Wel een fors huis voor die prijs.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:15 schreef Teslynd het volgende:
Ingebouwde kasten met vervreemdende maatvoering. Ik vind de kleine net een op de wand getekende kast.
[ afbeelding ]
In een monumentaal huis http://www.funda.nl/koop/zutphen/huis-48053506-raadhuissteeg-7/
Het is juist leuk om af en toe wat woningen en bijbehorende prijzen te zien uit het buitenlandquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Open een topic ergens, hier hoort het niet.
quote:
Om lekker Japans te etenquote:Op zondag 1 juni 2014 11:39 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Wat is dit?
Tables for ants?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)eg-70/fotos/#foto-20
Niks mis mee mee maar opmerkelijk is het nietquote:Op zondag 1 juni 2014 09:52 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Het is juist leuk om af en toe wat woningen en bijbehorende prijzen te en uit het buitenland
Ach, was de fotoshop niet opmerkelijk genoeg voor jou? Nou nou meid, het is wat he?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee mee maar opmerkelijk is het niet
Jammer, die is niet meer te koop en kan hem dus niet zienquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als we het doen, en dat is nog de vraag, willen we het uitzicht zeker zo behouden.
De rest zal wat kleine veranderingen zijn maar niks drastisch.
Deze hebben we ook gezien en daar zijn we ook wel enthousiast over.
http://home.dk/boligkatal(...)41#606h00181.132.JPG
Maar ik heb net een nieuwe baan gekregen in Nederland dus even kijken wat we gaan doen.
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:31 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Jammer, die is niet meer te koop en kan hem dus niet zienLijkt me ook leuk als je een topic over je plannen opent, geef dan ff een seintje!
In de eerste 25/50 topics zaten veel meer opmerkelijke foto's. Nu is bijna alles wel eens langsgeweest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:30 schreef koosjekaasje het volgende:
[..]
haha nee ik bedoel alle pagina's van dit topic
Dst zal best maar erg veel foto's staan daar niet meer helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2014 14:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
In de eerste 25/50 topics zaten veel meer opmerkelijke foto's. Nu is bijna alles wel eens langsgeweest.
Ik vind de vorm van de kamer wel tof (net als de plateau bovenin)quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:57 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Duizelingwekkende kinderkamer en dan ook niet die ontbrekende trap.
[ afbeelding ]
Deze nacht-foto is gewoon een gephotoshopte versie van de dag-foto.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef snakelady het volgende:
Dag
[ afbeelding ]
Nacht.
[ afbeelding ]
Verders gewoon een prachtig huis waar we ons oog op hebben laten vallen.
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=60900873#
Het zou soms wel interessant zijn te weten waarom. Toch verkocht? Uit de verkoop gehaald?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:05 schreef BartNH het volgende:
[..]
Dst zal best maar erg veel foto's staan daar niet meer helaas.
Nah, na zes jaar mag het gross van de huizen wel een keer verkocht zijn of uit de verkoop zijn gehaald toch... Het eerste topic is nog van voor de instorting van de huizenmarkt. In het topic wordt dan nog genoemd dat het met een mindere foto ook wel verkocht wordt maar dat het een paar duizend kan schelen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zou soms wel interessant zijn te weten waarom. Toch verkocht? Uit de verkoop gehaald?
Dat bleek voor velen een paar duizend dagen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:35 schreef BartNH het volgende:
In het topic wordt dan nog genoemd dat het met een mindere foto ook wel verkocht wordt maar dat het een paar duizend kan schelen.
Via de muur als trap op lopenquote:Op woensdag 4 juni 2014 23:57 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Duizelingwekkende kinderkamer en dan ook niet die ontbrekende trap.
[ afbeelding ]
Leuk huis, jammer dat het cheapy is afgewerkt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 01:07 schreef Bluezz het volgende:
Groetjes uit Woerden City
[ afbeelding ]
Dit huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |