Dat is dus het probleem. Ze waren op dat moment wel in gebruik.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haal die troep dan ook uit het stopcontact als je ze niet gebruikt
Snif Snif.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jambers: Overdag is hij een normale ICT student, maar in de nacht speurt hij naar verbrande elektrische apparatuur...
ben je echt zo'n hippie die overal de stekkers altijd uit haaltquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haal die troep dan ook uit het stopcontact als je ze niet gebruikt
Blijf dan ook met je poten van elektra af als je er geen verstand van hebt,quote:Op vrijdag 16 mei 2014 15:03 schreef .Neovo. het volgende:
Nou, mijn ouders waren er niet zo blij mee. En ik ook niet echt.
Alhoewel, de TV was toch aan vervanging toe..
Ik heb de tv-kast met stand-by meuk achter zo'n klik-aan klik-uit schakelaar zitten. (M.u.v. de tv-decoder omdat die er een kwartier over doet om op te starten.)quote:Op zaterdag 17 mei 2014 08:14 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je echt zo'n hippie die overal de stekkers altijd uit haalt
Idem, geen hippie overigensquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb de tv-kast met stand-by meuk achter zo'n klik-aan klik-uit schakelaar zitten. (M.u.v. de tv-decoder omdat die er een kwartier over doet om op te starten.)
Ik was het nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 10:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Blijf dan ook met je poten van elektra af als je er geen verstand van hebt,
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was het niet![]()
Ik begin daar niet eens aan, echt niet.
Als ik niet oplet, dan ligt hier de halve oprit open omdat hij (m'n broertje) een nieuwe kabel wil graven.
Die ga ik voor hem bestellen. Zal em leren.quote:
Ik had het niet over jou, maar over de dader!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 11:51 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik was het niet![]()
Ik begin daar niet eens aan, echt niet.
Als ik niet oplet, dan ligt hier de halve oprit open omdat hij (m'n broertje) een nieuwe kabel wil graven.
De laatste dagen hebben mensen de neiging jouw posts onterecht als kwetsend te ervaren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over de dader!
Ja, best gek, want normaal beledig ik iedereen en reageert daar niemand op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De laatste dagen hebben mensen de neiging jouw posts onterecht als kwetsend te ervaren.
Dat zijn er veelquote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:25 schreef Paladijn het volgende:
([http://www.)l1.nl/nieuws/255342-treinreizigers-gestrand-op-station-weert
Oh, vatte het anders opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, maar over de dader!
Oeps..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:25 schreef Paladijn het volgende:
Openbaar vervoer
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)and-op-station-weert
FAIL.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:25 schreef Paladijn het volgende:
Openbaar vervoer
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)and-op-station-weert
't Is wachten tot iemand Edward Scissorhands wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:35 schreef Paladijn het volgende:
wait whut?
[ afbeelding ]
Dat hoort een gekke Japanner die nog bij zijn moeder woont te doen.
Geef mij een werkplaats + wat staal en ik ga ook dat soort dingen maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:35 schreef Paladijn het volgende:
wait whut?
[ afbeelding ]
Dat hoort een gekke Japanner die nog bij zijn moeder woont te doen.
Geef mij ducttape en een dwangbuis en ik voorkom dat het zo ver komt.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geef mij een werkplaats + wat staal en ik ga ook dat soort dingen maken.
Die krijg je vanzelfquote:Op zondag 18 mei 2014 10:08 schreef Barcaconia het volgende:
En anders mag je bij mij wel rommelen. Veel tuin en geen groene vingers
Jij wilt een geasfalteerde tuin om in de zon te hangenquote:Op zondag 18 mei 2014 10:38 schreef Duvel het volgende:
Zo ken ik nog wel wat mensen die een tuinman kunnen gebruiken, maar dat was niet helemaal het idee.
Fixedquote:Op zondag 18 mei 2014 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij wilt een geasfalteerde tuin om in de zon te hangen![]()
Grootste fout in een tuin is gras; dan ben je elke 2 weken, of igv zichtwerk, elke week de lul. Beetje struiken en een haagje is wel OK, dat red je met een paar keer per jaar een weekendje rommelen.
Nee, dat is echt erg!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:45 schreef Sounddragon het volgende:
Jij wilt een geasfalteerde tuin om in de zon te hangen![]()
Wij hebben kunstgras op het balkon.quote:Grootste fout in een tuin is gras; dan ben je elke 2 weken, of igv zichtwerk, elke week de lul. Beetje struiken en een haagje is wel OK, dat red je met een paar keer per jaar een weekendje rommelen.
quote:
Als ik de kans had, deed ik hetquote:Op zondag 18 mei 2014 11:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, dat is echt erg!
[..]
Wij hebben kunstgras op het balkon.
quote:Op zondag 18 mei 2014 10:08 schreef Barcaconia het volgende:
En anders mag je bij mij wel rommelen. Veel tuin en geen groene vingers
Ompleur shovelquote:Op zondag 18 mei 2014 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/m809213414
Ik moest zoiets maar eens aanschaffen.
Best veel mensen schijnen het ook in de tuin te gebruiken... Het lijkt best echt, maar voelt raar warm als je er op loopt.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik de kans had, deed ik het![]()
Op een balkon is kunstgras een prima oplossing
Het schijnt dat je grasmatten ook rolbaar kunt makenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
Kan ik tenminste een crossbaan aanleggen als dat op zondagochtend in me opkomt.
En maandag de hovenier weer laten komen om grasmatten terug te leggen.
klopt idd, de duurdere varianten zijn best mooi, maar ik vind het toch net niks..quote:Op zondag 18 mei 2014 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Best veel mensen schijnen het ook in de tuin te gebruiken... Het lijkt best echt, maar voelt raar warm als je er op loopt.
In een tuin zou ik ook niet doen, maar op het balkon is het goed en dochterlief kruipt er met veel plezier overheen. Is ook nog snel droog, dat spul.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klopt idd, de duurdere varianten zijn best mooi, maar ik vind het toch net niks..
Dat zou ideaal zijn, gazon aan de kant rollen, crossbaantje maken met de kniklader, als je uitgespeeld bent even egaliseren en gazon terugrollen.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het schijnt dat je grasmatten ook rolbaar kunt maken
je mag wel komen bankhangen op de (lounge) bank...quote:Op zondag 18 mei 2014 10:38 schreef Duvel het volgende:
Zo ken ik nog wel wat mensen die een tuinman kunnen gebruiken, maar dat was niet helemaal het idee.
Ik heb/had een motormaaier die ook zelf rijdt, maar dan nog was ik zéker anderhalf uur bezig om het netjes kort te krijgen, zeker als je in het rapido groei seizoen een weekje overslaat of niet kon maaien ivbm regen.. als het te lang is vreet ook een motormaaier het niet meer, dan mag je eerst met een bosmaaier aan de slag.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:31 schreef Dingest het volgende:
Ik heb ook eigenlijk alleen maar gras in mijn tuin, ik doe er bijna niets meeGrasmaaien heb ik een hekel aan. Mijn vader lijkt het leuk te vinden en komt zo nu en dan met zijn eigen maaier - ik heb hun oude, de nieuwe doet het veel beter en heeft zo'n automatisch meeloop-functie
Niet dat het veel uitmaakt. Is inmiddels 80% mos en 20% daadwerkelijk gras. Straks als de boel om is gespit vanwege het nieuwe huis verticuteer ik de rest misschien wel en zaai ik wel vers gras.
Voor een kleine is het perfect natuurlijk, een stuk beter als kaal beton in ieder gevalquote:Op zondag 18 mei 2014 12:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
In een tuin zou ik ook niet doen, maar op het balkon is het goed en dochterlief kruipt er met veel plezier overheen. Is ook nog snel droog, dat spul.
Neh, ideaal is een tuin die groot genoeg is voor allebeiquote:Op zondag 18 mei 2014 12:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn, gazon aan de kant rollen, crossbaantje maken met de kniklader, als je uitgespeeld bent even egaliseren en gazon terugrollen.
en dan emigreren naar Limburg of Brabolandquote:Op zondag 18 mei 2014 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb/had een motormaaier die ook zelf rijdt, maar dan nog was ik zéker anderhalf uur bezig om het netjes kort te krijgen, zeker als je in het rapido groei seizoen een weekje overslaat of niet kon maaien ivbm regen.. als het te lang is vreet ook een motormaaier het niet meer, dan mag je eerst met een bosmaaier aan de slag.
[..]
Voor een kleine is het perfect natuurlijk, een stuk beter als kaal beton in ieder geval
[..]
Neh, ideaal is een tuin die groot genoeg is voor allebei![]()
Ik ga toch niet 24/7 tegen een crossbaan aan kijkenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, ideaal is een tuin die groot genoeg is voor allebei![]()
Sja, elk nadeel hep zijn voordeel en andersjomquote:Op zondag 18 mei 2014 13:58 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan emigreren naar Limburg of Braboland
Huis met triple garage -> tuintje met gras en struikies en bloempies -> coniferenhaag -> crossbaan -> loods voor knutselzooi en stalling der motorische hobby -> schietbaan -> visvijver -> heel stuk niks -> buren in de verte.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga toch niet 24/7 tegen een crossbaan aan kijken
Als je doodgaat van het geld is dat een optie inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2014 14:14 schreef Paladijn het volgende:
Gras is voor schapen en parken, in je tuin gooi je fraai natuursteen met wat plantjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |