quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je mag meerijden. Je blijft van vicky afJoh ik kan ook zelf rijden; mij een zorgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
euh euhhh euhhh.
[..]
Dat is zeker waar.
Hommoquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
Heren, heren... blijf van je MrBanaan1 AF_
quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:40 schreef Studiotje het volgende:
Heren, heren... blijf van je MrBanaan1 AF_
???quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef AF_ het volgende:
Waarom zijn de selfies van van royen kunst_!
dwddquote:
Banaangod. Hoe staat het ermee fijne kerel. Heeft mijn gedicht je nog door de moeilijke dagen kunnen trekken?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh, maar een pop. Dacht al dat ze echt een kerel het podium op had gehaald
Ik ben dan ook afgehaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef AF_ het volgende:
Heb je die kut gezien? Kun je verdomme mee kleien, dus kunst.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef AF_ het volgende:
Moah alles ging als een waas aan me voorbij. Nog steeds verrast door iets aardigs/positiefs over Roda vanuit VBL moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Banaangod. Hoe staat het ermee fijne kerel. Heeft mijn gedicht je nog door de moeilijke dagen kunnen trekken?
LR in de SC, nu is het officieel een kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Banaangod. Hoe staat het ermee fijne kerel. Heeft mijn gedicht je nog door de moeilijke dagen kunnen trekken?
[..]
Ik ben dan ook afgehaakt.
quote:
quote:
quote:
Slim, even een linkje naar je gedichtquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dan ook afgehaakt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |