Wat vind je eigenlijk van Victoria Justice?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Banaangod. Hoe staat het ermee fijne kerel. Heeft mijn gedicht je nog door de moeilijke dagen kunnen trekken?
[..]
Ik ben dan ook afgehaakt.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ouderwetse soatest, een wattenstaafje in je plasbuis
Manmanmanquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ouderwetse soatest, een wattenstaafje in je plasbuis
Waarschuwing. Het is echt een tranentrekkerquote:
Tuurlijk. Grapje hier en daar moet kunnen, maar uiteindelijk blijft het verschrikkelijk als iets waarvoor je een dusdanige passie koestert zichzelf de verdoemenis inhelpt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah alles ging als een waas aan me voorbij. Nog steeds verrast door iets aardigs/positiefs over Roda vanuit VBL moet ik eerlijk zeggen.
Ik stem hiermee in.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:43 schreef appelen het volgende:
[..]
LR in de SC, nu is het officieel een kwaliteitstopic.
Jonge jonge jonge.. je houd ook niet op he.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van Victoria Justice?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Time to kill tot de aftrapquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jonge jonge jonge.. je houd ook niet op he.
Timmermansquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschuwing. Het is echt een tranentrekker
[..]
Tuurlijk. Grapje hier en daar moet kunnen, maar uiteindelijk blijft het verschrikkelijk als iets waarvoor je een dusdanige passie koestert zichzelf de verdoemenis inhelpt.
[..]
Ik stem hiermee in.
Ja, snap ik. Heb het ook echt niet tegen jou. Ga ook verder geen namen noemen, maar sinds dat mensen in een CL topic al op meerdere posts van mij (over de wedstrijd) met Roda posts begonnen heb ik het er een beetje gehad.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschuwing. Het is echt een tranentrekker
[..]
Tuurlijk. Grapje hier en daar moet kunnen, maar uiteindelijk blijft het verschrikkelijk als iets waarvoor je een dusdanige passie koestert zichzelf de verdoemenis inhelpt.
[..]
Ik stem hiermee in.
Schitterende naam. Speelt zij niet in een Nickelodeon serie?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk van Victoria Justice?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup. Maar ik zie heel veel potentie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schitterende naam. Speelt zij niet in een Nickelodeon serie?
Dat vind ik dan niet zo leukquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze worden niet meer vergoed door de GGD
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GGD vergoed ook niksquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Banaan kijkt elke dag nog naar Nickelodeonquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schitterende naam. Speelt zij niet in een Nickelodeon serie?
playboy ik zou kopenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik zie heel veel potentie.
Patricia paayquote:
Potentie als in wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik zie heel veel potentie.
Benficaquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef AF_ het volgende:
Benfica![]()
Een fuck geven op de EL
Toch ga ik kijken
Problemen met een limburgs accent?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potentie als in wat?![]()
Wellicht moet je een gedicht voor haar schrijven. Niks is mooier dan een liefdesverklaring in een zwoel Limburgs accent
Potentie als in ik zie haar nog wel in meer films en series spelen als ze iets ouder is (dus treden omhoog op de carriere-ladder)quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potentie als in wat?![]()
Wellicht moet je een gedicht voor haar schrijven. Niks is mooier dan een liefdesverklaring in een zwoel Limburgs accent
Ik zou niet durven. De user Adames heeft dat wel uit mij geslagen met zijn mijnwerkers klauwenquote:
Is het erg dat ik die niet kenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. De user Adames heeft dat wel uit mij geslagen met zijn mijnwerkers klauwen
Die komt toch uit Eindhoven?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. De user Adames heeft dat wel uit mij geslagen met zijn mijnwerkers klauwen
Daaromquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer waarquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het één sluit het ander niet uit qua werk/studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |