Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Knieproblemen.. vind het niet erg, is toch teveel met randzaken bezig
Higdon schoot er in Nederland ook 14 in. Dus waarom dan wel al die verdedigers van PSV, Feyenoord en Ajax meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij in een nietszeggende kutcompetitie speelt waar zelfs Hikden topscorer wordt
Had liever Anita of van Ginkel mee zien gaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Clasie gaat natuurlijk mee, en terecht.
Heb je Anita nog zien spelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had liever Anita of van Ginkel mee zien gaan.
Kom op joh.. Van der Wiel is overrated.. dun mannetje op 2 sprietjes die erg dankbaar mag zijn dat hij bij PSG speelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef Stiggie het volgende:
Van der Wiel snap ik echt niet. Echt be-lach-e-lijk om die niet te selecteren en Verhaegh wel. Je ziet dus met een onzettend armoedige verdediging zonder internationale ervaring. Kom op een Feyenoord verdediging internationaal is kansloos x 10.
Vd Wiel heb je nodig, Vlaar ook en Blind is ook redelijk constant. De rest is zo instabiel en te jong.
Gelukkig mogen ze er maar 11 opstellen. Met Van Persie, Huntelaar en Robben scoor je dan niet slecht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
[..]
En dan de eerste wedstrijd tegen deze aanval(lers)
Aanval: Diego Costa (Atlético Madrid), David Villa (Atlético Madrid), Fernando Torres (Chelsea, Eng), Álvaro Negredo (Manchester City, Eng), Fernando Llorente (Juventus, Ita).
Mjahquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij in een nietszeggende kutcompetitie speelt waar zelfs Hikden topscorer wordt
Dat heb ik ook gezien, maar zie Newcastle niet wekelijks spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Speelde afgelopen zondag nog basis
34 wedstrijden gespeeld dit seizoen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, maar zie Newcastle niet wekelijks spelen.
Maar vorig jaar was hij bij Groningen ook goed. Hij is iig zeker niet slechter dan Van Aanholt of Veltman.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kunnen die spelers er gewoon niets van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef habitue het volgende:
Het is gewoon dwaas om spelers van de NL competitie boven de Engelse/Russische/Italiaanse competitie te verkiezen. Je gaat toch ook geen spelers van de jupiler league verkiezen boven de eredivisie?
Een op een toch vrij bagger hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was hij bij Groningen ook goed. Hij is iig zeker niet slechter dan Van Aanholt of Veltman.
En als Clasie, Kongolo, BMI, De Vrij en Janmaat na de zomer allemaal in een Europese topcompetitie zitten mogen ze ineens wel uitgenodigd worden? T gaat toch om de kwaliteit man...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef habitue het volgende:
Het is gewoon dwaas om spelers van de NL competitie boven de Engelse/Russische/Italiaanse competitie te verkiezen. Je gaat toch ook geen spelers van de jupiler league verkiezen boven de eredivisie?
Absurd ja dat Gianluca Nijholt niet is opgeroepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef habitue het volgende:
Ik ben ouder dan spelers die in het Nederlands Elftal spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:54 schreef Evertjan het volgende:
in 1994 kwam ook de Lion King uit in de bioscoop en nu zitten er spelers in Oranje die in dat zelfde jaar zijn geboren. Voel je je dan oud of niet?
Blijkbaar is hun kwaliteit nu nog niet goed genoeg want ze spelen nog hier he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En als Clasie, Kongolo, BMI, De Vrij en Janmaat na de zomer allemaal in een Europese topcompetitie zitten mogen ze ineens wel uitgenodigd worden? T gaat toch om de kwaliteit man...
Als we het over stabiel hebben dan is Kongolo dat ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef Stiggie het volgende:
Van der Wiel snap ik echt niet. Echt be-lach-e-lijk om die niet te selecteren en Verhaegh wel. Je ziet dus met een onzettend armoedige verdediging zonder internationale ervaring. Kom op een Feyenoord verdediging internationaal is kansloos x 10. Net als die van iedere eredivisie club
Vd Wiel heb je nodig, Vlaar ook en Blind is ook redelijk constant. De rest is zo instabiel en te jong.
Met Vd Wiel weg heb je nu dus weer ervaring minder
Van Aanholt is een linksback, geen centrale verdediger.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsnog niet slechter dan Veltman of Van Aanholt.
Ja, als we met blijkbaar gaan beginnen zijn ze blijkbaar beter dan de alternatieven die jij voor ogen hebt he???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijkbaar is hun kwaliteit nu nog niet goed genoeg want ze spelen nog hier he.
Nee die Verhaegh brengt Augsburg naar grote hoogte.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kom op joh.. Van der Wiel is overrated.. dun mannetje op 2 sprietjes die erg dankbaar mag zijn dat hij bij PSG speelt.
Jij begon met ALS hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, als we met blijkbaar gaan beginnen zijn ze blijkbaar beter dan de alternatieven die jij voor ogen hebt he???
We moeten ook bidden dat Janmaat fit blijft.. Verhaegh is bankvullingquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Nee die Verhaegh brengt Augsburg naar grote hoogte.
Ik hoop het maar net als vele anderen heeft hij nog nooit wedstrijden op niveau gespeeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als we het over stabiel hebben dan is Kongolo dat ook
Ja, omdat jij het onbegrijpelijk vindt dat er binnen de landsgrenzen wordt geselecteerd, terwijl dat dat punt niet zo sterk isquote:
Dat is hij nu even. Hij is 20 jaar en bij jonge spelers en de druk van een WK is dat zo zeker nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als we het over stabiel hebben dan is Kongolo dat ook
Iran en Honduras zijn echt veel minder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef skippy22 het volgende:
Is dit op papier een van de zwakste selecties ?
Van Dijk zou op links kunnen binnen het systeem van Van Gaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Aanholt is een linksback, geen centrale verdediger.
Nee ik vind het onbegrijpelijk dat er een eredivisiespeler boven een speler van ACMilan en Paris wordt geselecteerd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, omdat jij het onbegrijpelijk vindt dat er binnen de landsgrenzen wordt geselecteerd, terwijl dat dat punt niet zo sterk is
Als VVL?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Van Dijk zou op links kunnen binnen het systeem van Van Gaal.
De Eredivisie is de leukste competitie van Europa.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee ik vind het onbegrijpelijk dat er een eredivisiespeler boven een speler van ACMilan en Paris wordt geselecteerd.
Vanuit het oogpunt van Van Gaal is het wel begrijpelijk.. ik herinner me dat hij een tijdje terug zei dat hij alleen spelers meeneemt die voor HEM door het vuur gaan.. jeugdige mannetjes uit de eredivisie gaan allemaal voor hem door het vuur.. die kans is bij gearriveerde spelers wat kleiner. Het draait allemaal om Van Gaal.. de Grote Van Gaal Show.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:03 schreef habitue het volgende:
[..]
Nee ik vind het onbegrijpelijk dat er een eredivisiespeler boven een speler van ACMilan en Paris wordt geselecteerd.
Dit snap ik dan weer niet.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 22:54:37Wel moet Vilhena zich donderdag samen met onder andere Boëtius melden bij Jong Oranje voor een driedaagse trainingsstage. [VI] #Feyenoord reageer retweet
Van Gaal wil alleen maar zijn eigen kwaliteiten showen ja. Hij wil laten zien dat het hem gaat lukken om te presteren op een WK met allemaal jonkies.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vanuit het oogpunt van Van Gaal is het wel begrijpelijk.. ik herinner me dat hij een tijdje terug zei dat hij alleen spelers meeneemt die voor HEM door het vuur gaan.. jeugdige mannetjes uit de eredivisie gaan allemaal voor hem door het vuur.. die kans is bij gearriveerde spelers wat kleiner. Het draait allemaal om Van Gaal.. de Grote Van Gaal Show.
Hmm ze passen wel in dat rijtje samen met griekenland en costa rica.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iran en Honduras zijn echt veel minder.
Lang niet zo erg als die achterlijke spelfout bij de doelman....quote:
Als je met 5-3-2 / 3-5-2 gaat spelen heb je natuurlijk veel meer aan Vd Wiel dan aan Verhaegh, en bij 4-3-3 zal hij niet slechter zijn. Maar goed, ze zouden allebei toch niet spelen want Janmaat is een supereindbaas nooit geblesseerd raakt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |