quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand niet snapt wat ADALs zijn ...
Ik vind zelfs dat ADALs in de Dikke van Dale opgenomen moet worden !
Bel/mail jij ze maarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Even zitten zoeken, zo te zien het zelfde verhaal. Bel/mail bart ebben morgen even.
Valt nog redelijk mee tov van andere genoemde prijzen, hij heeft wel trommels met ABS. Komt nog wel een bult werk bij kijken. Maar dat geld heeft-ie al niet; ik heb hem daarom al gewaarschuwd dat het voor hem waarschijnlijk einde oefening is qua autoquote:
Remwerk kun je toch overbouwen, dat is ansich niet heel spannend. Alleen op letten met ontluchten dat de ontluchtingsnippels niet afbreken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Valt nog redelijk mee tov van andere genoemde prijzen, hij heeft wel trommels met ABS. Komt nog wel een bult werk bij kijken. Maar dat geld heeft-ie al niet; ik heb hem daarom al gewaarschuwd dat het voor hem waarschijnlijk einde oefening is qua auto
Fuck helpquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Dingest het volgende:
Ik heb natuurlijk wel nog een Fiat met SHIT.
Je kan alles met auto's maar daar heb je hulp bij nodig ?quote:
*terug gaat naar de GOM.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je kan alles met auto's maar daar heb je hulp bij nodig ?
Zal op zich wel lukken, maar zonder brug is het wel rotwerk. En de boel is idd redelijk roestig, dus dat is ook zo'n aandachtspuntje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Remwerk kun je toch overbouwen, dat is ansich niet heel spannend. Alleen op letten met ontluchten dat de ontluchtingsnippels niet afbreken.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, deze is juist de vervanger van een Xsara
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Self Healing Italian TechnologyZeer populaire feature ook op Alfa's.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, deze is juist de vervanger van een Xsara
Oh, die jaquote:
Die Fransozen zijn soms ook zelfreparerend. In de vraagbaken staat ook meestal het volgende:quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Self Healing Italian TechnologyZeer populaire feature ook op Alfa's.
quote:Indien dit onderdeel defect is, geef er dan éérst met de vlakke hand een stevige mep op. Wanneer dat niet het gewenste resultaat biedt, voer dan stap 1 t/m 3560145 uit in de hoop dat dat wel helpt.
Er eerst een tik tegenaan geven is sowieso een standaard reparatiemethode, ongeacht het merkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die Fransozen zijn soms ook zelfreparerend. In de vraagbaken staat ook meestal het volgende:
[..]
open deur: weggeroest?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar zit het rubber dan? Er zitten alleen een keerring voor. Zou niet best zijn als een lager in een rubber zit. Dan smelt het zo
bij ons was het code groen, gewoon droogquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:45 schreef daNpy het volgende:
Hebben jullie nog wat meegekregen van de "code geel" van gisteren?
Bij ons heeft het toch zeker 2x 5 minuten gedruppeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |