Deze en deze lijken me wel geinig op een baby/kinderkamer.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:16 schreef rene90 het volgende:
Ook leuk uit China, muur stickers:
http://www.banggood.com/b(...)selstyle=&searchtag=
IGefeliciteerd dan maarquote:
het idee is leuk, maar begin er maar niet aan. Het is ronduit kut om het telkens bij te vullen en je apparaat wordt er ook niet beter op.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
__
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe deskeltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
quote:
Ik heb nog een Curren 8106 liggen, ongebruikt en zo. Vind hem mij niet staan. Iemand interesse?quote:
Thanks.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
IGefeliciteerd dan maarNiet te veel chemisch spul bestellen hé!
quote:Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:12 schreef RobertNL het volgende:
Iemand ervaring met van die nespresso bijvul dingen / nieuwe dekseltjes / plastic/metalen cupjes? Is er een beetje redelijke koffie mee te zetten of kan ik beter een redelijke namaak pakken?
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Ik heb deze set-upquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Thanks.
Had een tijdje geleden ook even gedacht om grote beer te kopen, maar dat doe ik inderdaad ook maar niet.![]()
(ook vanwege smaak/China kwaliteit)
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, zou best kunnenquote:Op woensdag 14 mei 2014 15:33 schreef N22 het volgende:
Vervalt je garantie dan niet van je Nespresso ? Mijn moeder is fervent gebruiker van haar Nespresso en zoiets is haar verteld in de Bijenkorf door een verkoopmedewerk(st)er toen ze in oktober een nieuw Nespresso-apparaat aanschafte. Kan uiteraard een verkooppraatje zijn geweest om meer authentieke cups te verkopen uiteraard. Heb er iets over gelezen in de consumentenbondgids laatst meen ik mij te herinneren, kijken of ik dat artikeltje kan vinden.
Assortiment is altijd niet zo groot geweest. Paar maanden geleden deden ze het inderdaad beter met nieuwe tablets etc. Maar de prijs is van die dingen daar ook een beetje mwha.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:04 schreef rene90 het volgende:
BIC valt me wel tegen trouwens....steeds minder assortiment op het gebied van electronica. Qua tablets / telefoons lopen ze gewoon achter vergeleken met andere sites. Geekbuying valt me nu ook wel tegen, heb van een order geen melding gekregen dat het verzonden is (5 april) en is ook nog steeds niet binnen. Als je via de website checkt staat het wel op shipped.
Nouja een hoesje van 1.69 dollar...tja. Ik zal wel even met ze gaan chatten morgen.
quote:
Ah oké, thanks, heb een geschil aangemaakt.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geschil openen, dan heb je 2 weken dacht ik om hem up te graden, maar in die 2 weken krijgt pandawill dus bericht en zullen die bij paypal reageren met hopelijk een oplossing. Als dat geen goede oplossing is kan je het binnen die periode escaleren tot een claim en dan gaat paypal beslissen.
Wat voor bedrag / item ging het om, geen tracking?
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daarquote:2014-05-07 14:00, Order in transit
Reken bij Sweden post op ongeveer 4 weken. En dat hij op een status blijft hangen kan gewoon, ik heb het 3 weken op 1 status gehad ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:17 schreef MarkBroflovski het volgende:
Mensen ik heb tijdje geleden iets besteld bij banggood nu staat telkens bij tracking
[..]
Vanuit Zweden dus al 1 week transport? Gaat altijd zo traag daar
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachtenquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:25 schreef MarkBroflovski het volgende:
4 wekenChina post is zelfs sneller
Was dat een Newman N2? Zo ja, afgevangen op Beijing bij de controle. Zijn/worden opnieuw gestuurd.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:08 schreef KoningSjon het volgende:
Na 44 dagen heb ik mijn order van Pandawill nog niet binnen, hoe werkt dit met een PayPal claim. Ik begrijp dat dit binnen 45 dagen moet, kan ik nu een geschil openen en later eventueel 'upgraden' naar een claim, of moet ik dit direct doen wegens de 45 dagen?
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:33 schreef tharonny het volgende:
[..]
Ik krijg mn banggood spul meestal wel binnen tussen 1 en 2 weken. Gewoon even rustig afwachten
Ik neem aan dat je PandaWill bedoelt? Heel zeker dat het product nog op voorraad is, want de knop onder de (nu in happy hour) thl w200s is grijs? Dit betekend volgens mij dat de actie is afgelopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?
Heb je misschien een link van die happy hour?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Hoezo zit dat eigenlijk met die happy hour van banggood. Als ik iets van dat happy hour in mijn winkelwagen doe staat er gewoon de oude prijs, terwijl er nog genoeg op voorraad zijn?
quote:
Je moet wel tijdens dat happy hour klikken hè.quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:36 schreef relativity het volgende:
[..]
Nespresso zelf is best goed te drinken. Denk als die zelf cups maar een beetje in de buurt komen dan kan ik mijn Espresso koffie daar voor gebruikenquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij alleen de linker en ook zo'n oude koffiemolen (maar niet in gebruik). Al die Senseobocht en andere rommel hoef ik niet, maar ik mis wel een goede espresso of cappuccino e.d.
Hmz, ja weet het niet. Het zou natuurlijk ook gewoon goed spul kunnen zijnquote:Zo'n beer wordt 'm dus maar niet (lijkt me?), moet eigenlijk nog wel wat verzinnen; kan echt niet met lege handen aankomen![]()
Dat is niet moeilijk.quote:
Wij hebben ook 'maar' een Saeco volautomatische espressomachine, maar vind 't goed te drinken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:10 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk.
Ik ben tevreden met de koffie uit m'n goedkope volautomaatje, maar daar halen de échte liefhebbers hun neus voor op. (die willen zelf branden, met de hand malen etc.)
Hobby's, interesse, vrouw/vriendin?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:15 schreef l0lownkill het volgende:
Morgen is precies over een maand vaderdag, rede dus om eens wat uit china voor hem te halen
Heeft iemand misschien suggesties?
Hij heeft net weer een motor gekocht, heeft een autobedrijf en heeft een vriendinquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hobby's, interesse, vrouw/vriendin?
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:08 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, ja weet het niet. Het zou natuurlijk ook gewoon goed spul kunnen zijn
Die vinden het vast beregezellig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).
Plus hoe vinden de ouders een 100cm. grote beer?
Onderhoudsspullen voor de motor?quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:18 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft net weer een motor gekocht, heeft een autobedrijf en heeft een vriendin
Vergeet niet: je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is!quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vrees meer voor losrakende onderdelen, de rommel die in zo'n beer zit en de chemische lucht/troep wat er vanaf komt (de bekende geur die aan alle Chinese spul zit).
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er welquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Onderhoudsspullen voor de motor?
Of een mooie LED-loop-lamp?
Of http://www.dx.com/p/casua(...)for-men-black-248865?
Geef 'm een schoondochter.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er wel
Die sokken zijn misschien een goed idee, hij heeft liever iets nuttigs dan iets wat uiteindelijk in de kast beland
Volgens mij staan die bekend om de eerste keer meteen dubbel te draaien.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
Als je nog een schroevendraaier set zoekt voor 2.30 euro
http://www.ebay.de/itm/370983005787?clk_rvr_id=633491750512
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoonquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:07 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Hij heeft een autobedrijf dus onderhoudsspullen zijn er wel
Die sokken zijn misschien een goed idee, hij heeft liever iets nuttigs dan iets wat uiteindelijk in de kast beland
http://www.ebay.com/itm/1(...)em461e4fa03c&vxp=mtrquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoon
Heb ik al, en hij is daar niet zo'n fan vanquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:54 schreef N22 het volgende:
[..]
Van die vinyl carbon wrap is geen optie voor zijn motor? Kan de link niet zo 1 2 3 vinden, maar dat spul wat mensen in dit topic hebben gebruikt voor hun laptop/auto/motor/telefoon
quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:30 schreef igi0n het volgende:
Vergeet niet: je moet de huid niet verkopen voor dat de beer geschoten is!
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bellen of twitterenToevallig vd week geprobeerd, nummer is niet meer in gebruik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt een doorverwijzing naar het 0900 nummer.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Nee heel verhaal, en dat er een ander nummer was en op een gegeven moment hoorde je gewoon tuut tuut tuut tuutquote:Op woensdag 14 mei 2014 20:36 schreef RobertNL het volgende:
Raar, hier ook nog gebruikt.
Direct bij het eerste bandje opgehangen? (normaal werd je daarna doorgeschakeld)
Die moet je niet kopen. Wat een kutkwaliteit is dat zeg. Heb je niks aan. En ja ik heb die set hier staan.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:35 schreef rene90 het volgende:
Als je nog een schroevendraaier set zoekt voor 2.30 euro
http://www.ebay.de/itm/370983005787?clk_rvr_id=633491750512
En één vonkje en *zap* de beer is een fakkel.quote:Op woensdag 14 mei 2014 17:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |