nog slapen?Dit is een retorische vraag, maar ik zoek bevestiging :
Ik wist dat ik op je kon rekenen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neen of wil je ja horen? Dan ja.
Uiteraardquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed verstopt voor de buitenwereld zeker?
Zonder deadline had ik je maar wat graag voorgelogen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
Als ik nu een dutje doe, zal ik vannacht dan nog slapen?Dit is een retorische vraag, maar ik zoek bevestiging :
Hmquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moest lachen
wp grappen altijd leuke grappen
breed*quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gnoom is een relatief klein wezen
ik ben relatief groot
Favoriete modquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou theoretisch gezien moderator moeten spelen gezien de finale...
Ik doe mee.
vaak wel verstandigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |