Hallo JanCees.quote:
Ja want het is autonoom. http://www.wxv.dds.nl/txt_hersendood.htmlquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sorry jan kees
maar werkt dat stelsel dan ook nog als iemand legitiem hersendood is?
Okee okeequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja want het is autonoom. http://www.wxv.dds.nl/txt_hersendood.html
Zeker interessant ja en goede SOG. Zwangere vrouwen die hersendood raken kunnen dus ook nog een kind ter wereld brengen.quote:
Ja wel aardig.quote:
Wel door middel van een keizersnede danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker interessant ja en goede SOG. Zwangere vrouwen die hersendood raken kunnen dus ook nog een kind ter wereld brengen.
Nooit gehad eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wel aardig.
Coronaatjes gehaald voor vanavond
Wees blij.quote:
Ja of het kind moet er vanzelf uitkomen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel door middel van een keizersnede dan
ja hij kruipt er zo uit xDquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja of het kind moet er vanzelf uitkomen.
jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen vrouwen trouwens ook vrijwillig kiezen voor een keizersnede?
Zou dat wel doen als vrouw
Moord!!!!!!quote:Drie van de vier hersendood verklaarden kunnen met de armen of benen bewegen.(zegt de Deutsche Stiftung Organtransplantation, een pro-transplantatie organisatie). Mensen die hersendood verklaard zijn worden vastgebonden en krijgen spierverslappende middelen toegediend voordat aan de orgaan uitname wordt begonnen. Als in het hersendode lichaam wordt gesneden om organen er uit te halen, kan de bloeddruk stijgen, de hartslag hoger worden en het adrenalinegehalte toenemen. Bij andere operaties gelden deze tekenen als aanwijzingen voor stress of pijn. Het hart van een hersendode valt pas tijdens of na de uitname van enkele organen uit.
ik kan hier ook over runescape beginnen hoorquote:
lijkt me wel wat minder leuk voor dat kind thoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker interessant ja en goede SOG. Zwangere vrouwen die hersendood raken kunnen dus ook nog een kind ter wereld brengen.
ja of kut uitscheurenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
lijkt me ook niks hoor
voor altijd lelijk litteken gadver
ja of dat of je blijft nog strak en niet uitgelubberdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
lijkt me ook niks hoor
Ach, uitscheuren tot aan je anus is ook niet allesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
lijkt me ook niks hoor
Kan volgens mij wel. Zou het zelf niet doen, denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen vrouwen trouwens ook vrijwillig kiezen voor een keizersnede?
Zou dat wel doen als vrouw
zo erg lubber je niet uit tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja of dat of je blijft nog strak en niet uitgelubberd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |