Bijna goed...quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef YUR het volgende:
Vanaf hier gezien is alles voorbij Rotterdam Moerdijk toch België
Sorry verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Niks Den Bosch...![]()
in de Schôônste stad van 't laand
Die bui is nu hier. Net op tijd binnen voor de regenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:26 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ik zit in Den Bosch. En als echte zolderkamerautist had ik geen idee van het weer totdat ik net (klaar zittend in m'n hardloopkleren) op buienradar keek. En omdat het later vandaag en morgen wel mooi weer is kleed ik me zo ook gewoon weer om en ga ik niet vrijwillig in de regen lopen..
Ik snap die lui echt niet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:07 schreef CaLeX het volgende:
http://www.nu.nl/sport/37(...)ieve-dopingtest.html
Geloof dat het hier al een beetje verwacht werd?
Ik ben het er niet mee eens dat ze het doen, maar snap ze echt welquote:
Ik niet, want de kans dat ze tegen de lamp aanlopen is zo groot en dan is het dag carrière. Eeuwig zonde.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat ze het doen, maar snap ze echt wel
Waarschijnlijk ook maar goed dat ik het niet snapquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef YUR het volgende:
Op dat niveau van sport spelen natuurlijk totaal andere belangen. Logisch dat wij als klootjesvolk dat niet snappen...
De kans dat ze tegen de lamp aan lopen lijkt me juist heel klein. Zie ook het wielrennen van de jaren '90 en '00.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik niet, want de kans dat ze tegen de lamp aanlopen is zo groot en dan is het dag carrière. Eeuwig zonde.
maar als je succesvol bent dan is de kans op een doping test toch juist heel goed. Anyhow maakt niet uit ook vind het gewoon oerstom.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De kans dat ze tegen de lamp aan lopen lijkt me juist heel klein. Zie ook het wielrennen van de jaren '90 en '00.
Leg jouw avatar eens uit. Ik ben er telkens weer door afgeleid!quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
De kans dat ze tegen de lamp aan lopen lijkt me juist heel klein. Zie ook het wielrennen van de jaren '90 en '00.
Zelfs de scheidslijn tussen "medische begeleiding" en doping is vaak niet zo zwart/wit als vaak gedacht wordt...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:17 schreef Quoi het volgende:
Ik snap het ook niet, maar ik snap wel dat het een dun lijntje is tussen wat wel en wat niet mogelijk is qua 'doping'.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef YUR het volgende:
Vanaf hier gezien is alles voorbij Rotterdam toch België
Scoutingquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Sportverleden als kind: niet. De zwemlessen tel ik dan niet mee. Ik zat op scouting
De kans op een dopingtest is heel groot ja. Maar met de juiste voorzorgsmaatregelen is de kans op een positieve test erg klein.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
maar als je succesvol bent dan is de kans op een doping test toch juist heel goed. Anyhow maakt niet uit ook vind het gewoon oerstom.
is van de snuggie reclamequote:Op woensdag 14 mei 2014 13:19 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leg jouw avatar eens uit. Ik ben er telkens weer door afgeleid!
Het is toch juist een feestje onder die bioscoopdeken?quote:
Daar heb ik geen deken met mouwen voor nodig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:47 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is toch juist een feestje onder die bioscoopdeken?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |