Je raakt niet zomaar uitgelubberd. Behoorlijk elastisch daar beneden hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja of dat of je blijft nog strak en niet uitgelubberd
Je merkt het echt wel denk ik als iemand kinderen heeft of nietquote:
keizersnee of natuurlijke bevallingquote:
Kom op, als er een kind uit je kut komt blijf je echt niet zo strak meer hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Je raakt niet zomaar uitgelubberd. Behoorlijk elastisch daar beneden hoor.
Ah jawel johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef supersof het volgende:
ik steel wel gewoon een baby
geen moeite doen enzo
vanavond alleen persconferentie van Louisquote:
is meestal het kapsel wat het verraadtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je merkt het echt wel denk ik als iemand kinderen heeft of niet
Dat zou nog erger zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik kan hier ook over runescape beginnen hoor![]()
gaan we niet doen
[..]
lijkt me wel wat minder leuk voor dat kind tho
Het schijnt redelijk goed te herstellen naar oude staat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op, als er een kind uit je kut komt blijf je echt niet zo strak meer hoor
op de stretchmarks naquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Het schijnt redelijk goed te herstellen naar oude staat.
oh ik dacht ik heb het nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij komt toch op tv bij Je zal het maar hebben.
nee, dat is afgelopenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik dacht ik heb het nog nooit gedaan
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik dacht ik heb het nog nooit gedaan
http://www.ikbenzwanger.c(...)php?sex_inscheuren=1quote:Als je bent ingeknipt tijdens je bevalling kun je hier last van ondervinden.
Dat wordt serieus met een tang gedaan jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.ikbenzwanger.c(...)php?sex_inscheuren=1
OMG WAT
Wist je dit niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.ikbenzwanger.c(...)php?sex_inscheuren=1
OMG WAT
Dat is toch op je buik?quote:
OMGquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wordt serieus met een tang gedaan jaknip knip
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zie je maar weer hoe veel tv ik kijk
ik weet het ook alleen maar omdat ik het IHHNNG topic heb gelezen hahaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je niet willenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mag je daarna ook weer gelijk ploppenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wist je dit niet?
Na de bevalling wordt het gelijk gehecht.
1-kind politiekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
Sof gewoon een Chinees kindje adopteren die zijn er genoeg. En in China mogen ze volgens mij niet zoveel kinderen hebben in het gezin
als je dat doet spoor je ook niet helemaalquote:
Eigenlijk wel raar hequote:
Voetbal kijk ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
moet je niet willen
alleen voor voetbal, vd rest gewoon films en series kijken
ja, gelukkig maarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
maar
als je een kind hebt door keizersnede en litteken hebt enzo
en daarna nog een kind wil dmv keizersnede
kunnen ze dan op precies dezelfde plek weer snijden
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar heAls je meerder kinderen krijgt in China worden die dan weggehaald of zo?
Het is inmiddels versoepeld hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar heAls je meerder kinderen krijgt in China worden die dan weggehaald of zo?
Oh ik dacht anders neem ik wel een paar Chinese kinderen die kunnen dan mijn woning schoonmakenquote:
als je een tweede kind hebt moet je betalen daar geloof ikquote:
quote:In India, een ander land met 1 miljard inwoners, werd een tweekindpolitiek gevoerd, maar door het hoge analfabetisme is daar weinig van terechtgekomen.
Daar heb je van die import bruiden voorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh ik dacht anders neem ik wel een paar Chinese kinderen die kunnen dan mijn woning schoonmaken
oke gelukkigquote:
Oostblokvrouwenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar heb je van die import bruiden voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |