Ik was op dat moment nog aan het werkquote:
Die krijgen we toch nooitquote:Op woensdag 14 mei 2014 10:47 schreef Kingstown het volgende:
Met zo'n TT trek je natuurlijk geen bezoekers.
Is bij mij meer het tempo, gaat toch wat langzaam hier dus valt het mij nooit zo op in myatquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Die krijgen we toch nooitde meeste zijn nog in de ontkenningsfase dat ze 40+ zijn
Ik werk bij een theaterspektakel backstage om een koor van 80 mensen plus acteurs en medewerkers van een welverdiende pauze en nazit te voorzien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
En de meest logische vraag is dan.... wat doe je voor werk?
ah... sorry ik was niet traag, maar zus belde, vandaar de trage reactiequote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is bij mij meer het tempo, gaat toch wat langzaam hier dus valt het mij nooit zo op in myat
Ow.... dat lijkt me wel leuk werk toch?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik werk bij een theaterspektakel backstage om een koor van 80 mensen plus acteurs en medewerkers van een welverdiende pauze en nazit te voorzien.
Man voor onze leeftijd zijn supersnelquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef chufi het volgende:
Dat tempo is soms langzaam en bij vlagen redelijk vlot..
ligt niet aan d leeftijd, dat ligt aan onsquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan iig niet blind typen, dus daarom gaat het al langzamer...
Wat is er mis met ons ?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ligt niet aan d leeftijd, dat ligt aan ons
ik hoop dat dat een grapje isquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege de gesteldheid van mijn ogen moet ik binnenkort wel blind typen... [ afbeelding ]
Ik heb al jaren lenzen, heb een leesbril, krijg binnenkort een beeldscherm ondersteunende bril en heb 2 keer iridocyclitis voor een periode van 6 maanden gehad. Dat zijn geen grappen meer...quote:
Nee dat is niet grappig...quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb al jaren lenzen, heb een leesbril, krijg binnenkort een beeldscherm ondersteunende bril en heb 2 keer iridocyclitis voor een periode van 6 maanden gehad. Dat zijn geen grappen meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |