SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Khaleesi op 13-05-2014 09:25:22 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ja, en zag dat Theon niet meer te redden is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Fucking toffe aflevering. Maar ging Yara nou zo snel weg door die honden?
Wat voor een sadist als Ramsay een beetje een rare reactie is om ze te laten ontkomen. Daarnaast: het winnen van honden als je maar een paar seconden voorsprong hebt? Dan waren het wel heel erg luie beesten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en zag dat Theon niet meer te redden is.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik denk trouwens dat shea onder druk gezet is.
Of freaking pissed dat ze gedumpt isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik denk trouwens dat shea onder druk gezet is.
ik denk dat ja, toen ze de ruimte in kwam lopen dacht ik echt oooooooooooh shitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:07 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Of freaking pissed dat ze gedumpt is
Dat de goden beslissen wie er schuld heeft door middel van een gevecht. Als de afgevaardigde van de terechtstaande wint dan is dat dus omdat de goden weten dat hij onschuldig isquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat voor een sadist als Ramsay een beetje een rare reactie is om ze te laten ontkomen. Daarnaast: het winnen van honden als je maar een paar seconden voorsprong hebt? Dan waren het wel heel erg luie beesten.
Ik vond t sowieso een hele rare scene daar eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:22 schreef Kyubey het volgende:
Hoeveel aflevringen was het ook al geleden? "Meryn Trant won omdat hij het beste harnas had"?
Hoe overleefde Ramsay een gevecht met vier ironborn als hij niet eens een trui aan had?
Zou hij die nu weer kiezen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hetzelfde als in seizoen 1; toen Bronn voor hem vocht.
Omdat, Ramsay.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:22 schreef Kyubey het volgende:
Hoeveel aflevringen was het ook al geleden? "Meryn Trant won omdat hij het beste harnas had"?
Hoe overleefde Ramsay een gevecht met vier ironborn als hij niet eens een trui aan had?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Mike op 13-05-2014 09:42:30 ]
quote:
quote:Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:25 schreef GGMM het volgende:
[..]Kan zijn dat ik die niet kijk omdat ik nog niks wil zien van wat er te komen is he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mike op 13-05-2014 09:42:45 ]L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
TV / FAQ van Film, Tv en Radio.quote:
quote:Wat wordt bij tv series gezien als een spoiler?
Bij tv series houden we de regel aan dat tot een aflevering oficieel uitgezonden is, alle informatie over die aflevering een spoiler is. Informatie uit previews, ook al zitten die aan het eind van een aflevering, uitgelekte afleveringen, beschrijvingen of nieuws over komende afleveringen horen dus netjes in een spoiler geplaatst te worden.
Oke bedankt, Reek.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hetzelfde als in seizoen 1; toen Bronn voor hem vocht.
Zeg maar gerust barslecht en er puur ingestopt zodat die acteurs wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik vond t sowieso een hele rare scene daar eigenlijk.
Superrealistisch inderdaad! Zoals D en D zouden zeggen: 'in Game of Thrones bestaat er geen plotarmor!'quote:
Echt een kutscene. Net als die Crasters Keep scene. Volstrekt nutteloos voor het verhaal, onwijs slecht uitgewerkt. Bij dit soort scenes weet je waarom het woord "filler" ooit bedacht is. Jammer jammer, want er is zoveel materiaal in het boek dat er wel te vertellen is. En als ze dan zelf dingen bedenken, maar het een beetje consistent alsjeblieft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zeg maar gerust barslecht en er puur ingestopt zodat die acteurs wat te doen hebben.
Ik denk dat het de eerste scene is waar ik me echt een beetje aan ergerde (op Baelish z'n gehijg na dan, op de boot).quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:45 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zeg maar gerust barslecht en er puur ingestopt zodat die acteurs wat te doen hebben.
Zijn vader zal ongetwijfeld de beste (zwaard)vechter willen inzetten. Waar hij die gaat vinden weet ik niet maar als reactie daarop denk ik zelf dat tyrion zijn grote broer vraagt. Die is immers de enige die de familienaam kan doorgeven en daarmee flink kostbaar. Fraude ten nadele van tyrion (vergif, versuffend middel, drank) is dan ook bijna uitgesloten (je weet maar nooit met al die intriges). Dat is in ieder geval wat ik zou doen, het is immers een vrij goede levensverzekering wanneer je zelfs je zus en je vader niet kan vertrouwen.quote:
Viel mij ook al op ja, dat er nog niemand over gesproken had in dit topic. Jorah was dus een spion voor Varys!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 07:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het over wat er in deze aflevering is gebeurd. Ze zeiden dat Jorah op Daenerys spioneerde.
Was dan misschien, want de zin ging daarna verder hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, dat er nog niemand over gesproken had in dit topic. Jorah was dus een spion voor Varys!
Dat was toch al duidelijk zo rond die moordpoging op Daenerys toen ze nog Drogo's neukertje was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja, dat er nog niemand over gesproken had in dit topic. Jorah was dus een spion voor Varys!
Je denkt toch niet dat Jaime met 1 hand zo'n gevecht aangaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zijn vader zal ongetwijfeld de beste (zwaard)vechter willen inzetten. Waar hij die gaat vinden weet ik niet maar als reactie daarop denk ik zelf dat tyrion zijn grote broer vraagt. Die is immers de enige die de familienaam kan doorgeven en daarmee flink kostbaar. Fraude ten nadele van tyrion (vergif, versuffend middel, drank) is dan ook bijna uitgesloten (je weet maar nooit met al die intriges). Dat is in ieder geval wat ik zou doen, het is immers een vrij goede levensverzekering wanneer je zelfs je zus en je vader niet kan vertrouwen.
Gewoon lekker open voor interpretatie houden, dat maakt de serie alleen maar leuker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Chewie het volgende:
Zou Jorah nu echt helemaal voor team Daenerys of houd Varys weer eens informatie achter?
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat Jaime met 1 hand zo'n gevecht aangaat?
"If I can't have her pussy, no one caaaaan!" *killing spree rampage*quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gewoon lekker open voor interpretatie houden, dat maakt de serie alleen maar leuker.
Misschien is Jorah idd stiekem nog wel een backstabber ja.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Bij zwaardvechten zet je kracht met je linkerhand.
Hij is al een tijd aan het trainen met één hand.
Hij heeft een zwaard geschikt voor 1 hand.
Ennnnn
Tyrion zal hem waarschijnlijk emotioneel chanteren, door zelf te vechten als Jaime niet vecht. And that's almost certain death. Dus ik denk dat Jaime weinig keus heeft, aangezien hij diepe gevoelens heeft voor zijn broertje.
Daarbij is Jaime zo'n beetje de enige voor (waardig) nageslacht kan zorgen die de familienaam draagt. Ervan uitgaande dat zijn vader nog steeds graag wil dat de naam blijft voortbestaan zal hij niet zijn beste vechter laten uitkomen of wellicht met een aantal restricties. Het risico voor jaime zou dan te overzien zijn.
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, want had de dood van Joffrey ook echt nooit (zo snel) verwacht.
Helemaal mee eens. Vooral in lijn met die scene van vorig seizoen, waarin je Yara met veel bravoure en epische muziek op een schip ziet stappen om haar broertje te redden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het de eerste scene is waar ik me echt een beetje aan ergerde (op Baelish z'n gehijg na dan, op de boot).
Ten eerste omdat ie idd als een shirtloze held daar staat te zwaaien. Nou is t een gestoorde bosmongool en daarom misschien iets te veel zelfvertrouwen, maar dat t 'm nog lukt ook vond ik wat vreemd.
Ten tweede omdat Theon echt amper reageerde op Yara. Brainwashed of niet, een paar afleveringen geleden zagen we hem nog twijfelen en nu zou ie niet zien dat z'n zus hem komt redden, uit angst voor Ramsey? Hmmz.
Ten derde omdat een hond vs een mens in harnas met wapens echt geen match is. Ik heb niet precies gezien hoeveel honden het waren, maar come on. Ik vond dat ze erg snel opgaven, ook al zag ze dat er geen redden aan was voor haar broer... had ze iig nog wraak kunnen nemen.
Nee. Ik vond t een rare scene.
Je hebt je hele leven getraind met een tweehandig zwaard, waardoor je beschouwd wordt als de beste zwaardvechter van Westeros. Denk je nu echt dat hij met een paar maanden trainen alle voorgaande training vergeten is en nu de beste eenhandige zwaardvechter van het land is?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ennnnn
Tyrion zal hem waarschijnlijk emotioneel chanteren, door zelf te vechten als Jaime niet vecht. And that's almost certain death. Dus ik denk dat Jaime weinig keus heeft, aangezien hij diepe gevoelens heeft voor zijn broertje.
Daarbij is Jaime zo'n beetje de enige voor (waardig) nageslacht kan zorgen die de familienaam draagt. Ervan uitgaande dat zijn vader nog steeds graag wil dat de naam blijft voortbestaan zal hij niet zijn beste vechter laten uitkomen of wellicht met een aantal restricties. Het risico voor jaime zou dan te overzien zijn.
Ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten, want had de dood van Joffrey ook echt nooit (zo snel) verwacht.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ennnnn
Maar buiten dat is het wel een soort van levensverzekering voor hem, want no way dat Tywin Jamie zal laten sterven, zeker niet na die belofte van afgelopen aflevering. Dus daar kan ik me best in vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt je hele leven getraind met een tweehandig zwaard, waardoor je beschouwd wordt als de beste zwaardvechter van Westeros. Denk je nu echt dat hij met een paar maanden trainen alle voorgaande training vergeten is en nu de beste eenhandige zwaardvechter van het land is?
Bijverzonnen stukjes.....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
Het voelde afgeraffeld, net als de scene bij Crasters keep. Dat waren beide dus "bijverzonnen stukjes"? Jammer dat dat dan niet dezelfde kwaliteit heeft, want het is verder een best wel smetteloze serie
Dat Tywin Jamie nooit zal laten sterven zal alleen maar resulteren in een weigering van zijn kant om Jaime überhaupt te laten vechten, niks meer en niks minder. Daarnaast is Tyrion slim genoeg om te weten dat het zinloos is om Jaime te vragen. Hij maakt simpelweg geen kans in een gevecht omdat hij bij lange na nog niet getraind genoeg is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar buiten dat is het wel een soort van levensverzekering voor hem, want no way dat Tywin Jamie zal laten sterven, zeker niet na die belofte van afgelopen aflevering. Dus daar kan ik me best in vinden.
Deze gif dient geplaatst te worden bij iedere ontwikkeling waar we niet tevreden over zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:08 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Bijverzonnen stukjes.....![]()
![]()
Jon Snow triest
[ afbeelding ]
Wie is we? Mensen die urenlang speculeren of boekenlezers. Niet iedereen zijn zulke nerds als ons.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:14 schreef Maanvis het volgende:
huh we weten toch allang wie er gaat vechten...
Het lijkt me onvermijdelijk als je ook maar 1 keer in dit topic hebt gekeken, en als je af en toe eens op IMDB kijkt. De titels van de afleveringen vertellen eigenlijk al bijna het hele verhaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:17 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Wie is we? Mensen die urenlang speculeren of boekenlezers. Niet iedereen zijn zulke nerds als ons.
En er zijn mensen die niet naar de toekomstige titels noch naar de previews kijkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het lijkt me onvermijdelijk als je ook maar 1 keer in dit topic hebt gekeken, en als je af en toe eens op IMDB kijkt. De titels van de afleveringen vertellen eigenlijk al bijna het hele verhaal.
SPOILERquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:14 schreef Maanvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel een beetje gelijk :)
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
SPOILER
Tyrion roept Yoda op. Count Dooku vertegenwoordigt Tywin.
/SPOILERMaar de prequelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
[..]
SPOILER
Tyrion roept Yoda op. Count Dooku vertegenwoordigt Cersei.
/SPOILERCount Dooku is wel luring present natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:17 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Zijn vader zal ongetwijfeld de beste (zwaard)vechter willen inzetten. Waar hij die gaat vinden weet ik niet maar als reactie daarop denk ik zelf dat tyrion zijn grote broer vraagt. Die is immers de enige die de familienaam kan doorgeven en daarmee flink kostbaar. Fraude ten nadele van tyrion (vergif, versuffend middel, drank) is dan ook bijna uitgesloten (je weet maar nooit met al die intriges). Dat is in ieder geval wat ik zou doen, het is immers een vrij goede levensverzekering wanneer je zelfs je zus en je vader niet kan vertrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Donnie-Brasco op 13-05-2014 11:42:12 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Er zijn 3 mensen in dit topic die geen trailers kijken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:14 schreef Maanvis het volgende:
Zelfs zonder trailers gezien te hebben is het vrij redelijk te voorspellen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn 3 mensen in dit topic die geen trailers kijken.
Ik beweer niet dat hij de beste eenhandige zwaardvechter is van het land. Ik durf ook niet te beweren dat hij tweehandig de beste zwaardvechter van het land was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt je hele leven getraind met een tweehandig zwaard, waardoor je beschouwd wordt als de beste zwaardvechter van Westeros. Denk je nu echt dat hij met een paar maanden trainen alle voorgaande training vergeten is en nu de beste eenhandige zwaardvechter van het land is?
Als jij dan ff de quote weghaald....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
We hebben net afgesproken dat trailers onder spoilers vallen. Aangezien trailers zaken bevatten die nog niet in de serie zijn voorgekomen
[..]
SPOILER
Tyrion roept Yoda op. Count Dooku vertegenwoordigt Cersei.
/SPOILERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shit just got real
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:31 schreef maxmit het volgende:
Over Tyrion's 'Trial by Combat'. Puur speculatief (ben zelf aan het einde van boek 2 namelijk). Ik heb nog geen trailers gezien ook en dat hou ik graag zo.
Het trial by combat gaat als ik het goed heb tussen Tyrion en Cersei, toch?
Zelf zullen ze beide natuurlijk niet gaan vechten. Dat duid dus sowieso al op gekozen (al dan niet vrijwillige) champions.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even verder over de trial, heb net trailer frame voor frame bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:
Vroeg me nog wel af of die striemen op zijn huid gevolg waren van de ruige seks of dat ie ook dat meiske weer wat aangedaan had
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite![]()
Ben ik nou de enige die Ramsey Snow echt totaal niet leuk vind als personage?
Vind hem veel te ver over the top. Die hele verhaallijn boeit me echt niet.
Gisteren ook weer "O ja, nog ff 3 minuten over de Greyjoys!"L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Het jammere is dat ze hier al 3 weken geleden wisten te 'raden' dat er een trial by combat zou komen. Een vechtscene uit een preview kan niet meteen tot die conclusie leiden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Zelfs zonder trailers gezien te hebben is het vrij redelijk te voorspellen...Im hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
Die martelporno van vorig seizoen, uitgesmeerd over, wat, 5 afleveringen? vond ik ook wat overdone vorig jaar. Maar nu hij interageert met zijn vader en wat te doen krijgt, vind ik dat nog wel te pruimen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren ook weer "O ja, nog ff 3 minuten over de Greyjoys!"- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Even verder over de trial, heb net trailer frame voor frame bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij begrijpen elkaar
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Ah, da's wel wat anders ja...geen enkele manier om dat toen al te weten behalve uit de boeken...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:57 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het jammere is dat ze hier al 3 weken geleden wisten te 'raden' dat er een trial by combat zou komen. Een vechtscene uit een preview kan niet meteen tot die conclusie leiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Ik vind die verhaallijn ook helemaal kutquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren ook weer "O ja, nog ff 3 minuten over de Greyjoys!"
Ik heb wel een beetje gelijk :)![]()
Ik vind hem hilarisch, net zoals ik nog steeds moet lachen bij de openingscredits, als ze the Dreadfort laten zien. Vleeshamersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren ook weer "O ja, nog ff 3 minuten over de Greyjoys!"![]()
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dat vond ik nog wel cool.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind hem hilarisch, net zoals ik nog steeds moet lachen bij de openingscredits, als ze the Dreadfort laten zien. Vleeshamers![]()
[ afbeelding ]
Die knikkerbaan bij Braavos, die is pas lachwekkend.
Net zo'n pretpark man...
Braavosfunland
Maar okee, geld moet rollen.![]()
Deed me gelijk aan dit bazige spel denken
[ Bericht 5% gewijzigd door Khaleesi op 13-05-2014 12:10:09 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Met al die spoilers over trailers is het dan niet handig om dit duidelijk in de OP te zetten?
TV / FAQ van Film, Tv en Radio.
Daar staat toch in dat het de afspraak is om helemaal niets over volgende afleveringen te zeggen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geweldig!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel cool.
Die knikkerbaan bij Braavos, die is pas lachwekkend.
Net zo'n pretpark man...
Braavosfunland
Maar okee, geld moet rollen.![]()
[ afbeelding ]
Deed me gelijk aan dit bazige spel denken
[ afbeelding ]
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Eens. Als ik GoT ooit nog een keer ga kijken ga ik zijn scènes lekker snel doorspoelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren ook weer "O ja, nog ff 3 minuten over de Greyjoys!"![]()
Iemand met zijn gedrag kan op tientallen manieren aan die verwondingen komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:55 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vroeg me nog wel af of die striemen op zijn huid gevolg waren van de ruige seks of dat ie ook dat meiske weer wat aangedaan had![]()
![]()
Even niet kijkend naar de trailer en de mensen die al weten wie gaat vechten, zou ik verwachten dat Tyrion Bronn kiest om voor hem te vechten. Die zal echter wel verdwenen zijn met de centen van Cersei die hij heeft gekregen voor de uitlevering van Shae. Zal dus wel iemand anders moeten kiezen, misschien Jaime (al verwacht ik dat niet), of iemand anders die van buiten de stad moet komen (The Hound/The Mountain?).
Voor Tywin lijkt me een v.d. Goldcloaks het meest voor de hand liggend, of Oberyn moet zich al als vrijwilliger melden. Die kans lijkt me echter ook klein, omdat Oberyn verder weinig met de zaak en Tyrion te doen heeft.
Ben overigens ook benieuwd of Oberyn nog op de een of andere manier wraak gaat nemen op de Lannisters (of Tywin?) voor de moord op z'n zus.
Dat brengt me op een gedachte! Als Tyrion The Mountain zou kiezen zal Oberyn zichzelf wel aandragen, om die wraak dus te nemen. Het zal in ieder geval wel een mooi gevecht worden.
Flesje bier![]()
En veel van ons denken dat het andersom gaat. Tywin/Cersei kiezen the Mountain, omdat die een van de sterkste vechters is. Oberyn biedt zich vrijwillig aan omdat hij nog wraak wil nemen op the Mountain én Tywin voor de moord op z'n zus. Dit heeft hij besproken met Tyrion.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Gezicht het volgende:
Even niet kijkend naar de trailer en de mensen die al weten wie gaat vechten, zou ik verwachten dat Tyrion Bronn kiest om voor hem te vechten. Die zal echter wel verdwenen zijn met de centen van Cersei die hij heeft gekregen voor de uitlevering van Shae. Zal dus wel iemand anders moeten kiezen, misschien Jaime (al verwacht ik dat niet), of iemand anders die van buiten de stad moet komen (The Hound/The Mountain?).
Voor Tywin lijkt me een v.d. Goldcloaks het meest voor de hand liggend, of Oberyn moet zich al als vrijwilliger melden. Die kans lijkt me echter ook klein, omdat Oberyn verder weinig met de zaak en Tyrion te doen heeft.
Ben overigens ook benieuwd of Oberyn nog op de een of andere manier wraak gaat nemen op de Lannisters (of Tywin?) voor de moord op z'n zus.
Dat brengt me op een gedachte! Als Tyrion The Mountain zou kiezen zal Oberyn zichzelf wel aandragen, om die wraak dus te nemen. Het zal in ieder geval wel een mooi gevecht worden.![]()
![]()
Over de preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
Hoe goed is Oberyn eigenlijk in zwaardvechten? Kan me niet herinneren dat daar iets over bekend is. Als hij inderdaad tegen The Mountain gaat vechten kan hij maar beter goed zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
En veel van ons denken dat het andersom gaat. Tywin/Cersei kiezen the Mountain, omdat die een van de sterkste vechters is. Oberyn biedt zich vrijwillig aan omdat hij nog wraak wil nemen op the Mountain én Tywin voor de moord op z'n zus. Dit heeft hij besproken met Tyrion.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).![]()
Oberyn schijnt een speervechter te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe goed is Oberyn eigenlijk in zwaardvechten? Kan me niet herinneren dat daar iets over bekend is. Als hij inderdaad tegen The Mountain gaat vechten kan hij maar beter goed zijn![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oberyn schijnt een speervechter te zijn.Amen.![]()
Ook leuk voor de verandering
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Ik hou niet van hilarisch in een semi-realistische serie. Dat bedoel ik ook met "over the top". Vind m bijna een karikatuur.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind hem hilarisch, net zoals ik nog steeds moet lachen bij de openingscredits, als ze the Dreadfort laten zien. Vleeshamers![]()
[ afbeelding ]
Gisteren zat in de intro ook Braavos er bij, met rollende muntjes
L'Amour menaçant:
En ik neem aan dat Cersei Tyrion hartstikke dood wil, dus die zet echt wel haar sterkste vechter in. En dat is Jaime niet. Dat was Jaime misschien, maar zonder z'n hand is hij dat bij lange na niet meer.quote:![]()
Hij werd volgens mij meerdere malen een great warrior genoemdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoe goed is Oberyn eigenlijk in zwaardvechten? Kan me niet herinneren dat daar iets over bekend is. Als hij inderdaad tegen The Mountain gaat vechten kan hij maar beter goed zijn- Why do people have to die?
Oke, dat heb ik dus (weer) even gemist, dat Cersei Bronn heeft betaald om Shae hier te krijgen voor de trial. Laatste wat ik weet is dat Varys geld aanbood, en zij weigerde. En dat daarna Tyrion nogal lomp en lelijk deed, waardoor ze uiteindelijk wel vertrok. Ik heb nergens Bronn of Cersei daarin zien voorkomen, maar dat kan (en zal) wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:48 schreef Gezicht het volgende:
Even niet kijkend naar de trailer en de mensen die al weten wie gaat vechten, zou ik verwachten dat Tyrion Bronn kiest om voor hem te vechten. Die zal echter wel verdwenen zijn met de centen van Cersei die hij heeft gekregen voor de uitlevering van Shae.
L'Amour menaçant:
Dat wel, maar ik vertrouw hem toch niet helemaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dan misschien, want de zin ging daarna verder hoorDat ie zich anagesloten heeft bij Danny en loyaal aan haar leek te zijn.
![]()
![]()
Hij is vast goed met z'n speer, zowel op het slagveld als in bedquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:00 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Hij werd volgens mij meerdere malen een great warrior genoemd
L'Amour menaçant:
Ik vind t een beetje een stumpertjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vertrouw hem toch niet helemaal.
L'Amour menaçant:
Hij is over the top inderdaad, maar aan de andere kant vind ik het niet gek dat de grootste psycho's zich bijzonder thuis voelen in de chaos die Westeros regeert nu....ze hebben gewoon de vrije hand.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van hilarisch in een semi-realistische serie. Dat bedoel ik ook met "over the top". Vind m bijna een karikatuur.
Gisteren zat in de intro ook Braavos er bij, met rollende muntjesAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
En dan ga je shirtloos grappend vechten tegen Yara en wat volgens haar de beste krijgers van de iron islands zouden moeten zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij is over the top inderdaad, maar aan de andere kant vind ik het niet gek dat de grootste psycho's zich bijzonder thuis voelen in de chaos die Westeros regeert nu....ze hebben gewoon de vrije hand.Succes! Nou... ja.. de schrijvers hebben m wel laten winnen
Ach ja. Ik zal iig niet rouwen als die Ramsey er aan gaat. Wat dat betreft boeit Reek me niet, maar hoop ik wel dat ie z'n wraak krijgt. Hij had de kans afgelopen weekend.
L'Amour menaçant:
Alleen Joffrey mis ik als slechterik die dood is, ik vind hem echt geweldigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ga je shirtloos grappend vechten tegen Yara en wat volgens haar de beste krijgers van de iron islands zouden moeten zijn?Succes! Nou... ja.. de schrijvers hebben m wel laten winnen
Ach ja. Ik zal iig niet rouwen als die Ramsey er aan gaat. Wat dat betreft boeit Reek me niet, maar hoop ik wel dat ie z'n wraak krijgt. Hij had de kans afgelopen weekend.Of Ramsay overleeft of niet boeit me wat dat betreft ook minder. Alhoewel ik ook geen traan zou laten als'ie langzaam en pijnlijk om het hoekje gaat
Wat dat betreft vind ik zijn vader een veel interessanter personage.
Met het personage is niet zoveel mis. De verhaallijn daarentegen is volkomen ruk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren ook weer "O ja, nog ff 3 minuten over de Greyjoys!""Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Forum Opties Forumhop: Hop naar: