abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139890571

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_139890592
Wat zijn redelijk laagdrempelige, maar toch leuke, varianten op paiq en OKC? :)
Burning bridges gives you so much more
  maandag 12 mei 2014 @ 23:48:05 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139890642
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Wat heb je geprobeerd?
Ik heb haar gezoend toen ik bij haar thuis (ze woont nog bij haar ouders) voor de deur stond. Even netjes kennis gemaakt met haar ouders en toen naar Rotterdam vertrokken. Daar een erg gezellige dag gehad, veel gelachen, ook wat geflirt en wat onsubtiel geïnformeerd over haar vorige relaties etc. Lekker een hapje gaan eten en daarna heb ik haar weer thuis afgezet. Zowel de heen als terugreis uitgebreid gekletst over van alles. Bij haar thuis nog even mee gelopen naar haar paard en bij het afscheid geprobeerd haar een zoen te geven. Daar ging ze niet op in.

quote:
8s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Noooo.. FAKKING friendzone.
Right in the fucking balls bro.

Vuile slet ;(
Helaas. Ik begin 'koning van de friendzone' te worden.

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nou jongen, je weet wat je te doen staat.

[..]

Klinkt bekend.
Hier helaas ook. Het is niet de eerste keer de afgelopen 1,5 jaar.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_139890689
Wacht. Je hebt haar gezoend en zij zoende terug? En dan zegt ze niet verliefd te zijn? :') Dat kan best. Als je uitgaat. Maar niet als je met elkaar afspreekt op zo'n manier...
pi_139890693
He kut yats. Wel super dat je het geprobeerd hebt.
pi_139890714
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:48 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb haar gezoend toen ik bij haar thuis (ze woont nog bij haar ouders) voor de deur stond. Even netjes kennis gemaakt met haar ouders en toen naar Rotterdam vertrokken. Daar een erg gezellige dag gehad, veel gelachen, ook wat geflirt en wat onsubtiel geïnformeerd over haar vorige relaties etc. Lekker een hapje gaan eten en daarna heb ik haar weer thuis afgezet. Zowel de heen als terugreis uitgebreid gekletst over van alles. Bij haar thuis nog even mee gelopen naar haar paard en bij het afscheid geprobeerd haar een zoen te geven. Daar ging ze niet op in.

Daar ging het fout...paardenmeisjes :{w
  maandag 12 mei 2014 @ 23:50:05 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139890729
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Aisomont het volgende:
Wacht. Je hebt haar gezoend en zij zoende terug? En dan zegt ze niet verliefd te zijn? :') Dat kan best. Als je uitgaat. Maar niet als je met elkaar afspreekt op zo'n manier...
Verkeerd omschreven merk ik. Ik bedoel daarmee de drie zoenen op de wang
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_139890752
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef yats het volgende:

[..]

Verkeerd omschreven merk ik. Ik bedoel daarmee de drie zoenen op de wang
Bij het afscheid probeerde je wel echt te zoenen?
  maandag 12 mei 2014 @ 23:52:23 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139890821
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Bij het afscheid probeerde je wel echt te zoenen?
Ja, maar dat bleef dus weer bij de drie zoenen op de wang
pi_139890890
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen? :'). Of moeten we d'r met z'n allen à la Sam een slet noemen? Het is kut voor yats, maar niet alle ontmoetingen eindigen in een huwelijk en 4 kinderen. De signalen waren gemixt, maar dat betekent niet dat ze verplicht is 'm te bekken ofzo.
pi_139890984
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:

[..]

Jammer maar helaas. Next.
pi_139891139
quote:
3s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen? :'). Of moeten we d'r met z'n allen à la Sam een slet noemen? Het is kut voor yats, maar niet alle ontmoetingen eindigen in een huwelijk en 4 kinderen. De signalen waren gemixt, maar dat betekent niet dat ze verplicht is 'm te bekken ofzo.
Of de standaard conclusie in deze reeks ongeacht situatie; ''hij/zij heeft een ander en hield je aan het lijntje'' :')
pi_139891318
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:

[..]

Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:05:18 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139891439
quote:
3s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik verwijt haar niets. Als zij niet hetzelfde voelt dan is het niet anders. Ik verwijt hoogstens mezelf dat ik niet eerder gehandeld heb.

quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:55 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Jammer maar helaas. Next.
Ik vrees dat daar nog even overheen gaat. Ik heb net in de auto terug wel even flink gevloekt en een traantje weggepinkt. En ongetwijfeld ga ik die de komende dagen nog wel een paar keer hebben.
pi_139891577
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.
Date dan gewoon gezellig met yats :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_139891626
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef yats het volgende:
Ik verwijt hoogstens mezelf dat ik niet eerder gehandeld heb.
Dit is trouwens heel belangrijk dat je dat nu beseft. Je weet welke fout je volgende keer iig niet gaat maken.

quote:
Ik vrees dat daar nog even overheen gaat. Ik heb net in de auto terug wel even flink gevloekt en een traantje weggepinkt. En ongetwijfeld ga ik die de komende dagen nog wel een paar keer hebben.
Klote man.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:15:01 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_139891843
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef Weissman het volgende:

Klote man.
Het is vooral zuur omdat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb en dit eigenlijk de eerste vrouw sinds mijn laatste ex is waar ik gewoon lekker mezelf bij durfde te zijn en ook gevoelens voor had. Alle andere dates die ik de afgelopen maanden gehad heb waren vaak wel gezellig, en bij sommige was er wel een seksuele vonk, maar geen echt verliefde gevoelens of iets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef Weissman het volgende:

Dit is trouwens heel belangrijk dat je dat nu beseft. Je weet welke fout je volgende keer iig niet gaat maken.

Ik hoop van ganser harte dat ik niet hardleers blijk te zijn.

quote:

[..]

Thxs! Zo voelt het nu (nog) niet helaas. Het voelt nu nog als persoonlijk falen. Maar hopelijk is dat snel anders. Dadelijk eerst weer even verder uithuilen. :'(
pi_139892501
Balen Yats, maar je hebt het wel geprobeerd en dáár gaat het om.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 01:02:55 #19
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_139893205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Balen Yats, maar je hebt het wel geprobeerd en dáár gaat het om.
Dit dus! ^O^
Volgende keer iets eerder proberen, en ook al krijg je dezelfde uitslag, kun je iig eerder naar de volgende op zoek gaan! Meer vrouwen dan kerktorens :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_139893413
quote:
Daar ging ze niet op in.

Ok, maar verder? Wat vertelde ze je toen?
pi_139893453
Ik ben trots op je dat je initiatief getoond hebt yats, werkelijk waar.

En Clumsy, ik verwijt haar niks hoor. Mijn reactie was gewoon even een blijk van medeleven met yats. Want uiteindelijk zijn we allemaal bro's van elkaar en we zijn er voor elkaar in tijden dat we elkaar nodig hebben.

pi_139894924
Balen yats, maar chapeau dat je gewoon de stap hebt gezet en je nu wel weet waar je aan toe bent. Dat is ook wat waard.

Ik hoop dat je in het vervolg sneller aan een vrouw laat blijken waarom je met haar optrekt. Bespaart je een hoop ellende.

Even een tijdje balen en dan chop chop back on the horse.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139894962
En buffell chill the f out man, o jeee ze ging na 3 uur al naar huis. RIP aan de nabestaanden enzo :{
  dinsdag 13 mei 2014 @ 08:11:21 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139895046
Balen Yats ;( maar het is vallen en opstaan. Ik zou volgende keer idd wel eerder je intenties laten blijken...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_139895517
quote:

[..]

Dat wilde ik ook zeggen. _O-

quote:

[..]

En, heb jíj het al geprobeerd bij je WNC? :+
pi_139895748
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 08:00 schreef habitue het volgende:
En buffell chill the f out man, o jeee ze ging na 3 uur al naar huis. RIP aan de nabestaanden enzo :{
Jongen jij snapt het niet. :{w

Hier kunnen mensen al informatie halen uit de reactie tijd van een smsje, appje. Ook wat je eet/drinkt op een date zegt veel. Zelfs de kleur kleding of hoe je haar zit geeft sommigen al genoeg hints.

Berekeningen op een logaritmische schaal alles.

Want dat is hoe de eckte bazen hier rollen.

Duidelijkheid is achterhaalt, paranoïde zijn is die nieuwe shit. _O_
pi_139895881
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jongen jij snapt het niet. :{w

Hier kunnen mensen al informatie halen uit de reactie tijd van een smsje, appje. Ook wat je eet/drinkt op een date zegt veel. Zelfs de kleur kleding of hoe je haar zit geeft sommigen al genoeg hints.

Berekeningen op een logaritmische schaal alles.

Want dat is hoe de eckte bazen hier rollen.

Duidelijkheid is achterhaalt, paranoïde zijn is die nieuwe shit. _O_
Ik zie het ja. Ik heb mn date van zaterdag al meer dan 12 uur niks gestuurd, hopelijk zoekt ze er niks achter. ;(
pi_139895892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Het is vooral zuur omdat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb en dit eigenlijk de eerste vrouw sinds mijn laatste ex is waar ik gewoon lekker mezelf bij durfde te zijn en ook gevoelens voor had. Alle andere dates die ik de afgelopen maanden gehad heb waren vaak wel gezellig, en bij sommige was er wel een seksuele vonk, maar geen echt verliefde gevoelens of iets.
Shit happens nou eenmaal. Leer er mee om gaan, blijf er niet te lang in hangen.

quote:
Ik hoop van ganser harte dat ik niet hardleers blijk te zijn.
Dat zou vrij idioot van je zijn. (no offense)
quote:
Thxs! Zo voelt het nu (nog) niet helaas. Het voelt nu nog als persoonlijk falen. Maar hopelijk is dat snel anders. Dadelijk eerst weer even verder uithuilen. :'(
Persoonlijk falen? Hoezo dat dan? Laat je ego hierbuiten; als je alles op jezelf blijft betrekken gaat het nooit goed met je komen.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:27:43 #29
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139896003
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:

Persoonlijk falen? Hoezo dat dan? Laat je ego hierbuiten; als je alles op jezelf blijft betrekken gaat het nooit goed met je komen.
Spijker op z'n kop :)
pi_139896122
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik zie het ja. Ik heb mn date van zaterdag al meer dan 12 uur niks gestuurd, hopelijk zoekt ze er niks achter. ;(
Dat is dus 122 / (het aantal dagen vanaf de eerste ontmoeting) = %kans dat ze nu onzeker is over zichzelf.

#science #fleshjack #churandymartina
pi_139896360
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat is dus 122 / (het aantal dagen vanaf de eerste ontmoeting) = %kans dat ze nu onzeker is over zichzelf.

#science #fleshjack #churandymartina
Je formule werkt niet als de eerste date nog moet komen :(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 09:48:19 #32
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139896392
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 09:46 schreef habitue het volgende:

[..]

Je formule werkt niet als de eerste date nog moet komen :(
pi_139897564
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook zeggen. _O-

[..]

En, heb jíj het al geprobeerd bij je WNC? :+
De welnietdate is pas volgende week dus ik zit nog in de voorbereidende fase.
pi_139897646
Ik zou zeggen 144/-4=-36%

Dus dan is ze nu eerder zekerder over zichzelf dan onzekerder! :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_139897660
Oke oke oke, ik zeg al niks meer; jullie hebben gelijk. Zoals zovaak. Zoals altijd eigenlijk. :D
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_139897795
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De welnietdate is pas volgende week dus ik zit nog in de voorbereidende fase.
She shaaaaaavin' the punaaaaniiiii!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139897838
Wat is de formule voor " hij vindt me leuk"? Of moet je dat ouderwets met de blaadjes van een madeliefje onderzoeken?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:51:36 #38
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_139897882
Is iedereen hier wereldvreemd ofzo :D
pi_139897888
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

She shaaaaaavin' the punaaaaniiiii!
Brazilian Feebs, geen kans op stoppels of dat ik van nervositeit mezelf besnijd.
pi_139897889
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is de formule voor " hij vindt me leuk"? Of moet je dat ouderwets met de blaadjes van een madeliefje onderzoeken?
Ik kan me níét voorstellen dat het bij een man niet opvalt dat ie je leuk vindt. Als we toch ergens slecht in zijn, is het wel om dat te verbergen...
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  dinsdag 13 mei 2014 @ 10:53:45 #41
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_139897934
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
Is iedereen hier wereldvreemd ofzo :D
Het is Fok
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')