Leg uit. Hoe ga ik geld in mijn portomonnee of op mijn bankrekening ontvangen doordat de overheid belastinggeld uitgeeft aan het kopen van emissierechten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 07:19 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Klets maar raak, als de overheid ze uitgeeft levert het jou zelfs geld op.
Even hier om het plaatjestopic niet te vervuilen met discussie:quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Beide zijdes posten in het subforum toch?
Ey matador, post jij ook weer in BNW joh. Al klaar om alle antwoorden te geven over de moonhoax?quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even hier om het plaatjestopic niet te vervuilen met discussie:
Dat je uberhaupt spreekt over zijdes vind ik vreemd. Er is genoeg gebeurd in de afgelopen 80 jaar om te bekritiseren, vragen bij te stellen, je dingen af te vragen. Daarin is geen zwart-wit lijn in te trekken. Juist niet. Je kan op het ene punt een alternatieve visie hebben en op een ander BNW-onderwerp juist het "officiele" verhaal als waarheid aannemen.
Als je werkelijk geen enkele alternatieve visie ziet, en altijd, op alle onderwerpen, zonder uitzondering de "officiele" versie van de geschiedenis blijft verdedigen, dan vraag ik me serieus af wat je zoekt in BNW, anders dan "haha, kijk die gekkies es".
Ik zou graag op de maan doorgaan, maar helaas geen tijd gehad om er diep in te duiken. Nog genoeg modellen af te ronden voordat ik me op Apollo 15 kan concentreren. Als het zover is, kom ik wel weer es kijken in het topic.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ey matador, post jij ook weer in BNW joh. Al klaar om alle antwoorden te geven over de moonhoax?
Mooi, ben benieuwd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou graag op de maan doorgaan, maar helaas geen tijd gehad om er diep in te duiken. Nog genoeg modellen af te ronden voordat ik me op Apollo 15 kan concentreren. Als het zover is, kom ik wel weer es kijken in het topic.
Je maakt mij niet wijs dat je in je moonhoax-topic (om maar een voorbeeld te pakken) niet duidelijk voor- en tegenstanders kunt onderscheiden... dat bedoel ik met beide zijdes.quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je werkelijk geen enkele alternatieve visie ziet, en altijd, op alle onderwerpen, zonder uitzondering de "officiele" versie van de geschiedenis blijft verdedigen, dan vraag ik me serieus af wat je zoekt in BNW, anders dan "haha, kijk die gekkies es".
De moonhoax is een speciaal geval. Het is immers nogal wat om te stellen dat "de grootste prestatie van de mensheid ooit, by far" niet zo gegaan is als beweerd wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 05:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat je in je moonhoax-topic (om maar een voorbeeld te pakken) niet duidelijk voor- en tegenstanders kunt onderscheiden... dat bedoel ik met beide zijdes.
Ik noemde maar watquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De moonhoax is een speciaal geval. Het is immers nogal wat om te stellen dat "de grootste prestatie van de mensheid ooit, by far" niet zo gegaan is als beweerd wordt.
9/11 heeft gelukkig een minder grote aanhang aan het "officiele verhaal". Zijn er genoeg die dat wel betwijfelen zonder per se over NASA en chemtrails anders te denken dan "de schaapjes".
Nou ja het probleem is voornamelijk dat jij hier wat beweerd maar vervolgens weigert te onderbouwen. Dat "we" naar de maan ziijn geweest en dat het zo gegaan is zoals het in het nieuws is geweest is dan ook geen bewering meer want goed onderbouwt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De moonhoax is een speciaal geval. Het is immers nogal wat om te stellen dat "de grootste prestatie van de mensheid ooit, by far" niet zo gegaan is als beweerd wordt.
Users van BNW zijn schaapjes of aluhoedjes in de ogen van velen. Die laatste benaming kan ik wel enigszins begrijpen, het eerste klopt niet echt. Als er één plek is waar tegen heilige huisjes aangeschopt wordt is het BNW wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 06:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik noemde maar wat(lijstje uit je OP even gepakt).
En het zijn precies 2 onderwerpen die je nu noemt waarbij ik de discussie gewoon niet interessant vindt (en me er ook nooit in meng).
En waarom nu weer die quotes? Het verhaal wat naar buiten is gebracht is officieel, of je het gelooft of niet is heel wat anders, maar dat maakt het statement niet minder officiëel.
Trouwens wel leuk dat je stelt dat er geen kampen zijn, maar het wel weer hebt over "de schaapjes"
Jups, maar of iedereen met elk verhaaltje eens is, is een compleet ander verhaal, iedereen heeft een mening, maar dat word wel eens vergetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Users van BNW zijn schaapjes of aluhoedjes in de ogen van velen. Die laatste benaming kan ik wel enigszins begrijpen, het eerste klopt niet echt. Als er één plek is waar tegen heilige huisjes aangeschopt wordt is het BNW wel.
Ja, genoeg tegenovergestelde meningen. Gelukkig maar anders hadden we geen discussie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jups, maar of iedereen met elk verhaaltje eens is, is een compleet ander verhaal, iedereen heeft een mening, maar dat word wel eens vergeten
O? wat zou dat dan moeten zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
... en wat andere dingen die hier niet besproken mogen worden.
Die onderwerpen worden hier juist tot in den treure besproken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik zelf twijfel erg aan 9/11, de vuurwerkramp en wat andere dingen die hier niet besproken mogen worden.
Ik ben op zich wel geïnteresseerd in wat andere onderwerpen die vaak langs komen. Zoals die Demmink bijvoorbeeld of het GMO gebeuren. Maar heb mij er nooit echt in verdiept.
alles wat je opnoemt is een topic voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik zelf twijfel erg aan 9/11, de vuurwerkramp en wat andere dingen die hier niet besproken mogen worden.
Ik ben op zich wel geïnteresseerd in wat andere onderwerpen die vaak langs komen. Zoals die Demmink bijvoorbeeld of het GMO gebeuren. Maar heb mij er nooit echt in verdiept.
Ik bedoelde dat laaste niet zo. Dat topic over de vuurwerk ramp heb ik zelf nog geopend een paar jaar terug. Ik zag dat je er weer wat leven in had geblazen!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
alles wat je opnoemt is een topic voor.
Vooral over wat denkt over de vuurwerkramp ben ik erg benieuwd naar !
ja kwam er helaas niet van, wel komt vanavond een van de andere brandweer jongens langs, maar die weet niet zoveel als de commandant die ik het liefst er over wou sprekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:34 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat laaste niet zo. Dat topic over de vuurwerk ramp heb ik zelf nog geopend een paar jaar terug. Ik zag dat je er weer wat leven in had geblazen!
Jammer dat het er nog niet van gekomen is maar ik zie erg uit naar het gesprek wat je wou voeren met iemand die destijds bij de brandweer zat.
Ja man, 9/11 ook. Was een hologram.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
wait, de vuurwerpramp van was een hoax?
techniek van tegenwoordigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:46 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ja man, 9/11 ook. Was een hologram.
Veel vragen zeg maarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:54 schreef Life2.0 het volgende:
wait, de vuurwerpramp van was een hoax?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |