jij bent ook 21quote:
21 is het nieuwe 9quote:
Neequote:Op woensdag 14 mei 2014 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Plottwist Flippie is Vicky(stiekem Nederlands geleerd enzo
)
dit is te hopen. Ik meld me aan voor een meet en fuckquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Plottwist Flippie is Vicky(stiekem Nederlands geleerd enzo
)
Liefst vaker dan 1 keer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
dit is te hopen. Ik meld me aan voor een meet en fuck
Jij mag na mijquote:
fapfapfapquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:37 schreef WcPot het volgende:
Straks na de reclame 1995 beelden bij Stop Politie
Je mag blij zijn als je mag meerijden. Je blijft van vicky afquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dacht niet he. Stiekem hebben we al lang een afspraak staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je mag meerijden. Je blijft van vicky afJoh ik kan ook zelf rijden; mij een zorgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euh euhhh euhhh.
[..]
Dat is zeker waar.
Hommoquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
Heren, heren... blijf van je MrBanaan1 AF_
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
Heren, heren... blijf van je MrBanaan1 AF_
???quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef AF_ het volgende:
Waarom zijn de selfies van van royen kunst_!
dwddquote:
Banaangod. Hoe staat het ermee fijne kerel. Heeft mijn gedicht je nog door de moeilijke dagen kunnen trekken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh, maar een pop. Dacht al dat ze echt een kerel het podium op had gehaald
Ik ben dan ook afgehaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef AF_ het volgende:
Heb je die kut gezien? Kun je verdomme mee kleien, dus kunst.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef AF_ het volgende:
Moah alles ging als een waas aan me voorbij. Nog steeds verrast door iets aardigs/positiefs over Roda vanuit VBL moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Banaangod. Hoe staat het ermee fijne kerel. Heeft mijn gedicht je nog door de moeilijke dagen kunnen trekken?
LR in de SC, nu is het officieel een kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Banaangod. Hoe staat het ermee fijne kerel. Heeft mijn gedicht je nog door de moeilijke dagen kunnen trekken?
[..]
Ik ben dan ook afgehaakt.
quote:
quote:
quote:
Slim, even een linkje naar je gedichtquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dan ook afgehaakt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |