Ik vind het ook veel te duur en volgens mij IS het ook te duur. Als het nou het gehele huis betrof, okee. Maar dit is slechts de (kleine) eerste verdieping en een zoldertje. En dan ook nog behoorlijk uitgewoond.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bijna 3,5 ton voor deze bagger?![]()
![]()
Amsterdam of niet, dit is nog geeneens een ton waard...
Moet ik het voor je uitrekenen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:00 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik vind het ook veel te duur en volgens mij IS het ook te duur. Als het nou het gehele huis betrof, okee. Maar dit is slechts de (kleine) eerste verdieping en een zoldertje. En dan ook nog behoorlijk uitgewoond.
Een gemiddelde prijs per m2 zegt niet alles, daarom is het juist ook een gemiddelde prijs. Er is bijvoorbeeld een groot verschil tussen een daadwerkelijk huis of een bovenwoning. Bovendien zit hier geen CV in, wat de prijs ook drukt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:22 schreef macondo het volgende:
[..]
Moet ik het voor je uitrekenen?
Gemiddelde vierkante meter prijs daar is ongeveer 3800 euro. Huis is 110 vierkante meter. Kom je op een waarde rond de 418k.
Als buitenwerk goed is, en je maakt er een strakke open keuken van (20k), een mooie badkamer en sanitair (20k) en een goede mooie houten vloer (10k) én je dingt 30 van de prijs af : kom je op 350k voor prima huis.
Tikje prijzig, maar niet buitensporig.
Daar houdt het dus al op. Zou betekenen dat mijn Eindhovense 'postzegelperceeltje' in Amsterdam zo'n 540.000 ¤ zou kosten. Alleen de grond dus. Dat verdien je met een modale baan niet terug. Nee, bedankt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:22 schreef macondo het volgende:
Moet ik het voor je uitrekenen?
Gemiddelde vierkante meter prijs daar is ongeveer 3800 euro.
Er zit geen! toilet in de badkamer, laat staan een 2e toilet in het huis...quote:Op maandag 26 mei 2014 23:11 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Tsja... het is maar wat je belangrijk vindt hè. Deze bewoners hielden kennelijk van uitgebreid luxe badderen.
Wat een vreselijk kil, sfeerloos huis trouwens.
Het zal de 'verkoopbaarheid' niet echt bevorderen vermoed ik zo...
Niet de grond, maar het huis. Tuin is bonus, en kan de prijs omhoog stuwen naar 4500 per vierkante meter huis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar houdt het dus al op. Zou betekenen dat mijn Eindhovense 'postzegelperceeltje' in Amsterdam zo'n 540.000 ¤ zou kosten. Alleen de grond dus. Dat verdien je met een modale baan niet terug. Nee, bedankt.
Is dat wel echt water? Je ziet namelijk geen verbuiging van de slang die er in gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Is dat bewijs dat het bad niet lek is of zo?Wel heel schoon water in het bad voor dat huis. Zo zie je ze eigenlijk nog maar zelden in Nederland.
Als je daar al zeeziek van wordt, klik dan niet hier.. en scroll heel snel verder naar beneden met je ogen dicht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:43 schreef Angelfrouk het volgende:
Wazige foto's, om zeeziek van te worden:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:09 schreef _superboer_ het volgende:
Hier heeft iemand met photoshop zitten spelen:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/huur/(...)aat-27/fotos/#foto-4
Ieuw die matras op de tweede foto *ril*quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:27 schreef snakelady het volgende:
Dit is dan niet van Funda maar wel zeker opmerkelijk.
Verklaart ook wel de spotgoedkope prijs overigens, zelfs voor in Denemarken, ongeveer 46000 euro.
Er staat ook bij dat het huis verbouwd moeten worden en wat TLC nodig heeft.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=60901141
Prachtig, alleen foto 17 is een beetje een stijlbreuk. Leuk huis en bijna geheel naar mijn smaak ingericht. Het uitzicht blijf je behouden of zijn er bouwplannen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef snakelady het volgende:
Dag
[ afbeelding ]
Nacht.
[ afbeelding ]
Verders gewoon een prachtig huis waar we ons oog op hebben laten vallen.
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=60900873#
Als we het doen, en dat is nog de vraag, willen we het uitzicht zeker zo behouden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Prachtig, alleen foto 17 is een beetje een stijlbreuk. Leuk huis en bijna geheel naar mijn smaak ingericht. Het uitzicht blijf je behouden of zijn er bouwplannen?
Open een topic ergens, hier hoort het niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als we het doen, en dat is nog de vraag, willen we het uitzicht zeker zo behouden.
De rest zal wat kleine veranderingen zijn maar niks drastisch.
Deze hebben we ook gezien en daar zijn we ook wel enthousiast over.
http://home.dk/boligkatal(...)41#606h00181.132.JPG
Maar ik heb net een nieuwe baan gekregen in Nederland dus even kijken wat we gaan doen.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Open een topic ergens, hier hoort het niet.
ja foeiquote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:46 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Mijn excuses dat ik even off-topic ging en een vraag beantwoorde.
Wie in dit zitbad past en weer overeind komen kan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Misschien al geweest..
Vraag me af wie hier in hoort te badderen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |