Als je je bed heb gekocht zullen we hem dan uittesten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef Fera het volgende:
Ik moet dit weekend een nieuw bed hebben. Iemand tips waar ik een chill tweepersoonbed kan kopen?
Ja, kijk ik al. Maar er zijn er zoveel.quote:
quote:
Daar heb ik al iemand voor, komt goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Als je je bed heb gekocht zullen we hem dan uittesten?
Nee dat kind is nog ongeborenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Feit is wel dat er twee mensen dood zijn.
Hm ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Feit is wel dat er twee mensen dood zijn.
Denk je nou echt dat de meeste serieus zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef KitKatChunky het volgende:
Hoe leven die mensen die vragen stellen op yahoo answers nog
quote:
zou wel terecht zijn als je voor dubbele moord gepakt zou worden danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
In principe wel aangezien ze hoogzwanger is.
Qua rechtspraak zou ik het niet weten.
die mag jij dan wel opetenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zolang je maar de moederkoek opeet daarna, anders is het zonde.
Hahahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je haar neukt is het in ieder geval een trio.
Nee, maar er zijn er vast een paar die het wel zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de meeste serieus zijn?
Klopt. Maar er is ook een groot deel van de wereldbevolking die werkelijk te achterlijk is om te poepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er vast een paar die het wel zijn
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
mijn broertje wist niet wat moederkoek was dus ik zei dat hij maar plaatjes moest zoeken op google
Helaas kom je die nog net iets te vaak tegen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een groot deel van de wereldbevolking die werkelijk te achterlijk is om te poepen.
Hoe oud is je broertje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef supersof het volgende:
mijn broertje wist niet wat moederkoek was dus ik zei dat hij maar plaatjes moest zoeken op google
14quote:
omeletje van makenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
Moederkoeken koken met wat zou dat lekker zijn?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |