SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je bent toch allang jarig geweestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:59 schreef xcachet het volgende:
Moet nog steeds wat voor mijn verjaardag verzinnen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:33 schreef badschaap het volgende:
zal ik gewoon complete examens in mijn rekenmachine zetten :p
Dat is wel heel veel werk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:33 schreef badschaap het volgende:
zal ik gewoon complete examens in mijn rekenmachine zetten :p
Ja, beetje wel.quote:
Ik ga er overigens wel vanuit dat je vrouw bent. Als je jezelf wilt redden zeg je dat je man bent.quote:
Nou dan zullen we onze vriend even voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nou dan zullen we onze vriend even voorstellen
dit is LMI en hij is 19 jaar
hij woont aan de grens van duitsland en heeft een eigen bedrijfje samen met zijn moeder, wie tevens ook zijn enige sociale contact is
nu weet je wie lmi en kun je "neukje" met hem doen
[..]
hij woont aan de grens van duitsland en heeft een eigen bedrijfje samen met zijn moeder, wie tevens ook zijn enige sociale contact is
Dit is een correcte samenvatting.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh god xDDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt wel mee.quote:
[..]
ahahhah wat denk je nu van hem??quote:
Notefolioquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:43 schreef badschaap het volgende:
[..]
valt wel mee.
Ik heb een app op me rekenmachine staan waarmee ik alles kan intypen op mijn computer en het dan zo op mijn rekenmachine kan zetten
Heb je wel hersenen?quote:
doe dat lekker in kpd of dm smeerpijpquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou kom, rokje omhoog dan steek ik mijn virtuele pik erin.
joh, het is lmiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe dat lekker in kpd of dm smeerpijp
echtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
Of ben je aan het mediteren want niks denken kan niet he.
jaquote:
en mensen die hersendood zijn dan???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
Of ben je aan het mediteren want niks denken kan niet he.
true thatquote:
Die kunnen prima mediteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en mensen die hersendood zijn dan???
racist
[..]
true that
ja die hoeven toch niet na te denken dan voordat ze met iemand neuken. dat gebeurt gewoon.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en mensen die hersendood zijn dan???
racist
[..]
true that
Jammer voor jou, maar ik heb geen rok aanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nou kom, rokje omhoog dan steek ik mijn virtuele pik erin.
als jij het zo jammer vindt dan doe je je broek toch uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jammer voor mij, maar ik heb geen rok aan
Gaat hem dus niet worden jongen
DM hem anders even.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat je aan hebt, doe het maar omlaag.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik geloof dat die helemaal niet kunnen neukenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die hoeven toch niet na te denken dan voordat ze met iemand neuken. dat gebeurt gewoon.
nja we hadden het wel over de vrouw toch.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat die helemaal niet kunnen neuken
althans mannen niet want die krijgen hun puddingbuks niet meer omhoog dan
weer?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nja we hadden het wel over de vrouw toch.
blondje_93 is een vrouw toch
of doet lmi weer gay
ja, weer.quote:
dacht altijd dat lmi onzijdig wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nja we hadden het wel over de vrouw toch.
blondje_93 is een vrouw toch
of doet lmi weer gay
gaat toch via autonome zenuwstelselquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:47 schreef wietparkiet het volgende:
althans mannen niet want die krijgen hun puddingbuks niet meer omhoog dan
kan ook jaquote:
zwemmnequote:
Hersendode mannen kunnen dus wel een erectie krijgen.quote:
Waaromquote:
ohquote:
wowquote:
Het is LMIquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wowdan heb je wel heel weinig eigenwaarde
Hallo JanCees.quote:
Ja want het is autonoom. http://www.wxv.dds.nl/txt_hersendood.htmlquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry jan kees
maar werkt dat stelsel dan ook nog als iemand legitiem hersendood is?
Okee okeequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja want het is autonoom. http://www.wxv.dds.nl/txt_hersendood.html
Zeker interessant ja en goede SOG. Zwangere vrouwen die hersendood raken kunnen dus ook nog een kind ter wereld brengen.quote:
Ja wel aardig.quote:
Wel door middel van een keizersnede danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker interessant ja en goede SOG. Zwangere vrouwen die hersendood raken kunnen dus ook nog een kind ter wereld brengen.
Nooit gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel aardig.
Coronaatjes gehaald voor vanavond
Wees blij.quote:
Ja of het kind moet er vanzelf uitkomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel door middel van een keizersnede dan
ja hij kruipt er zo uit xDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja of het kind moet er vanzelf uitkomen.
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen vrouwen trouwens ook vrijwillig kiezen voor een keizersnede?
Zou dat wel doen als vrouw
Moord!!!!!!quote:Drie van de vier hersendood verklaarden kunnen met de armen of benen bewegen.(zegt de Deutsche Stiftung Organtransplantation, een pro-transplantatie organisatie). Mensen die hersendood verklaard zijn worden vastgebonden en krijgen spierverslappende middelen toegediend voordat aan de orgaan uitname wordt begonnen. Als in het hersendode lichaam wordt gesneden om organen er uit te halen, kan de bloeddruk stijgen, de hartslag hoger worden en het adrenalinegehalte toenemen. Bij andere operaties gelden deze tekenen als aanwijzingen voor stress of pijn. Het hart van een hersendode valt pas tijdens of na de uitname van enkele organen uit.
ik kan hier ook over runescape beginnen hoorquote:
lijkt me wel wat minder leuk voor dat kind thoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker interessant ja en goede SOG. Zwangere vrouwen die hersendood raken kunnen dus ook nog een kind ter wereld brengen.
ja of kut uitscheurenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
lijkt me ook niks hoor
voor altijd lelijk litteken gadver
ja of dat of je blijft nog strak en niet uitgelubberdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
lijkt me ook niks hoor
Ach, uitscheuren tot aan je anus is ook niet allesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
lijkt me ook niks hoor
Kan volgens mij wel. Zou het zelf niet doen, denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen vrouwen trouwens ook vrijwillig kiezen voor een keizersnede?
Zou dat wel doen als vrouw
zo erg lubber je niet uit tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja of dat of je blijft nog strak en niet uitgelubberd
Je raakt niet zomaar uitgelubberd. Behoorlijk elastisch daar beneden hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja of dat of je blijft nog strak en niet uitgelubberd
Je merkt het echt wel denk ik als iemand kinderen heeft of nietquote:
keizersnee of natuurlijke bevallingquote:
Kom op, als er een kind uit je kut komt blijf je echt niet zo strak meer hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je raakt niet zomaar uitgelubberd. Behoorlijk elastisch daar beneden hoor.
Ah jawel johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
ik steel wel gewoon een baby
geen moeite doen enzo
vanavond alleen persconferentie van Louisquote:
is meestal het kapsel wat het verraadtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je merkt het echt wel denk ik als iemand kinderen heeft of niet
Dat zou nog erger zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan hier ook over runescape beginnen hoor![]()
gaan we niet doen
[..]
lijkt me wel wat minder leuk voor dat kind tho
Het schijnt redelijk goed te herstellen naar oude staat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op, als er een kind uit je kut komt blijf je echt niet zo strak meer hoor
op de stretchmarks naquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het schijnt redelijk goed te herstellen naar oude staat.
oh ik dacht ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij komt toch op tv bij Je zal het maar hebben.
nee, dat is afgelopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik dacht ik heb het nog nooit gedaan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik dacht ik heb het nog nooit gedaan
http://www.ikbenzwanger.c(...)php?sex_inscheuren=1quote:Als je bent ingeknipt tijdens je bevalling kun je hier last van ondervinden.
Dat wordt serieus met een tang gedaan jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.ikbenzwanger.c(...)php?sex_inscheuren=1
OMG WAT
Wist je dit niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.ikbenzwanger.c(...)php?sex_inscheuren=1
OMG WAT
Dat is toch op je buik?quote:
OMGquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt serieus met een tang gedaan jaknip knip
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zie je maar weer hoe veel tv ik kijk
ik weet het ook alleen maar omdat ik het IHHNNG topic heb gelezen hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je niet willenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mag je daarna ook weer gelijk ploppenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wist je dit niet?
Na de bevalling wordt het gelijk gehecht.
1-kind politiekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
Sof gewoon een Chinees kindje adopteren die zijn er genoeg. En in China mogen ze volgens mij niet zoveel kinderen hebben in het gezin
als je dat doet spoor je ook niet helemaalquote:
Eigenlijk wel raar hequote:
Voetbal kijk ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet je niet willen
alleen voor voetbal, vd rest gewoon films en series kijken
ja, gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
maar
als je een kind hebt door keizersnede en litteken hebt enzo
en daarna nog een kind wil dmv keizersnede
kunnen ze dan op precies dezelfde plek weer snijden
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar heAls je meerder kinderen krijgt in China worden die dan weggehaald of zo?
Het is inmiddels versoepeld hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar heAls je meerder kinderen krijgt in China worden die dan weggehaald of zo?
Oh ik dacht anders neem ik wel een paar Chinese kinderen die kunnen dan mijn woning schoonmakenquote:
als je een tweede kind hebt moet je betalen daar geloof ikquote:
quote:In India, een ander land met 1 miljard inwoners, werd een tweekindpolitiek gevoerd, maar door het hoge analfabetisme is daar weinig van terechtgekomen.
Daar heb je van die import bruiden voorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik dacht anders neem ik wel een paar Chinese kinderen die kunnen dan mijn woning schoonmaken
oke gelukkigquote:
Oostblokvrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar heb je van die import bruiden voor
2 of geenquote:
ik dwing jequote:
0.quote:
Ik zou op z'n minst een leuk kind willen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
als ik een kind wil adopteer ik ro-ald wel
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
flinke opvoeding wordt datquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
Nou zegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou op z'n minst een leuk kind willen.
Denk je dat je hem uberhaupt zindelijk krijgt voor je 40ste?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Als hij vervelend doet mag hij een half uur in de kruipruimtequote:
*Proestquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik snap de relatie niet met de vraag over kinderen hier
dus ik kan het niet laten gebeurenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik snap de relatie niet met de vraag over kinderen hier
eensquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkapte toekomstige baby moord. Preventief 50 jaar de bak in.
AIVD_Freak gespotquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkapte toekomstige kinder moord. Preventief 50 jaar de bak in.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Verkapte toekomstige kinder moord. Preventief 50 jaar de bak in.
Scherp van je.quote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Als je een hoogzwangere vrouw spietst is het dan een dubbele moord?
Als je haar neukt is het in ieder geval een trio.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Zolang je maar de moederkoek opeet daarna, anders is het zonde.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Ongeboren kinderen tellen niet mee voor de wet, volgens mij.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Vieze gedachte dan neuk je eigenlijk ook met een babyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je haar neukt is het in ieder geval een trio.
In principe wel aangezien ze hoogzwanger is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:17 schreef wietparkiet het volgende:
Doesn't matter had sex.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vieze gedachte dan neuk je eigenlijk ook met een baby
ikeaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Ik moet dit weekend een nieuw bed hebben. Iemand tips waar ik een chill tweepersoonbed kan kopen?
Als je je bed heb gekocht zullen we hem dan uittesten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Ik moet dit weekend een nieuw bed hebben. Iemand tips waar ik een chill tweepersoonbed kan kopen?
Ja, kijk ik al. Maar er zijn er zoveel.quote:
quote:
Daar heb ik al iemand voor, komt goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je je bed heb gekocht zullen we hem dan uittesten?
Nee dat kind is nog ongeborenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Feit is wel dat er twee mensen dood zijn.
Hm ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Feit is wel dat er twee mensen dood zijn.
Denk je nou echt dat de meeste serieus zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Hoe leven die mensen die vragen stellen op yahoo answers nog
quote:
zou wel terecht zijn als je voor dubbele moord gepakt zou worden danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
In principe wel aangezien ze hoogzwanger is.
Qua rechtspraak zou ik het niet weten.
die mag jij dan wel opetenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zolang je maar de moederkoek opeet daarna, anders is het zonde.
Hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je haar neukt is het in ieder geval een trio.
Nee, maar er zijn er vast een paar die het wel zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de meeste serieus zijn?
Klopt. Maar er is ook een groot deel van de wereldbevolking die werkelijk te achterlijk is om te poepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er vast een paar die het wel zijn
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
mijn broertje wist niet wat moederkoek was dus ik zei dat hij maar plaatjes moest zoeken op google
Helaas kom je die nog net iets te vaak tegen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een groot deel van de wereldbevolking die werkelijk te achterlijk is om te poepen.
Hoe oud is je broertje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
mijn broertje wist niet wat moederkoek was dus ik zei dat hij maar plaatjes moest zoeken op google
14quote:
omeletje van makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
Moederkoeken koken met wat zou dat lekker zijn?
quote:
Volgens mij is het gewoon verkapt kannibalismequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In sommige landen is het een delicatesse
Uitje in de pan, moederkoek dr in. ff goed hoogvuur dicht schroeien en dan afblussen met witte wijn. Zout en peper naar smaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
Moederkoeken koken met wat zou dat lekker zijn?
wtfquote:
is vast lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Uitje in de pan, moederkoek dr in. ff goed hoogvuur dicht schroeien en dan afblussen met witte wijn. Zout en peper naar smaak.
Wat als iemand zaad doorslikt dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon verkapt kannibalisme
hij krijgt volgend jaar weer bio volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Uitje in de pan, moederkoek dr in. ff goed hoogvuur dicht schroeien en dan afblussen met witte wijn. Zout en peper naar smaak.
Ja dan nogquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hij krijgt volgend jaar weer bio volgens mij
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan nogLeer je op de basisschool toch
Zeg ik ook altijd. Werkt helaas niet zo vaak als ik zou willen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als een appel eten in feite...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
Lijkt op een dode kwal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ew![]()
goed schoongemaakt alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ew
Lekkere nageboorte right hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewMeow?!
quote:
jawelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar als je getrouwd bent kan het wel gebeuren, of wil je ook niet trouwen?
Lijkt wel alsof er een alien aan vastzit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ew
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
he lbquote:
is het stiekem ook, daar geplaatst door de Amerikaanse overheidquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er een alien aan vastzit.
Hi sofquote:
dudequote:
zou kunnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er een alien aan vastzit.
alles goed?quote:
quote:
Pleasequote:
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
onderdeel van een mens ja
of hoe noem jij een vrouw?
Ik had een blessure aan mijn bovenbeen. (ik ga weer voetballen)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
ik heb spierpijn jongens en meisjes
verkapte kijk mij eens sportief geweest zijn post
Gaat gaat :U ergens koppijn opeens, maar fuck paracetamol toch gquote:
Sportschool?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
jimbo doesn't approvequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
Verkapte ik sport eigenlijk nooit en ben nu een keertje geweest, daarom heb ik spierpijn post.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
"ik heb echt geen motivatie om te sporten hoor"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
Wat mag ik weten?quote:
ik neem die ook nooitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat gaat :U ergens koppijn opeens, maar fuck paracetamol toch g
De bloemetjes en de bijtjesquote:
wat moederkoek isquote:
Hi dushiquote:
Neen, gewoon hardlopen.quote:
Naar Jimbo luisteren op het gebied van gezondheid is niet echt aan te raden.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Verkapte ik sport eigenlijk nooit en ben nu een keertje geweest, daarom heb ik spierpijn post.![]()
quote je nu jezelf?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ik heb echt geen motivatie om te sporten hoor"
Druk en daar?quote:
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen, gewoon hardlopen.
[..]
Naar Jimbo luisteren op het gebied van gezondheid is niet echt aan te raden.
[..]
Niet waar.
jimbo is een luie dikzakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Neen, gewoon hardlopen.
[..]
Naar Jimbo luisteren op het gebied van gezondheid is niet echt aan te raden.
[..]
Niet waar.
Leukquote:
doeidagquote:
Druk is goedquote:
wel een toffe luie dikzakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo is een luie dikzak
ik hoop dat hij sherlockt
jimbo is ook wel een lieve luie dikzakquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel een toffe luie dikzak
zo, scoor ik toch weer punten als hij sherlockt
dat is maar schijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
jimbo is ook wel een lieve luie dikzak
sws altijd ibuprofen poppen 800mg zakjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat gaat :U ergens koppijn opeens, maar fuck paracetamol toch g
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sws altijd ibuprofen poppen 800mg zakjes
oke dan is jimbo een zogenaamd lieve dikzakquote:
800? wtf, is alleen 500 mg volgens mij hierquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sws altijd ibuprofen poppen 800mg zakjes
op recept ook 800quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
800? wtf, is alleen 500 mg volgens mij hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |