Ze zeggen dat er iets omviel maar volgens mij was er gewoon een gek. Er stond ook iemand op het decor en het publiek keek geschokt.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Kut gemist ik zapte naar P&W. Geen idee.
Ik zag foto's in het P&W topic. Dus ik ga morgen even terugkijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze zeggen dat er iets omviel maar volgens mij was er gewoon een gek. Er stond ook iemand op het decor en het publiek keek geschokt.
Internet de schuld geven,quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:02 schreef Karina het volgende:
Dat zit er dik in ja.
Ow dit was @Specularium dus. Mijn internet is een beetje traag geloof ik.
Tja geen nummertjes hier he? Dus geen idee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef sp3c het volgende:
hoeveelste deel is dit eigenlijk, zijn we er al bijna?
Topicreeks: [NWS VVSC #24] discussieer hier Ferdo zijn roze brilquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef sp3c het volgende:
Godverdomme sp3c die UI is gewoon stom he?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:14 schreef sp3c het volgende:
diep in een hol jaquote:
quote:[quote]Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef Drugshond het volgende:
Deponeer hier al uw gezeur en totale onzin-opmerkingen welke lichtelijk iets te maken heeft met NWS, maar in elk ander topic subiet verwijderd zouden worden. Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Vraag me af waar dit op sloeg.quote:geslachtskenmerken van (ex)moderators.
nou jouw kutje bespreken is wel een plus ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag me af waar dit op sloeg.
Sluit wel mooi aan bij de worst die Yoki postte.
Watquote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou jouw kutje bespreken is wel een plus ofzo
mja moet je aan drugshond vragen eigenlijk
Kennelijk leeft het bij velen, Arjan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:35 schreef arjan1112 het volgende:
dat songfestival kan me echt geen zak verrotten en iedereen heeft het er de hele dag over, radio en tv en familie enz
Die Volksfesten zijn wel heel erg leuk. Het grote Oktoberfest in Munchen word je dan wat minder vrolijk van. Wel genoeg geld meenemen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 16:47 schreef arjan1112 het volgende:
zal ik naar de finish van de tour gaan of naar een of ander dorp waar ze het oktoberfest na doen ?
Als er haren groeien op een worstje is hij dik over de datum.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Conchita laat ik aan me voorbijgaan in ieder geval
Jij mag er sowieso niet komen want je bent ouder dan 12quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:59 schreef arjan1112 het volgende:
Je kon trouwens zien, dat iemand ducktape over het pictogram 'verboden te roken' had geplakt, en dat iemand anders? dat er weer had afgetrokken...
ik was het niet, echt niet
Nou ik vermoed dat dat toen ook niet mocht hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
Had een tijdje geleden een docu over een skinhead uit Amsterdam in 1983 gezien, die ging toen met zijn vrienden blowen in de tram en een fikkie stoken in het gangpad, mag dat nog steeds ?
dat mocht toen ook niet gok ik zomaarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:05 schreef arjan1112 het volgende:
Had een tijdje geleden een docu over een skinhead uit Amsterdam in 1983 gezien, die ging toen met zijn vrienden blowen in de tram en een fikkie stoken in het gangpad, mag dat nog steeds ?
Precies, je moet niet meteen flippen als je een groepje jongens ziet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:12 schreef arjan1112 het volgende:
Van die hang jongeren die doen niks, zitten gewoon een beetje op een bankje, kan je als omatje gerust langslopen als je de hond uitlaat, zeggen ze ' hallo mevr. alles goed met u ?'
Zo'n groepje ging eens een keer tegen elkaar zeggen "kom kom we pakken die fiets!" toen ik met mijn mountainbike voorbij kwam. Toen ben ik gestopt en heb ik gezegd dat ze het mochten proberen. Gingen ze zeggen dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, je moet niet meteen flippen als je een groepje jongens ziet.
Ik erger me meer aan die groepen kinderen die met zijn 20en de AH in gaan en allemaal 1 ding kopen
Waarom bel je die lekkere blonde begeleidsters van je niet ff, en eis je dat ze onmiddelijk komen om je een massage te geven omdat je anders totaal verruckt wordquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:16 schreef YokiKater het volgende:
Nou, jongere kinderen kunnen ook fuckin irritant zijn en ik heb er vanavond weer ernstige last van. Met op mijn ramen kloppen en al. Dus ik volgens protocol de politie bellen, zit er zo'n kuthoer die het allemaal baggetaliseert en er niets aan wilt doen omdat er zgn geen "afspraak op locatie" is.. WTF!???
Dus heb ik ze zelf maar even heel erg duidelijk gemaakt dat ze op moeten tiefen bij mijn muur.
En de volgende keer gaan ze gewoon tegen de grond en gaan er tiewraps om die polsjes.
Ben zo opgefokt als de tyfus en straks belt de crisisdienst mij terug want ik heb een chillpil nodig.
Pokkekoters.
Dat zijn geen grappige dingen inderdaad. Heb ik hier echt nog nooit meegemaakt, ook 's avonds laat niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo'n groepje ging eens een keer tegen elkaar zeggen "kom kom we pakken die fiets!" toen ik met mijn mountainbike voorbij kwam. Toen ben ik gestopt en heb ik gezegd dat ze het mochten proberen. Gingen ze zeggen dat het een grapje was
Die zijn er niet voor massages, en die werken niet s'avonds, net als mijn SPV'er en psych.. Op dit soort tijdstippen is er de crisisdienst. Morgen komt er weer een begeleidster en morgen ga ik ook de bureaudienst van het FACT bellen om weer eens flink de bel te laten luiden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Waarom bel je die lekkere blonde begeleidsters van je niet ff, en eis je dat ze onmiddelijk komen om je een massage te geven omdat je anders totaal verruckt word
In Amsterdam zijn het mietjes, heb er gewerkt in de beveiliging als mobiel surveillant. Moest ik ook Mocro's wegsturen in sloterparkwijk of slotermeer hoe het daar ook heet, en in Westpoort. Gasten luisteren gewoon als je ze normaal benaderd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappige dingen inderdaad. Heb ik hier echt nog nooit meegemaakt, ook 's avonds laat niet.
Volgende week wordt er een gaaswerk met klimop beplanting tegen mijn zijgevel geplaatst. Ook ga ik nog voorstellen om de stoeptegels te vervangen door van die rubberen tegels die minder herrie maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef arjan1112 het volgende:
Wat wou je eraan doen dan, gratis ijzeren rolluiken ofzo
Je ging toch weg uit deze woning of gaat dat niet door?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
In Amsterdam zijn het mietjes, heb er gewerkt in de beveiliging als mobiel surveillant. Moest ik ook Mocro's wegsturen in sloterparkwijk of slotermeer hoe het daar ook heet, en in Westpoort. Gasten luisteren gewoon als je ze normaal benaderd.
Helpt wel tegen geluid ja en in de zomer is het nog lekker koel ook. Ik had vroeger ook rolluiken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:21 schreef arjan1112 het volgende:
Wat wou je eraan doen dan, gratis ijzeren rolluiken ofzo
Daar doen ze moeilijk over.. dus laat ze maar lekker geld steken in oplossingen en binnenkort komt de wijkagent (mijn grote vriendelijke vriend) ook langs voor een gesprek en dan gaan we ook maar eens even goed praten over hoe we dit verder gaan aanpakken. Anders ga ik zelf voor agentje spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je ging toch weg uit deze woning of gaat dat niet door?
Dat laatste is misschien niet zo een goed idee he. Die agent kan beter eens met die ouders praten denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar doen ze moeilijk over.. dus laat ze maar lekker geld steken in oplossingen en binnenkort komt de wijkagent (mijn grote vriendelijke vriend) ook langs voor een gesprek en dan gaan we ook maar eens even goed praten over hoe we dit verder gaan aanpakken. Anders ga ik zelf voor agentje spelen.
Nee, maar ik werk wel voor de politie.. mooi heh. Ik doe ICT dingetjes en zo, maar ik mag geen agent worden. Ik zou een goede zijn.. echt zo'n fanatiekeling.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
Kan je zelf geen politie worden dan Yoki
'LAAT JIJ JE RIJBEWIJS EENS ZIEN !!!' Jij mag geen bier drinken ... ga maar eens mee naar het buroquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk wel voor de politie.. mooi heh. Ik doe ICT dingetjes en zo, maar ik mag geen agent worden. Ik zou een goede zijn.. echt zo'n fanatiekeling.
Toeteren? Hoppa 90 euro boete!.. niet stoppen voor zebrapad, prima! 360 euro boete!! Héérlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
'LAAT JIJ JE RIJBEWIJS EENS ZIEN !!!' Jij mag geen bier drinken ... ga maar eens mee naar het buro
Vind dat maar niks, de politie houd zich bezig met moord zaken zou ik zeggen; of grote onderzoeken naar Maffiabazen en allesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toeteren? Hoppa 90 euro boete!.. niet stoppen voor zebrapad, prima! 360 euro boete!! Héérlijk.
Dat is recherchewerk. Dat doet de recherche.. de politie bestaat uit héél veel afdelingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vind dat maar niks, de politie houd zich bezig met moord zaken zou ik zeggen; of grote onderzoeken naar Maffiabazen en alles
Dan zou ik maar gaan stoppen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:30 schreef arjan1112 het volgende:
maak me best zorgen over op welke leeftijd ik dood ga
ben nu 36
rook me helemaal kapot
vanochtend om half 9 kocht ik een pakkie peuken , moe je eens raden hoe laat dat op was
en vorige week maandag een slof shag vanuit belgie gekregen/gekocht heb er nu nog 5
2 x 140 euro. Geluidshinder en afval op straat gooien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben een geluidsoverlast veroorzakende vuilnisdumper ( want ik gooi peuken op straat ) en ik praat te hard enz.
dus nu krijg ik 6 maanden heropvoedingskamp van Herr Yokikater
3 jaar later... '' heer arjan1112 : waarom heeft u die 760 boetes niet betaald? ''quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
2 x 140 euro. Geluidshinder en afval op straat gooien.
Heb je toevallig ook moeite met concentratie?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:33 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben een geluidsoverlast veroorzakende vuilnisdumper ( want ik gooi peuken op straat ) en ik praat te hard enz.
dus nu krijg ik 6 maanden heropvoedingskamp van Herr Yokikater
Dan wordt je in gijzeling genomen..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
3 jaar later... '' heer arjan1112 : waarom heeft u die 760 boetes niet betaald? ''
ik erken deze wet niet....
Ow ga jij dan maar eens 5 jaar naar de gevangenis!!
'' Hebben ze daar knappe bewaaksters in leren pakkies met een zweep ?''
Ik wilde eigenlijk een hele flauwe concentratiekamp grap maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
ja... dus nu heb ik volgens Peunage PDD-NOS en krijg ik 20 begeleiders , een lekker wijf als vrouw en een dikke uitkering voor de rest van me leven
Ik heb ook PDD-NOS, in de vorm van HFA, dat hoeft je nog niet meteen kansloos te maken voor de arbeidsmarkt hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
ja... dus nu heb ik volgens Peunage PDD-NOS en krijg ik 20 begeleiders , een lekker wijf als vrouw en een dikke uitkering voor de rest van me leven
Hoe kan dat nou ?quote:
Ik zal eens kijken of ik een diagnoselijstje kan vinden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:43 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ?
Dat lijkt me sterk
Hallicuneer je soms ook dan...
dat kan soms wel; of meer dat je dénkt dat je achtervolgd word of dat je erg achterdochtig word enz
Wedden van nietquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:44 schreef arjan1112 het volgende:
Godver steken in me been, die doortrekken naar me hoofd
over 5 minuten ben ik dood
Onzin, bij jou is dat misschien zo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:46 schreef arjan1112 het volgende:
als je bi-polair bent, is het enige medicijn dat werkt lithium
alle andere medicatie heeft tot gevolg dat je altijd manisch bent
dan slaap eet en was je je nooit omdat je daar geen tijd voor hebt
en ik slik géén medicijnen, daar ben ik in '98 mee gestoptquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onzin, bij jou is dat misschien zo.
[ afbeelding ]
Daarom heet het ook Autistisch Spectrum Stoornis (ASS), dat spectrum is breed. Ik heb HFA, dat is wel een vorm van klassiek autisme maar dan met een bovengemiddelde intelligentiequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:53 schreef arjan1112 het volgende:
Mijn nichtje is écht autistisch die is 7 jaar en praat vrijwel niet, leeft in haar eigen wereld enz.
ze kan wel praten want liedjes zingt ze mee enz enz
In plaats daarvan ben je gaan zuipen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en ik slik géén medicijnen, daar ben ik in '98 mee gestopt
Nah, dat is geen wedstrijd want ik win gegarandeerd.. dit is het enige wat ik ff zwart op wit kon vinden, uit een verwijsbrief. De werkelijke diagnoselijst is langer en uitgebreider. Dat is een dossier.quote:
Goed voor de lijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
Ik moet nog zeker 3 maanden zonder alcohol...misschien dat ik het daarna wel zo laat.
je nam er gewoon 10 natuurlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef arjan1112 het volgende:
lithium versterkt de werking van bier trouwens; toen kon ik dus dronken worden van 2 bier want dat was dan 10 bier...
alleen deed ik dat niet
Ben je zwangerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
Ik moet nog zeker 3 maanden zonder alcohol...misschien dat ik het daarna wel zo laat.
Met mijn ziekte kan roken de ziekte onderdrukken, maar vond het heen reden om te beginnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef sp3c het volgende:
mijn huisarts zei een keer dat ik moest stoppen met roken
ik moest lachen want toen rookte ik nog alleen af en toe stiekem een blowtje met mijn matties in zon speeltuintje
Nja, moet 3kg aankomen. Maar dat lukt wel.quote:
ik wil eigenlijk vragen waar die sigaret dan in zou moeten maar ik weet niet of ik dat moet doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met mijn ziekte kan roken de ziekte onderdrukken, maar vond het heen reden om te beginnen.
Is zo'n beetje de enige ziekte waarbij roken niet meteen wordt afgeraden
Nee, dat mag ik ook al niet. Iets met kinderen die lichtgeven in het donker en drie armen enzo.quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk vragen waar die sigaret dan in zou moeten maar ik weet niet of ik dat moet doen
Ik kreeg ooit mijn dossier te zien van mijn tienertijd...dat was niet grappig èn klopte niets van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij wordt niemand blij van het lezen van je eigen dossier.
hoezo dossier ???quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit mijn dossier te zien van mijn tienertijd...dat was niet grappig èn klopte niets van.
Ben je zwanger?quote:
gekke combo maar het ziet er niet onaardig uitquote:
Nee, maar dat wilde ze wel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hoezo dossier ???
liep je toen bij een psycholoog dan
Yep, inzien in ieder geval. Maar dat wordt terecht niet aangeraden. Wordt je gewoon niet beter van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef sp3c het volgende:
alle gegevens die over jouw opgeslagen worden moet je op kunnen vragen volgens de wet
bij mijn weten iig
Prima toch, ik eet nog weleens die zilveruitjes, alleen bespaar ik me de moeite van op mijn bord leggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:05 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja zwangere vrouwen eten ook altijd augurken
ik vind ze gewoon lekker
Ja, en elke andere arts die je bezoekt, stuurt je huisarts een verslagje.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
Heeft de huisarts een dossier over mij???
WTF ??
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
WTF ??
natuurlijk heeft hij dat, hij onthoud al die shit niet hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
WTF ??
Ja dat is toch niet zo raar? Als je bij de huisarts komt moet hij toch bijv. weten welke medicijnen je ooit hebt gebruikt en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef arjan1112 het volgende:
WTF ??
quote:
Ik heb toegang tot mijn ziekenhuisdossier, wel grappig om de foto's van mijn buikecho te zien. Al zie ik alleen maar grijze vlekken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, inzien in ieder geval. Maar dat wordt terecht niet aangeraden. Wordt je gewoon niet beter van.
Doe niet zo raar man. Straks geeft hij je een medicijn wat niet helemaal lekker werkt met een ander medicijn en val je dood neerquote:
Vanmiddag begon iemand dat liedje van de film 'annie' te zingen toen ik langs liepquote:
Ik kan van het ziekenhuis via internet inzien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik krijg mijn dossier gewoon als ik erom vraag, daar heb je inderdaad recht op. Ook het GGZ dossier.
En via de site van mijn zorgverzekeraar kan ik ziektekosten inzien.. ritje met de ambu naar het ziekenhuis toen ik op mijn bek was gegaan koste 690 euro, was 8 km.
Of er komt een andere regering en die vraagt mijn dossier op en op basis daarvan mag ik naar de gevangenisquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe niet zo raar man. Straks geeft hij je een medicijn wat niet helemaal lekker werkt met een ander medicijn en val je dood neer
Ligt eraan, heb je een rode krullenbol en sproeten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Vanmiddag begon iemand dat liedje van de film 'annie' te zingen toen ik langs liep
Kan jij je 'Gaydar' ff op die gast loslaten
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je een rode krullenbol en sproeten?
Papiermache dildo knutselen met het dames leesgroepje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje depri van al dat medische gepraat, ik ga weer verder met mijn projectje.
wel sproeten geen krullen meer, want ik ben bij de kapper geweest en mijn haar is licht bruinquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je een rode krullenbol en sproeten?
Oh, wat voor projectje?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje depri van al dat medische gepraat, ik ga weer verder met mijn projectje.
Zeik niet, ik zit ondertitels te zoeken en te combineren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef sp3c het volgende:
corrie gaat natuurlijk de was doen
met haar projectje
Dat is wel erg modern.. en lijkt mij een beetje eng.. privacy en zo. Ben benieuwd hoe dicht dat systeem zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan van het ziekenhuis via internet inzien.
Krijg een mailtje als uitslagen worden geupload.
Of die persoon vond het gewoon een leuk liedje en was aan het zingen, en kon het geen moer schelen dat jij daar toevallig liep. How 'bout that?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef arjan1112 het volgende:
of ben je tegenwoordig al homo als je een peuk rookt op straat huh
oeh en aah in het Duits betekend gewoon hetzelfde man, daar heb je geen ondertitels voor nodigquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeik niet, ik zit ondertitels te zoeken en te combineren.
Bami met appelmoes en augurken, heerlijk.quote:
Oh, dat vind ik altijd zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeik niet, ik zit ondertitels te zoeken en te combineren.
Niet, zal wel door iedereen te hacken zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is wel erg modern.. en lijkt mij een beetje eng.. privacy en zo. Ben benieuwd hoe dicht dat systeem zit.
addic7ed heb een heel seizoen van BSG gedownload en zoek nu de Engelse subs erbij. Gedoe om de goede te vinden inderdaad, tig verschillende versies.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik altijd zo'n gedoe.
Gebruik subtitleseeker.org en opensubtitles.org
Weet jij een andere site?
Wat is er met die UI...ik denk steeds, wat doet Karina ineens vaag!quote:
Ik zie nu pas dat hij flikkert. Raak ook in de warquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
Ik raak door de war van die nieuwe UI.
als je bami eenbeetje pittig is dan is een slootje appelmoes best lekker erbijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bami met appelmoes en augurken, heerlijk.
Appelmoes, ik heb het nooit zo begrepen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je bami eenbeetje pittig is dan is een slootje appelmoes best lekker erbij
U daalt in achting nu.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je bami eenbeetje pittig is dan is een slootje appelmoes best lekker erbij
Grote jongen! En nu een boertje laten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
heb die worstjes en de augurken op, en 3 hapjes van de bami... weheh
Heb je ook een jaarabonnement op de Van der Valk?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef arjan1112 het volgende:
overal moet gewoon een berg appelmoes en mayo bij
altijd
en als ik dat niet doe kom je me helpen ?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Grote jongen! En nu een boertje laten.
ben daar al heel lang niet geweest, maar daar kan je goed etenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je ook een jaarabonnement op de Van der Valk?
Ik ga de deur nu niet meer uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en als ik dat niet doe kom je me helpen ?
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:17 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ben daar al heel lang niet geweest, maar daar kan je goed eten
u eet alleen bij michellen sterren restaurants ! ?quote:
Niet alleen maar, maar ik vind de haute cuisine zaken wel het beste, de rest kom ik niet zoveel. Dan hoef je echt niet naar de mac nog na 5 gangen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
u eet alleen bij michellen sterren restaurants ! ?
daar krijg je 7 gangen met mooi opgemaakte hapjes
moet je daarna alsnog naar de mac
Ja...zo'n visquote:
Ik vind het vooral leuk om dingen te eten die ik zelf niet kan maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet alleen maar, maar ik vind de haute cuisine zaken wel het beste, de rest kom ik niet zoveel. Dan hoef je echt niet naar de mac nog na 5 gangen hoor.
Ja gewoon je toetje en je voorgerecht op 1 bord, smullen hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
5 gangen is ook gewoon kut man, zet het gewoon allemaal in 1 keer op mijn bord en vul mijn glas bij als het leeg is, meer wil ik niet als ik ga eten
Nee man, gewoon een tafel reserveren om een uur of 7, een fles wijn bestellen per gang, en om 12 uur na de naborrel na het nagerecht lekker naar huis.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
5 gangen is ook gewoon kut man, zet het gewoon allemaal in 1 keer op mijn bord en vul mijn glas bij als het leeg is, meer wil ik niet als ik ga eten
Ik heb met kerst een keer 9-gangen gedaanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
Mooiste is als je 3/4 bestek hebt, halve tafel vol glazen voor verschillende wijnsoorten, 2/3 borden voor zijgerechten en alles. Geniaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik vreet nog net niet uit de pan, maarja ik ben dan ook net een boer.
Morgen eet ik stamppot andijvie met een speklap, dat is ook weinig haute cuisine...maarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef YokiKater het volgende:
Ik vreet nog net niet uit de pan, maarja ik ben dan ook net een boer.
een fles per gang ?? 2 glazen bij het hele diner is voldoende... 6 flessen wijn alleen opzuipen, dan ben je dood manquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee man, gewoon een tafel reserveren om een uur of 7, een fles wijn bestellen per gang, en om 12 uur na de naborrel na het nagerecht lekker naar huis.
Avond vol plezier bij goede restaurants.
Niet in je eentje natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
een fles per gang ?? 2 glazen bij het hele diner is voldoende... 6 flessen wijn alleen opzuipen, dan ben je dood man
Ik morgen een stamppotje spinaziequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen eet ik stamppot andijvie met een speklap, dat is ook weinig haute cuisine...maar
Dat is wel een nadeel, die luxe restaurants hebben allemaal van die wijnen, maar als je dat niet drinkt is het vaak karig. En na 3 glazen jus d'orange krijg je maagzuur.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
een fles per gang ?? 2 glazen bij het hele diner is voldoende... 6 flessen wijn alleen opzuipen, dan ben je dood man
Het is ook de bedoeling dat je een avond lang geniet, niet dat je 2 uur later weer volgevroten buiten de deur staat. Daarom hebben ze ook al die wijnsoorten en gangen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel, die luxe restaurants hebben allemaal van die wijnen, maar als je dat niet drinkt is het vaak karig. En na 3 glazen jus d'orange krijg je maagzuur.
Ik bedoel meer, dat de keuze in non-alcoholica zo beperkt is. Ja de standaard frisdranken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je een avond lang geniet, niet dat je 2 uur later weer volgevroten buiten de deur staat. Daarom hebben ze ook al die wijnsoorten en gangen.
Oh je drink niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat de keuze in non-alcoholica zo beperkt is. Ja de standaard frisdranken.
Een avond tafelen vind ik wel leuk.
Als ik niets wil drinken neem ik meestal tonic. Niet zo zoet tenminste. Maar liever natuurlijk een glas wijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat de keuze in non-alcoholica zo beperkt is. Ja de standaard frisdranken.
Een avond tafelen vind ik wel leuk.
Sporadisch, en nu met medicatie even een tijdje niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh je drink niet?
Hm nee kan me voorstellen dat aan 't einde van de avond zo'n tafel halflamme snobs niet echt leuk is dan.
Ah, dan ben je wel een welkome gast ja.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sporadisch, en nu met medicatie even een tijdje niet.
Maar dat ben ik wel gewend, ben sowieso daardoor altijd de aangewezen BOBin.
Nah, vind ik vaak van niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook maar het eten is er wel vaak lekker.
Ga op vakantie naar Duitsland, daar krijg je eten in grote hoeveelheden en de ober geeft je een nieuw bier van een halve liter als je bier bijna op is...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef sp3c het volgende:
ik wil gewoon een bord vol eten en een glas bier dat niet leeg kan
Ja, inderdaad gewoon wat sapjes of van die alcoholvrije cocktails.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef arjan1112 het volgende:
Uccie wil een sap bar met 370 soorten sap van 5,- per glas van 15 cl. i.p.v flessen wijn vanaf 37,50
en ik wil een 4 gangen diner in de sigarenlounge
volgens de reisgids mischienquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ga op vakantie naar Duitsland, daar krijg je eten in grote hoeveelheden en de ober geeft je een nieuw bier van een halve liter als je bier bijna op is...
Met een schnitzel die niet op je bord past...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ga op vakantie naar Duitsland, daar krijg je eten in grote hoeveelheden en de ober geeft je een nieuw bier van een halve liter als je bier bijna op is...
centerparks is stervensduur geworden; 37,50 voor een ontbijtbuffet ooit koste dat maar 11 gulden bij hunquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, vind ik vaak van niet.
Restaurants.. het duurt te lang, het is te druk en je betaalt je scheel. Zelfs in fucking Centerparcs (voor zover je dat een restaurant mag noemen) is het een ramp.
Zou zo een filmpje van mij kunnen zijn..
Nee, uit eten is niets voor mij.
Wat je nu beschrijft is misschien nog wel moeilijker te vinden dan een luxe restaurant.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik wil gewoon een goede biefstuk en zelfgemaakte patat met echte mayo (liefst ook zelfgemaakt). Al vond ik vroeger uit eten bij een wat 'beter' restaurant ook altijd prima te doen. Helaas geen geld meer voor
Ik druk wel wat extra bij de volgende keer voor je in m'n kelder.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik wil gewoon een goede biefstuk en zelfgemaakte patat met echte mayo (liefst ook zelfgemaakt). Al vond ik vroeger uit eten bij een wat 'beter' restaurant ook altijd prima te doen. Helaas geen geld meer voor
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat je nu beschrijft is misschien nog wel moeilijker te vinden dan een luxe restaurant.
Dat is dus die waar ik net het linkje van posttequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
een biefstuk met gebakken aardappeltjes en sla is wel erg lekker ja
bij dwdd hadden ze het over een zaak waar je dat kon krijgen, met dat paardenvlees toen
schijnt altijd stampvol te zitten
Al dat Amsterdamse gedoe, kom nou eens met een suggestie in 't platteland.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dus die waar ik net het linkje van postteZit ook niet zo heel ver hier vandaan.
Ik heb het even opgeslagen, voor als ik weer eens in de buurt van Amsterdam wil eten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dus die waar ik net het linkje van postteZit ook niet zo heel ver hier vandaan.
Nou ik kan wel wat geld gebruiken en niet per se voor etenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik druk wel wat extra bij de volgende keer voor je in m'n kelder.
Het is verboten er mannelijk gezelschap mee in te huren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan wel wat geld gebruiken en niet per se voor eten
Enige wat nog in de buurt van platteland komt is dan Laren, daar zitten ze ookquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al dat Amsterdamse gedoe, kom nou eens met een suggestie in 't platteland.
Oh maar dat doe ik sowieso niet hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is verboten er mannelijk gezelschap mee in te huren.
bij de lunch in oost staat geeneens een biefstuk met brood op het menu..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier niet hoor![]()
http://loetje.com/
Paar jaar terug bij Los Gauchos gegeten hier vlak in de buurt en de biefstuk en patat daar was ook prima te doen.
Denk dat als je het vraagt je wel gewoon biefstuk met brood kunt krijgen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
bij de lunch in oost staat geeneens een biefstuk met brood op het menu..
ik denk dat je toch bij een ouderwets snelweg restaurant moet zijn, voor iets dergelijks
http://www.eetcafedesteen(...)20-%20Mei%202013.pdfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al dat Amsterdamse gedoe, kom nou eens met een suggestie in 't platteland.
Laren, tussen al die opgetutte omhooggevallen huisvrouwen van mannen met goede banen zeker.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige wat nog in de buurt van platteland komt is dan Laren, daar zitten ze ookMaar die hier is volgens mij wel de beste.
Maar die in Laren heeft wel lekkere clubsandwichesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
bij de lunch in oost staat geeneens een biefstuk met brood op het menu..
ik denk dat je toch bij een ouderwets snelweg restaurant moet zijn, voor iets dergelijks
Tja ik kom zelden buiten Amsterdam dus ik kan je niet helpen verderquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laren, tussen al die opgetutte omhooggevallen huisvrouwen van mannen met goede banen zeker.
No thx. Dan is het nogal lastig parkeren tussen al die witte Porsche Cayennes van ze.
We gaan wel lekker dineren bij De L'Europe, en dan nagenieten van een lekker vers Heineken aan Freddie's bar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik kom zelden buiten Amsterdam dus ik kan je niet helpen verder
Dat lijkt me helemaal niet verkeerdquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We gaan wel lekker dineren bij De L'Europe.
Hoe duur is dat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We gaan wel lekker dineren bij De L'Europe, en dan nagenieten van een lekker vers Heineken aan Freddie's bar.
Bier staat niet op de kaart, dus reken maar uit.quote:
Ben er wel vaker al geweest, geweldige tent.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet verkeerdBen ik nog nooit geweest. Wel bij een paar andere hier in de stad, Vermeer bijvoorbeeld.
En dan foto's van het eten twitteren, midden in het restaurantquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben er wel vaker al geweest, geweldige tent.
Lekker decadent.
Twee keer geweest vroeger. Toen ik nog in de slappe was zatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben er wel vaker al geweest, geweldige tent.
Lekker decadent.
Dat dan weer niet, maar heb wel foto gemaakt van de lounge, die is wel geweldig daar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan foto's van het eten twitteren, midden in het restaurant
Cocktails zijn al snel duur.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bier staat niet op de kaart, dus reken maar uit.
Cocktailtje a 20 piek, mooi mooi.
Oh dat ziet er mooi uit, chique maar nog wel gezellig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar heb wel foto gemaakt van de lounge, die is wel geweldig daar.
[ afbeelding ]
Dat is hoopgevend dan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan weer komen hoor. Krijg nog geld terug van de belasting als het goed is
Oh zeker, het is er altijd wel gezellig, niet teveel gasten maar altijd wel wat. Live piano door iemand in rokkostuum en dat soort dingen allemaal. De sfeer is geweldig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat ziet er mooi uit, chique maar nog wel gezellig.
Iedereen kan er gewoon binnenlopen hoor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Webschip het volgende:
Je hebt wel een koninklijk leven dan, Voorschrift.
Volgens mij was het ook niet eens echt idioot duur.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh zeker, het is er altijd wel gezellig, niet teveel gasten maar altijd wel wat. Live piano door iemand in rokkostuum en dat soort dingen allemaal. De sfeer is geweldig.
Maar wel in nette kleding toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen kan er gewoon binnenlopen hoor.
Maar ook eten?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen kan er gewoon binnenlopen hoor.
Mwoh mweh mwoh, subjectief denk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was het ook niet eens echt idioot duur.
Ja anders vragen ze je wat je er te zoeken hebt.quote:
Eh ja?quote:
Voor 'dit soort' restaurant vond ik het meevallen. OK veel geld dat wel, maar ik kan me herinneren dat ik dacht 'oh dat valt eigenlijk nog mee'.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh mweh mwoh, subjectief denk.
Voor Amsterdams doen valt 't allicht mee, maar hier in de provincie is 't over het algemeen toch verdomd veel goedkoper.
Dat wel inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor 'dit soort' restaurant vond ik het meevallen. OK veel geld dat wel, maar ik kan me herinneren dat ik dacht 'oh dat valt eigenlijk nog mee'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |