Vreemd genoeg kan ik mij daar wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, mijn ouders waren er niet zo blij mee. En ik ook niet echt.
Alhoewel, de TV was toch aan vervanging toe..
Iets met tetten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaan iemand gezien die vanuit zijn auto met een giga zoomlens foto's van n naaktstrand maakte. BMW E36, toch wel de ultieme sjakenbak.
Kon mn ogen eerst ook niet gelovenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iets met tetten.
En iets met triest.
Kansloos komt ook in me op trouwens.
De woorden tetten, triest en kansloos worden zelden in 1 zin genoemd.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Iets met tetten.
En iets met triest.
Kansloos komt ook in me op trouwens.
Tenzij er een E36 in het spel is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De woorden tetten, triest en kansloos worden zelden in 1 zin genoemd.
Daarom heb ik er 3 zinnen van gemaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 18:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De woorden tetten, triest en kansloos worden zelden in 1 zin genoemd.
Inmiddels nog meer kapotte apparaten gevonden... Een batterijoplader en een telefoonladerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Ik wilde er nog onder posten dat ze het compenseerde met erg lelijke armen, maar dan viel het jackass jongetje wat teveel opquote:Op vrijdag 16 mei 2014 08:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij was dat vroeger een man, Paal. Check de armen en handen maar eens goed.
Jambers: Overdag is hij een normale ICT student, maar in de nacht speurt hij naar verbrande elektrische apparatuur...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Inmiddels nog meer kapotte apparaten gevonden... Een batterijoplader en een telefoonlader.
haal die troep dan ook uit het stopcontact als je ze niet gebruiktquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Inmiddels nog meer kapotte apparaten gevonden... Een batterijoplader en een telefoonlader.
Het zou wat zijn als de magnetron gefrituurd was ...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:02 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, gaat lekker hier. M'n broertje was bezig met elektriciteit buiten. Gevolg: twee televisies die in de fik stonden, lampen die knappen, magnetron kapot en modem gefrituurd.
Oeps
Dat is dus het probleem. Ze waren op dat moment wel in gebruik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haal die troep dan ook uit het stopcontact als je ze niet gebruikt
Snif Snif.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jambers: Overdag is hij een normale ICT student, maar in de nacht speurt hij naar verbrande elektrische apparatuur...
ben je echt zo'n hippie die overal de stekkers altijd uit haaltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haal die troep dan ook uit het stopcontact als je ze niet gebruikt
Blijf dan ook met je poten van elektra af als je er geen verstand van hebt,quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb de tv-kast met stand-by meuk achter zo'n klik-aan klik-uit schakelaar zitten. (M.u.v. de tv-decoder omdat die er een kwartier over doet om op te starten.)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:14 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je echt zo'n hippie die overal de stekkers altijd uit haalt
Idem, geen hippie overigensquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb de tv-kast met stand-by meuk achter zo'n klik-aan klik-uit schakelaar zitten. (M.u.v. de tv-decoder omdat die er een kwartier over doet om op te starten.)
Ik was het nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blijf dan ook met je poten van elektra af als je er geen verstand van hebt,
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was het niet![]()
Ik begin daar niet eens aan, echt niet.
Als ik niet oplet, dan ligt hier de halve oprit open omdat hij (m'n broertje) een nieuwe kabel wil graven.
Die ga ik voor hem bestellen. Zal em leren.quote:
Ik had het niet over jou, maar over de dader!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was het niet![]()
Ik begin daar niet eens aan, echt niet.
Als ik niet oplet, dan ligt hier de halve oprit open omdat hij (m'n broertje) een nieuwe kabel wil graven.
De laatste dagen hebben mensen de neiging jouw posts onterecht als kwetsend te ervaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over de dader!
Ja, best gek, want normaal beledig ik iedereen en reageert daar niemand op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben mensen de neiging jouw posts onterecht als kwetsend te ervaren.
Dat zijn er veelquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:25 schreef Paladijn het volgende:
([http://www.)l1.nl/nieuws/255342-treinreizigers-gestrand-op-station-weert
Oh, vatte het anders opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over de dader!
Oeps..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:25 schreef Paladijn het volgende:
Openbaar vervoer
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)and-op-station-weert
FAIL.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:25 schreef Paladijn het volgende:
Openbaar vervoer
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)and-op-station-weert
't Is wachten tot iemand Edward Scissorhands wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:35 schreef Paladijn het volgende:
wait whut?
[ afbeelding ]
Dat hoort een gekke Japanner die nog bij zijn moeder woont te doen.
Geef mij een werkplaats + wat staal en ik ga ook dat soort dingen maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:35 schreef Paladijn het volgende:
wait whut?
[ afbeelding ]
Dat hoort een gekke Japanner die nog bij zijn moeder woont te doen.
Geef mij ducttape en een dwangbuis en ik voorkom dat het zo ver komt.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geef mij een werkplaats + wat staal en ik ga ook dat soort dingen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |