Je moeder met een baard.quote:Op woensdag 14 mei 2014 01:14 schreef Peunage het volgende:
Trololo combobreaker. Geen Kingston in de TT.
Zet 'Speculariumquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
De bedoeling is dat het helemaal vol staat binnenkort.
Wat flauw. En als ik het er nou in zet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS crew is uitgesloten van deelname.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat flauw. En als ik het er nou in zet?
Gewoon net zo als vroeger, als een beul. Hoofd op een blok hout en dan staat specu ipv met een bijl met zijn pener in de hand en dan is het SLAP!!! zo in de nek.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:21 schreef Karina het volgende:
Ik probeer me dit voor te stellen maar het lukt niet erg.
Misschien maar goed ook.
Oh gewoon swaffelen dusquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon net zo als vroeger, als een beul. Hoofd op een blok hout en dan staat specu ipv met een bijl met zijn pener in de hand en dan is het SLAP!!! zo in de nek.
Hoop ik ook, ik ben nu weg dus ik laat het aan jullie over.quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:24 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat dit topic later vandaag beter is.
Ik zou dat niet slap doen...heeft denk ik minder effect....of zou hij anders breken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 10:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon net zo als vroeger, als een beul. Hoofd op een blok hout en dan staat specu ipv met een bijl met zijn pener in de hand en dan is het SLAP!!! zo in de nek.
Het is nog geen 24 uur.quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:46 schreef Uccie het volgende:
Zo een nieuwe dag...en nog niets stuk gemaakt
Gelukkig hebben we hier kartonnen bekertjes...dat scheelt al.quote:
Dat scheelt al. Maar een speenfles is natuurlijk veel effectiever.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier kartonnen bekertjes...dat scheelt al.
Ik heb thuis zo'n thermosbeker voor koffie, dat is net een tuitbeker...misschien had ik die mee moeten nemen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat scheelt al. Maar een speenfles is natuurlijk veel effectiever.
Zo'n eentje heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 11:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb thuis zo'n thermosbeker voor koffie, dat is net een tuitbeker...misschien had ik die mee moeten nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |