Wel een van de beste schrijvende journalisten.. ik geloof dat hij een prijs heeft gewonnen destijds met zijn verslag van Nederland - Brazilië in 2010.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is een favoriet journalistje van Van Gaal.
Je gaat je er bijna voor schamen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef habitue het volgende:
Ik moet elke keer een beetje huilen als ik die verdediging zie
Geen Gill Swerts.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen Ritchie de Leat en geen Stijn Stijnen
Hij is nu toch ook al 2 jaar bezig...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen deed hij er 3 jaar over, nu moet het in 3 weken
Van Dijk moet eerst een transfer maken naar een grotere competitie en zal dan ongetwijfeld worden opgeroepen door ome Guus. Zijn tijd komt nog wel.quote:
twitter:Catenaccio twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 22:40:22Net gezocht naar positieve stats Paul Verhaegh, om z'n selectie te verantwoorden. Niet gevonden. Hij blijkt wel zwak in kopduels & tackles. reageer retweet
Hopelijk gaat hij in de zomer al naar Arsenal of Liverpool. Zou mooi zijn als Nederland eindelijk eens een topverdediger in huis heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Dijk moet eerst een transfer maken naar een grotere competitie en zal dan ongetwijfeld worden opgeroepen door ome Guus. Zijn tijd komt nog wel.
Is hij dat dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij in de zomer al naar Arsenal of Liverpool. Zou mooi zijn als Nederland eindelijk eens een topverdediger in huis heeft.
Wilde ik net vragen.. ik zie hem nooit spelen dus dat hij het goed doet bij Celtic zegt mij weinigquote:
Dat zeg ik nergens. Maar als hij die transfer maakt en zich goed kan ontwikkelen zie ik wel mogelijkheden.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef habitue het volgende:
En dan de eerste wedstrijd tegen deze aanval(lers)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:37 schreef habitue het volgende:
Clasie gaat natuurlijk mee, en terecht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoet, Clasie, Fer, Kuyt, Promes, Rekik, Wijnaldum eruit svp.
Heeft het in de CL toch ook goed gedaan. Had op z'n minst een kans in Oranje moeten krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij in een nietszeggende kutcompetitie speelt waar zelfs Hikden topscorer wordt
De boet of Rekikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
wie is eigenlijk de jongste in deze selectie??
Vilhena denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
wie is eigenlijk de jongste in deze selectie??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |