Ik heb haar gezoend toen ik bij haar thuis (ze woont nog bij haar ouders) voor de deur stond. Even netjes kennis gemaakt met haar ouders en toen naar Rotterdam vertrokken. Daar een erg gezellige dag gehad, veel gelachen, ook wat geflirt en wat onsubtiel geïnformeerd over haar vorige relaties etc. Lekker een hapje gaan eten en daarna heb ik haar weer thuis afgezet. Zowel de heen als terugreis uitgebreid gekletst over van alles. Bij haar thuis nog even mee gelopen naar haar paard en bij het afscheid geprobeerd haar een zoen te geven. Daar ging ze niet op in.quote:
Helaas. Ik begin 'koning van de friendzone' te worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Noooo.. FAKKING friendzone.
Right in the fucking balls bro.
Vuile slet
Hier helaas ook. Het is niet de eerste keer de afgelopen 1,5 jaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou jongen, je weet wat je te doen staat.
[..]
Klinkt bekend.
Daar ging het fout...paardenmeisjesquote:Op maandag 12 mei 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb haar gezoend toen ik bij haar thuis (ze woont nog bij haar ouders) voor de deur stond. Even netjes kennis gemaakt met haar ouders en toen naar Rotterdam vertrokken. Daar een erg gezellige dag gehad, veel gelachen, ook wat geflirt en wat onsubtiel geïnformeerd over haar vorige relaties etc. Lekker een hapje gaan eten en daarna heb ik haar weer thuis afgezet. Zowel de heen als terugreis uitgebreid gekletst over van alles. Bij haar thuis nog even mee gelopen naar haar paard en bij het afscheid geprobeerd haar een zoen te geven. Daar ging ze niet op in.
Verkeerd omschreven merk ik. Ik bedoel daarmee de drie zoenen op de wangquote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Aisomont het volgende:
Wacht. Je hebt haar gezoend en zij zoende terug? En dan zegt ze niet verliefd te zijn?Dat kan best. Als je uitgaat. Maar niet als je met elkaar afspreekt op zo'n manier...
Bij het afscheid probeerde je wel echt te zoenen?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Verkeerd omschreven merk ik. Ik bedoel daarmee de drie zoenen op de wang
Ja, maar dat bleef dus weer bij de drie zoenen op de wangquote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bij het afscheid probeerde je wel echt te zoenen?
Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Daar ging het fout...paardenmeisjes
Jammer maar helaas. Next.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleef dus weer bij de drie zoenen op de wang
Of de standaard conclusie in deze reeks ongeacht situatie; ''hij/zij heeft een ander en hield je aan het lijntje''quote:Op maandag 12 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen?. Of moeten we d'r met z'n allen à la Sam een slet noemen? Het is kut voor yats, maar niet alle ontmoetingen eindigen in een huwelijk en 4 kinderen. De signalen waren gemixt, maar dat betekent niet dat ze verplicht is 'm te bekken ofzo.
Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleef dus weer bij de drie zoenen op de wang
Ik verwijt haar niets. Als zij niet hetzelfde voelt dan is het niet anders. Ik verwijt hoogstens mezelf dat ik niet eerder gehandeld heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen?. Of moeten we d'r met z'n allen à la Sam een slet noemen? Het is kut voor yats, maar niet alle ontmoetingen eindigen in een huwelijk en 4 kinderen. De signalen waren gemixt, maar dat betekent niet dat ze verplicht is 'm te bekken ofzo.
Ik vrees dat daar nog even overheen gaat. Ik heb net in de auto terug wel even flink gevloekt en een traantje weggepinkt. En ongetwijfeld ga ik die de komende dagen nog wel een paar keer hebben.quote:
Date dan gewoon gezellig met yatsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.
Dit is trouwens heel belangrijk dat je dat nu beseft. Je weet welke fout je volgende keer iig niet gaat maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef yats het volgende:
Ik verwijt hoogstens mezelf dat ik niet eerder gehandeld heb.
Klote man.quote:Ik vrees dat daar nog even overheen gaat. Ik heb net in de auto terug wel even flink gevloekt en een traantje weggepinkt. En ongetwijfeld ga ik die de komende dagen nog wel een paar keer hebben.
Het is vooral zuur omdat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb en dit eigenlijk de eerste vrouw sinds mijn laatste ex is waar ik gewoon lekker mezelf bij durfde te zijn en ook gevoelens voor had. Alle andere dates die ik de afgelopen maanden gehad heb waren vaak wel gezellig, en bij sommige was er wel een seksuele vonk, maar geen echt verliefde gevoelens of iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop van ganser harte dat ik niet hardleers blijk te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef Weissman het volgende:
Dit is trouwens heel belangrijk dat je dat nu beseft. Je weet welke fout je volgende keer iig niet gaat maken.Thxs! Zo voelt het nu (nog) niet helaas. Het voelt nu nog als persoonlijk falen. Maar hopelijk is dat snel anders. Dadelijk eerst weer even verder uithuilen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit dus!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Balen Yats, maar je hebt het wel geprobeerd en dáár gaat het om.
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Daar ging het fout...paardenmeisjes
En, heb jíj het al geprobeerd bij je WNC?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jongen jij snapt het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:00 schreef habitue het volgende:
En buffell chill the f out man, o jeee ze ging na 3 uur al naar huis. RIP aan de nabestaanden enzo
Ik zie het ja. Ik heb mn date van zaterdag al meer dan 12 uur niks gestuurd, hopelijk zoekt ze er niks achter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jongen jij snapt het niet.![]()
Hier kunnen mensen al informatie halen uit de reactie tijd van een smsje, appje. Ook wat je eet/drinkt op een date zegt veel. Zelfs de kleur kleding of hoe je haar zit geeft sommigen al genoeg hints.
Berekeningen op een logaritmische schaal alles.
Want dat is hoe de eckte bazen hier rollen.
Duidelijkheid is achterhaalt, paranoïde zijn is die nieuwe shit.
Shit happens nou eenmaal. Leer er mee om gaan, blijf er niet te lang in hangen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Het is vooral zuur omdat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb en dit eigenlijk de eerste vrouw sinds mijn laatste ex is waar ik gewoon lekker mezelf bij durfde te zijn en ook gevoelens voor had. Alle andere dates die ik de afgelopen maanden gehad heb waren vaak wel gezellig, en bij sommige was er wel een seksuele vonk, maar geen echt verliefde gevoelens of iets.
Dat zou vrij idioot van je zijn. (no offense)quote:Ik hoop van ganser harte dat ik niet hardleers blijk te zijn.
Persoonlijk falen? Hoezo dat dan? Laat je ego hierbuiten; als je alles op jezelf blijft betrekken gaat het nooit goed met je komen.quote:Thxs! Zo voelt het nu (nog) niet helaas. Het voelt nu nog als persoonlijk falen. Maar hopelijk is dat snel anders. Dadelijk eerst weer even verder uithuilen.
Spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Persoonlijk falen? Hoezo dat dan? Laat je ego hierbuiten; als je alles op jezelf blijft betrekken gaat het nooit goed met je komen.
Dat is dus 122 / (het aantal dagen vanaf de eerste ontmoeting) = %kans dat ze nu onzeker is over zichzelf.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ik heb mn date van zaterdag al meer dan 12 uur niks gestuurd, hopelijk zoekt ze er niks achter.
Je formule werkt niet als de eerste date nog moet komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is dus 122 / (het aantal dagen vanaf de eerste ontmoeting) = %kans dat ze nu onzeker is over zichzelf.
#science #fleshjack #churandymartina
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Je formule werkt niet als de eerste date nog moet komen
De welnietdate is pas volgende week dus ik zit nog in de voorbereidende fase.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen.
[..]
En, heb jíj het al geprobeerd bij je WNC?
She shaaaaaavin' the punaaaaniiiii!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De welnietdate is pas volgende week dus ik zit nog in de voorbereidende fase.
Brazilian Feebs, geen kans op stoppels of dat ik van nervositeit mezelf besnijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
She shaaaaaavin' the punaaaaniiiii!
Ik kan me níét voorstellen dat het bij een man niet opvalt dat ie je leuk vindt. Als we toch ergens slecht in zijn, is het wel om dat te verbergen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is de formule voor " hij vindt me leuk"? Of moet je dat ouderwets met de blaadjes van een madeliefje onderzoeken?
Met die logica kan ik maar beter snel wat sturen voordat ze te arrogant wordt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:40 schreef MissGump het volgende:
Ik zou zeggen 144/-4=-36%
Dus dan is ze nu eerder zekerder over zichzelf dan onzekerder!
Mannen zijn echt even goed in dubbele signalen geven, ben ik inmiddels achterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:51 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik kan me níét voorstellen dat het bij een man niet opvalt dat ie je leuk vindt. Als we toch ergens slecht in zijn, is het wel om dat te verbergen...
wil je aub niet "we" zeggen als jij mannen bedoelt. Tx.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:51 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ik kan me níét voorstellen dat het bij een man niet opvalt dat ie je leuk vindt. Als we toch ergens slecht in zijn, is het wel om dat te verbergen...
'we' als in 'mannen in het algemeen'. Niemand dwingt je om je aangesproken te voelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wil je aub niet "we" zeggen als jij mannen bedoelt. Tx.
Ik sluit me aan bij BoL. Wil je aub ook niet meer namens mij praten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:04 schreef Buffell het volgende:
[..]
'we' als in 'mannen in het algemeen'. Niemand dwingt je om je aangesproken te voelen?
Mijn god, gaan we nu op elk woordje letten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik sluit me aan bij BoL. Wil je aub ook niet meer namens mij praten?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:11 schreef Rickario het volgende:
Verdomme Yats.![]()
Voortaan gewoon date 1 of uiterlijk date 2 zoenen
Date 2 zal er immers niet zijn als ze je niet ziet zitten...
Op date 2 kun je dus eigenlijk altijd zonder risico het initiatief nemen om te zoenen.
Nu niet achter haar aan blijven huppelen. Maar next.
Kijk al die PUA's nu uit de kast komen danquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:11 schreef Rickario het volgende:
Verdomme Yats.![]()
Op date 2 kun je dus eigenlijk altijd zonder risico het initiatief nemen om te zoenen.
Dit is gewoon common sense. Niets meer dan dat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk al die PUA's nu uit de kast komen dan
Of ze zijn heel duidelijk maar jij bent onzeker en daardoor paranoïde.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen zijn echt even goed in dubbele signalen geven, ben ik inmiddels achter.
De enige mensen die ik ken die aan kansenberekening/risicocalculatie doen over zoenen op een date zijn PUA's. Je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:17 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dit is gewoon common sense. Niets meer dan dat.
Uh, ok.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige mensen die ik ken die aan kansenberekening/risicocalculatie doen over zoenen op een date zijn PUA's. Je hoeft je niet te schamen hoor
Agreed. Geen enkel levenspad loopt enkel over rozen. Daar heb ik al genoeg ervaring mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Shit happens nou eenmaal. Leer er mee om gaan, blijf er niet te lang in hangen.
Ik ben dan ook af en toequote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Dat zou vrij idioot van je zijn. (no offense)
Het is toch een soort afwijzing van jou als persoon. Dat je dus blijkbaar wel leuk bent, maar niet 'leuk leuk'. Natuurlijk weet ik ook dat dat enkel voor deze vrouw geldt en er genoeg vrouwen zijn die daar vast anders over denken, maar die kom ik tot nu toe niet tegen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Persoonlijk falen? Hoezo dat dan? Laat je ego hierbuiten; als je alles op jezelf blijft betrekken gaat het nooit goed met je komen.
Logisch toch? Ik scheer mijn ballen ook voor een date.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
She shaaaaaavin' the punaaaaniiiii!
Het is fok SC...quote:
Een tweede date hebben zegt bij mij niet zoveel, die haal ik er eigenlijk vrijwel altijd wel uit. Maar wellicht heb je gelijk, gewoon eerder zoenen zodat mijn intentie duidelijk is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:11 schreef Rickario het volgende:
Verdomme Yats.![]()
Dat was een andere user hoor met Excel sheets....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige mensen die ik ken die aan kansenberekening/risicocalculatie doen over zoenen op een date zijn PUA's. Je hoeft je niet te schamen hoor
Can't you fuckin read?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat was een andere user hoor met Excel sheets....
Waarom denk je dat iemand een tweede date met je wil? Niet puur om wat gratis drankjes.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:32 schreef yats het volgende:
[..]
Een tweede date hebben zegt bij mij niet zoveel, die haal ik er eigenlijk vrijwel altijd wel uit. Maar wellicht heb je gelijk, gewoon eerder zoenen zodat mijn intentie duidelijk is.
Vrouwelijke PUA's??!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vrouwelijke PUA's? Of noemen we die gewoon sletten?
Je zit er compleet naast, maar ach, wat boeit het ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vrouwelijke PUA's??!.
Volgens mij zijn die er niet, ze knippen met de vingers en hoppakee, de eerste de beste man valt in katzwijm en geregeld. Maar "sletten" noemen mag ook hoor, zijn jouw woorden, niet de mijne.
Oh?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Vrouwelijke PUA's??!.
Volgens mij zijn die er niet, ze knippen met de vingers en hoppakee, de eerste de beste man valt in katzwijm en geregeld. Maar "sletten" noemen mag ook hoor, zijn jouw woorden, niet de mijne.
Nee hoor, hoe "lelijk" de vrouw ook is, dick kunnen ze altijd krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je zit er compleet naast, maar ach, wat boeit het ook
Whaha, gewéldig!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Zo gaat het wel als ik uit ga ja
Ik zie een man, knip in mijn vingers en hij valt in katzwijm
Daarna knipt een andere vrouw in zijn vingers en dan valt hij weer
Dat mannen uberhaubt iets gedaan krijgen in het dagelijks leven is mij een raadsel, want wij vrouwen hoeven maar 1 keer te lachen en ze kunnen schijnbaar niets meer?
Als je je als man normaal gedraagt kan je ook altijd pussy krijgen. Ik snap je punt nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe "lelijk" de vrouw ook is, dick kunnen ze altijd krijgen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je je als man normaal gedraagt kan je ook altijd pussy krijgen. Ik snap je punt niet
En als je geen standaarden hebt wordt het al helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je je als man normaal gedraagt kan je ook altijd pussy krijgen. Ik snap je punt niet
Dan kies je wel hele makkelijke uitquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Daarna knipt een andere vrouw in haar vingers en dan valt hij weer
Dat mannen uberhaubt iets gedaan krijgen in het dagelijks leven is mij een raadsel, want wij vrouwen hoeven maar 1 keer te lachen en ze kunnen schijnbaar niets meer?
Moest ook wel gniffelen ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Whaha, gewéldig!. Dank je wel voor deze heerlijke humor
Dat zeg ik ook niet. Maar het schept wel duidelijkheid en dat maakt je minder onzeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef BeamofLight het volgende:
gvd sinds wanneer is zoenen eigenlijk de kwalificatie-lat geworden van succesvol zijn of niet. Echt...
Yats, ze vindt je leuk of niet. Of je daar nou heel veel invloed hebt of niet week ik niet. Maar vergeet aub dat baardjes-gedoe, de 3 uur-niet-sms-en regel, en al die andere quatsch.
ben een vent
ben (wat) assertief(ver)
ben zelfverzekerd
toon initiatief
kom verrassend uit de hoek
loop rechtop, glimlach wat, grapje hier, anekdote daar, ACT NORMAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, omdat ik verder wel een enorm gezellige gozer ben alleen niet meer dan dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iemand een tweede date met je wil? Niet puur om wat gratis drankjes.
En kom op, een zoen betekent niet meteen dat je gaat trouwen of wat dan ook.
*BAM*?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh?
*knipt in vingers*
Doodse stilte.
Dat is het voordeel wat vrouwen hebben t.o.v mannen. Een lelijke man zal ofwel 'andere kwaliteiten' moeten hebben, of een enorm vlotte babbel. Een lelijke vrouw zal vast ook wel wat blauwtjes lopen, maar uiteindelijk is er altijd wel een vrijwilliger te vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe "lelijk" de vrouw ook is, dick kunnen ze altijd krijgen.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
Daarna knipt een andere vrouw in haar vingers en dan valt hij weer
Eh, wat dacht je van nee? Volgens mij ben ik vrij normaal t.o.v. vrouwen (ok, ik neem te weinig initiatief omdat ik twijfel of er interesse is, maar verder gedraag ik me niet als een botte boer of juist verlegen eendje) en toch kost het me verdomd veel moeite.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die 'regeltjes' let ik niet op. Uit het lijstje is 'mijn probleem' wel duidelijk. Ik ben te weinig assertief qua zoenen etc. omdat ik onzeker ben. De rest is geen probleem verder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:44 schreef BeamofLight het volgende:
gvd sinds wanneer is zoenen eigenlijk de kwalificatie-lat geworden van succesvol zijn of niet. Echt...
Yats, ze vindt je leuk of niet. Of je daar nou heel veel invloed hebt of niet week ik niet. Maar vergeet aub dat baardjes-gedoe, de 3 uur-niet-sms-en regel, en al die andere quatsch.
ben een vent
ben (wat) assertief(ver)
ben zelfverzekerd
toon initiatief
kom verrassend uit de hoek
loop rechtop, glimlach wat, grapje hier, anekdote daar, ACT NORMAL
Kijk, dit soort mensen mogen geen eisen stellen, althans, mag wel, maar dan blijven ze echt alleen:quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen wel eisen heeft. Seks met iemand waar je je niet toe aangetrokken voelt klinkt intens vies.
Nou dat is wel wat overdreven. Een lelijke vrouw zonder eisenlijst heeft in een kroeg (of op tinder) toch net wat meer keus dan een lelijke man zonder eisenlijst. Ook simpelweg omdat er van de lelijke mannen zonder eisenlijst veel meer exemplaren zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
Lelijke vrouwen zonder eisenlijst kunnen net zo makkelijk scoren als lelijke mannen zonder eisenlijst volgens mij....
Mwoa ik zie het soms wel om me heen dat sommige mannen het werkelijk niks boeit. En dan vooral met uitgaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik mag toch hopen dat iedereen wel eisen heeft. Seks met iemand waar je je niet toe aangetrokken voelt klinkt intens vies.
Eenschquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dat is wel wat overdreven. Een lelijke vrouw zonder eisenlijst heeft in een kroeg (of op tinder) toch net wat meer keus dan een lelijke man zonder eisenlijst. Ook simpelweg omdat er van de lelijke mannen zonder eisenlijst veel meer exemplaren zijn.
En C_C en Rhubarbje kunnen nu natuurlijk wel semi-verontwaardigd doen dat ze ook heus wel moeite moeten doen, feit blijft dat zij binnen een avondje tinderen 100% zeker seks kunnen regelen. (Of ze zijn 180 kilo en hebben gele tanden, dus even ervan uitgaand dat ze er redelijk tot normaal uitzien )
Een redelijk tot normale kerel moet echt wel een beetje geluk met z'n matches hebben om dat op één avond te regelen. Zeker omdat die vrouwen weten dat de keuze toch weer reuze is, dus waarom met een gemiddelde kerel batsen als er ook een onwijs lekkere vent klaarstaat?
Godverquote:
Nee lul, je snapt het nog steeds nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, omdat ik verder wel een enorm gezellige gozer ben alleen niet meer dan dat?
[..]
*BAM*?
[..]
Dat is het voordeel wat vrouwen hebben t.o.v mannen. Een lelijke man zal ofwel 'andere kwaliteiten' moeten hebben, of een enorm vlotte babbel. Een lelijke vrouw zal vast ook wel wat blauwtjes lopen, maar uiteindelijk is er altijd wel een vrijwilliger te vinden.
[..]
[..]
Eh, wat dacht je van nee? Volgens mij ben ik vrij normaal t.o.v. vrouwen (ok, ik neem te weinig initiatief omdat ik twijfel of er interesse is, maar verder gedraag ik me niet als een botte boer of juist verlegen eendje) en toch kost het me verdomd veel moeite.
[..]
Die 'regeltjes' let ik niet op. Uit het lijstje is 'mijn probleem' wel duidelijk. Ik ben te weinig assertief qua zoenen etc. omdat ik onzeker ben. De rest is geen probleem verder.
Nou scheids, 'scoren'....quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
Hun eisen zijn gewoon realistisch waardoor ze wel scoren...
Meestal (MEESTAL) is de alcohol ook wel een factor. Lang niet altijd, maar soms welquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Mwoa ik zie het soms wel om me heen dat sommige mannen het werkelijk niks boeit. En dan vooral met uitgaan.
Het is in ieder geval geen eigen doelpunt meerquote:
Nou ook dat moet toch geen al te groot probleem zijn? Of woon je op Rottumerplaat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja nee sorry, ik sta te lang droog om jullie gelijk te geven, en ik val volgens mij toch echt niet in de lelijkste/domste categorie vrouwen. En ik al heus wel seks kunnen krijgen, maar zou dat dan als het ff kan ook willen met een piemel waar iets leuks aan vast zit.
Eh, ik heb toch wel eens een tweede date gehad waarin ik er niet blij mee was geweest als hij me zoende. Dat was na date 1 al een twijfelgeval, maar wilde het nog een kans geven. Date 2 deed mij realiseren dat het niks ging worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:11 schreef Rickario het volgende:
Verdomme Yats.![]()
Niks semi grappigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:01 schreef habitue het volgende:
Je ziet het Rhubarbje, 1 semigrappige post en meteen 2 Fok'ers die er bovenop springen.
Alle FOK!kers hier vinden zichzelf helemaal geweldig, dus keus zat. En als ze dan blijken tegen te vallen, kan je de rest hier nog een hilarisch verhaal vertellen ook. Ik zie geen nadelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja nee sorry, ik sta te lang droog om jullie gelijk te geven, en ik val volgens mij toch echt niet in de lelijkste/domste categorie vrouwen. En ik al heus wel seks kunnen krijgen, maar zou dat dan als het ff kan ook willen met een piemel waar iets leuks aan vast zit.
Ja zo'n 2e date kan je ook hebben iddquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eh, ik heb toch wel eens een tweede date gehad waarin ik er niet blij mee was geweest als hij me zoende. Dat was na date 1 al een twijfelgeval, maar wilde het nog een kans geven. Date 2 deed mij realiseren dat het niks ging worden.
Maar over het algemeen genomen heb je wel gelijk ja.
Pics? DM mag ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:08 schreef clumsy_clown het volgende:
tja wij vrouwen willen ook wel wat...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ook dat moet toch geen al te groot probleem zijn? Of woon je op Rottumerplaat?
Ik snap dat als je zoekt naar een innerlijke klik, verbindende zielen, vlinders en pure passie...dat het dan misschien lastig is. Maar gewoon een goeduitziende kerel die af en toe een grapje maakt en wat te vertellen heeft...die bestaan gewoon nog hoor .
First world problemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb hoef inderdaad niet zo veel moeite te doen voor seks (wel moeite hoor, maar dat is leuk)
Maar ik hou mezelf graag voor dat dat komt omdat ik zo geweldig benen niet alleen maar omdat ik een kut heb
Ja, die jongen stelde toen nog wel een derde date voor, maar toen ik aangaf dat het er niet in zat zei hij zelf ook dat hij dat wel een beetje dacht. Dus dat werd wel aangevoeld idd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja zo'n 2e date kan je ook hebben iddMaar goed, lijkt mij dat je dat wel aanvoelt dat zoenen er niet inzit...
En mocht je niet over die gave bezitten dan kan je dat aanleren door veel op je bek te gaan en ook veel succes te hebben. Yats moet het gewoon proberen en niet te afwachtend zijn.
Ik beschreef geen probleem maar ik probeerde leuk in te pakken dat ik gewoon wicked versierskills hebquote:
Nee hoor, ik heb het gewoon over een leuk avondje. Die krijg je ook als vrouw ook niet in je schoot geworpen. Of ik schat mezelf alsnog te hoog inquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ook dat moet toch geen al te groot probleem zijn? Of woon je op Rottumerplaat?
Ik snap dat als je zoekt naar een innerlijke klik, verbindende zielen, vlinders en pure passie...dat het dan misschien lastig is. Maar gewoon een goeduitziende kerel die af en toe een grapje maakt en wat te vertellen heeft...die bestaan gewoon nog hoor .
Vreemd, fax is vast te druk met tinder. Wacht nog ff een half uurtje.quote:
DM'en?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:29 schreef MissGump het volgende:
Bij mij is het probleem altijd meer dat de meeste enigszins leuke mannen vaak weer niet echt impulsief zijn. En ik een stuk ongeduld ben (maar dan weer te lam ben om er enige moeite voor te doen)
Twee vrienden van me zouden hun lul echt overal in steken mits het maar vrouwelijk en niet hoogbejaard is. Misschien klinkt het arrogant voor iemand die al langere tijd droog staat, maar ik kan dat dus niet. Ik wil wel op zijn minst een beetje aangetrokken zijn tot de vrouw in kwestie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Iets met spijker en een kop.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou dat is wel wat overdreven. Een lelijke vrouw zonder eisenlijst heeft in een kroeg (of op tinder) toch net wat meer keus dan een lelijke man zonder eisenlijst. Ook simpelweg omdat er van de lelijke mannen zonder eisenlijst veel meer exemplaren zijn.
En C_C en Rhubarbje kunnen nu natuurlijk wel semi-verontwaardigd doen dat ze ook heus wel moeite moeten doen, feit blijft dat zij binnen een avondje tinderen 100% zeker seks kunnen regelen. (Of ze zijn 180 kilo en hebben gele tanden, dus even ervan uitgaand dat ze er redelijk tot normaal uitzien )
Een redelijk tot normale kerel moet echt wel een beetje geluk met z'n matches hebben om dat op één avond te regelen. Zeker omdat die vrouwen weten dat de keuze toch weer reuze is, dus waarom met een gemiddelde kerel batsen als er ook een onwijs lekkere vent klaarstaat?
Alcohol vertroebelt het beeld.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:05 schreef habitue het volgende:
[..]
Mwoa ik zie het soms wel om me heen dat sommige mannen het werkelijk niks boeit. En dan vooral met uitgaan.
Dat geef ik toch ook aan? Dat ik te weinig initiatief neem omdat ik teveel twijfel (dus niet zelfverzekerd genoeg ben). Alleen is dat niet iets dat simpel op te lossen is, dat vergt tijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee lul, je snapt het nog steeds niet
je houding/uitstraling/zelfverzekerdheid is niet op orde.
als dit wel is, dan komt die zoen wel. Hell, dan zoen je voordat de date is geëindigd.
Ik zeik niet over dat het ongelijk verdeeld is hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik beschreef geen probleem maar ik probeerde leuk in te pakken dat ik gewoon wicked versierskills heb
Mannen moeten niet zo zeiken over ongelijk verdeeld, mooi/lelijk, eisen, blabla
Het is voor mensen die er gewoon een beetje fatsoenlijk uit zien helemaal niet zo lastig. Je moet alleen niet zo miepen en er gewoon voor gaan
Ik word vaak genoeg afgewezen maar dat maakt mij geen zak uit (nou ja, het maakt de dag daarna niks meer uit) want er zijn ook genoeg mensen die mij wel zien zitten
Als je geen move onderneemt weet je nooit welke van de 2 het is
Er zijn ook genoeg mensen die ik niet zie zitten, om wat voor reden dan ook. Dan laat ik dat netjes weten en het betekend verder niets over die persoon
Waarom zou het dan andersom opeens anders zijn?
Dat is wel letterlijk echt iets wat in de gayscene veel gebeurt.quote:
true and guilty, maar ik ken evengoed heterovrouwen en -mannen die dat doen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:02 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat is wel letterlijk echt iets wat in de gayscene veel gebeurt.
Sorry, ik bedoel "seks als doel stellen is stom". Nee, ik vind gays niet stom, beste vrienden zijn homo, zou zelf best aan een stel tieten willen zitten, wil ze niet headfirst van een gebouw afgooien enz enzquote:
http://www.wikihow.com/St(...)y%22-Inappropriatelyquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik bedoel "seks als doel stellen is stom". Nee, ik vind gays niet stom, beste vrienden zijn homo, zou zelf best aan een stel tieten willen zitten, wil ze niet headfirst van een gebouw afgooien enz enz
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel "seks als doel stellen is stom". Nee, ik vind gays niet stom, beste vrienden zijn homo, zou zelf best aan een stel tieten willen zitten, wil ze niet headfirst van een gebouw afgooien enz enz
Druk met niet geliked worden jaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Vreemd, fax is vast te druk met tinder. Wacht nog ff een half uurtje.
We zijn gwn allemaal sletjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:03 schreef B83 het volgende:
[..]
true and guilty, maar ik ken evengoed heterovrouwen en -mannen die dat doen...
Gewoon een uutje op een like-spree gaan.quote:
Dan waren ze de moeite toch al niet waardquote:
Verwijder die app dan? Het helpt je blijkbaar niet. Dan hoef je je er ook niet aan te ergeren.quote:
Kun je (in nuchtere staat) eigenlijk sowieso wel seks hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Had je die vraag niet wat eerder kunnen stellen? Dan had ik het nog kunnen voorleggen aan de doctor van wie ik vandaag cursus heb gekregen over toegepaste statistiek. Ach ja, volgende week dinsdag gaat de cursus weer verder, dus ik zal het te zijner tijd wel vragen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is de formule voor " hij vindt me leuk"? Of moet je dat ouderwets met de blaadjes van een madeliefje onderzoeken?
Als ze maar betalen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
Kun je (in nuchtere staat) eigenlijk sowieso wel seks hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt ?
Ook meer voor jezelf denk ikquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Had je die vraag niet wat eerder kunnen stellen? Dan had ik het nog kunnen voorleggen aan de doctor van wie ik vandaag cursus heb gekregen over toegepaste statistiek. Ach ja, volgende week dinsdag gaat de cursus weer verder, dus ik zal het te zijner tijd wel vragen.
Ik zie het al voor me:quote:
Tuurlijk... Ik heb ook wel eens seks gehad met lichamen die ik totaal niet aantrekkelijk vond... Het was ook geen walging, maar deed me helemaal niks. Gelukkig is het vlees zwak. Geestelijk valt er ook nog een hoop voor elkaar te spelenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Kun je (in nuchtere staat) eigenlijk sowieso wel seks hebben met iemand die je niet aantrekkelijk vindt ?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
Ik: "Ik ken iemand die wil weten hoe ze kan berekenen of iemand haar leuk vindt. Suggesties?"
Zij: "Is dat een versierpoging? Ik heb het wel door hoor."
Als ze die reet zien denken ze waarschijnlijk: mehquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:46 schreef habitue het volgende:
Er zijn ook hele volkstammen die geiten doen, denk niet dat zij vooraf denken, damn DAT ASS
Nee, hierover bestaat geen verschil van mening.quote:
Op fok niet neequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hierover bestaat geen verschil van mening.
Lees het nu pas, maar dat is wel klote, ja. Dat ''(nog) geen gevoelens'', zei zij dat letterlijk? Het vileine zit hem in dat ''nog'', waardoor jij dan weleens met je hoteldebotel hoofd zou kunnen hopen dat er eventueel in de nabije toekomst meer mogelijk is. Terwijl er waarschijnlijk nooit wat van komen gaat.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef yats het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen via internet. Maar het komt erop neer dat ze me een leuke jongen vind, het ook erg gezellig vind om allerlei dingen met me te ondernemen, maar (nog) geen gevoelens verder heeft. Ik ben niet in een al te best humeur nu, dus ook niet heel spraakzaam verder.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 het-IRL-ben-ik-heel-anders-jullie-kennen-mij-helemaal-niet-argument.
Dat zeggen we niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]kut ja die gebruik ik altijd... Damn ik geef het toe, ik ben een lelijke autistische zolderkamerkneus
Klote is een understatement. Ze heeft niet direct iets gezegd, maar uit haar reactie bij het afscheid bleek wel dat ik niets hoefde te proberen verder. Maar dan wel weer meteen met me appen zodra ik thuis ben en vandaag ook weer een groot deel van de dag. Of ik er mee af blijf spreken weet ik nog niet. We hebben gezamenlijke vrienden dus de kans dat ik haar tref is vrij groot. Zij wil me wel blijven zien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lees het nu pas, maar dat is wel klote, ja. Dat ''(nog) geen gevoelens'', zei zij dat letterlijk? Het vileine zit hem in dat ''nog'', waardoor jij dan weleens met je hoteldebotel hoofd zou kunnen hopen dat er eventueel in de nabije toekomst meer mogelijk is. Terwijl er waarschijnlijk nooit wat van komen gaat.
Het positieve is dan weer dat het in ieder geval duidelijk is voor jezelf. Het heeft niet zoveel zin je hoofd er nog langer over te breken. Blijf je er mee afspreken of is dat een gepasseerd station voor je? Wat wil zij?
Vertel dan eens wat haar reactie precies is, hoe ging het precies?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:21 schreef yats het volgende:
[..]
Klote is een understatement. Ze heeft niet direct iets gezegd, maar uit haar reactie bij het afscheid bleek wel dat ik niets hoefde te proberen verder. Maar dan wel weer meteen met me appen zodra ik thuis ben en vandaag ook weer een groot deel van de dag. Of ik er mee af blijf spreken weet ik nog niet. We hebben gezamenlijke vrienden dus de kans dat ik haar tref is vrij groot. Zij wil me wel blijven zien.
Irl maak ik ook zulke grappenquote:
De verhoudingen/verwachtingen lopen scheef. Lijkt me lastig er dan nog - on friendly terms - mee af te spreken. Alhoewel het wel kan natuurlijk als jij die knop bij jezelf over kunt halen en nergens meer vanuit gaat. En dan heb je een ''gezellige'' vriendin erbij, maar dat zoek je niet echt lijkt mequote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:21 schreef yats het volgende:
[..]
Klote is een understatement. Ze heeft niet direct iets gezegd, maar uit haar reactie bij het afscheid bleek wel dat ik niets hoefde te proberen verder. Maar dan wel weer meteen met me appen zodra ik thuis ben en vandaag ook weer een groot deel van de dag. Of ik er mee af blijf spreken weet ik nog niet. We hebben gezamenlijke vrienden dus de kans dat ik haar tref is vrij groot. Zij wil me wel blijven zien.
Je smaak wat bier betreft is in ieder geval beter dan waar het je humor aangaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Irl maak ik ook zulke grappen
En anderen welke niet overkomen in tekst. Damn
Nou snap ik waarom ik maar een vriend heb, genaamd hertog jan
M'n vrouwensmaak is nog beterquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je smaak wat bier betreft is in ieder geval beter dan waar het je humor aangaat.
Daar doe ik geen uitspraken over, ik ken je dates nietquote:
Doe ik vaak bij El_Thijs. Vaak is het een flauwer dan flauwe woordspeling of een pracht van een open deur die ingetrapt wordt. Ik zit meestal goed.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:32 schreef habitue het volgende:
Ik ben wel een beetje gehecht aan de sc grappen.dan zie ik zo'n quote notificatie van SC en dan ga ik al zelf proberen te raden welke grap hij erbij heeft verzonnen. Ik heb het alleen niet vaak bij het juiste eind.
Ik zoek niet echt 'een gezellige vriendin' nee. Ik heb al genoeg vrienden/vriendinnen. Aan de andere kant is dit wel de eerste vrouw die ik tegen gekomen ben met dezelfde interesses.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De verhoudingen/verwachtingen lopen scheef. Lijkt me lastig er dan nog - on friendly terms - mee af te spreken. Alhoewel het wel kan natuurlijk als jij die knop bij jezelf over kunt halen en nergens meer vanuit gaat. En dan heb je een ''gezellige'' vriendin erbij, maar dat zoek je niet echt lijkt me
Dat is een goede vriend om te hebben. Beter dan Freddy.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Irl maak ik ook zulke grappen
En anderen welke niet overkomen in tekst. Damn
Nou snap ik waarom ik maar een vriend heb, genaamd hertog jan
Toen we weer bij haar thuis waren zijn we nog even bij haar paard geweest (onder het mom, ik ben geïnteresseerd in jouw leven verder). Weer bij het huis wilde nog even een praatje maken zoals we tot nu toe altijd deden voordat we afscheid namen maar toen begon ze over dat ze moe was en dus meteen ging slapen. Bij de zoenen op haar wang probeerde ik hier eerder stond, maar ze reageerde daar niet op en liep met een 'welterusten' naar binnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:22 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat haar reactie precies is, hoe ging het precies?
Je hebt er verder niet over gepraat, zij heeft er niets over gezegd en je hebt verder geen duidelijke hints gekregen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Toen we weer bij haar thuis waren zijn we nog even bij haar paard geweest (onder het mom, ik ben geïnteresseerd in jouw leven verder). Weer bij het huis wilde nog even een praatje maken zoals we tot nu toe altijd deden voordat we afscheid namen maar toen begon ze over dat ze moe was en dus meteen ging slapen. Bij de zoenen op haar wang probeerde ik hier eerder stond, maar ze reageerde daar niet op en liep met een 'welterusten' naar binnen.
Ik geloof het ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Je tumblr is niet helemaal safe for work, geloof ik...
Of je zit goed fout.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doe ik vaak bij El_Thijs. Vaak is het een flauwer dan flauwe woordspeling of een pracht van een open deur die ingetrapt wordt. Ik zit meestal goed.
Drie maal nee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:43 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Je hebt er verder niet over gepraat, zij heeft er niets over gezegd en je hebt verder geen duidelijke hints gekregen?
Houden zo, dan ben ik ze straks opeens kwijtquote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, ik ken je dates niet
Gokje: ze is zo blind als het maar zijn kan en heeft niet door gehad wat je intentie was.quote:
Wachtwachtwacht. Heb je haar nou daadwerkelijk geprobeerd te zoenen of alleen je hoofd dichtbij gehouden?quote:
Ik heb haar geprobeerd te zoenen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wachtwachtwacht. Heb je haar nou daadwerkelijk geprobeerd te zoenen of alleen je hoofd dichtbij gehouden?
Oh yats. Yatsyatsyats.
Welnee. Ik date nu alleen maar met krullenbol. Als ik die ooit nog eens te zien krijg, that is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Houden zo, dan ben ik ze straks opeens kwijt
Hier ben ik ook wel bang voor. Jammer, ik had het die jongen echt gegund.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:56 schreef BeamofLight het volgende:
Geef hem nou geen hoop. Tis niks, was niks en wordt niks. Of hij zijn hoofd nou scheef hield, of recht.
Nooit geprobeerd, geen behoefte aan, maar weet ook zeker van niet. Ja, kunnen wel, liggen en ontvangen is niet zo moeilijk. Maar bleh, het idee alleen al.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer zo, al ben ik het met het laatste niet helemaal eens. Ik heb dat zo ook weleens meegemaakt en ik ben toch echt geen pua. Maar dan zou yats echt een enorme omschakeling moeten maken. Ik raad het hem af, betekent denk ik alleen maar meer drama.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Overigens yats, is er wel een grote kans dat als je het goed speelt, maatjes met haar blijft en dingen met haar blijft doen er vanzelf een keertje wat van komt. Maar dan moet je echt weten wat je aan het doen bent.
Sommige gasten (van die meester PUA types) kunnen dat. Maar ik denk dat ik ook zou bedanken.
Ja flinke kut situatie manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee. Ik date nu alleen maar met krullenbol. Als ik die ooit nog eens te zien krijg, that is.
Ja klopt ook, dat je daar een pua type voor moet zijn is inderdaad een beetje overtrokken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit is ook wel weer zo, al ben ik het met het laatste niet helemaal eens. Ik heb dat zo ook weleens meegemaakt en ik ben toch echt geen pua. Maar dan zou yats echt een enorme omschakeling moeten maken.
Oh, dat staat los van die eerder genoemde bindingsangst verder. Ze is nogal druk en een type wat helemaal in beslag genomen kan worden door hetgeen waar ze mee bezig is, dus dan hoor je er ook weinig van. Als ze dan tijd heeft spreekt ze het liefst iedere avond af. Weet nog niet wat ik ermee moet.quote:
AH oke. Ook balen maar idd wat anders.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, dat staat los van die eerder genoemde bindingsangst verder. Ze is nogal druk en een type wat helemaal in beslag genomen kan worden door hetgeen waar ze mee bezig is, dus dan hoor je er ook weinig van. Als ze dan tijd heeft spreekt ze het liefst iedere avond af. Weet nog niet wat ik ermee moet.
Ik ben een chick aan 't daten die nicknames voor me had, me aapje noemde, me bombardeerde met snapchats en uitsprak dat ze me zo ontzettend knap vond. Alle drie dates gepassioneerd staan zoenen. Ze doet nu eindexamen (ja ik ben ook een jonkiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, dat staat los van die eerder genoemde bindingsangst verder. Ze is nogal druk en een type wat helemaal in beslag genomen kan worden door hetgeen waar ze mee bezig is, dus dan hoor je er ook weinig van. Als ze dan tijd heeft spreekt ze het liefst iedere avond af. Weet nog niet wat ik ermee moet.
Dat had ik vorig jaar met iemand. Was ook een krullenbol, bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben een chick aan 't daten die nicknames voor me had, me aapje noemde, me bombardeerde met snapchats. Alle drie dates gepassioneerd staan zoenen. Ze doet nu eindexamen (ja ik ben ook een jonkie), na de derde date een serieus gesprek gehad nadat ze na de derde date zei ''je hoeft niet op me te wachten, we zijn toch nog niet echt exclusief''. Toen gebruikte ze opeens geen nicknames meer, geen enkele snap meer ontvangen, bijna geen contact meer.
Women
Het is zo frustrerend, maar als je mensen met dezelfde verhalen treft is het fucking grappigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met iemand. Was ook een krullenbol, bedenk ik me nu.Veel contact mee, en twee dates (waar wel wat tijd tussenzat) mee gehad, met als feestelijke afsluiting een blowjob in haar achtertuin. Daarna weken niks meer gehoord en uiteindelijk een appje dat ze niet toe was aan daten en meer prioriteit wilde geven aan andere zaken. Dezelfde avond schreef ze zich uit op Paiq.
Da fuck. Ik tref het wel geloof ik.
Zou het? Met krullenbol v 1.0 heb ik nog altijd goed contact...quote:
Die heeft tenminste geen krullen!quote:
Ik heb dat bij twee ex'en van me gehadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Overigens yats, is er wel een grote kans dat als je het goed speelt, maatjes met haar blijft en dingen met haar blijft doen er vanzelf een keertje wat van komt. Maar dan moet je echt weten wat je aan het doen bent.
Sommige gasten (van die de koelheid zelve, super tactische, meester PUA types) kunnen dat. Maar ik denk dat ik ook zou bedanken.
Thxs HJ!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel bang voor. Jammer, ik had het die jongen echt gegund.
Thxs, zo voel ik me helaas niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bent hoe dan ook een held in mijn ogen!
Sommige mannen vinden een lul bij een vrouw of 180 kilo met snor juist opwindend. En nee, ik behoor daar niet toe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een algemene tip mannen. Zolang je een vrouw niet in het echt hebt gezien of niet al weken continu met haar chat, is het altijd, áltijd te vrouw om te zeggen dat ze zó leuk is. For all you know ben ik een 180 kilo wegende besnorde catfish, of heb een lul. Het is gewoon niet geloofwaardig, en dus niet waar.
Net weer een paiq-match na een paar minuten afgesloten.
Dag 55 pas? Dat kan nog even doorgaan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:31 schreef samthegreat5 het volgende:
''Dag 55:
De Duitse artillerie voert het ene na het andere bombardement uit op onze stellingen, maar we ploeteren voort. Ik kan me niet meer herinneren hoeveel kameraden zijn gesneuveld, maar langzaamaan, meter voor meter winnen we in onze opmars terrein op de vijand''
- Kapitein Afhaakmeiden
Zo voelt dit
Ik vind het altijd wel opwindend als ze met zo'n lekkere zware whiskystem zegt dat ze mijn gaatje even lekker gaat oprekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden een lul bij een vrouw of 180 kilo met snor juist opwindend. En nee, ik behoor daar niet toe.
Komt vanzelf wel. Let it grow.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
fysiek kan ik het er nuchter op, maar mis beetje verliefdheid bij mij.
Dat zei zij ook vannacht....quote:
Ik geef het ook alle kans hoor. Vergeleken andere keren duurt het nu wel lang maar heb altijd een leuke avond en nacht, dus ook niet echt een reden om er mee te stoppenquote:
Die kan ik ook afvinkenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met iemand. Was ook een krullenbol, bedenk ik me nu.Veel contact mee, en twee dates (waar wel wat tijd tussenzat) mee gehad, met als feestelijke afsluiting een blowjob in haar achtertuin. Daarna weken niks meer gehoord en uiteindelijk een appje dat ze niet toe was aan daten en meer prioriteit wilde geven aan andere zaken. Dezelfde avond schreef ze zich uit op Paiq.
Da fuck. Ik tref het wel geloof ik.
Lekker de schuld in jouw schoenen schuivenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Die kan ik ook afvinken
Superleuk hockeymeisje die nogal hard van stapel liep. Na zo'n 4 dates: "je wil volgens mij wat te snel". What?
Dan mag je niet meedoenquote:
ben zoo benieuwd welke fokker jou ge-dmd heeftquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een algemene tip mannen. Zolang je een vrouw niet in het echt hebt gezien of niet al weken continu met haar chat, is het altijd, áltijd te vroeg om te zeggen dat ze zó leuk is. For all you know ben ik een 180 kilo wegende besnorde catfish, of heb een lul. Het is gewoon niet geloofwaardig, en dus niet waar.
Net weer een paiq-match na een paar minuten afgesloten.
4 dames dus? Over hoeveel tijd spreken we hier? 1 jaar? 6 maanden? 1 week?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat was lang geleden dat ik hier was geweest. Nog steeds een boel 'usual suspects' hier zie ik
Afgelopen tijd maar weer eens wat intensiever met het hele online datinggebeuren beziggeweest. Weer het nodige meegemaakt... eerst een match van Paiq die zelf voorstelde om wat af te spreken, maar vervolgens toen we waren overgegaan op Whatsapp bijna niks meer van zich liet horen. Toen ik een dag voor de date vroeg hoe en wat bleek ze het 'vergeten'. Ok, next!
Daarna een andere match via Paiq, beetje appen, reageerde positief op m'n voorstel voor een drankje. Toen ik met wat data op de proppen kwam begon het draaien, afwachtend doen, 'drukke agenda' bla bla.. en paar dagen later out of the blue opeens een stroom aan apps: ze had een date gehad met iemand anders, vent in kwestie bleef maar zeuren terwijl zij te wilde afkappen, dat het haar eerste internetdate was, dat ze sowieso nog nooit had gedate... maw opnieuw Next!
Volgende was match via Tinder, wat berichtjes heen en weer gestuurd, ze wilde al snel afspreken hoewel ik niet echt iets had van 'dit is ze'. Toch maar drankje gedaan, was best gezellig maar wist bij afscheid al dat het verder niks zou worden. Dagje later via de app aan elkaar bevestigd, dus dat was snel helder.
En nu afgelopen weekend weer een date gehad, met deze had ik wat gemaild en leek me ook echt een leuke. Date snel geregeld, afgelopen weekend wat gedronken en vond het aardig klikken. M'n voorstel voor een vervolg werd jammer genoeg toch afgewezen: wel gezellig, niet meer dan dat. ff balen wel, deze viel voor mij nl. wel in categorie 'zou iets kunnen zijn'. Maar goed, we kunnen weer op naar de volgende!
Nou puur om te weten hoe enthousiast we kunnen reageren en dat we wel iedereen eerlijk blijven beoordelen op zijn/haar eigen kunnen/capaciteiten.quote:
Ong 40 dagen, 4 vrouwen. Je zit net op het randje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laatste anderhalve maand ofzo. Ik ben geen serial dater zoals sommigen hier.
4 dates in 6 weken, noem ik best serialquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet slecht hoor, 1.5 week per date, ik noteer het in mn excelsheet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ahha oke...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou puur om te weten hoe enthousiast we kunnen reageren en dat we wel iedereen eerlijk blijven beoordelen op zijn/haar eigen kunnen/capaciteiten.
Als een BoL of H_J zegt dat hij een date heeft is het niet zo bijzonder. Maar als bijv een yats, Thijs of tijnbrein heeft gezoend is het een heel ander verhaal.
Snap je?
[..]
Ong 40 dagen, 4 vrouwen. Je zit net op het randje.
Dit keer was het geen fokker, was op paiq.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ben zoo benieuwd welke fokker jou ge-dmd heeft
Hij dmt me zo de foto's zei die, die rate ik dan op een schaal van 1-10. Aantal dates per jaar * gemiddelde cijfer van de dames = je FOK-datingscore.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ahha oke...
is er een excelsheet of een tooltje ofzo van de voorwaarden?
en gaat het puur om kwantiteit of ook om kwaliteit? 4 vrouwen in 40 dagen is best veel in mijn ogen, maar dat is puur afhankelijk van het resultaat
Wel zo makkelijk voor de gemiddelde fok-autistquote:
is puur om het overzicht te houden.quote:
foto's zijn te subjectief...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij dmt me zo de foto's zei die, die rate ik dan op een schaal van 1-10. Aantal dates per jaar * gemiddelde cijfer van de dames = je FOK-datingscore.
De lokale kroeg en de bijbehorende facebookpaginaquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke online datingtools zijn hier trouwens het populairst op het moment? Tinder?
Zo goed ben ik nou ook weer niet in Excel, laat LM het dan maar doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
foto's zijn te subjectief...
ik denk dat je kwaliteit meer moet beoordelen op honk 1, honk 2 of honk 3... En of hij een grapje heeft gemaakt door in haar tieten te knijpen en riep "honk honk", als ware een toeter, en er mee weg is gekomen. Dan ben je een baas en is de kwaliteit een dikke 10
Heeft hij script skills in Excelquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Zo goed ben ik nou ook weer niet in Excel, laat LM het dan maar doen.
Ja geloof het wel, maar eige zijn ze allemaal kut.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welke online datingtools zijn hier trouwens het populairst op het moment? Tinder?
Fok!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, maar eige zijn ze allemaal kut.Of ik ben gewoon verbitterd geraakt wb datingsites.
Je wil niet weten wat voor Mad-skilz hij heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heeft hij script skills in Excel?
Er zijn meer foto's hoor dan 1 fotoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap serieus de lol van Tinder niet. Net weer even gedownload om het een kans te geven, maar ik kan gewoon niét op basis van 1 foto iemand afkeuren of goedkeuren. Nog even afgezien van het feit dat de meeste mensen simpelweg in een middencategorie zitten en dus niet extreem lelijk of extreem knap zijn, zegt een foto zooooo weinig. Hoe kan daar in godsnaam iets fatsoenlijks uit ontstaan?.
Hm. Misschien ben ik niet de beste om in een datingsitetopic mee te posten.
Meeste mensen hebben meer fotos hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap serieus de lol van Tinder niet. Net weer even gedownload om het een kans te geven, maar ik kan gewoon niét op basis van 1 foto iemand afkeuren of goedkeuren. Nog even afgezien van het feit dat de meeste mensen simpelweg in een middencategorie zitten en dus niet extreem lelijk of extreem knap zijn, zegt een foto zooooo weinig. Hoe kan daar in godsnaam iets fatsoenlijks uit ontstaan?.
Zag je t? Ik, als vrouw, vroeg net habitue!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nemen de vrouwen hier trouwens ook zelf initiatief op datingsites?
Dit topic gaat allang niet meer over daten. Iemand verzint af en toe een date-verhaal tussendoor omdat anders de reeks dicht gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Je mag wel mee spaghetti komen eten donderdag hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit topic gaat allang niet meer over daten. Iemand verzint af en toe een date-verhaal tussendoor omdat anders de reeks dicht gaat.
Ik mag ook niet posten van de mensen hier omdat mijn relatie een ''zelfverzonnen-constructie'' is en ik niet actief ''date''
Ja ok, dan heb je 4 foto's van iemand. Niet extreem lelijk, niet extreem knap. Een 6-7 zeg maar. En dan? Als iemand in z'n vrije tijd kittens offert aan de god Imhotep of maar 4 tanden blijkt te hebben, is het nog steeds einde oefening. Datingsites zijn al zo oppervlakkig, maar heb je in ieder geval nog iéts van informatie. Tinder komt neer op 'zou ik het erop kunnen zonder mezelf te haten tijdens de daad?'.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn meer foto's hoor dan 1 foto
tenzij je kneuzen hebt met maar 1 goede foto, maar de meeste mensen hebben wel 3 a 4 foto's
Je moet alleen de superleuke mannen liken!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ok, dan heb je 4 foto's van iemand. Niet extreem lelijk, niet extreem knap. Een 6-7 zeg maar. En dan? Als iemand in z'n vrije tijd kittens offert aan de god Imhotep of maar 4 tanden blijkt te hebben, is het nog steeds einde oefening. Datingsites zijn al zo oppervlakkig, maar heb je in ieder geval nog iéts van informatie. Tinder komt neer op 'zou ik het erop kunnen zonder mezelf te haten tijdens de daad?'.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tinder komt neer op 'zou ik het erop kunnen zonder mezelf te haten tijdens de daad?'.
Ja maar jij bent ook wel een beetje speciaal he?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit topic gaat allang niet meer over daten. Iemand verzint af en toe een date-verhaal tussendoor omdat anders de reeks dicht gaat.
Ik mag ook niet posten van de mensen hier omdat mijn relatie een ''zelfverzonnen-constructie'' is en ik niet actief ''date''
Hij heeft een relatie, dus eigenlijk mag hij hier niet eens zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook wel een beetje speciaal he?.
Want je mag niet daten in een relatie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij heeft een relatie, dus eigenlijk mag hij hier niet eens zijn
Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer is geweest dat ik op een Echte Officiële Date ben geweest zoals ze hier worden gedefinieerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:24 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Dus hophop, ga eens daten. Volgens mij kun jij vermakelijke dateverslagen posten.
Beter neem je zelf het initiatief. De keren dat er vrouwen het initiatief nemen is om te huilen. Gister ook weer 1, na 1 vraag meteen al. EN WAT DOE JE IN HET DAGELIJKS LEVEN???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nemen de vrouwen hier trouwens ook zelf initiatief op datingsites? Ik heb het gevoel dat ik altijd degene ben die het eerste contact moet leggen met matches, en op profielensites regelmatig dames die langskomen maar nooit wat sturen. En dat kan niet alleen maar zijn omdat mijn kop ze niet aanstaat want als ik dan wat stuur reageren ze wel gewoon.
Speciaal; als het ''gehandicapte neefje van de familie''? Niemand durft hem een mogool te noemen dus zeggen jullie maar dat hij ''speciaal'' is?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja maar jij bent ook wel een beetje speciaal he?.
We zien jou ook liever geen grappen maken, maar toch doe je hetquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:26 schreef SilentChaos het volgende:
Hij heeft een relatie, dus eigenlijk mag hij hier niet eens zijn
Nee, want dan ben je een slet/hoer/oplichter.quote:
Let's call it even...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef Weissman het volgende:
We zien jou ook liever geen grappen maken, maar toch doe je het
[..]
Open relatie neem ik aan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je een slet/hoer/oplichter.En je bent al voorzien dus je mag niet doorvissen in dezelfde vijver als de mensen hier
Waarom doe je niet aan Echte Officiële Dates?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer is geweest dat ik op een Echte Officiële Date ben geweest zoals ze hier worden gedefinieerd. Ik ga met mannen om, en af en toe eindigt dat in funzies. Maar goed, dat is wellicht ook het probleem
.
Niemand is blij met jouw grappenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Let's call it even...
Ga jij door met je relatie, ga ik door met m'n grappen. Iedereen blij
De vrouwen hier zien jou ook liever zonder relatiequote:
Speciaal als een babygeit die al springend zonder werkelijk plan door het leven gaat en zich daar prima mee vermaakt. Dat is raar, als je tussen mensen zit die wekelijks een date willen, na 2 dates een zoen willen en aan kansberekeningen doen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Speciaal; als het ''gehandicapte neefje van de familie''? Niemand durft hem een mogool te noemen dus zeggen jullie maar dat hij ''speciaal'' is?
Jouw sig is eigenlijk vrij tekenend voor veel mensen in dit topic geloof ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Let's call it even...
Ga jij door met je relatie, ga ik door met m'n grappen. Iedereen blij
Die eerste drie dan. Absinthe is niet te zuipen.quote:A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Absinthe makes the heart grow fonder...
Daarom doen! Vooraf lekker druk maken over wat aan te doen, geforceerd moeten lachen tijdens je date, een man die je constant creepy aanstaart. Wordt topquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zou serieus niet weten wanneer de laatste keer is geweest dat ik op een Echte Officiële Date ben geweest zoals ze hier worden gedefinieerd. Ik ga met mannen om, en af en toe eindigt dat in funzies. Maar goed, dat is wellicht ook het probleem
.
Is dat serial? Daar zat ik 2/1,5 maand terug ook aan.quote:
Een single Weissquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De vrouwen hier zien jou ook liever zonder relatie
Niet met dezelfde vrouequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat serial? Daar zat ik 2/1,5 maand terug ook aan.
Kun je alweer tegen grappen yats, of moet ik me nog inhouden?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat serial? Daar zat ik 2/1,5 maand terug ook aan.
Ehhhh zin 1 en vooral zin 3 zijn vrij gevoelig en diep... Vooral drie, dat is iets waarvan ik denk dat menig fokker in dit topic met een grote bek weinig van snapt... Of wil begrijpenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Speciaal als een babygeit die al springend zonder werkelijk plan door het leven gaat en zich daar prima mee vermaakt. Dat is raar, als je tussen mensen zit die wekelijks een date willen, na 2 dates een zoen willen en aan kansberekeningen doen.
[..]
Jouw sig is eigenlijk vrij tekenend voor veel mensen in dit topic geloof ik.
[..]
Die eerste drie dan. Absinthe is niet te zuipen.
Gewoon, dat is tot nu toe nooit echt m'n insteek geweest in het leven. Als ik het tegenkwam: prima, maar ik wilde niet actief op zoek naar iets. Nu ik halfslachtig meedraai in het wereldje denk ik eerlijk gezegd dat die insteek ook prima was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:31 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Waarom doe je niet aan Echte Officiële Dates?
Verkapte-kijk-mij-ook-diepgang-hebben-en-jullie-niet-postquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehhhh zin 1 en vooral zin 3 zijn vrij gevoelig en diep... Vooral drie, dat is iets waarvan ik denk dat menig fokker in dit topic met een grote bek weinig van snapt... Of wil begrijpen
Niet verkapt, dat heb ik gewoonquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-ook-diepgang-hebben-en-jullie-niet-post
Dat zei en zegt mijn laatste date ook. Kennelijk leek ik leuk genoegquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gewoon, dat is tot nu toe nooit echt m'n insteek geweest in het leven. Als ik het tegenkwam: prima, maar ik wilde niet actief op zoek naar iets. Nu ik halfslachtig meedraai in het wereldje denk ik eerlijk gezegd dat die insteek ook prima was.
Leg uit. Ik interpreteer zin 1 namelijk vooral als "liever settelen voor less dan alleen zijn" en zin 3 als "Men doet zich voor alsof ze genieten van vrijheid, terwijl ze in feite niets liever willen dan gebonden zijn aan iemand".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ehhhh zin 1 en vooral zin 3 zijn vrij gevoelig en diep... Vooral drie, dat is iets waarvan ik denk dat menig fokker in dit topic met een grote bek weinig van snapt... Of wil begrijpen
1 = zoals ik het interpreteer: je kan je beter een avond laten gaan em. de volgende dag een ongemakkelijk ontbijt hebben. Niet settle for less, maar gewoon iets buiten je comfort zone doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leg uit. Ik interpreteer zin 1 namelijk vooral als "liever settelen voor less dan alleen zijn" en zin 3 als "Men doet zich voor alsof ze genieten van vrijheid, terwijl ze in feite niets liever willen dan gebonden zijn aan iemand".
Overigens het origineel is van janis joplin "freedom's just another word for nothing left to lose"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leg uit. Ik interpreteer zin 1 namelijk vooral als "liever settelen voor less dan alleen zijn" en zin 3 als "Men doet zich voor alsof ze genieten van vrijheid, terwijl ze in feite niets liever willen dan gebonden zijn aan iemand".
Janisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens het origineel is van janis joplin "freedom's just another word for nothing left to lose"
Wat in mijn ogen op hetzelfde neerkomt
Ik interpreteer het meer als dat de mens er niet voor is gemaakt om alleen te zijn. Maar wat weet ik ervan ik ben een fokker met grote bek die er weinig van snapt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Janis. Maar ok, ik kan me wel soort van vinden in wat je zegt, alleen interpreteerde ik ze dus anders.
Anyway, waar veel op neer komt is dat mensen niet goed alleen durven te zijn. Ik heb mezelf zelden zo goed leren kennen als toen ik vrijgezel werd, dat bewust bleef en op mezelf ben gaan wonen.
Met eentje wel (de tinder dame). Daar omheen nog drie andere dames gedate in die periode, tot ik mijn crush leerde kennen dus.quote:
Dat hangt van de grap afquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Kun je alweer tegen grappen yats, of moet ik me nog inhouden?
Ik was het daar niet mee eens, tot ik dus een Ikea-kast in elkaar moest zettenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:55 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik interpreteer het meer als dat de mens er niet voor is gemaakt om alleen te zijn. Maar wat weet ik ervan ik ben een fokker met grote bek die er weinig van snapt.
Heeft nog niemand van hier zich aangeboden om de kast in elkaar te zetten dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik was het daar niet mee eens, tot ik dus een Ikea-kast in elkaar moest zetten.
Ja missgump, en hoewel ik me besef dat ik een paar posts geleden zei dat ik best een een stel tieten wil zitten, was dat niet de insteekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heeft nog niemand van hier zich aangeboden om de kast in elkaar te zetten dan?![]()
SUPER DUPER ULTRA COMPLEET GEZELLAG EN NIET SADquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben al 100 jaar vrijgezel en ik heb nog geen enkele van mijn (bijzonder uitgebreide collectie) IKEA meubels alleen in elkaar gezet.
"Ik moet meubels in elkaar zetten en ik heb 2 extra handen nodig. Ik wil dat je exact doet wat ik zeg en je mond houdt." tegen elke willekeurige vriend(in) werkt prima. Alles staat dus ook al 100 jaar. Inclusief mijn bed, al steekt er wel een soort stokjeding uit aan de onderkant, maar ach.
Oh en "even draa.. met dat dinkie.. HOGER en nu even dat eeuh ja dat even zo euuh *wapperwapper*" snappen die vrienden ook gewoon, dus dat is veel praktischer dan het in een relatie ooit was.
Vervolgens wieg ik me, in foetushouding, mijn bunny omklemmend, alleen in slaap EN DAT IS OOK HASKE GEZALLEG!
Oh hier ook vrienden zat die helpen, maar ik besluit meestal op de debielste momenten, midden in de nacht ofzo, dat iets NU gedaan moet worden. Dus dan sta ik supergeëmancipeerd m'n schouder uit de kom te trekken terwijl ik zo'n pakket naar twee hoog sjouw ofzo.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben al 100 jaar vrijgezel en ik heb nog geen enkele van mijn (bijzonder uitgebreide collectie) IKEA meubels alleen in elkaar gezet.
"Ik moet meubels in elkaar zetten en ik heb 2 extra handen nodig. Ik wil dat je exact doet wat ik zeg en je mond houdt." tegen elke willekeurige vriend(in) werkt prima. Alles staat dus ook al 100 jaar. Inclusief mijn bed, al steekt er wel een soort stokjeding uit aan de onderkant, maar ach.
Oh en "even draa.. met dat dinkie.. HOGER en nu even dat eeuh ja dat even zo euuh *wapperwapper*" snappen die vrienden ook gewoon, dus dat is veel praktischer dan het in een relatie ooit was.
Vervolgens wieg ik me, in foetushouding, mijn bunny omklemmend, alleen in slaap EN DAT IS OOK HASKE GEZALLEG!
Lastige dame ben jequote:Op woensdag 14 mei 2014 00:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh hier ook vrienden zat die helpen, maar ik besluit meestal op de debielste momenten, midden in de nacht ofzo, dat iets NU gedaan moet worden. Dus dan sta ik supergeëmancipeerd m'n schouder uit de kom te trekken terwijl ik zo'n pakket naar twee hoog sjouw ofzo.
Wat ik dan weer niét mis is júist dat elkaar omhelzend in slaap vallen. Knuffelen is prima, maar zodra ik besluit dat ik wil slapen mag je niet meer op mijn helft van het bed komen. Morgenochtend ben je weer de eerste
.
Wat zijn je pluspunten dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik maak dat goed met m'n pluspunten.
[..]
En dan naast het bed eindigen.
Je kan er gebouwen mee slopen Fax, je kan er gebouwen mee slopen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's wel een goede maat ja![]()
En je billen? Zijn die ook flink?
En dan naast het bed wakker worden. Dat ken ikquote:
Groot, rond en zwaar, of explosief?quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kan er gebouwen mee slopen Fax, je kan er gebouwen mee slopen.
Om eerlijk te zijn lach ik vaker om zijn grappen dan om jouw relatie. Dus als ik moet kiezen?quote:
Ach laat hemquote:Op woensdag 14 mei 2014 07:26 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lach ik vaker om zijn grappen dan om jouw relatie. Dus als ik moet kiezen?
Say what?quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Dear god. Ben op tijd gaan slapen zie ik
.
Trouwens. In de categorie "ik wist niet dat ik daar onzeker over moest zijn", er zijn vrouwen die hun venusheuvel laten liposuctioneren.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 07:26 schreef Clicks_nl het volgende:
Om eerlijk te zijn lach ik vaker om zijn grappen dan om jouw relatie. Dus als ik moet kiezen?
WAT WIJ VROUWEN WEL NIET DOEN OM EEN BEETJE OK GEVONDEN TE WORDENquote:Op woensdag 14 mei 2014 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Say what?
Schaamlipcorrecties was ik wel bekend mee, maar wtf
En nog oneerlijk ook, want dan denk je een lekker/goed uitziende vrouw te hebben met bijbehorende genen, krijg je alsnog kinderen met kleine tieten, een paardengebit, een enorme venusheuvel waar je in de winter op kan skiën en schaamlippen tot de knieën...quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
WAT WIJ VROUWEN WEL NIET DOEN OM EEN BEETJE OK GEVONDEN TE WORDEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |