Met al die suiker in de cola heb ik wel een vermoeden...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was me al wel duidelijk. Praat je net zo snel of ga je dan helemaal in de turbo stand?
nah... soms lul ik wel veel hoor ik wel eensquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was me al wel duidelijk. Praat je net zo snel of ga je dan helemaal in de turbo stand?
Die heb ik dan gemist of niet opgeslagen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt MM volgens mij maakte ik daar gisteren ook al een opmerking over ...
Heb ik zoveel gepraat dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt MM volgens mij maakte ik daar gisteren ook al een opmerking over ...
Zelf moet ik altijd op gang komen. Is erg afhankelijk van de persoon en het onderwerp.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... soms lul ik wel veel hoor ik wel eens
Sjoef maakt wel vaker van die opmerkingen die op dat moment nog niet helemaal doorkomen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist of niet opgeslagen...
Dat zal ook wel schelen, maar bij Chufi ging het wel vanzelf eigenlijk, ik voelde me wel op mijnquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf moet ik altijd op gang komen. Is erg afhankelijk van de persoon en het onderwerp.
Met mij naast je ...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik zoveel gepraat dan?volgens mij was ik vrij rustig
Was dat met die dronken Engelsman?quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik zoveel gepraat dan?volgens mij was ik vrij rustig
neh.. die kon alleen nog maar lallenquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was dat met die dronken Engelsman?
Om al die topics steeds weer opnieuw en opnieuw te lezen is niet best voor mijn ogen...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sjoef maakt wel vaker van die opmerkingen die op dat moment nog niet helemaal doorkomen.
Ja komt goedquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar hou het voor de zekerheid maar privé
Maar even serieus -2 is toch niet héél slecht? Volgns mij heeft mijn oudste zus -11 ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om al die topics steeds weer opnieuw en opnieuw te lezen is niet best voor mijn ogen...
Ik heb de gave om erg snel te kunnen lezen en met grote monitor gaat het snel dan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om al die topics steeds weer opnieuw en opnieuw te lezen is niet best voor mijn ogen...
Hallo!quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet meer wat ik allemaal gezegd heb maar hou het voor de zekerheid maar privé
Ik zie alles mistig met -4.5 zonder bril.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar even serieus -2 is toch niet héél slecht? Volgns mij heeft mijn oudste zus -11 ofzo![]()
die is gewoon blind zonder bril...
Neeeeeeeeeee, zo ging het totaal niet en de rekening hebben we eerlijk gedeeldquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Eén koffie
Wat doe je voor werk?
Eén wijn
Kom je wel vaker hier?
Eén wijntje nog graag
Mag hij de rekening?
Doei!
Nee, het is geen groot probleem, maar wel ongemakkelijk...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar even serieus -2 is toch niet héél slecht? Volgns mij heeft mijn oudste zus -11 ofzo![]()
die is gewoon blind zonder bril...
ah... maar die ontstekingen zijn wél weer kut, dat wel..quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is geen groot probleem, maar wel ongemakkelijk...
Lezen is hier op zich geen probleem, maar ik lees vanwege mijn werk veel 'diagonaal'. Dan mis je wel eens wat details...quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb de gave om erg snel te kunnen lezen en met grote monitor gaat het snel dan.
Ja, maar dat is dus al 12 jaar geleden en dat wil ik graag zo houden...quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar die ontstekingen zijn wél weer kut, dat wel..
Nah, niet iedereen hoeft álles te weten, ze weten al genoeg vind ik eigenlijk...quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eerlijk gezegd maak ik me weinig zorgen over misbruik van prive info in dit topic.
ja snap ik, ik hoop het voor je..quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dus al 12 jaar geleden en dat wil ik graag zo houden...
Eigenlijk moet ik ook multivocale glazen, thuis is geen probleem met 27" maar wanneer ik werk is voornamelijk over mijn bril heenkijken om de knopjes en letters op kleime schermpje te zien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lezen is hier op zich geen probleem, maar ik lees vanwege mijn werk veel 'diagonaal'. Dan mis je wel eens wat details...
Is een techniek waarbij je teksten als het ware scant.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:03 schreef chufi het volgende:
Diagonaal lezen ? Hoe gaat dat in zn werk ?
Op Fok werkt dat niet zo goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een techniek waarbij je teksten als het ware scant.
Je focust je op paragrafen, zelfstandige naamwoorden en zinsopbouw.
Daardoor kan je veel sneller teksten in je opnemen, zonder dat je de essentie van een tekst mist.
Veel oefenen en de tekst moet zich er wel voor lenen. Sommige mensen kunnen niet schrijven en dan lukt dit dus niet...
Dat laatste was me bekend, het eerste nu ook...quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was een bewuste, sta regelmatig achter mengpaneel.
Heb eigenlijk geen idee hoe ik 't doe, vanaf dat ik kon lezen was ik snel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet vaak, maar op die manier probeer ik wel eens hele pagina's in topics te lezen...
Ik ook wel, dat is ook een pre als je diagonaal wilt leren lezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee hoe ik 't doe, vanaf dat ik kon lezen was ik snel.
ik noem dat scannenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee hoe ik 't doe, vanaf dat ik kon lezen was ik snel.
Lees je dan 2 bladzijdes uit een boek of op een scherm tegelijk?quote:Op woensdag 14 mei 2014 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook wel, dat is ook een pre als je diagonaal wilt leren lezen.
Het wordt alleen een gewoonte en dan wordt boeken lezen ter ontspanning soms minder ontspannend...
in combinatie met de film op rtl 8 is dit een bijzondere boodschapquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:41 schreef chufi het volgende:
Ik gebruik een 4- 6 vinger systeem en natuurlijk weet ik een hoop letters te vinden , maar het gaat nog steeds beholpen...
Ter info: Sliver (1993) - IMDbquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
in combinatie met de film op rtl 8 is dit een bijzondere boodschap
Er bestaan veel verschillende toetsenbordindelingen, zowel wat betreft de plaatsing van de toetsen als wat betreft de plaatsing van de letters op die toetsen. De plaatsing van de letters (en dus verschillende indelingen zoals QWERTY en AZERTY) heeft zijn oorsprong bij de mechanische schrijfmachine, waar de indeling voorkwam dat hamertjes klem kwamen te zitten. Dit laatste kon gebeuren wanneer naastgelegen toetsen te snel achter elkaar werden aangeslagen; daarom werden de toetsen zo ingedeeld dat letters die vaak op elkaar volgden, niet makkelijk vlug achter elkaar aangeslagen konden worden. Sinds de opkomst van elektronische schrijfmachines en computers is dit niet meer relevant, maar uit gewoonte heeft men de oude toetsenbordindelingen aangehoudenquote:Op woensdag 14 mei 2014 21:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom er niet gewoon het alfabet op zo'n toetsenbord staat en snap werkelijk niet welke gek deze volgorde heeft verzonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |