Patricia paayquote:
Potentie als in wat?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jup. Maar ik zie heel veel potentie.
Benficaquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef AF_ het volgende:
Benfica![]()
Een fuck geven op de EL
Toch ga ik kijken
Problemen met een limburgs accent?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potentie als in wat?![]()
Wellicht moet je een gedicht voor haar schrijven. Niks is mooier dan een liefdesverklaring in een zwoel Limburgs accent
Potentie als in ik zie haar nog wel in meer films en series spelen als ze iets ouder is (dus treden omhoog op de carriere-ladder)quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Potentie als in wat?![]()
Wellicht moet je een gedicht voor haar schrijven. Niks is mooier dan een liefdesverklaring in een zwoel Limburgs accent
Ik zou niet durven. De user Adames heeft dat wel uit mij geslagen met zijn mijnwerkers klauwenquote:
Is het erg dat ik die niet kenquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. De user Adames heeft dat wel uit mij geslagen met zijn mijnwerkers klauwen
Die komt toch uit Eindhoven?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. De user Adames heeft dat wel uit mij geslagen met zijn mijnwerkers klauwen
Daaromquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer waarquote:Op woensdag 14 mei 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, maar het één sluit het ander niet uit qua werk/studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |