Ik heb haar gezoend toen ik bij haar thuis (ze woont nog bij haar ouders) voor de deur stond. Even netjes kennis gemaakt met haar ouders en toen naar Rotterdam vertrokken. Daar een erg gezellige dag gehad, veel gelachen, ook wat geflirt en wat onsubtiel geïnformeerd over haar vorige relaties etc. Lekker een hapje gaan eten en daarna heb ik haar weer thuis afgezet. Zowel de heen als terugreis uitgebreid gekletst over van alles. Bij haar thuis nog even mee gelopen naar haar paard en bij het afscheid geprobeerd haar een zoen te geven. Daar ging ze niet op in.quote:
Helaas. Ik begin 'koning van de friendzone' te worden.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Noooo.. FAKKING friendzone.
Right in the fucking balls bro.
Vuile slet
Hier helaas ook. Het is niet de eerste keer de afgelopen 1,5 jaar.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou jongen, je weet wat je te doen staat.
[..]
Klinkt bekend.
Daar ging het fout...paardenmeisjesquote:Op maandag 12 mei 2014 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb haar gezoend toen ik bij haar thuis (ze woont nog bij haar ouders) voor de deur stond. Even netjes kennis gemaakt met haar ouders en toen naar Rotterdam vertrokken. Daar een erg gezellige dag gehad, veel gelachen, ook wat geflirt en wat onsubtiel geïnformeerd over haar vorige relaties etc. Lekker een hapje gaan eten en daarna heb ik haar weer thuis afgezet. Zowel de heen als terugreis uitgebreid gekletst over van alles. Bij haar thuis nog even mee gelopen naar haar paard en bij het afscheid geprobeerd haar een zoen te geven. Daar ging ze niet op in.
Verkeerd omschreven merk ik. Ik bedoel daarmee de drie zoenen op de wangquote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Aisomont het volgende:
Wacht. Je hebt haar gezoend en zij zoende terug? En dan zegt ze niet verliefd te zijn?Dat kan best. Als je uitgaat. Maar niet als je met elkaar afspreekt op zo'n manier...
Bij het afscheid probeerde je wel echt te zoenen?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef yats het volgende:
[..]
Verkeerd omschreven merk ik. Ik bedoel daarmee de drie zoenen op de wang
Ja, maar dat bleef dus weer bij de drie zoenen op de wangquote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Bij het afscheid probeerde je wel echt te zoenen?
Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Daar ging het fout...paardenmeisjes
Jammer maar helaas. Next.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleef dus weer bij de drie zoenen op de wang
Of de standaard conclusie in deze reeks ongeacht situatie; ''hij/zij heeft een ander en hield je aan het lijntje''quote:Op maandag 12 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen?. Of moeten we d'r met z'n allen à la Sam een slet noemen? Het is kut voor yats, maar niet alle ontmoetingen eindigen in een huwelijk en 4 kinderen. De signalen waren gemixt, maar dat betekent niet dat ze verplicht is 'm te bekken ofzo.
Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, maar dat bleef dus weer bij de drie zoenen op de wang
Ik verwijt haar niets. Als zij niet hetzelfde voelt dan is het niet anders. Ik verwijt hoogstens mezelf dat ik niet eerder gehandeld heb.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jaaaa... kunnen we ff ophouden met de fout per definitie bij de vrouw te leggen?. Of moeten we d'r met z'n allen à la Sam een slet noemen? Het is kut voor yats, maar niet alle ontmoetingen eindigen in een huwelijk en 4 kinderen. De signalen waren gemixt, maar dat betekent niet dat ze verplicht is 'm te bekken ofzo.
Ik vrees dat daar nog even overheen gaat. Ik heb net in de auto terug wel even flink gevloekt en een traantje weggepinkt. En ongetwijfeld ga ik die de komende dagen nog wel een paar keer hebben.quote:
Date dan gewoon gezellig met yatsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.
Dit is trouwens heel belangrijk dat je dat nu beseft. Je weet welke fout je volgende keer iig niet gaat maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef yats het volgende:
Ik verwijt hoogstens mezelf dat ik niet eerder gehandeld heb.
Klote man.quote:Ik vrees dat daar nog even overheen gaat. Ik heb net in de auto terug wel even flink gevloekt en een traantje weggepinkt. En ongetwijfeld ga ik die de komende dagen nog wel een paar keer hebben.
Het is vooral zuur omdat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb en dit eigenlijk de eerste vrouw sinds mijn laatste ex is waar ik gewoon lekker mezelf bij durfde te zijn en ook gevoelens voor had. Alle andere dates die ik de afgelopen maanden gehad heb waren vaak wel gezellig, en bij sommige was er wel een seksuele vonk, maar geen echt verliefde gevoelens of iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop van ganser harte dat ik niet hardleers blijk te zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef Weissman het volgende:
Dit is trouwens heel belangrijk dat je dat nu beseft. Je weet welke fout je volgende keer iig niet gaat maken.Thxs! Zo voelt het nu (nog) niet helaas. Het voelt nu nog als persoonlijk falen. Maar hopelijk is dat snel anders. Dadelijk eerst weer even verder uithuilen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey maar nogmaals, ik vind het wel écht heel stoer dat je het geprobeerd hebt! Je hoeft je absoluut lullig te voelen, want gezien de signalen was het absoluut het proberen waard. Het is 'm niet geworden, superjammer, maar het is niet per definitie een deficit van jou waardoor dat komt. Not meant to be is ook een hele acceptabele reden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dit dus!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Balen Yats, maar je hebt het wel geprobeerd en dáár gaat het om.
Dat wilde ik ook zeggen.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Daar ging het fout...paardenmeisjes
En, heb jíj het al geprobeerd bij je WNC?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jongen jij snapt het niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:00 schreef habitue het volgende:
En buffell chill the f out man, o jeee ze ging na 3 uur al naar huis. RIP aan de nabestaanden enzo
Ik zie het ja. Ik heb mn date van zaterdag al meer dan 12 uur niks gestuurd, hopelijk zoekt ze er niks achter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jongen jij snapt het niet.![]()
Hier kunnen mensen al informatie halen uit de reactie tijd van een smsje, appje. Ook wat je eet/drinkt op een date zegt veel. Zelfs de kleur kleding of hoe je haar zit geeft sommigen al genoeg hints.
Berekeningen op een logaritmische schaal alles.
Want dat is hoe de eckte bazen hier rollen.
Duidelijkheid is achterhaalt, paranoïde zijn is die nieuwe shit.
Shit happens nou eenmaal. Leer er mee om gaan, blijf er niet te lang in hangen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:15 schreef yats het volgende:
Het is vooral zuur omdat ik niet heel snel gevoelens voor iemand heb en dit eigenlijk de eerste vrouw sinds mijn laatste ex is waar ik gewoon lekker mezelf bij durfde te zijn en ook gevoelens voor had. Alle andere dates die ik de afgelopen maanden gehad heb waren vaak wel gezellig, en bij sommige was er wel een seksuele vonk, maar geen echt verliefde gevoelens of iets.
Dat zou vrij idioot van je zijn. (no offense)quote:Ik hoop van ganser harte dat ik niet hardleers blijk te zijn.
Persoonlijk falen? Hoezo dat dan? Laat je ego hierbuiten; als je alles op jezelf blijft betrekken gaat het nooit goed met je komen.quote:Thxs! Zo voelt het nu (nog) niet helaas. Het voelt nu nog als persoonlijk falen. Maar hopelijk is dat snel anders. Dadelijk eerst weer even verder uithuilen.
Spijker op z'n kopquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:20 schreef Weissman het volgende:
Persoonlijk falen? Hoezo dat dan? Laat je ego hierbuiten; als je alles op jezelf blijft betrekken gaat het nooit goed met je komen.
Dat is dus 122 / (het aantal dagen vanaf de eerste ontmoeting) = %kans dat ze nu onzeker is over zichzelf.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Ik heb mn date van zaterdag al meer dan 12 uur niks gestuurd, hopelijk zoekt ze er niks achter.
Je formule werkt niet als de eerste date nog moet komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat is dus 122 / (het aantal dagen vanaf de eerste ontmoeting) = %kans dat ze nu onzeker is over zichzelf.
#science #fleshjack #churandymartina
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 09:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Je formule werkt niet als de eerste date nog moet komen
De welnietdate is pas volgende week dus ik zit nog in de voorbereidende fase.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 08:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen.
[..]
En, heb jíj het al geprobeerd bij je WNC?
She shaaaaaavin' the punaaaaniiiii!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De welnietdate is pas volgende week dus ik zit nog in de voorbereidende fase.
Brazilian Feebs, geen kans op stoppels of dat ik van nervositeit mezelf besnijd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
She shaaaaaavin' the punaaaaniiiii!
Ik kan me níét voorstellen dat het bij een man niet opvalt dat ie je leuk vindt. Als we toch ergens slecht in zijn, is het wel om dat te verbergen...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is de formule voor " hij vindt me leuk"? Of moet je dat ouderwets met de blaadjes van een madeliefje onderzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |