Hoezo? Vraagprijs voor een appartement in het centrum. Vind het wel meevallen.quote:
Handdoekstang of kledingroede. Voor de foto's hebben ze zoveel mogelijk weggehaald, dus heeft het duo maar een paar kleren volgens deze foto:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links op de voorgrond lijkt een deur (zie deurklink)
Of is het een soort metalen rail zie langs heel die zijwand loopt? Wat voor doel dient het dan?
Ik zie niet hoe je moet gaan zitten/staan/springen om door die toiletrollen oncomfartabel te poepen.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:45 schreef Zwolsboy het volgende:
Dit krijg je dan... lekker comfortabel poepen!
Je moet alleen nog zelf een bouwkavel regelen waar ze het huis naar toe verplaatsen(!) zullen.quote:Hebt u een optie op een bouwkavel, of krijgt u er een? Wij hebben voor u een modern, goed geisoleerde, demontabele woning met keuken, sanitair, laminaat, dakterras enz.
Of ze bouwen het op locatie gewoon nieuw op, net als een recreatiewoning.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:03 schreef yoppybt het volgende:
Soms zie je alleen een bouwkavel te koop waar je zelf een huis op kan zetten.
Hier doen ze andersom:
[..]
Je moet alleen nog zelf een bouwkavel regelen waar ze het huis naar toe verplaatsen(!) zullen.
[ afbeelding ]
Je hebt het niet goed gelezen.quote:Op zondag 25 mei 2014 11:11 schreef Nico987 het volgende:
Dat moet je dan dus afbreken en weer opbouwen.. dat gaat je ws wel een ton kosten.. wat kost een bouwkavel.. misschien ook wel een ton (met tuin aanleg etc etc)
Dan woon je dus 475.000 een spuug lelijk niet eens zo heel groot huis..
voor het zelfde geld koop je in Amersfoort (toevallig de stad waar ik woon) een 2 onder 1 kap, die ook spuug lelijk is, maar wel groter.. http://www.funda.nl/koop/(...)der-12/fotos/#foto-1
Ow okee. dan is het behoorlijk veel huis voor 110.000 maar je hebt ook veel van die prefab huizen is dat geen reëel bedrag dan?quote:Op zondag 25 mei 2014 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt het niet goed gelezen.
De prijs van het huis is 110K en ze gaan er vanuit dat je voor 165K een bouwrijpe kavel met alle vergunningen enz hebt.
Nou wordt een kavel voor 165K in Amersfoort een beetje lastig, maar als je een kavel hebt dan is een compleet huis voor 110K peanuts.
Ah, daar is het TEHA huis naar toegegaan dusquote:Op zondag 25 mei 2014 11:03 schreef yoppybt het volgende:
Soms zie je alleen een bouwkavel te koop waar je zelf een huis op kan zetten.
Hier doen ze andersom:
[..]
Je moet alleen nog zelf een bouwkavel regelen waar ze het huis naar toe verplaatsen(!) zullen.
[ afbeelding ]
ik wilde net zeggen, dat huis komt me bekend voorquote:Op maandag 26 mei 2014 14:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, daar is het TEHA huis naar toegegaan dus
Bij brand, of een andere calamiteit, ben je in ieder geval kansloos.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 18:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Het appartementje lijkt me dusdanig onhandig dat er maar een zeer beperkte doelgroep voor bestaat - als ik alleen al die afmetingen van dat gat voor die trap zo zie, dan vallen alle potentiële geïnteresseerden met een grotere maat dan XXXS al af.
Ah, er is er maar een van dus?quote:Op maandag 26 mei 2014 14:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, daar is het TEHA huis naar toegegaan dus
Die onderste is precies mijn voormalige keuken in mijn studentenhokquote:Op zondag 25 mei 2014 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie in dit topic 2 dezelfde keukens
De bovenste dan ook, neem ik aan?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die onderste is precies mijn voormalige keuken in mijn studentenhok
Ja, als je toch zo'n idiote verbouwing laat doen, smijt er dan op z'n minst een zespersoons jaccuzzi in.quote:Op maandag 26 mei 2014 23:17 schreef Fripsel het volgende:
En dan niet eens een gigantisch bad wegzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |