Ik denk niet dat veel mensen werkelijk verantwoordelijk zouden zijn voor de dood van hun ex, hoe naar het ook geëindigd is. Jij wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zij vond dat hij haar een vuile teringstreek leverde. Hoeveel exen wensen hun voormalige partner wel niet dood?
Vrouwen komen rechtstreeks uit de hel zeg ik je.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat vind je een normale vrouwelijke reactie? Arme jongen, wat heb je in godsnaam meegemaakt?
*aait*
Viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:41 schreef Verbal het volgende:
Was er nog niemand gevallen over dat belabberde Carice-accent van die Yara op die boot?
V.
Uuh ja, ikke niet weet, heb geen feiten van zoveel exen hebben er de hand in gehad in het overlijden van hun expartner?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen werkelijk verantwoordelijk zouden zijn voor de dood van hun ex, hoe naar het ook geëindigd is. Jij wel?
Ah ja, bij mij gaat dat ene oor in, andere uit. Ben wel wat gewend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, hiervoor vond ik haar ook een kutwijf, en ja, voor ze in de rechtbank opdook zeek ze ook over elk klein dingetje als de kutkoe die het is
Verantwoordelijk zouden willen zijn, moest daar staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuh ja, ikke niet weet, heb geen feiten van zoveel exen hebben er de hand in gehad in het overlijden van hun expartner?
Heb wel een aantal exen in muren ingemetseld, moeten ze me maar niet dumpen. Mijn kamer is nog nooit zo klein geweest als nu.
Dan hadden we wel 'n andere Shae gezien, lijkt me. Ze kwam mij veel te vastberaden over.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:41 schreef terdege het volgende:
Shae kan ook gewoon bedreigd worden door Cersei. Als ze haar op tijd hebben kunnen tegenhouden om naar Volantis te gaan, heeft ze vrij weinig keus.
Ja, dat "I'm just a whore" duidt daar ook wel sterk op.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dan hadden we wel 'n andere Shae gezien, lijkt me. Ze kwam mij veel te vastberaden over.
Ze leek er toch eerder plezier aan te beleven om 'm daar aan de schandpaal te nagelen.
Ex? Omgquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zij vond dat hij haar een vuile teringstreek leverde. Hoeveel exen wensen hun voormalige partner wel niet dood?
Gebroken hart? Mi gado wat begrijpen jullie niet aan het begrip hoer? Ze hield van Tyrion toen hij haar betaalde. Nu betaald wss Cersei haar en doet ze wat zij wilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:34 schreef DO2 het volgende:
Ja, een verbitterde, jaloerse hoer met een gebroken hart en een enorme plaat voor d'r kop, Mortaxx.
Je moet wel het complete plaatje willen zien, he.
Ik denk dat geld geen probleem was hoor, toen ze weggestuurd werd door Tyrion. Het kan mijn naïviteit zijn, maar ik zag genuine love...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebroken hart? Mi gado wat begrijpen jullie niet aan het begrip hoer? Ze hield van Tyrion toen hij haar betaalde. Nu betaald wss Cersei haar en doet ze wat zij wil
Ik weet niet naar welke serie jij hebt zitten kijken, maar in de serie die ik heb gezien gedroeg Shae zich verre van een hoer die alleen maar geinteresseerd was in het geld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gebroken hart? Mi gado wat begrijpen jullie niet aan het begrip hoer? Ze hield van Tyrion toen hij haar betaalde. Nu betaald wss Cersei haar en doet ze wat zij wil
Ze wilde haar beste klant niet kwijt. Van camp follower naar tyrion is een flinke stap vooruit. Tyrion dacht dat de liefde wederzijds was en dit toont aan dat het voor haar gewoon (wat moet zij immers met de imp?) zakelijk was. Dat is de clue van deze scènequote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik weet niet naar welke serie jij hebt zitten kijken, maar in de serie die ik heb gezien gedroeg Shae zich verre van een hoer die alleen maar geinteresseerd was in het geld.
Hoe verklaar je anders haar dramatische gedrag? Keer, op keer, op keer.
Het is een vrouw.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 01:49 schreef DO2 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je anders haar dramatische gedrag? Keer, op keer, op keer.
Het zijn over het algemeen inderdaad zwaar gestoorde dieren, soort van kale kraaien met een lekkende pot roest tussen de poten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vrouwen komen rechtstreeks uit de hel zeg ik je.
Ja dat heb ik eerder in dit topic ook voorspelt, maar tegen wie ben ik nog niet over uit, maar het lijkt me wel, hij zou alles doen voor zn broertjuh en die deal met zn pa gaat vast niet door.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:57 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik de enige die verwacht dat Jaime voor Tyrion gaat vechten net als een paar seizoenen terug dat combat by trial door iemand anders werd gedaan?
Als ze de Mountain kiezen ben ik wel benieuwd wat Oberyn gaat doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 03:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat heb ik eerder in dit topic ook voorspelt, maar tegen wie ben ik nog niet over uit, maar het lijkt me wel, hij zou alles doen voor zn broertjuh en die deal met zn pa gaat vast niet door.
Ik zat te denken of tegen die krullenbol van de tyrells, of mischien the mountain, of hun kiezen expres bronn als zijn tegenstander, dat zou wel de ultieme naai actie zijn, hoop het niet iig want bronn is een van mn favorieten en dat moet zo blijven..
Ja, Varys o.a., in seizoen 1.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 03:39 schreef Bitterlemon het volgende:
Heeft nog niemand iets gezegd over Jorah? Ik vertrouwde hem al niet.
Ik heb het over wat er in deze aflevering is gebeurd. Ze zeiden dat Jorah op Daenerys spioneerde.quote:
Nou... dood. Ik zou wel even wachten tot iemand anders de ambulance belt, als ze voor mijn neus van de sokken wordt gereden, maar dood.. nee dat hoeft nou ook weer niet. Beetje gehandicapt of zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |