Zoiets, doe je aan de bovenkant open en dan kun je drinken zonder te morsen...theoretisch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zo'n eentje heb ik nog nooit gezien.
Ik was niet van plan iets op te blazen hoor...quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Je had ook een snelkookpan mee kunnen nemen met zwavel en suiker. ( o wacht)
We willen Uccie niet kwijt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:13 schreef Drugshond het volgende:
Je had ook een snelkookpan mee kunnen nemen met zwavel en suiker. ( o wacht)
Dat is erg handig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zoiets, doe je aan de bovenkant open en dan kun je drinken zonder te morsen...theoretisch.
Veel te duur inderdaad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:
Gebruik 'm alleen als ik ver weg moet met de auto, meer dan 1,5u enkele reis.
Tankstationkoffie of thee is zo duur voor wat je krijgt.
Gewoon een Red Bull meenemen, dat houdt je wel op de been.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:12 schreef Uccie het volgende:
Gebruik 'm alleen als ik ver weg moet met de auto, meer dan 1,5u enkele reis.
Tankstationkoffie of thee is zo duur voor wat je krijgt.
Het is ook een noodoplossing, als je bijna in slaap valt of een biertje of 3 op hebt achter het stuur.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:11 schreef Kingstown het volgende:
Red Bull.![]()
Kun je net zo goed een doos suikerklontjes achterover kieperen.
Ik zou en wil het niet weten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:52 schreef arjan1112 het volgende:
hoe voelt het aan als er een enorme dikke lul in je anus zit
Nah, ik heb wel eens een flinke harde dikke drol van 100 miljoen miljard Couric gedraaid, daar wordt je niet vrolijk van.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:57 schreef arjan1112 het volgende:
waarom wil je dat niet weten, misschien is het wel het lekkerste gevoel wat er bestaat
Veel vezels eten.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:59 schreef arjan1112 het volgende:
nou dat lucht wel lekker op, als je een enorme dikke drol hebt uitgepoept
doe dat bijna nooit
wat kost dat danquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Geniale tekst bij RTL nieuws.. die kerel zegt doodleuk; Geen gratis SOA test meer voor hoerenlopers.
Ik moest lachen.
Ik ga nu even afwassen dus ben er met een half uurtje of zo weer. En ik denk dat dat gedrag nogal meevalt hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
hallo ? zijn we allemaal pleitte ofzo
wanneer word ik opgepakt door de aivd wegens niet correct gedrag op internet
Is mijn vriendin. Boobvana boobovic.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:24 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is dat je vriendin ?
of een model ofzo
wat is haar naam
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:37 schreef Karina het volgende:
Al deed ik dat dan nog zou niemand het zien. Misschien de buurjongen als hij op balkon zou staan en iets naar voren en opzij zou kijken
Wij Kingstown zijn er weer even. Tijdens het eten FOK!ken is erg ontspannend.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:31 schreef arjan1112 het volgende:
hallo ? zijn we allemaal pleitte ofzo
wanneer word ik opgepakt door de aivd wegens niet correct gedrag op internet
Ze heeft niks te eisen, ik ben de man in huisquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
hoeveel keer per dag eist ze dat je haar oraal bevredigd ?
wat drink jij danquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij Kingstown zijn er weer even. Tijdens het eten FOK!ken is erg ontspannend.
Ow....en bier is kut. Zou verboden moeten worden.
ow en nu ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze heeft niks te eisen, ik ben de man in huis
Kei en keihard. Ze hoort te weten dat ik geen bier drink en het niet in mijn koelkast wil hebben. Groene thee en fristiquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ow en nu ?
hoe hard sla je haar op haar kont als ze bier gaat halen uit de koelkast >?
En vervolgens ga je nadenken over de zin van het leven en bestudeer je dat mooie schilderij dat bij je aan de muur hangt ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groene thee.
Als ik een wilde bui heb dan fristi.
Ja, maar typen en snijden gaat niet zo goed tegelijk...in elk geval niet met mijn motoriek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij Kingstown zijn er weer even. Tijdens het eten FOK!ken is erg ontspannend.
Ow....en bier is kut. Zou verboden moeten worden.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groene thee.
Als ik een wilde bui heb dan fristi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |