abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139930251
Deze groep mist een type Lex Immers.
pi_139930264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Gaal wil alleen maar zijn eigen kwaliteiten showen ja. Hij wil laten zien dat het hem gaat lukken om te presteren op een WK met allemaal jonkies.

Ik kan al niet wachten op de lading kritiek die er op hem neervalt wanneer we er kansloos uitgaan in de poule. _O-
K denk niet dat we er kansloos in de poule uitgaan, maar 2e worden en dan van Brazilië verliezen, wat gewoon kan gebeuren natuurlijk. Is geen goede en geen slechte prestatie, 1e worden en je bent kansrijk om verder te komen (is een uitermate goede prestatie) en 3e of 4e worden is wel eenn afgang ja
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139930275
Oh ik dacht dat die Verhaegh misschien een talent was ofzo, maar dat is al een dertiger :s waar komt die opeens vandaan
pi_139930287
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
Deze man heeft er zicht op _O_
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139930294
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Slobeend het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 22:54:37 Wel moet Vilhena zich donderdag samen met onder andere Boëtius melden bij Jong Oranje voor een driedaagse trainingsstage. [VI] #Feyenoord reageer retweet
Dit snap ik dan weer niet.
Onbegrijpelijk, lijkt me normaal dat ze daar pas voor in aanmerking komen als ze afvallen. Van Gaal zou dit echt niet accepteren als hij ze mee wilde nemen. Hieruit kunnen we denk ik wel opmaken dat het WK aan De Vil en De Boëet voorbij gaat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_139930328
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
pi_139930388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk, lijkt me normaal dat ze daar pas voor in aanmerking komen als ze afvallen. Van Gaal zou dit echt niet accepteren als hij ze mee wilde nemen. Hieruit kunnen we denk ik wel opmaken dat het WK aan De Vil en De Boëet voorbij gaat.
Als dit waar is gaan ze inderdaad niet mee naar t wk lijkt me
pi_139930408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef superniger het volgende:

[..]

13 negers :')
Het is maar waar je op let. :Z
pi_139935524
van der Wiel heeft dus afgemeld voor het WK

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-pijnstillers.dhtml

quote:
Gregory van der Wiel (26) heeft zelf een streep gezet door het WK in Brazilië. 'Ik heb de bondscoach gebeld en gezegd dat het echt niet ging. Ik sukkel te lang met mijn knie. Irritatie aan de pees in de punt van mijn knieschijf. Ik speel het hele jaar al met pijnstillers'

Van der Wiel kan in Parijs tussen de duels door zijn rust pakken door af en toe trainingen over te slaan. 'Maar bij Oranje logischerwijs natuurlijk niet. Eigenlijk kan ik nu gewoon niet voluit trainen. Dus heb ik in samenspraak met de doktoren en de coach de beslissing genomen om niet mee te gaan. Een beslissing die ik met mijn verstand heb genomen en niet met mijn hart.'

'Ik vind het bijzonder jammer dat ik maar zo kort heb mogen samenwerken met Louis van Gaal, die me een kans had gegeven. Ik heb gebeld en ook hij vond het spijtig dat het niet ging. Brazilië zou me werkelijk prachtig hebben geleken, maar als je voor je land speelt moet je topfit zijn', aldus Van der Wiel, die zich anderhalve maand geleden liet behandelen door Bayern München-clubarts Muller Wohlfahrt.

'Injecties in been, rug, knie. Dat was geen pretje. Maar ik wilde zo graag, eerst de kwartfinale van de Champions League tegen Chelsea en daarna naar het WK. Misschien ben ik daarna weer te snel begonnen. Dokter Goedhart van het Nederlands elftal zei ook terecht: je gezondheid staat voorop. Anders wordt de blessure straks chronisch. Daar moet ik voor oppassen.'
pi_139935714
Die Willem Vissers is wel goed geïnformeerd dan :')

vkwillemvissers twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 22:22:16 Van der Wiel is licht geblesseerd, maar dat is niet doorslaggevend geweest voor Van Gaal. Die is gecharmeerd van Verhaegh. #wkselectie reageer retweet
  woensdag 14 mei 2014 @ 08:23:29 #111
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139935968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel verwacht. Voor die jongens komt dit wk nog te vroeg. Over 2 jaar zullen ze er allebei bij zitten.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 mei 2014 @ 08:26:54 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_139935988
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 07:51 schreef Jochie1900 het volgende:

vkwillemvissers twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 22:22:16 Van der Wiel is licht geblesseerd, maar dat is niet doorslaggevend geweest voor Van Gaal. Die is gecharmeerd van Verhaegh. #wkselectie reageer retweet
:')
pi_139936155
quote:
10s.gif Op woensdag 14 mei 2014 07:51 schreef Jochie1900 het volgende:

_O- _O- _O- _O-

Ah:
vkwillemvissers twitterde op woensdag 14-05-2014 om 08:40:38 @OzcanAkyol @DuBlanqeBogarde Ik sprak Jansma gisteren. Die zei: blessure, maar die is niet doorslaggevend. Tja. #Vanderwiel reageer retweet
raar
pi_139936269
Kees kan zich beter met andere zaken bezig houden. Limburgse vrouwen bijvoorbeeld _O-
pi_139936525
Verhaegh > Van der Wiel :')
Blind > Emanuelson :')
Rekik > Van Dijk :')
Wijnaldum die bijna het hele seizoen geblesseerd is geweest :')
Boëtius en Vilhena zijn leuke spelertjes, maar op dit moment meer iets voor Jong Oranje. Voor Promes en Clasie geldt hetzelfde (leuke spelertjes), maar op dit moment te licht voor het grote Oranje op een WK.

Maar goed, er moeten er nog 7 afvallen.

Ik ben benieuwd deze zomer Lowietje! :P
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_139937321
de mening van een zuiderbuur:

er waren tijden dat in de belgische selectie slechts 5-6 spelers zaten die ook voor nederland kans hadden om opgeroepen te worden. Nu is het andersom. Echt één van de kwalitatief minste selecties van nederland van de laatste 30 jaar - veel "groentjes" met amper internationale ervaring op clubniveau.

ik wens NL een goed wk toe, maar met eerlijk gezegd vrees ik het ergste (eliminatie in de groepsfase) - alles vanaf 2e ronde en verder zou met deze selectie een groot succes zijn.
  woensdag 14 mei 2014 @ 09:59:32 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139937364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 09:57 schreef bylbylbyl het volgende:

er waren tijden dat in de belgische selectie slechts 5-6 spelers zaten die ook voor nederland kans hadden om opgeroepen te worden. Nu is het andersom. Echt één van de kwalitatief minste selecties van nederland van de laatste 30 jaar - veel "groentjes" met amper internationale ervaring op clubniveau.

ik wens NL een goed wk toe, maar met eerlijk gezegd vrees ik het ergste (eliminatie in de groepsfase) - alles vanaf 2e ronde en verder zou met deze selectie een groot succes zijn.
Klopt aardig
pi_139938066
quote:

Klopt maar wij hebben altijd wel een goede coach.

De belgen moeten er nog een team van zien te smeden. Jullie zijn een keer op een eindtoernooi dat wil niet zeggen dat jullie ver(der) komen. Zou wel moeten met het spelersmateriaal overigens
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:05:05 #119
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_139939128
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 10:27 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Klopt maar wij hebben altijd wel een goede coach.

De belgen moeten er nog een team van zien te smeden. Jullie zijn een keer op een eindtoernooi dat wil niet zeggen dat jullie ver(der) komen. Zou wel moeten met het spelersmateriaal overigens
Wilmots is een perfecte coach.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:10:10 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139939304
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:05 schreef Keano het volgende:

[..]

Dat is nog maar afwachten, ik vind hem niet altijd in de kracht van het team/spelers spelen, met andere woorden hij haalt er niet uit wat er in zit is mijn indruk.
pi_139946609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is nog maar afwachten, ik vind hem niet altijd in de kracht van het team/spelers spelen, met andere woorden hij haalt er niet uit wat er in zit is mijn indruk.
Belgie starte met 25/27 in de kwalificatie enkel puntenverlies door een gelijkspel tegen Kroatië. vergeet niet dat belgie bij loting slechts in pot 3 zat. De wk kwalifactie zijn de enige wedstrijden met inzet die wilmots als coach betwiste en hij haalde overwinning uit bij servie - kroatie - schotland - wales -makedonia zonder dat de thuisploeg kon scoren. Clean sheet voor belgie inderdaad op verplaatsing, in wat doorgaans als zeer moeilijke uitwedstrijden beschouwd wordt.

zie niet echt in wat wilmots er "meer" uit kon halen in de wedstrijden die erom deden...
pi_139948218
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:05 schreef Keano het volgende:

[..]

Wilmots heeft wel een beetje rare trekjes.. ik las pas dat hij de vaste buschauffeur eruit heeft gekickt om een of andere flutreden en nog wat mensen van de ondersteuning. Ik hou niet zo van die Van den Bunder-mannetje
  woensdag 14 mei 2014 @ 15:42:11 #123
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139948497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:45 schreef bylbylbyl het volgende:

[..]

Belgie starte met 25/27 in de kwalificatie enkel puntenverlies door een gelijkspel tegen Kroatië. vergeet niet dat belgie bij loting slechts in pot 3 zat. De wk kwalifactie zijn de enige wedstrijden met inzet die wilmots als coach betwiste en hij haalde overwinning uit bij servie - kroatie - schotland - wales -makedonia zonder dat de thuisploeg kon scoren. Clean sheet voor belgie inderdaad op verplaatsing, in wat doorgaans als zeer moeilijke uitwedstrijden beschouwd wordt.

zie niet echt in wat wilmots er "meer" uit kon halen in de wedstrijden die erom deden...
Ik heb het puur over het voetbal dat is gezien de spelers tot beschikking niet oogstrelend om het zacht uit te drukken, dat jullie blij zijn met het resultaat begrijp ik wel maar iedere jan lul had met deze groep die resultaten behaald.
pi_139948960
Naja na dit WK is van Gaal toch weg en krijgen mensen als van Dijk en Douglas wellicht een kans, en moeten voetballers als van Ginkel en Buttner gewoon verkassen naar een Europese subtopploeg om daar wekelijks te kunnen spelen.

Dan kan het a.s. EK nog leuk worden :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:02:29 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139949201
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 15:55 schreef TLC het volgende:
Naja na dit WK is van Gaal toch weg en krijgen mensen als van Dijk en Douglas wellicht een kans, en moeten voetballers als van Ginkel en Buttner gewoon verkassen naar een Europese subtopploeg om daar wekelijks te kunnen spelen.

Dan kan het a.s. EK nog leuk worden :)
Ik ben niet zo optimistisch, Spanje heeft heel aardige opvolgers voor de oudere garde, en Duitsland staat eigenlijk aan het oogstbegin, die zijn over 2 jaar nog steeds veel sterker en ze zullen niet de enigen zijn.
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:13:00 #126
62913 Blik
The one and Only!
pi_139949566
quote:

Helemaal met je eens. Nederland heeft twee echte toppers in de selectie, en daar is het wel mee gezegd. De verdediging is op dit moment gewoon pure matigheid. Vroeger hadden we gewoon echte toppers over de hele breedte van de selectie, nu zijn alleen Robben en van Persie wereldtop. We mogen in onze handjes klappen als we 2de in de poule worden.
pi_139954796
Dom gelul dat we maar 2 toppers hebben..

Als Nederland de halve finale haalt hebben we ineens allemaal toppers in huis...

Toppers worden gemaakt tijdens dit soort toernooien..

We moeten nu niet gaan doen dat al onze spelers er geen fuck van kunnen...

Nederland behoort nog altijd tot de beste opleidingslanden van de wereld.

Dit is een jonge spelersgroep die veel potentie heeft voor de toekomst.

Deze selectie is beter als die van 2 jaar geleden.
  woensdag 14 mei 2014 @ 19:29:42 #128
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139955998
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:00 schreef Xaxax het volgende:

Als Nederland de halve finale haalt hebben we ineens allemaal toppers in huis...

Alleen de Ajacieden hier zijn negatief. Dit komt omdat er maar weinig Ajacieden bij de selectiezitten. Het doet pijn dat de beste en meeste Nederlandse talenten tegenwoordig uit Rotterdam komen.

Calimero gedrag noem ik dat.
pi_139970457
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Alleen de Ajacieden hier zijn negatief. Dit komt omdat er maar weinig Ajacieden bij de selectiezitten. Het doet pijn dat de beste en meeste Nederlandse talenten tegenwoordig uit Rotterdam komen.

Eens, al kun je natuurlijk niet ontkennen dat we (nl zijnde) vroeger meer spelers hadden die mee draaiden in absolute top van Europa :)

Toch hebben we nu wel weer een selectie wat het best wel eens goed zou kunnen gaan doen, wat voor Feyenoord natuurlijk ideaal is met twee spelers die ze deze zomer sowieso al willen slijten :P
pi_139973538
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 08:23 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat had ik ook wel verwacht. Voor die jongens komt dit wk nog te vroeg. Over 2 jaar zullen ze er allebei bij zitten.
Ik vind Boëtius beter dan Depay.
pi_139974264
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dan zijn de Ajacieden de enigen hier met nog een beetje realiteitszin. Je wilt toch niet beweren dat we met deze selectie een halve finale kunnen halen? Dat was sowieso een onrealistisch doel, maar dit is toch wel een hele zwakke selectie hoor.
  donderdag 15 mei 2014 @ 07:44:30 #132
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_139974278
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 07:41 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Dan zijn de Ajacieden de enigen hier met nog een beetje realiteitszin. Je wilt toch niet beweren dat we met deze selectie een halve finale kunnen halen? Dat was sowieso een onrealistisch doel, maar dit is toch wel een hele zwakke selectie hoor.
Natuurlijk gaan we de halve finale niet halen. Maar dat hadden we ook niet gedaan als Klaassen, Emanuelson enVd Wiel erbij hadden gezeten.
pi_139974306
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 07:44 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Natuurlijk gaan we de halve finale niet halen. Maar dat hadden we ook niet gedaan als Klaassen, Emanuelson enVd Wiel erbij hadden gezeten.
Klopt, ben ik ook helemaal met je eens. Klaassen hoeft van mij ten eerste helemaal niet mee. Speelde de laatste weken zwak, hij leek uitgeblust. Dus vakantie zal hem goed doen. Dat Van Aanholt erbij zit in plaats van Emanuelson vind ik echt belachelijk. Van der Wiel is zonde dat hij moest afhaken. Toch een speler die regelmatig een basisplaats heeft bij een topclub.

Verder heb ik niet zo heel veel op deze selectie aan te merken. Misschien vreemd dat Wijnaldum bij de laatste 30 zit. Toch het hele seizoen geblesseerd geweest. En Promes, Depay en Boëtius en Lens. Erg veel pure vleugelspelers, terwijl we waarschijnlijk zonder vleugels spelen. Ik ben heel erg benieuwd naar de laatste zeven afvallers.
  donderdag 15 mei 2014 @ 08:23:24 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139974575
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 19:00 schreef Xaxax het volgende:

Voorlopig hebben we er maar 2 en 1 die heel lang geleden er ook 1 was, verder moet de rest nog laten zien dat ze het zijn.

Als er iemand wat uit zo'n jonge groep kan halen is het Van Gaal dus je weet het nooit.

En potentie voor de toekomst klinkt leuk maar heb je op dit moment weinig aan.
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:19:40 #135
62913 Blik
The one and Only!
pi_139975281
quote:

[..]

Het maakt ook geen bal uit waar de spelers vandaan komen. Feit is gewoon dat we 4 jaar geleden een team hadden met veel ervaring, die in topvorm waren en bij topclubs speelden. Nu is het armoe troef en het feit dat de helft uit de Nederlandse competitie moet komen zou al genoeg moeten zeggen
  donderdag 15 mei 2014 @ 09:53:29 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139975913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Het maakt ook geen bal uit waar de spelers vandaan komen. Feit is gewoon dat we 4 jaar geleden een team hadden met veel ervaring, die in topvorm waren en bij topclubs speelden. Nu is het armoe troef en het feit dat de helft uit de Nederlandse competitie moet komen zou al genoeg moeten zeggen
Dat klopt ook niet, 4 jaar geleden was het niet zo anders als nu, krakkemikkige verdediging, 2 spelers in supervorm en 2 hele goeie verdedigende middenvelders die bijna alles opruimden.

Er was toen ook niemand die dacht dat NL zo ver zou komen.
  donderdag 15 mei 2014 @ 10:06:49 #137
62913 Blik
The one and Only!
pi_139976187
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat klopt ook niet, 4 jaar geleden was het niet zo anders als nu, krakkemikkige verdediging, 2 spelers in supervorm en 2 hele goeie verdedigende middenvelders die bijna alles opruimden.

Er was toen ook niemand die dacht dat NL zo ver zou komen.
Ik had 4 jaar geleden toch echt in mijn poule ingevuld dat Nederland - Spanje de finale was en dat Spanje wereldkampioen zou worden. Dus dat is zeker niet waar. En 2 van mijn vrienden hadden ook Nederland in de finale laten komen.

4 jaar geleden was het niveau over de hele linie stukken beter dan nu. Alleen de aanvallers zijn nu beter, de rest is 2 klasses minder goed. De spelers in topvorm waren beter in topvorm dan toen ze nu zijn (Sneijder was absolute wereldklasse, misschien wel de beste van de wereld op dat moment), de goede spelers waren beter verdeeld over het veld, iedere linie had wel een speler die uitzonderlijk goed speelde. Tevens hebben we weinig alternatieven op de bank zitten van eenzelfde niveau, dit Nederlandse team zou nog keihard verliezen van het B-elftal van Spanje of Brazilië.
  donderdag 15 mei 2014 @ 10:10:29 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139976253
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik had 4 jaar geleden toch echt in mijn poule ingevuld dat Nederland - Spanje de finale was en dat Spanje wereldkampioen zou worden. Dus dat is zeker niet waar. En 2 van mijn vrienden hadden ook Nederland in de finale laten komen.

4 jaar geleden was het niveau over de hele linie stukken beter dan nu. Alleen de aanvallers zijn nu beter, de rest is 2 klasses minder goed. De spelers in topvorm waren beter in topvorm dan toen ze nu zijn (Sneijder was absolute wereldklasse, misschien wel de beste van de wereld op dat moment), de goede spelers waren beter verdeeld over het veld, iedere linie had wel een speler die uitzonderlijk goed speelde. Tevens hebben we weinig alternatieven op de bank zitten van eenzelfde niveau, dit Nederlandse team zou nog keihard verliezen van het B-elftal van Spanje of Brazilië.
Meer chauvinistisch geluk dan wijsheid, ik zeg ook niet dat het huidige team beter is maar zoveel klasse had het vorige team ook niet, het klopte gewoon goed op het juiste moment (bijna).
pi_139976342
Mwoa vorig wk waren we toch behoorlijk sterker. Achterin al helemaal. Meer spelers in vorm ook.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 15 mei 2014 @ 10:31:01 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139976703
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:14 schreef habitue het volgende:
Mwoa vorig wk waren we toch behoorlijk sterker. Achterin al helemaal. Meer spelers in vorm ook.
Dat kunnen we pas beoordelen als dit WK voorbij is, grote verschil is wel dat Van Marwijk al 2 jaar voor het WK met zijn systeem begon en ruim voor het WK een vast elftal had staan en Van Gaal 2 jaar weet ik veel wat gedaan heeft en nu weer helemaal opnieuw begint.
  donderdag 15 mei 2014 @ 10:32:53 #141
62913 Blik
The one and Only!
pi_139976749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Meer chauvinistisch geluk dan wijsheid, ik zeg ook niet dat het huidige team beter is maar zoveel klasse had het vorige team ook niet, het klopte gewoon goed op het juiste moment (bijna).
Onze meest ervaren verdedigers zijn Vlaar en Bruno Martens Indi... :') Dat is toch om te janken qua kwaliteit. Tijdens het WK in ZA was de verdediging ook onze zwakste linie, maar toen hadden we in ieder geval nog wat spelers die bij topclubs speelden of een bak ervaring hadden.

Zelfde geldt voor het middenveld, nu hebben we alleen de Jong, Sneijder en VdV die er eigenlijk iets van kunnen. Alle 3 matig in vorm (in ieder geval een stuk minder dan 4 jaar geleden), dus daar hoeven we weinig van te verwachten. Dan blijft de aanval over waar we natuurlijk RvP en Robben hebben, weinig kritiek op te geven.

Als laatste hebben we de keeper. Stekelenburg was toen in topvorm, denk maar aan de wedstrijd tegen Brazilië. Nu hebben we keepers die OK zijn, maar eerst maar moeten bewijzen dat niveau ook te hebben.
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:29:39 #142
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_139978136
Vlaar is nu beter dan Mathijsen en Heitinga in 2010.
Bedankt Hans.
  Forum Admin donderdag 15 mei 2014 @ 11:52:20 #143
35723 crew  GGMM
pi_139978707
quote:

[..]

Maar zeker die laatste 2 zijn vele malen beter dan wat er nu is geselecteerd. En dacht dat dat het doel was van het samenstellen van een selectie.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:24:29 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139981299
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Onze meest ervaren verdedigers zijn Vlaar en Bruno Martens Indi... :') Dat is toch om te janken qua kwaliteit. Tijdens het WK in ZA was de verdediging ook onze zwakste linie, maar toen hadden we in ieder geval nog wat spelers die bij topclubs speelden of een bak ervaring hadden.

Zelfde geldt voor het middenveld, nu hebben we alleen de Jong, Sneijder en VdV die er eigenlijk iets van kunnen. Alle 3 matig in vorm (in ieder geval een stuk minder dan 4 jaar geleden), dus daar hoeven we weinig van te verwachten. Dan blijft de aanval over waar we natuurlijk RvP en Robben hebben, weinig kritiek op te geven.

Als laatste hebben we de keeper. Stekelenburg was toen in topvorm, denk maar aan de wedstrijd tegen Brazilië. Nu hebben we keepers die OK zijn, maar eerst maar moeten bewijzen dat niveau ook te hebben.
Ik ben het wel ten dele met je eens maar bij het vorige WK was alleen van Sneijder vooraf bekend dat hij in topvorm was, Robben was nog een twijfelgeval, de rest was ok maar niet bijzonder met een zwakke verdediging en een redelijke keeper, in die zin zijn er wel parallellen met nu.
Toen viel het allemaal goed in elkaar, nou ja ze hielden het dicht en wachtten op de kansjes in de omschakeling dus om nou te zeggen dat het toen veel beter was vind ik overdreven, ze hebben zegge en schrijve 1 helft goed voetbal gespeeld.
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:38:42 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_139981739
Loting speelt natuurlijk ook mee. Nederland was groepshoofd en had een redelijk simpele loting. Aan de andere kant, dan moet je ook nog maar die 3 wedstrijden winnen. Slowakije was natuurlijk een makkelijk tegenstander, ze hadden daar ook Italië kunnen treffen (die speelden overigens heel slecht dat tournooi). De route naar de kwartfinale was dus redelijk simpel.

Die wedstrijd tegen Brazilië was natuurlijk wel gewoon goed, de 1ste helft maar natuurlijk wel die 2de helft (waar jij ook aan refereert). De halve finale hadden we wellicht ook wel weer geluk met Uruguay, aan de andere kant was dat ook een prima wedstrijd van Nederland, die in de 2de helft dood bloedde en zelfs nog spannend werd in de blessuretijd na de 2-3. Tegen Spanje waren we duidelijk minder goed, maar aan de andere kant had de wedstrijd ook onze kant op kunnen vallen toen Robben op 3cm na niet scoorde.

Nederland had in 2010 gewoon een sterk team met een paar excellerende voetballers die het team op sleeptouw namen. Dat zie ik dit jaar nog niet gebeuren, aangezien onze toppers juist de aanvallers zijn. Die toppers moeten op het middenveld staan om verdedigend en aanvallend een bijdrage te kunnen leveren
pi_139981755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben het wel ten dele met je eens maar bij het vorige WK was alleen van Sneijder vooraf bekend dat hij in topvorm was, Robben was nog een twijfelgeval, de rest was ok maar niet bijzonder met een zwakke verdediging en een redelijke keeper, in die zin zijn er wel parallellen met nu.
Toen viel het allemaal goed in elkaar, nou ja ze hielden het dicht en wachtten op de kansjes in de omschakeling dus om nou te zeggen dat het toen veel beter was vind ik overdreven, ze hebben zegge en schrijve 1 helft goed voetbal gespeeld.
Ik denk dat het 5-3-2/3-5-2 systeem in ieder geval wel optie biedt om meer ruimtes te creeren
  donderdag 15 mei 2014 @ 13:40:34 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_139981804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Vooral van Dven _O_
Ik kan dit bevestigen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 15 mei 2014 @ 15:15:55 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139984944
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 13:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat het 5-3-2/3-5-2 systeem in ieder geval wel optie biedt om meer ruimtes te creeren
Ik heb daar juist mijn twijfels over
pi_139992848
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 09:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Dat er zoveel weinig spelers bij de europese competities spelen heeft alles te maken met geld..

Er zijn gewoon weinig clubs die echt geld hebben om spelers te kopen..dat heeft alles te maken met de crisis waarin europa verkeert...

En als ze kopen voor grote bedragen dan zijn het geen spelers meer rond de 20 maar rond de 25....

Dus is het helemaal niet zo vreemd dat er zoveel spelers uit nederland komen...
  donderdag 15 mei 2014 @ 19:48:53 #150
62913 Blik
The one and Only!
pi_139994497
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:19 schreef Xaxax het volgende:

[..]

Dat er zoveel weinig spelers bij de europese competities spelen heeft alles te maken met geld..

Er zijn gewoon weinig clubs die echt geld hebben om spelers te kopen..dat heeft alles te maken met de crisis waarin europa verkeert...

En als ze kopen voor grote bedragen dan zijn het geen spelers meer rond de 20 maar rond de 25....

Dus is het helemaal niet zo vreemd dat er zoveel spelers uit nederland komen...
Daarom zie je dat beeld bij Belgie juist compleet omgekeerd... Gekke redenatie
pi_139998219
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:48 schreef Blik het volgende:

[..]

Daarom zie je dat beeld bij Belgie juist compleet omgekeerd... Gekke redenatie
Over welke belgische spelers heb jij het dan??? die paar die in engeland spelen? ik ben er niet van onder de indruk....

Nederland heeft een betere selectie als belgie...

Nederland maakt gehakt van belgie mocht het tot een confrontatie komen..

Ik weet niet of dat tot de mogelijkheden behoort....

Misschien doen die belgische makelaars het gewoon beter...want internationaal op clubnivo presteren die belgen natuurlijk geen fuck...
pi_140008886
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef Xaxax het volgende:

[..]

Over welke belgische spelers heb jij het dan??? die paar die in engeland spelen? ik ben er niet van onder de indruk....

Misschien doen die belgische makelaars het gewoon beter...want internationaal op clubnivo presteren die belgen natuurlijk geen fuck...
Je was al niet serieus te nemen maar nu al helemaal niet.
Alleen Robben en van Persie (mits die zijn niveau haalt) zouden spelen bij de Rode Duivels, de rest zouden de selectie waarschijnlijk niet eens halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_140008974
quote:

[..]

Oh, de eerste oranjegek die nooit naar voetbal kijkt gespot.
pi_140008988
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 07:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je was al niet serieus te nemen maar nu al helemaal niet.
Alleen Robben en van Persie (mits die zijn niveau haalt) zouden spelen bij de Rode Duivels, de rest zouden de selectie waarschijnlijk niet eens halen.
Die Xaxax lult een partij onzin, maar wat jij zegt is natuurlijk ook overdreven. Er zijn genoeg Nederlanders die bij België gewoon in de selectie zouden zitten. Maar dat wij een zwakke selectie hebben lijkt me duidelijk. Hopen op Robben, Van Persie en Sneijder. En verder tegenhouden.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 07:35:42 #155
62913 Blik
The one and Only!
pi_140009068
quote:

[..]

Net alsof de Nederlandse selectie in 2010 alleen maar bij topclubs speelde en de sterren van de hemel speelde
pi_140030342
hahaha WAT EEN DOMME REACTIES...

Dus als een land weinig spelers bij een topclub heeft lopen zijn die bij voorbaat al kansloos op het WK...?

Na het het WK zal een groot deel van de Nedlandse selectie in het buitenland spelen...
pi_140039423
Heb weinig verwachtingen van Nederland maar ergens heb ik toch wel het gevoel dat we de 2e ronde gaan halen. Chili zal wel de beslissende wedstrijd worden en dat soort landen maken op een eindtoernooi toch vaak de verwachtingen niet waar.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 09:27:56 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140047583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb weinig verwachtingen van Nederland maar ergens heb ik toch wel het gevoel dat we de 2e ronde gaan halen. Chili zal wel de beslissende wedstrijd worden en dat soort landen maken op een eindtoernooi toch vaak de verwachtingen niet waar.
De praktijk valt toch altijd anders uit, dat maakt voetbal ook zo interessant, Van Gaal kan zeker zo'n jonge groep helemaal gek maken en ze zullen het gras ook wel voor hem opvreten verwacht ik, wie weet is dat voldoende om de 1e ronde door te komen en dan is het afwachten of er genoeg zelfvertrouwen in de groep zit voor nog een stuntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')