abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139998219
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:48 schreef Blik het volgende:

[..]

Daarom zie je dat beeld bij Belgie juist compleet omgekeerd... Gekke redenatie
Over welke belgische spelers heb jij het dan??? die paar die in engeland spelen? ik ben er niet van onder de indruk....

Nederland heeft een betere selectie als belgie...

Nederland maakt gehakt van belgie mocht het tot een confrontatie komen..

Ik weet niet of dat tot de mogelijkheden behoort....

Misschien doen die belgische makelaars het gewoon beter...want internationaal op clubnivo presteren die belgen natuurlijk geen fuck...
pi_140008886
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 21:07 schreef Xaxax het volgende:

[..]

Over welke belgische spelers heb jij het dan??? die paar die in engeland spelen? ik ben er niet van onder de indruk....

Misschien doen die belgische makelaars het gewoon beter...want internationaal op clubnivo presteren die belgen natuurlijk geen fuck...
Je was al niet serieus te nemen maar nu al helemaal niet.
Alleen Robben en van Persie (mits die zijn niveau haalt) zouden spelen bij de Rode Duivels, de rest zouden de selectie waarschijnlijk niet eens halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_140008974
quote:

[..]

Oh, de eerste oranjegek die nooit naar voetbal kijkt gespot.
pi_140008988
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 07:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je was al niet serieus te nemen maar nu al helemaal niet.
Alleen Robben en van Persie (mits die zijn niveau haalt) zouden spelen bij de Rode Duivels, de rest zouden de selectie waarschijnlijk niet eens halen.
Die Xaxax lult een partij onzin, maar wat jij zegt is natuurlijk ook overdreven. Er zijn genoeg Nederlanders die bij België gewoon in de selectie zouden zitten. Maar dat wij een zwakke selectie hebben lijkt me duidelijk. Hopen op Robben, Van Persie en Sneijder. En verder tegenhouden.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 07:35:42 #155
62913 Blik
The one and Only!
pi_140009068
quote:

[..]

Net alsof de Nederlandse selectie in 2010 alleen maar bij topclubs speelde en de sterren van de hemel speelde
pi_140030342
hahaha WAT EEN DOMME REACTIES...

Dus als een land weinig spelers bij een topclub heeft lopen zijn die bij voorbaat al kansloos op het WK...?

Na het het WK zal een groot deel van de Nedlandse selectie in het buitenland spelen...
pi_140039423
Heb weinig verwachtingen van Nederland maar ergens heb ik toch wel het gevoel dat we de 2e ronde gaan halen. Chili zal wel de beslissende wedstrijd worden en dat soort landen maken op een eindtoernooi toch vaak de verwachtingen niet waar.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 09:27:56 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_140047583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 23:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb weinig verwachtingen van Nederland maar ergens heb ik toch wel het gevoel dat we de 2e ronde gaan halen. Chili zal wel de beslissende wedstrijd worden en dat soort landen maken op een eindtoernooi toch vaak de verwachtingen niet waar.
De praktijk valt toch altijd anders uit, dat maakt voetbal ook zo interessant, Van Gaal kan zeker zo'n jonge groep helemaal gek maken en ze zullen het gras ook wel voor hem opvreten verwacht ik, wie weet is dat voldoende om de 1e ronde door te komen en dan is het afwachten of er genoeg zelfvertrouwen in de groep zit voor nog een stuntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')