Volgens mij is het gewoon verkapt kannibalismequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In sommige landen is het een delicatesse
Uitje in de pan, moederkoek dr in. ff goed hoogvuur dicht schroeien en dan afblussen met witte wijn. Zout en peper naar smaak.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
Moederkoeken koken met wat zou dat lekker zijn?
wtfquote:
is vast lekkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Uitje in de pan, moederkoek dr in. ff goed hoogvuur dicht schroeien en dan afblussen met witte wijn. Zout en peper naar smaak.
Wat als iemand zaad doorslikt dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon verkapt kannibalisme
hij krijgt volgend jaar weer bio volgens mijquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Uitje in de pan, moederkoek dr in. ff goed hoogvuur dicht schroeien en dan afblussen met witte wijn. Zout en peper naar smaak.
Ja dan nogquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef supersof het volgende:
[..]
hij krijgt volgend jaar weer bio volgens mij
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan nogLeer je op de basisschool toch
Zeg ik ook altijd. Werkt helaas niet zo vaak als ik zou willen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is het zelfde als een appel eten in feite...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef supersof het volgende:
Lijkt op een dode kwal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ew![]()
goed schoongemaakt alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ew
Lekkere nageboorte right hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ewMeow?!
quote:
jawelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar als je getrouwd bent kan het wel gebeuren, of wil je ook niet trouwen?
Lijkt wel alsof er een alien aan vastzit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ew
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
he lbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |