Nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
---------------------------Cillissen--------------------------
Janmaat----Vlaar----De Jong----Kongolo-----Blind
-----------------De Guzman---------Fer------------------
---------------------------Sneijder-------------------------
--------------------Robben------Van Persie--------------
Mij niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Want? Nigel als libero lijkt me prima.
Nee die kan er beter voor spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Want? Nigel als libero lijkt me prima.
Je kunt wel hongerig zijn maar als de kwaliteit ontbreekt kom je niet ver. En hier ontbreekt er heel erg veel kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
Een groot voordeel van deze selectie is de honger naar succes en grote contracten..
2 jaar geleden waren het allemaal uitgebluste spelers bij allemaal grote clubs..die gasten hadden niets meer om voor te spelen..
Deze groep is fris en hebben alles te winnen..
Ik denk dat Van gaal de goede keuze heeft gemaakt.
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 22:22:16Van der Wiel is licht geblesseerd, maar dat is niet doorslaggevend geweest voor Van Gaal. Die is gecharmeerd van Verhaegh. #wkselectie reageer retweet
Vissersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Slobeend het volgende:
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 22:22:16Van der Wiel is licht geblesseerd, maar dat is niet doorslaggevend geweest voor Van Gaal. Die is gecharmeerd van Verhaegh. #wkselectie reageer retweet
Toppertje hoor, die Verhaegh. Stuwt Augsburg naar grote hoogte.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Zekerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt wel hongerig zijn maar als de kwaliteit ontbreekt kom je niet ver. En hier ontbreekt er heel erg veel kwaliteit.
Is niet helemaal waar.. Ajax had toen Litmanen, De Boertjes die op hun top zaten.. Rijkaard.. en een paar exceptionele talenten zoals Kluivert en Davids.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Xaxax het volgende:
Ik denk dat louis van gaal een zelfde soort gevoel wil creeeren zoals het ajax dat de europa cup won...
Allemaal jonge jongens met honger....
Het is niet zo ingewikkeld allemaal....
Hoe weet hij dat dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Slobeend het volgende:
Toen deed hij er 3 jaar over, nu moet het in 3 wekenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:31 schreef Xaxax het volgende:
Ik denk dat louis van gaal een zelfde soort gevoel wil creeeren zoals het ajax dat de europa cup won...
Allemaal jonge jongens met honger....
Bovendien het zal straks op het WK gaan om Robben en van Persie.....
Die moeten het verschil gaan maken..
Net zoals brazilie ook maar 1 of 2 spelers hebben die het verschil maken...
Zelfde geldt voor Argentinie...
Wat er achter loopt is niet zo belangrijk behalve dat ze ballen moeten afpakken en die aan Robben moeten geven...
Het is niet zo ingewikkeld allemaal....
Kritiekloosquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is een favoriet journalistje van Van Gaal.
Dit zijn andere tijden....de huidige groep moet zich nog bewijzen...misschien worden ze net zo goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.. Ajax had toen Litmanen, De Boertjes die op hun top zaten.. Rijkaard.. en een paar exceptionele talenten zoals Kluivert en Davids.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |