abonnement Unibet Coolblue
pi_139887734
Om de dip te vermijden... plaats hier je weetjes en nieuwsberichten over het ESF 2015, te houden in Wenen of Salzburg.

De eerste landen hebben zich officieel aangemeld naast Oostenrijk: Ierland, Zweden en Finland

Ierland heeft bekendgemaakt dat ze een geheel nieuw concept als voorronde zullen gaan hanteren ipv hun reguliere coachsysteem

Wit-Rusland heeft zich nog niet officieel aangemeld maar volgens berichten gaat Alexander Rybak zijn Wit-Russische roots gebruiken om een bijdrage aan de inzending te leveren.

Natuurlijk zijn er ook geruchten over landen die zich terugtrekken: Israel (vanwege sluiting van de omroep die is aangesloten bij de EBU) en Griekenland, dat het niet eens zou zijn met het huidige jurysysteem.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139887983
Griekenland wil zeker alleen de televoting meenemen :')
pi_139888152
Verder gaan er geruchten dat de EBU van plan is alle ooit deelgenomen landen volgend jaar te laten meedoen. Dit vanwege de 60ste verjaardag van het esf.
pi_139889276
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef remcoP het volgende:
Verder gaan er geruchten dat de EBU van plan is alle ooit deelgenomen landen volgend jaar te laten meedoen. Dit vanwege de 60ste verjaardag van het esf.
Dat gaat heel lastig worden. De kosten voor de landen moeten dan een stuk lager worden. Oostenrijk is daardoor wel een goede winnaar, de RF is een rijke omroep en ze hebben met de Wiener Stadthalle een arena waaraan niet heel erg veel hoeft te gebeuren. :)
  maandag 12 mei 2014 @ 23:52:06 #5
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139890810
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Om de dip te vermijden... plaats hier je weetjes en nieuwsberichten over het ESF 2015, te houden in Wenen of Salzburg.

De eerste landen hebben zich officieel aangemeld naast Oostenrijk: Ierland, Zweden en Finland

Ierland heeft bekendgemaakt dat ze een geheel nieuw concept als voorronde zullen gaan hanteren ipv hun reguliere coachsysteem

Wit-Rusland heeft zich nog niet officieel aangemeld maar volgens berichten gaat Alexander Rybak zijn Wit-Russische roots gebruiken om een bijdrage aan de inzending te leveren.

Natuurlijk zijn er ook geruchten over landen die zich terugtrekken: Israel (vanwege sluiting van de omroep die is aangesloten bij de EBU) en Griekenland, dat het niet eens zou zijn met het huidige jurysysteem.
Hebben de Grieken ook gezegd wat zij verkeerd vinden aan het huidige jury systeem? Of is het gewoon klagen dat ze zo laag geindigd zijn. Sowieso kunnen de Grieken eigenlijk alleen maar liedjes maken die de kijkers thuis aanspreken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139891489
De grote vraag is natuurlijk of Valentina Monetta voor de 4de keer naar het songfestival gaat. :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 00:16:07 #7
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139891881
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 00:06 schreef remcoP het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of Valentina Monetta voor de 4de keer naar het songfestival gaat. :P
Maybe :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139894463
Laten we hopen dat er nu geen travo's meer komen, nu is het wel mooi geweest
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_139897101
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hebben de Grieken ook gezegd wat zij verkeerd vinden aan het huidige jury systeem? Of is het gewoon klagen dat ze zo laag geindigd zijn. Sowieso kunnen de Grieken eigenlijk alleen maar liedjes maken die de kijkers thuis aanspreken.
Volgens mij met name het feit dat er nu wordt gerekend met een complete rankschikking van 1 tot 26... waardoor liedjes echt genaaid kunnen worden door kijkers of jury's...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139897633
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Volgens mij met name het feit dat er nu wordt gerekend met een complete rankschikking van 1 tot 26... waardoor liedjes echt genaaid kunnen worden door kijkers of jury's...
Is ook de reden dat de Turken niet meer mee willen doen. Het zijn natuurlijk allebei landen die kunnen rekenen op veel diaspora stemmen. Ze zitten niet te wachten op juries die hun televotes de nek omdraaien, zoals ook met Can Bonomo gebeurde.

Ik weet het niet, op zich vind ik het niet verkeerd dat de juries joke entries en diaspora stemmen wat tegen kunnen gaan, aan de andere kant is het gevoelsmatig ook wel zuur dat een #1 bij de televotes nul punten kan krijgen omdat de jury dat nummer op de laatste plek zet.
pi_139898100
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef remcoP het volgende:
Verder gaan er geruchten dat de EBU van plan is alle ooit deelgenomen landen volgend jaar te laten meedoen. Dit vanwege de 60ste verjaardag van het esf.
Hoe willen ze dat ooit gaan doen, mogen ze wel sponsors vinden die er duizenden euro's in willen steken, want ik zie landen als Andorra, Monaco of Luxemburg niet zo snel terug komen, vooral vanwege de hoge kosten.
pi_139899025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:39 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Is ook de reden dat de Turken niet meer mee willen doen. Het zijn natuurlijk allebei landen die kunnen rekenen op veel diaspora stemmen. Ze zitten niet te wachten op juries die hun televotes de nek omdraaien, zoals ook met Can Bonomo gebeurde.

Ik weet het niet, op zich vind ik het niet verkeerd dat de juries joke entries en diaspora stemmen wat tegen kunnen gaan, aan de andere kant is het gevoelsmatig ook wel zuur dat een #1 bij de televotes nul punten kan krijgen omdat de jury dat nummer op de laatste plek zet.
Ik vind dat het systeem dat de televote top 10 en de jury top 10 worden gecombineerd het meest fair, dus zonder totale ranking...

Er is ook al gezegd dat het bijvoorbeeld misbruik van telefoonopbrengsten door de EBU is op deze manier. Zij weten namelijk op vrijdagavond dat een lied 26e is geworden bij een jury maar laten het volk daar de volgende dag wel op stemmen, terwijl zo'n inzending nooit meer punten kan krijgen van het land.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139899255
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik vind dat het systeem dat de televote top 10 en de jury top 10 worden gecombineerd het meest fair, dus zonder totale ranking...

Er is ook al gezegd dat het bijvoorbeeld misbruik van telefoonopbrengsten door de EBU is op deze manier. Zij weten namelijk op vrijdagavond dat een lied 26e is geworden bij een jury maar laten het volk daar de volgende dag wel op stemmen, terwijl zo'n inzending nooit meer punten kan krijgen van het land.
Tsja, wat moet je dan zeggen? "Jullie mogen nu stemmen, maar het heeft niet zoveel zin om op Polen te stemmen, want die waren laatste bij de jury"?

Wat als de juryvote voor 1/3 meetelt in plaats van voor de helft? Dan krijgt een land dat eerste wordt bij de televote en laatste bij de jury toch nog wat punten.

Op zich vind ik het wel wat hebben dat ook de onderkant van de ranking er toe doet, dus niet alleen de volgorde van de top 10, maar ook wie er 11e en 12e, etc, worden. Met het huidige systeem kan een liedje dat bij beide 11e wordt toch nog punten scoren, daar is ook wel wat voor te zeggen.
pi_139899337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:40 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Tsja, wat moet je dan zeggen? "Jullie mogen nu stemmen, maar het heeft niet zoveel zin om op Polen te stemmen, want die waren laatste bij de jury"?

Wat als de juryvote voor 1/3 meetelt in plaats van voor de helft? Dan krijgt een land dat eerste wordt bij de televote en laatste bij de jury toch nog wat punten.

Op zich vind ik het wel wat hebben dat ook de onderkant van de ranking er toe doet, dus niet alleen de volgorde van de top 10, maar ook wie er 11e en 12e, etc, worden. Met het huidige systeem kan een liedje dat bij beide 11e wordt toch nog punten scoren, daar is ook wel wat voor te zeggen.
Ja da's ook weer zo, maar dan moet de EBU wel keihard optreden tegen landen die nu het systeem misbruiken. Azerbaijan en Armenie zetten elkaar steevast onderaan, en Azerbaijan knalt ook nog eens alle favorieten onderaan hun lijst... en zo waren er nog meer jury's
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139899645
De vote van NL was nu:

1) Austria
2) Norway
3) Sweden
4) Armenia
5) Iceland
6) Malta
7) Hungary
8) Switzerland
9) Finland
10) Denmark

Bij een jury die voor een derde meetelt was dat geweest:
1) Austria
2) Norway
3) Armenia
4) Sweden
5) Iceland
6) Hungary
7) Malta
8) Switzerland
9) Poland
10) Denmark

Geen grote verschillen, maar Polen had dus wel een paar punten gekregen. Ik zal zo nog even die van Azerbeidzjan doen met een 1/3 jury vote kijken of dat grotere verschillen had gebracht.
pi_139899919
Ter vergelijk de uitslag van Azerbeijan, en die als de jury voor een derde mee zou tellen:

Russia
Ukraine
Hungary
Belarus
Romania
Malta
Greece
San Marino
Poland
Austria

Russia
Ukraine
Hungary
Belarus
Romania
Malta
Greece
Austria
San Marino
Switzerland

Polen zou hier juist buiten de boot vallen, en Oostenrijk had een paar puntjes extra gescoord.
pi_139900353
Nog even een interessante. Er was in het Verenigd Koninkrijk nogal een verschil tussen de jury en de televote. Hier de uitslag zoals die was:

Austria
Malta
The Netherlands
Sweden
Finland
Spain
Iceland
Denmark
Greece
Switzerland

Hier de uitslag zou zijn in het "oude" systeem (dus top 10 televote + top 10 jury):

Malta
Austria
The Netherlands
Poland
Finland
Sweden
Spain
Iceland
Denmark
Slovenia

Nu staat Polen opeens op de vierde plek. Of dat "eerlijker" is mag je zelf bepalen ;)
pi_139906415
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Wit-Rusland heeft zich nog niet officieel aangemeld maar volgens berichten gaat Alexander Rybak zijn Wit-Russische roots gebruiken om een bijdrage aan de inzending te leveren.
quote:
RYBAK READY TO HELP BELARUS 2015

OSLO, NORWAY – Eurovision 2009 winner is going to be involved in the Belarusian selection for Eurovision 2015, portal belta.by reported. Rybak himself said to the press during his meeting with Minister of Culture, Boris Svetlov.

“I am ready to help the Belarussian participant of ESC 2015. I want to help the Belarussian representative to conquer the contest, I won few years ago, that Belarussian contestants have an interesting accent when they are speaking English. This will be the base of the future song which will be created.

The hero of the musical theme will be a girl, who always promises to follow her love but will always keep her Belarussian accent. There will be folk motives used in the song. Rybak thinks that the future song must enter the soul of the European audience, who already know about the beauty of the Belarussian girls.

Rybak will announce casting details for the singer soon and promises to help her in any future steps.
Bron

Het klinkt me als een verlate 1 aprilgrap in de oren ("interesting accent" :') ) maar het klopt blijkbaar wel.
pi_139908481
Salzburg, de geboortestad van Mozart, zou wel een toplocatie zijn. Maar ik denk dat de keuze uiteindelijk toch wel op Wenen valt.
pi_139909388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Salzburg, de geboortestad van Mozart, zou wel een toplocatie zijn. Maar ik denk dat de keuze uiteindelijk toch wel op Wenen valt.
ik hoop Braunau am Inn
:@
pi_139909432
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 16:10 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:

[..]

ik hoop Braunau am Inn
:@
Ja ja... en dan zeker allemaal deelnemers met een klein zwart snorretje? ;)
pi_139913505
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:00 schreef remcoP het volgende:
Verder gaan er geruchten dat de EBU van plan is alle ooit deelgenomen landen volgend jaar te laten meedoen. Dit vanwege de 60ste verjaardag van het esf.
Leuk! Ik zie het al voor me.

"Hello, this is Belgrado, here are the results of the Yugoslavian votes"
en daarna
"Belgrado callink with the results of the Serbian votes"
Om even later naar Belgrado te gaan om de stemmen uit Servi en Montenegro te horen!
pi_139914056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 11:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja da's ook weer zo, maar dan moet de EBU wel keihard optreden tegen landen die nu het systeem misbruiken. Azerbaijan en Armenie zetten elkaar steevast onderaan, en Azerbaijan knalt ook nog eens alle favorieten onderaan hun lijst... en zo waren er nog meer jury's
Moet de EBU dan ook keihard optreden tegen Belgi, dat Armeni onredelijk laag plaatste of Malta dat Nederland bijna onderaan zette?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_139914275
Dit zou trouwens de uitslag van het ESF zijn als de oude 50/50-methode zou zijn gebruikt. In dat geval scoren met name Polen en Malta duidelijk beter, terwijl Denemarken en Spanje lager scoren:

01. Austria 296 (290 1st)
02. Netherlands 232 (238 2nd)
03. Sweden 206 (218 3rd)
04. Armenia 178 (174 4th)
05. Hungary 125 (143 5th)
06. Russia 109 (89 7th)
07. Ukraine 103 (6th 113)
08. Poland 103 (14th 62)
09. Romania 82 (12th 72)
10. Finland 75 (11th 72)
11. Malta 64 (23rd 32)
12. Norway 59 (8th 88)
13. Belarus 55 (16th 43)
14. Denmark 55 (9th 74)
15. Switzerland 53 (13th 64)
16. Azerbaijan 51 (22nd 33)
17. Spain 50 (10th 74)
18. Iceland 50 (15th 58)
19. Germany 43 (18th 39)
20. Montenegro 40 (19th 37)
21. United Kingdom 34 (17th 40)
22. Greece 31 (20th 35)
23. Italy 30 (21st 33)
24. San Marino 9 (24th 14)
25. Slovenia 8 (25th 9)
26. France 1 (26th 2)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 13 mei 2014 @ 18:48:49 #25
43556 miss_dynastie
pi_139914483
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:19 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Leuk! Ik zie het al voor me.

"Hello, this is Belgrado, here are the results of the Yugoslavian votes"
en daarna
"Belgrado callink with the results of the Serbian votes"
Om even later naar Belgrado te gaan om de stemmen uit Servi en Montenegro te horen!
Ik zie het ergens wel voor me.... Zeljko Joksimovic, Dino Merlin & Boris Novkovic met een bazenlied O+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 19:00:10 #26
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_139914889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Volgens mij met name het feit dat er nu wordt gerekend met een complete rankschikking van 1 tot 26... waardoor liedjes echt genaaid kunnen worden door kijkers of jury's...
Dat vind ik ook wel een wat vreemd systeem. Zoals het eerst was, was het beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_139930056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 18:36 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Moet de EBU dan ook keihard optreden tegen Belgi, dat Armeni onredelijk laag plaatste of Malta dat Nederland bijna onderaan zette?
Als dat een gecordineerde actie is waarbij alle juryleden qua stemmen hetzelfde lijstje inleveren wel ja...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 mei 2014 @ 07:15:44 #28
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_139935494
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef remcoP het volgende:
Griekenland wil zeker alleen de televoting meenemen :')
Zo zie je eigenlijk meteen waarom sommige landen altijd maar weer in die top 10 belanden.
Terwijl het nummer gewoon zuigt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 13:09:07 #29
375570 crew  Cyan9
pi_139943241
Blijkbaar wordt er al actief gezocht naar een locatie. Verschillende steden mogen nu kenbaar maken dat ze er interesse in hebben. Dit zijn tot nu toe de mogelijke locaties:

Wenen
Wiener Stadthalle: plek voor 15.000 mensen.
Messe Wien: plek voor 15.000 tot 30.000 mensen.

Graz
Stadthalle Graz: plek voor 10.000 mensen.
Schwarzl Freizeit Zentrum: plek voor ongeveer 5.000 mensen, moet er wel nog even een concerthal worden gebouwd.

Innsbruck
Olympiahalle: plek voor 10.000 mensen.

Klagenfurt
Wrthersee Stadion: plek voor 18.000 tot 30.000 mensen. Moet er wel even een dak op worden gebouwd.

Linz
Brucknerhaus: plek voor 1.420 ( :') ) mensen.

Oberwart
Exhibition hall: plek voor 7.000 mensen.

Vorarlberg
Vorarlberger Landestheater: plek voor 7.000 mensen.

Wat mij betreft gewoon in Wenen doen. :)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 13:14:10 #30
375570 crew  Cyan9
pi_139943425
Vaarwel Oost-Europa? :W

Just days after Eurovision 2014 it has emerged that a new contest has been proposed for former Soviet states called “Voice of Eurasia”. The proposal comes from the Communist Party deputy Valery Rashkin, who told Interfax that:

"We must leave this competition. We cannot tolerate this endless madness."

The contest was supported by advisers of Belarus’s President Alexander Lukashenko. The creation of the contest is in response to Conchita Wurst winning the contest on Saturday night, Conchita is an Austrian man name Tom Neuwirth, who performs as Conchita who is a woman with a beard.

The contest would be a return to the Soviet Unions rival to the Eurovision Song Contest which was called Intervision which ran from 1977 to 1980. This is however not the first time that Russia has tried to start an alternative to Eurovision with Vladimir Putin in 2009 after Russia hosted Eurovision putting forward the creation of a competition between Russia and Central Asia as well as China. The contest then would have been a reworked version of Intervision.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_139943520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 07:15 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Zo zie je eigenlijk meteen waarom sommige landen altijd maar weer in die top 10 belanden.
Terwijl het nummer gewoon zuigt.
Grappig is dat de televoters Griekenland dit jaar ook aardig links lieten liggen
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:52:06 #32
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_139962551
Voor wie het nog niet wist: Conchita solliciteerde tijdens de presconferentie na afloop openlijk naar de functie van host van volgend jaar (vanaf 15:30). Ik denk dat ze dat wel voor elkaar krijgt. Niemand kan haar iets weigeren. :')

Hey ho. Let's go!
pi_139963027
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 05:53 schreef TLC het volgende:
Laten we hopen dat er nu geen travo's meer komen, nu is het wel mooi geweest
"we" :') :{w
Dat maakt me nou echt geen drol uit.
pi_139967263
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:00 schreef Prego het volgende:

[..]

"we" :') :{w
Dat maakt me nou echt geen drol uit.
ok
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_139974022
quote:
11s.gif Op woensdag 14 mei 2014 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Vaarwel Oost-Europa? :W

Just days after Eurovision 2014 it has emerged that a new contest has been proposed for former Soviet states called “Voice of Eurasia”. The proposal comes from the Communist Party deputy Valery Rashkin, who told Interfax that:

"We must leave this competition. We cannot tolerate this endless madness."

The contest was supported by advisers of Belarus’s President Alexander Lukashenko. The creation of the contest is in response to Conchita Wurst winning the contest on Saturday night, Conchita is an Austrian man name Tom Neuwirth, who performs as Conchita who is a woman with a beard.

The contest would be a return to the Soviet Unions rival to the Eurovision Song Contest which was called Intervision which ran from 1977 to 1980. This is however not the first time that Russia has tried to start an alternative to Eurovision with Vladimir Putin in 2009 after Russia hosted Eurovision putting forward the creation of a competition between Russia and Central Asia as well as China. The contest then would have been a reworked version of Intervision.
Ik hoop het! Meer kans voor Nederland :)
  roze donderdag 15 mei 2014 @ 11:46:01 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_139978537
Alexander Rybak voor Wit Rusland? Ik hoor meteen zn liedje weer in mijn hoofd :')
Your beauty never ever scared me.
pi_139994233
Het bericht dat je wist dat ging komen is eindelijk daar:
quote:
Azerbaijan dissatisfied with counting of votes in Eurovision 2014 song contest

It is doubtful that Dilara Kazimova ranked the 8th by jury and 21st by the audience, finally ranked the 22nd place

Baku – APA. The European Broadcasting Union announced the results of the voting in the final of Eurovision 2014 song contest that took place in Copenhagen, Denmark on May 10, PR manager of ITV's "Big Stage" program Narmina Mammadova told APA.

She said that points given by the judges and the audience were shown separately and it let us see the difference and doubt on the counting of final results: “Professional jury from 37 countries gave high points to Azerbaijan's representative Dilara Kazimova placing her in the 8th place, but finally she ranked the 22nd place. What actually happened in Eurovision 2014 song contest? Dilara's song "Start a Fire" was welcomed by journalists, fans and bookmakers before the contest. Dilara’s song has been included in TOP-12 songs of bookmakers and TOP-5 songs on Eurovision websites till the final of the contest. Dilara performed at number 3 in the final that seems to have a negative impact on the voting. Performing numbers have been determined by the local organizers of the contest since 2013, while allocation draw was held among representatives in Eurovision 2012 song contest that took place in Baku. The jury placed Dilara in the 8th place, but the audience in the 21st place. Then an unexpected thing happened, Dilara Kazimova ranked the 22nd place. Besides, the Italian representative who scored the same points with Dilara, ranked the 21st place”.

N. Mammadova noted that Azerbaijan is not the only country which suffers from the new system. “Polish representatives Donatan and Cleo were placed in the 1st place by the Great Britain audience but the jury placed them in the last place. Consequently, in accordance with the new rules, Poland didn’t receive a point from Great Britain. It means that the audience’s decision was neglected. Another misinterpretation is about Norway. Norwegian representative who was placed by the audience in the 17th place and by the jury in the 9th place. In the final table he was in the 8th place.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 20:24:08 #38
375570 crew  Cyan9
pi_139996358
Ach gut..
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140014423
quote:
10s.gif Op donderdag 15 mei 2014 19:43 schreef Fred_B het volgende:
Het bericht dat je wist dat ging komen is eindelijk daar:

[..]

Tja zij zijn de laatsten die hun mond open mogen trekken, maar eerlijk gezegd denk ik wel dat de EBU terug moet naar het systeem znder ranking... dat werkte ook prima genoeg om de diaspora/burenstemmen te downgraden en het is iets minder te manipuleren door kwaadwillenden

Een hoop landen dreigen wellicht af te haken anders, en persoonlijk zou ik Azerbaijan graag zien vertrekken maar een hoop andere landen niet
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 12:00:33 #40
163650 Greys
pi_140014445
Nu al twitterberichten over 'How to get your Eurovision 2015' tickets.
Jezus, ik weet nog niet eens wat ik n moet :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140014456
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Om de dip te vermijden... plaats hier je weetjes en nieuwsberichten over het ESF 2015, te houden in Wenen of Salzburg.

De eerste landen hebben zich officieel aangemeld naast Oostenrijk: Ierland, Zweden en Finland
Italie heeft op FB ook aangekondigd volgend jaar weer mee te doen
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140014799
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:00 schreef Greys het volgende:
Nu al twitterberichten over 'How to get your Eurovision 2015' tickets.
Jezus, ik weet nog niet eens wat ik n moet :{w
Een jurk en een baard
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 mei 2014 @ 12:11:05 #43
163650 Greys
pi_140014819
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 12:10 schreef remcoP het volgende:

[..]

Een jurk en een baard
Dat gaat iedereen al doen daar natuurlijk, dan raak ik mijn gezelschap kwijt in de massa omdat iedereen op elkaar lijkt :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 13:18:33 #44
375570 crew  Cyan9
pi_140016830
Andorra heeft laten weten niet mee te doen in 2015. Dat is wel in de lijn der verwachtingen.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 20:48:15 #45
375570 crew  Cyan9
pi_140103265
Armeni heeft bevestigd mee te doen in 2015.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140106174
Verdwijnt dit subtopic trouwens weer net als vorig jaar?
Ik hoop van niet uiteraard :)
  Moderator dinsdag 20 mei 2014 @ 12:51:05 #47
375570 crew  Cyan9
pi_140164983
Zwitserland heeft bevestigd mee te doen in 2015.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 mei 2014 @ 13:08:12 #48
163650 Greys
pi_140165416
De eerste vergadering voor 2015 is al gehouden :D
En Sietse Bakker was er bij.



BU & ORF kick-off Eurovision 2015 preparations
ORF and the EBU have started preparations for the 2015 contest. Photo: ORF/Milenko Badzic

Vienna, Austria - Yesterday, just a little more than a week after the Grand Final, the delegations of the EBU and the Austrian broadcaster ORF, met in Vienna for initial talks and kick-off meeting about the 2015 Eurovision Song Contest.
From the EBU, it was the Executive Supervisor Jon Ola Sand and the Event Supervisor Sietse Bakker attending the meeting. From ORF, Dr. Alexander Wrabetz (Director General), Richard Grasl (Commercial Director), Kathrin Zechner (TV Director) and Michael Gtzhaber (Technical Director) were present.

While it’s still quite early, some details about the upcoming shows were touched at the meeting. Two things are clear - the arena should be available six weeks before the event and it should be a closed event hall without issues with daylight.

Jon Ola Sand, Executive Supervisor at the EBU: "We appreciate the early invitation for this kick-off meeting, which shows ORF's commitment to a successful Eurovision Song Contest in 2015. The foundation of that success is an early start, and we are looking forward to the challenge ahead!"

Dr Alexander Wrabetz: "With a major international event such as the Eurovision Song Contest, it is important not to lose time and to start the preparation work. In this sense, we also have already started initial discussions - just a week after the victory. All are highly motivated and with the EBU, we have a top professional partner on our side. It is sure that a mega project of this magnitude can only be realised as a pan-Austrian cooperation between ORF, the state, municipal and private partners."

The preliminary dates for the 2015 Eurovision Song Contest are set for the 12th, 14th and 16th of May.

Bron: http://www.eurovision.tv/(...)-off_eurovision_2015
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_140165710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:08 schreef Greys het volgende:

The preliminary dates for the 2015 Eurovision Song Contest are set for the 12th, 14th and 16th of May.

Dan kan ik wel!
pi_140165749
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef Toposcoupe het volgende:
Verdwijnt dit subtopic trouwens weer net als vorig jaar?
Ik hoop van niet uiteraard :)
Ik hoop het ook niet. Ik vond het erg jammer dat ik het begin van het jaar niks kon posten. Het ESF nieuws komt dan op gang met de eerste landen die hun keus maken, nationale voorrondes, etc.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 mei 2014 @ 13:20:48 #51
163650 Greys
pi_140165789
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef CommanderKeen het volgende:

[..]

Dan kan ik wel!
Gelukkig, ik ook! *O* w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 mei 2014 @ 13:52:31 #52
163650 Greys
pi_140166780
Conchita als Angry Bird _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 20 mei 2014 @ 15:12:32 #53
375570 crew  Cyan9
pi_140169121
Het is bijna zeker dat het Verenigd Koninkrijk er bij is in 2015.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140173564
Oostenrijk, Armeni, Zweden, Finland, Zwitserland, Ierland en UK zijn nu zeker.

Al zijn er genoeg landen als Nederland enzo die ongetwijfeld op korte termijn ook wel officieel gaan bevestigen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 11:31:36 #55
375570 crew  Cyan9
pi_140198693
Zwitserland heeft ook al de eerste details rondom hun selectie procedure voor volgend jaar bekend gemaakt. Het lijkt erop da ze dezelfde manier gaan hanteren als ze voor dit jaar hebben gedaan.

http://www.eurovision.tv/(...)l_selection_for_2015
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 15:28:09 #56
375570 crew  Cyan9
pi_140206240
Denemarken, Hongarije, IJsland en Noorwegen hebben bevestigd er bij te zijn in 2015.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140219367
Rob van Entertainmentodds heeft een verslag geschreven over zijn tijd in Kopenhagen, met een paar aardige punten:

quote:
(...)The adulation surrounding Conchita felt like a very fan-centric phenomenon, as she had been treated like the new messiah by fans at the Amsterdam and London concerts too. That Conchita-mania spread to the wider voting public, and many jury members, was completely unforeseen.

The sickener, as a Netherlands backer – as high as 250-1 e/w on the high street and much bigger on Betfair – was how and why juries could rate ‘Rise Like A Phoenix’ superior to ‘Calm After The Storm’. Many juries have acted like televoters here, seduced by the high cabaret staging and Conchita’s image. If Valentina Monetta had sung this ballad there is no way it would have got anywhere near winning.

Yes, songs need to make an emotional connection with viewers and Conchita unanimously achieved this but songs should also be assessed by music professionals in terms of actual merit. Her vocal was far from exceptional, and the song itself was old-fashioned. This is not sour grapes but many jurors have revealed their fallibility as arbiters of what constitutes a quality song.
Hij heeft op zich wel een punt, als je bedenkt dat een ogenschijnlijk jury-vriendelijk liedje als het Nederlandse het meer van de televoting moest hebben dan van de jury's.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140219695
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Rob van Entertainmentodds heeft een verslag geschreven over zijn tijd in Kopenhagen, met een paar aardige punten:

[..]

Hij heeft op zich wel een punt, als je bedenkt dat een ogenschijnlijk jury-vriendelijk liedje als het Nederlandse het meer van de televoting moest hebben dan van de jury's.
Zonder beeld stemmen dan maar?
dag
pi_140263056
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:52 schreef Greys het volgende:
Conchita als Angry Bird _O-

[ afbeelding ]
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 18:15:03 #60
375570 crew  Cyan9
pi_140318527
Duitsland heeft bevestigd er bij te zijn in 2015.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140318828
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:15 schreef Cyan9 het volgende:
Duitsland heeft bevestigd er bij te zijn in 2015.
Zouden die weer eens voor country gaan? (Hebben ze eerder al eens gedaan en nu met TCL als voorbeeld..)
dag
  Moderator zaterdag 24 mei 2014 @ 19:47:13 #62
375570 crew  Cyan9
pi_140320900
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Zouden die weer eens voor country gaan? (Hebben ze eerder al eens gedaan en nu met TCL als voorbeeld..)
Ik vind dat Duitsland gewoon weer terug moet naar de pop muziek hoek, zoals ze deden met Lena en Roman Lob. :)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 25 mei 2014 @ 22:56:51 #63
375570 crew  Cyan9
pi_140366422
Er zijn geruchten dat Monaco volgend jaar mee gaat doen, met de zanger Josh Stanley.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140378440
quote:
11s.gif Op zondag 25 mei 2014 22:56 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn geruchten dat Monaco volgend jaar mee gaat doen, met de zanger Josh Stanley.
Dat zou nog eens een comeback zijn weer :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140378446
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 18:27 schreef Peter het volgende:

[..]

Zouden die weer eens voor country gaan? (Hebben ze eerder al eens gedaan en nu met TCL als voorbeeld..)
No No Never O+ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 26 mei 2014 @ 14:48:49 #66
375570 crew  Cyan9
pi_140386075
Estland heeft bevestigd erbij te zijn in 2015.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140508069
19, 21 en 23 mei zijn de nieuwe data voor het ESF van volgend jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140535081
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 15:23 schreef Fred_B het volgende:
19, 21 en 23 mei zijn de nieuwe data voor het ESF van volgend jaar.
Is dat veranderd i.v.m de Champions League ofzo?
leven zoals het leven is
pi_140539301
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef Jason22 het volgende:

[..]

Is dat veranderd i.v.m de Champions League ofzo?
Meestal is dat wel een knelpunt
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 2 juni 2014 @ 22:12:27 #70
375570 crew  Cyan9
pi_140650067
Cyprus heeft bevestigd volgend jaar weer mee te doen, na een jaartje afwezigheid.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_140668634
Servi heeft officieel nog niets bevestigd, maar heeft wel een tijdje terug op een persconferentie laten weten er in 2015 terug willen bij zijn, en dat ze hopen dat ze kunnen blijven verder deelnemen ieder jaar aan het festival. :)
pi_140679251
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar ik vond het eigenlijk ook wel een verademing dat er dit jaar geen overmaat aan ex-Joegoslavische landen meedeed.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140681849
Ik vond het juist wel jammer dat ze er niet bijwaren , hun liedjes waren meestal moo en sentimenteel om naar de luisteren, mooie talen.. :Y
pi_140698558
Vorig jaar kwamen ze bijna allemaal met zo'n typische balkansound... dat was wel een overkill, en denk ik ook de reden dat ze massaal sneuvelden in de halve finales
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_140712381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:50 schreef greko1995 het volgende:
Ik vond het juist wel jammer dat ze er niet bijwaren , hun liedjes waren meestal moo en sentimenteel om naar de luisteren, mooie talen.. :Y
Servi is wel n van de betere landen uit de regio, maar ik bedoel meer voor de puntentelling, waarin de 12 punten toch wel naar Bosni gaan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_140715086
Dat zal de komende tijd toch anders verlopen die puntentelling, want het schijnt heel erg slecht te gaan met BHRT, de staatszender van Bosni.Ze staan zelfs aan het rand van bankroet en dat wilt uiteraard maar n ding zeggen : besparingen.Nee, Bosni mogen we allicht al schrappen voor het komende jaar
pi_141080924
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_141524572
quote:
Eurovision 2015: Vienna, Graz or Innsbruck to host

Vienna, Austria -
Three cities are still in the running to be the host city of the 2015 Eurovision Song Contest - Vienna, Graz and Innsbruck.

Still in the race are Austria's capital Vienna, Graz in the province of Styria and Tyrol's Innsbruck.

"After careful consideration of all applications, the ORF has decided to conduct further discussions with the City of Vienna and the operators of the Wiener Stadthalle, the city of Graz and the operators of the Stadthalle Graz and Innsbruck and the operators of the OlympiaWorld," ORF confirmed.

How long the current talks will take, has not yet been revealed.

This also means that the Schwechat airport (Lower Austria), the event site at Schwarzlsee (Styria), Carinthia with the Wrthersee Stadium and Burgenland with the Oberwart Exhibition Centre are no longer in the running to host the contest next year.

(eurovision.tv)
Ik hoop eigenlijk op Innsbruck, mooie stad. :)
leven zoals het leven is
pi_141582732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:15 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar kwamen ze bijna allemaal met zo'n typische balkansound... dat was wel een overkill, en denk ik ook de reden dat ze massaal sneuvelden in de halve finales
en wat bedoel je nou echt met balkansound?
pi_141584088
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 17:58 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:

[..]

en wat bedoel je nou echt met balkansound?
Sferische ballads met folkinvloeden, met veel instrumenten zoals violen en fluiten...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_141587761
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sferische ballads met folkinvloeden, met veel instrumenten zoals violen en fluiten...
dus in 2013 vond je dat montenegro en slovenie balkansound?
pi_141589076
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:51 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:

[..]

dus in 2013 vond je dat montenegro en slovenie balkansound?
Ik zei ook BIJNA allemaal...
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 4 juli 2014 @ 14:20:13 #83
375570 crew  Cyan9
pi_141888201
Denemarken kiest volgend jaar op 7 februari de inzending voor Austria 2015.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 18:58:25 #84
375570 crew  Cyan9
pi_142649050
De finale van eurovision 2015 is officieel op 23 mei.
http://www.eurovision.tv/(...)ial&campaign=Twitter
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_142658110
quote:
10s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:58 schreef Cyan9 het volgende:
De finale van eurovision 2015 is officieel op 23 mei.
http://www.eurovision.tv/(...)ial&campaign=Twitter
Nog 10 maanden aftellen dan...
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_142797497
quote:
Vienna, Austria -

Host Broadcaster of the 2015 Eurovision Song Contest, ORF is currently 'on schedule' with their negotiations with the possible host cities, their Director General revealed.

Currently, there are three cities still in the running to host the next edition of Europe’s favourite TV show to be held in Austria.

"The discussions with the candidates in the last few days have been very constructive," Alexander Wrabetz, General Director of ORF underlined in a statement to the news agency APA. "We are still on schedule."

In the past three days, an ORF delegation had met with representatives of the three cities interested in hosting the contest: Graz, Innsbruck and Vienna. All candidates had presented concepts for the implementation of large-scale events.

ORF is set to consider the proposals in the coming days in detail and is targeting a decision for late July or early August. "An informed decision based on all available information is a priority," Wrabetz stressed.

The host city decision will be taken in front of the governing body of the Eurovision Song Contest, the Reference Group, which has the final say.
Ze kunnen binnen nu en 2 weken bekendmaken welke stat het wordt...
http://www.eurovision.tv/(...)te_july_early_august
dag
pi_142800447
Griekenland heeft ook bevestigd er bij te zijn volgend jaar :)
  maandag 28 juli 2014 @ 01:49:51 #88
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_142801005
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:46 schreef Peter het volgende:

[..]

Ze kunnen binnen nu en 2 weken bekendmaken welke stat het wordt...
http://www.eurovision.tv/(...)te_july_early_august
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou er zo graag eens bij zijn. Jammer genoeg is Oostenrijk net zo ver weg dat je daar moet overnachten en dus afhankelijk bent van een hotel tegen +300% in die week.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 10:07:51 #89
375570 crew  Cyan9
pi_142804673
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 01:25 schreef aarontje112 het volgende:
Griekenland heeft ook bevestigd er bij te zijn volgend jaar :)
Hoera, dat wordt weer een ouderwets potje 12 punters uitwisselen met Cyprus.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_142805556
quote:
9s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Hoera, dat wordt weer een ouderwets potje 12 punters uitwisselen met Cyprus.
Inderdaad. In mijn herinnering deden ze dat trouwens altijd, maar in de jaren 80, 90 was dat niet altijd het geval
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_142829977
quote:
9s.gif Op maandag 28 juli 2014 10:07 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Hoera, dat wordt weer een ouderwets potje 12 punters uitwisselen met Cyprus.
Liever Griekenland en Cyprus erbij dan heel Joegoslavi.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 29 juli 2014 @ 13:16:35 #92
375570 crew  Cyan9
pi_142846062
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Liever Griekenland en Cyprus erbij dan heel Joegoslavi.
Ik weet niet, op n of andere manier erger ik me altijd het meest aan Griekenland en Cyprus die 12 punters uitwisselen. Dat heeft er vast mee te maken dat Griekenland vaak hoog eindigt, terwijl ik het niks vind.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_143134850
pi_143135003
TT kan dus aangepast worden 8-)

Volgend jaar ben ik er hoogstwaarschijnlijk een keer live bij *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_143141148
De Wiener Stadthalle wordt het, met een capaciteit van 16.000 toeschouwers.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:16:48 #96
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_143143189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef TheVulture het volgende:
TT kan dus aangepast worden 8-)

Volgend jaar ben ik er hoogstwaarschijnlijk een keer live bij *O*
Serieus? _O_

Niet vergeten even naar de camera te zwaaien! :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_143143622
Ja plannen liggen er om sowieso een keer een paar dagen naar Wenen te gaan, en dan kunnen we het mooi combineren met het ESF :D .... zelfs mijn vriend vond het een leuk idee en die heeft echt niks met het songfestival _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:41:25 #98
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_143144314
Aan jou dus de taak hem daar te bekeren. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_143144592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Aan jou dus de taak hem daar te bekeren. :7
Hij herkende laatst wel vanuit het niets het Zwitserse liedje van Sebalter met het fluitje in een item van RTL Boulevard... dus we maken progressie :D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 22:58:42 #100
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_143145151
Dat is een goed begin en het kan heel snel aanslaan. Nu nog een geslaagde avond daar in Wenen en het is alleen nog een kwestie van binnenhalen.

Ik proost alvast op het nieuwe lid binnen de ESF familie. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_143156238
http://www.eurovision.tv/(...)urovision_2015_arena
quote:
Vienna, Austria -
Today, the organisers of the Eurovision Song Contest have revealed that it’s the Wiener Stadthalle that will be the arena for the upcoming contest. What is this arena all about?

It is located in the 15th district of Vienna and it was designed by the Austrian architect Roland Rainer and built from 1953 to 1958.

The arena has an overall seating capacity of approximately 16,000 people. This depends largely on the equipment installed at the arena but even more so on the stage. The amount of available capacity for all the shows will be announced in the upcoming months when these details are finalised.

MORE: How to get tickets of the 2015 Eurovision Song Contest?

World's biggest stars
The arena comprises of 6 halls: A and B (gymnasiums), C (ice arena), D (main hall, mostly for concerts ), E (for smaller events) and F for more intimate concerts. In 1974, the additional Stadthallenbad, a public swimming pool, was built.

Some of the world’s biggest stars have performed at the arena, from Bob Dylan to Robbie Williams, Justin Bieber to the 1988 Eurovision Song Contest winner Celine Dion. The next superstar to take the stage there is Lady Gaga.

The 60th Eurovision Song Contest is set to take place in Vienna, Austria on the 19th, 21st and 23rd of May.

dag
pi_144704359
Geen Oekraine dus... heel jammer want het zijn toch altijd wel smaakmakers qua liedjes en performances
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_144718388
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Geen Oekraine dus... heel jammer want het zijn toch altijd wel smaakmakers qua liedjes en performances
Erg jammer, inderdaad. De Oekraense nummers vind ik meestal niet zo geweldig, maar de combinatie van lied en act werkt bij hen, in tegenstelling tot veel andere landen, vrijwel altijd. Absoluut een gemis voor het Songfestival. Ik las dat ze misschien met een ander land willen deelnemen, maar ik vraag me af hoe dat dan zou gaan? Hopelijk is Oekrane er in elk geval in 2016 gewoon weer bij. :)
pi_144735313
Oekrane is inderdaad wel een iets groter gemis dan Cyprus of Portugal, die ook weleens overslaan. Sinds ze meedoen hebben ze eigenlijk nooit iets slechts gestuurd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:41:20 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_145314142
Meanwhile in England...

quote:
The BBC is asking the public to submit entries for the UK's entry to next year's Eurovision Song Contest for the first time since 2008.

The broadcaster has said it will consider video submissions in an open call to find "a brilliant song" and a "brilliant performer".
Heeft de BBC dus de mogelijkheid geopend voor een open inschrijving, maar de selectie zal plaatsvinden door een jurypanel. Ook zal er contact blijven met verschillende platenlabels. Dus, het kan vanalles worden, maar zonder dat het engelse publiek z'n invloed uit kan oefenen. (en da's misschien verstandig ook O-) )

http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-29517710
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_145460420
Bulgarije is er definitief niet bij volgend jaar, net als dit jaar dus. Officieel omdat ze de financin niet rond krijgen, maar waarschijnlijk heeft het feit dat de jury ze 2 jaar op rij uit de finale heeft gehouden ook niet meegeholpen om het enthousiasme voor een terugkeer aan te wakkeren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_145880846
Bulgarije lijkt nu toch weer een beetje in de picture. Er zijn minimaal 38 landen in Wenen present, de aanmelding van Griekenland hangt daarnaast nog af van de toetreding van de nieuwe omroep NERIT tot de EBU (vorig jaar kregen ze compensatie) en er is blijkbaar nog een land dat toch probeert financile middelen te verzamelen voor een deelname. Volgens de geruchten is dit Bulgarije.

Minimaal 38 en maximaal 40 landen in Wenen, dat is sowieso meer dan de 37 die dit jaar in Kopenhagen meededen.

Bron: oa Eurovision.tv en eurosong.be
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:59:02 #108
375570 crew  Cyan9
pi_145884800
Mooi rond aantal, maar wel meer concurrentie. :P
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_145885169
Hoe meer landen hoe leuker vind ik altijd, mits die halve finales ook weer niet te groot worden, volgens mij was 2008 de max met 43 landen
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_145885328
Zo'n 16-17 is ook wel een mooi aantal voor de halve finales. Precies genoeg om de echte rommel eruit te filteren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_145887373
Precies, ik vind de finales van de laatste 3 edities echt goed qua kwaliteit, met 2014 als uitschieter, zoveel toffe liedjes O+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_145901950
Hoor ik bij the Voice toch zomaar een instrumentale versie van
onder een item _O- .
dag
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:41:37 #113
375570 crew  Cyan9
pi_145907986
Viel mij ook op inderdaad!
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_146120740
Morgen wordt de kandidaat van Montenegro aangekondigd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † vrijdag 31 oktober 2014 @ 02:58:09 #115
368283 ato
pi_146139881
Montenegro moet aan het eigen Balkan geluid houden..
Life can be a bitch, so like it..
pi_146143837
Jon Ola Sand heeft gisteravond getweet "39"... dat impliceert dat er dus nog een land bij is gekomen, de vraag is welke.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146161272
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Jon Ola Sand heeft gisteravond getweet "39"... dat impliceert dat er dus nog een land bij is gekomen, de vraag is welke.
Welke serieuze kandidaten zijn er?
dag
pi_146161358
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 19:13 schreef Peter het volgende:

[..]

Welke serieuze kandidaten zijn er?
Het zou kunnen gaan om Bulgarije, Oekraine of Kroatie, maar er is ook weer wat onduidelijkheid over Bosnie die vandaag lieten weten alleen mee te kunnen doen als er voor 14-11 geld beschikbaar komt en Griekenland, omdat de omroep daar nog erkend moet worden door de EBU
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146779989
Bosni doet volgend jaar toch niet mee. Muzikaal gezien jammer, omdat ze een aantal aardige nummers hebben ingestuurd in de periode dat ze wel meededen. Maar anderzijds ben ik er niet rouwig om dat er ook enkele ex-Joegoslavische landen niet bij zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_146783697
De tweede plaats van Krisia, Hasan en Ibrahim op het junior Songfestival heeft de Eurovisie-koorts in Bulgarije flink aangewakkerd, dus mij lijkt dat zij er wel bij zullen zijn. :)
  Moderator woensdag 19 november 2014 @ 15:28:56 #121
375570 crew  Cyan9
pi_146810676
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_146814577
Leuke verrassing, dat had niemand verwacht
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146814804
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Leuke verrassing, dat had niemand verwacht
Wanneer is de lijst definitief? :@
dag
pi_146815288
Inderdaad een verrassing. Bij hun vorige 3 deelnames hebben ze in totaal 10 punten gekregen van 61 verschillende jury's, dus het is te hopen dat ze dat aantal eens flink kunnen gaan vermeerderen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_146816691
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 17:48 schreef Peter het volgende:

[..]

Wanneer is de lijst definitief? :@
Officieel is de inschrijving al gesloten volgens mij maar her en der probeert de EBU nog wat landen binnen te harken. Griekenland wacht nog op erkenning van de nieuwe omroep en volgens de geruchten zouden Bulgarije en Oekraine toch ook nog op het vinkentouw zitten.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146817057
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 18:58 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Officieel is de inschrijving al gesloten volgens mij maar her en der probeert de EBU nog wat landen binnen te harken. Griekenland wacht nog op erkenning van de nieuwe omroep en volgens de geruchten zouden Bulgarije en Oekraine toch ook nog op het vinkentouw zitten.
Ik vond het al zo vreemd dat ik nog niet een overzicht van deelnemende landen in 2015 kan vinden..
dag
pi_146817165
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 19:06 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik vond het al zo vreemd dat ik nog niet een overzicht van deelnemende landen in 2015 kan vinden..
Volgens mij wordt het in december definitief
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_146894318
Vanavond is de finale in Malta, voor de liefhebber vanaf kwart voor 9 hier te volgen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 december 2014 @ 09:08:21 #129
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_147594289
Eurovision twitterde op maandag 15-12-2014 om 09:00:02 Get the tickets for the 2015 #Eurovision Song Contest NOW at http://t.co/fPlk252s9m! reageer retweet
pi_147595317
Bovenstaande link doet het niet...

http://www.oeticket.com/e(...)-d-381372/event.html
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 12:41:38 #131
375570 crew  Cyan9
pi_147598344
In 20 minuten uitverkocht.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_147601590
Bijna niet te doen dus, zoals bij gemiddeld elk concert tegenwoordig
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 december 2014 @ 14:28:47 #133
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_147601872
quote:
14s.gif Op maandag 15 december 2014 10:16 schreef iBenny het volgende:
Bovenstaande link doet het niet...

http://www.oeticket.com/e(...)-d-381372/event.html
Owhja, Twitter/FOK! plakt dat uitroepen eraan vast.

Naja, nu al te laat. :D
  † In Memoriam † maandag 15 december 2014 @ 14:40:09 #134
43556 miss_dynastie
pi_147602169
Ik heb toch nog even getwijfeld, maar 100 euro voor een staplaats... nah :P
  Moderator maandag 15 december 2014 @ 15:53:16 #135
375570 crew  Cyan9
pi_147604346
In januari komen er meer kaarten beschikbaar, maar dan nog is het amper te doen.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_147736176
Drie vrouwen gaan het ESF presenteren + Conchita in de Green Room

http://www.eurovision.tv/(...)eurovision_in_vienna
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_147752224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Drie vrouwen gaan het ESF presenteren + Conchita in de Green Room

http://www.eurovision.tv/(...)eurovision_in_vienna
Als we Conchita dit jaar niet had meegedaan, dan zaten we nu vast aan Jan Smit, Kim lian van der Mey en Antoinette Hertsenberg
leven zoals het leven is
pi_147882445
quote:
Er hebben zich nieuwe landen aangemeld voor het Eurovisie Songfestival in Wenen komend jaar. Dat betekent dus nog meer concurrentie voor Trijntje Oosterhuis en haar songfestivalinzending Walk Along.

Cyprus, Tsjechi en Servi dingen weer mee naar de winst in het Europese liedjesfestijn in mei in de Oostenrijkse hoofdstad. Oekrane doet, in tegenstelling tot dit jaar, niet mee.

In totaal doen 39 landen mee aan de zestigste editie. Twee meer dan vorig jaar. Zestien landen nemen het tegen elkaar op in de eerste halve finale op 19 mei, zeventien landen treden aan in de tweede halve finale op 21 mei. Uit beide halve finales gaan de tien deelnemers met de meeste punten door naar de finale op 23 mei. De zogenoemde 'big five', Frankrijk, Duitsland, Itali, Spanje en Groot-Brittanni, en het gastland zijn al verzekerd van een finaleplaats. Op 26 januari is de loting die bepaalt welke deelnemers in welke halve finale staan.
Bron en meer:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)estival#node_1240036
dag
pi_148145541
MichielRTL twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:17:03 Tarotkaartenleggend medium voorspelt vanavond in #editienl dat Oekraine t #songfestival wint. Knap, want het land doet niet mee. reageer retweet
_O-

MichielRTL twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:18:02 #trijntje komt volgens haar in top 5. reageer retweet
  Moderator dinsdag 30 december 2014 @ 17:48:26 #140
375570 crew  Cyan9
pi_148149129
_O_
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator dinsdag 20 januari 2015 @ 12:26:05 #141
375570 crew  Cyan9
pi_148870371
De eerste foto's van het podium zijn vrijgegeven. Het meest opvallend? Zo'n 1300 pilaren om het podium heen, natuurlijk met allerlei verlichtingsmogelijkheden.

Foto!
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_148881390
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
De eerste foto's van het podium zijn vrijgegeven. Het meest opvallend? Zo'n 1300 pilaren om het podium heen, natuurlijk met allerlei verlichtingsmogelijkheden.

Foto!
[ afbeelding ]
De helft van de zaal zonder podiumzicht? :o
dag
  dinsdag 20 januari 2015 @ 18:45:31 #143
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_148882589
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 18:04 schreef Peter het volgende:

[..]

De helft van de zaal zonder podiumzicht? :o
Ja leuk, 100 euro voor een staplaats neerleggen en dan de hele avond tegen 1300 lichtgevende pilaren aankijken. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 20 januari 2015 @ 19:05:41 #144
375570 crew  Cyan9
pi_148883167
Het zijn wel hele mooie pilaren. :P
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_148883658
Nice :Y
~The present is all there is~
pi_150341599
Welk land heeft nu de primeur om als eerste een luchtviool te introduceren op het ESF ? :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_150889675
Spannond *O*

ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 11:15:56 Can you imagine any better todo for a sunny saturday morning than sitting in office defining running order for #eurovision? Me neither. reageer retweet
ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 11:36:03 We define running order by considering tempo, solo singers/groups, male/female voice, props - oh, and what our two dices have to say. reageer retweet
ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 12:51:21 We have draft for 1st SF running order! But still may change during following days. Some more people will have a look at it. #eurovision reageer retweet
ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 13:25:43 I'm now going to reveal the secret recipe, how to define the perfect running order for #Eurovision Song Contest 1/2 reageer retweet
ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 13:27:45 2/2 Find songs to start with & to end with. Find songs to go in & out of breaks. Put others in between. Listen through. Start again. reageer retweet
~The present is all there is~
pi_150906322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 06:12 schreef TLC het volgende:
Welk land heeft nu de primeur om als eerste een luchtviool te introduceren op het ESF ? :D
Servi & Montenegro deed het tien jaar geleden al. :P

pi_151095663
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 15:13 schreef Onnoman het volgende:
Dacht, maak een algemeen topic om over van alles en nog wat te praten, kan er namelijk niet echt eentje vinden ":)
Wie maakt volgens jou nou een goede kans om te winnen?
Noorwegen zal denk ik wel in de top 5 eindigen, Belgi wel in de top 15 denk ik (wellicht top 10 zelfs).
Ik heb zelf nog niet alle liedjes uit het overzicht gezien ( ESF / [Overzicht] Deelnemers van 2015 )
dag
  vrijdag 27 maart 2015 @ 16:25:03 #150
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151096364
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 16:02 schreef Peter het volgende:

[..]

Noorwegen zal denk ik wel in de top 5 eindigen, Belgi wel in de top 15 denk ik (wellicht top 10 zelfs).
Ik heb zelf nog niet alle liedjes uit het overzicht gezien ( ESF / [Overzicht] Deelnemers van 2015 )
vorig jaar zei ik nog voor de gein, misschien moeten wij volgend jaar een groep mongolen sturen om een statement te maken net als dat Oostenrijk dat gedaan heeft!!

Ik lachte de ballen uit mijn broek toen ik zag waarmee finland dit jaar aankomt..
wat een voorspeller ben ik toch :D
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Moderator vrijdag 27 maart 2015 @ 19:30:57 #151
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_151102182
Valt lastig te zeggen wie er gaan winnen dit jaar, denk ik. Er is niet echt een uitgesproken favoriet.
Zelf vind ik de Belgische en de Sloveense inzendingen het beste.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 27 maart 2015 @ 19:39:04 #152
242879 Onnoman
The On And Only
pi_151102445
leuk meisje die elina born
https://www.google.nl/sea(...)%3Bw0umviWZ1PaVmM%3A

ze heeft ook eigen nummers die zeker niet een straf zijn om naar te luisteren

Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:46:37 #153
123170 alors
zlata1234
pi_151108384
Ik weet niet waar ik dit anders kwijtmoet, een speciaal topic is ook weer zoiets, maar op NPO Best nu integraal het ESF van 1990 :D Daarna die van 1957 en het gaat de hele nacht door. Hele weekend nog heel veel ESF uitzending op die zender.
know'm sayin?

word? word.
pi_151133100
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef alors het volgende:
Ik weet niet waar ik dit anders kwijtmoet, een speciaal topic is ook weer zoiets, maar op NPO Best nu integraal het ESF van 1990 :D Daarna die van 1957 en het gaat de hele nacht door. Hele weekend nog heel veel ESF uitzending op die zender.
Net die van 1992 gezien, ik vond Frankrijk met dat reggae nummer veruit het beste :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_151145084
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:46 schreef alors het volgende:
Ik weet niet waar ik dit anders kwijtmoet, een speciaal topic is ook weer zoiets, maar op NPO Best nu integraal het ESF van 1990 :D Daarna die van 1957 en het gaat de hele nacht door. Hele weekend nog heel veel ESF uitzending op die zender.
We hadden in de voorgaande jaren een topic speciaal voor ESF-dingen op TV... ff zoeken.

Gevonden: ESF / [TV-tips] Het ESF op TV topic!
dag
pi_151457498
Opbouw begint vanaf vandaag







*O*
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 21:08:50 #157
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_151463540
*O*

Nog een maandje...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 april 2015 @ 21:17:28 #158
163650 Greys
pi_151463937
Ik heb dat gevoel dus echt nul komma nul nog :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_151463976
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
*O*

Nog een maandje...
Wel een lang maandje... :P

Het is vandaag nog precies 6 weken tot de eerste halve finale. Sterker nog, dan mag Trijn ongeveer op dit tijdstip zingen *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 21:18:55 #160
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_151464035
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wel een lang maandje... :P

Het is vandaag nog precies 6 weken tot de eerste halve finale. Sterker nog, dan mag Trijn ongeveer op dit tijdstip zingen *O*
Rehearsals tellen ook wel mee toch ;) Da's al 5 weken dan :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_151466289
Ik kijk al maanden uit naar de rehearsals, zin in w/
~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 22:05:40 #162
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_151466627
Lekker (hysterisch :+ ) naar een gezicht op een stream kijken, wat die er van vind. w/ *O* w/
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 7 april 2015 @ 22:06:04 #163
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_151466646
Zin an!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 7 april 2015 @ 23:25:36 #164
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_151470637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 22:05 schreef ijs_beer het volgende:
Lekker (hysterisch :+ ) naar een gezicht op een stream kijken, wat die er van vind. w/ *O* w/
Dat is wel elk jaar een episch moment. Wat vind Het Hoofd er van? :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_151489169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat is wel elk jaar een episch moment. Wat vind Het Hoofd er van? :P
Het Hoofd _O_

Daar kijk ik ook al weer naar uit :Y
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † woensdag 8 april 2015 @ 18:10:22 #166
368283 ato
pi_151489353
Over 5 weken rehearsals ,worden wij toch weer enthousiast over Nederland of...
Niet..

Geweldige band..

[ Bericht 36% gewijzigd door Peter op 08-04-2015 18:57:42 ]
Life can be a bitch, so like it..
pi_151498657
Even polsen: is het hier algemeen bekend dat een Nederlands bedrijf verantwoordelijk is voor het podium dat wordt gebouwd? Vanmiddag was er een interview met de directeur op Radio 1.
pi_151500816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
Even polsen: is het hier algemeen bekend dat een Nederlands bedrijf verantwoordelijk is voor het podium dat wordt gebouwd? Vanmiddag was er een interview met de directeur op Radio 1.
Interessant, ik wist het nog niet.

Ff snel gegoogled ;)

http://www.gooieneemlande(...)ovisie-Songfestival_

http://www.radio1.nl/item(...)%20Songfestival.html
~The present is all there is~
pi_151500954
quote:
Ok, dan ga ik een berichtje voor de FP typen erover :)
  donderdag 9 april 2015 @ 08:30:02 #171
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_151505918
quote:
Dus al die andere acts dansen straks letterlijk over ons heen. ;(

Maar serieus we tof, zijn toch vaak erg mooie podia op het ESF. Kijk er naar uit te zien hoe het dit jaar gaat zijn. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_151506140
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_151535046


~The present is all there is~
  Moderator donderdag 9 april 2015 @ 23:52:26 #174
375570 crew  Cyan9
pi_151536332
Druk bezig!
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_151555478
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Wel een lang maandje... :P

Het is vandaag nog precies 6 weken tot de eerste halve finale. Sterker nog, dan mag Trijn ongeveer op dit tijdstip zingen *O*
Volgende week ook nog Eurovision in Concert in Amsterdam, met 23 kandidaten! *O*
pi_151555512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:01 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Volgende week ook nog Eurovision in Concert in Amsterdam, met 23 kandidaten! *O*
En jij gaat daarheen, begrijp ik hieruit? ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_151555586
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En jij gaat daarheen, begrijp ik hieruit? ;)
Zeker. :P
Het is al een paar jaar ons voorfeestje voor het in mei echt losgaat. En zo'n beetje al m'n favorieten komen dus ik mag het niet missen. :)
pi_151664446
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 13 april 2015 @ 23:47:49 #179
368283 ato
pi_151666459
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2015 18:01 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Volgende week ook nog Eurovision in Concert in Amsterdam, met 23 kandidaten! *O*
Inmiddels 24 kandidaten, Monika komt ook uit Polen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_151687385




~The present is all there is~
  Moderator dinsdag 14 april 2015 @ 19:48:51 #181
375570 crew  Cyan9
pi_151687847
Ik vind zo'n testscherm altijd heel retro en kleurrijk! :P
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_151806390
Tussenstop in Amsterdam. Vanavond vindt Eurovision in Concert plaats. 24 artiesten treden op.

Hier staan al wat interviews: https://www.youtube.com/user/EurovisionKZ/videos









Foto's van vanmiddag: http://www.eurovisioninconcert.nl/news/item/245-press-conference
http://www.eurovisioninconcert.nl/news/item/247-rehearsals

[ Bericht 6% gewijzigd door grazz op 18-04-2015 21:27:29 ]
~The present is all there is~
pi_151835270
Heb de optredens bekeken. De landen die me positief verrassen:

Litouwen, ze komen onwijs leuk over. Positief lied, ze zien er goed uit en stralen plezier uit. Gaat met gemak de finale halen.
Servi, vocaal erg goed.
Australie, gewoon niks op aan te merken.

Het VK komt nogal lullig op me over, beetje amateuristisch.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 20 april 2015 @ 21:21:54 #185
368283 ato
pi_151873290
Ja Edsilia was geweldig, heerlijke meid ook.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 20 april 2015 @ 23:02:20 #186
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_151877990
Tijn heeft afgelopen weekend meegedaan met Ludum Dare en een ESF-game gemaakt.
(Ludum Dare is een game jam waarbij je in 2 dagen een spelletje moet maken rond een bepaald thema. Dit keer: An unconventional weapon)

http://ludumdare.com/comp(...)on=preview&uid=49432

Doel van het spel is het ESF winnen (duh :P) en dat kun je bereiken door strategisch te stemmen. Geef je een land veel punten, dan krijg in de jaren erna ook meer punten van hen, enz..

Leuk om in de stemming te komen en de liedjes zijn niet slechter dan die soms op het echte ESF voorbij komen. B-) :')

[edit] Grappige comments ook op de site:

quote:
As a fan of the eurovision song contest this makes me smile. And as a spanish guy, this game is so realistic, i don't win with spain a single time!

Good game to be the first time :)
quote:
Came dead last as United Kingdom with barely any points. 100% accurate simulation :p
:D

[ Bericht 24% gewijzigd door Jane op 20-04-2015 23:15:37 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_151903106
~The present is all there is~
pi_151943474
~The present is all there is~
pi_151970814
~The present is all there is~
  zaterdag 25 april 2015 @ 14:32:57 #190
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_152013920
Een tijdje geleden heeft het ESF een filmpje geplaatst met de meest bekeken videos van hun youtube-account, met een voor mij nogal verrassende nummer 1
pi_152014161
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 april 2015 14:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
Een tijdje geleden heeft het ESF een filmpje geplaatst met de meest bekeken videos van hun youtube-account, met een voor mij nogal verrassende nummer 1
Dat was een vrij grote zomerhit in diverse landen in Europa en in Frankrijk zelf werd het rond het WK Voetbal gebruikt. Maar goed, het is in het Frans en het komt van het ESF, dus in Nederland kun je redelijke airplay dan wel op je buik schrijven.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 25 april 2015 @ 17:04:38 #192
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_152017275
Ik heb gisteren en vandaag alle nummers beluisterd en ze al een cijfer gegeven aan de hand van de eerste keer horen. Veel middenmoters, een aantal goeie en een aantal echt benedenmaatse.

Mijn favorieten zijn: Zweden (maar vooral ook door de performance met het poppetje), United Kingdom (al zal dat wel zoiets zijn als musical, je moet ervan houden, ik hou er wel van), Sloveni, Estland en Australi is ook wel oke.
Koel en donker bewaren
pi_152085102
~The present is all there is~
  Moderator maandag 27 april 2015 @ 23:19:42 #194
375570 crew  Cyan9
pi_152085480
Daar kun je echt hele gave dingen mee doen. :D
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 22:16:44 #195
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152248574
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152281995
~The present is all there is~
pi_152288811
Het gaat bijna beginnen *O*
pi_152466352
~The present is all there is~
pi_152467000
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:18 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Zag 'm ook net ja! Grote hal zeg :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 19:41:08 ]
pi_152469343
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 19:40 schreef Unites het volgende:

[..]

Zag 'm ook net ja! Grote hal zeg :o
Oh :o ik vind het er niet zo groot uit zien
~The present is all there is~
pi_152469381
ESC2015CP twitterde op zondag 10-05-2015 om 19:35:45 Forget hamster wheel, forget circular piano, here is weirdest #eurovision prop 2015. (Guess the country ;-) http://t.co/sqhsiViLNr reageer retweet


wtf is dit :')
~The present is all there is~
  zondag 10 mei 2015 @ 21:03:02 #202
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152470174
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:42 schreef grazz het volgende:
ESC2015CP twitterde op zondag 10-05-2015 om 19:35:45 Forget hamster wheel, forget circular piano, here is weirdest #eurovision prop 2015. (Guess the country ;-) http://t.co/sqhsiViLNr reageer retweet
[ afbeelding ]

wtf is dit :')
Een gebroken boemerang?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152472051
quote:
7s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:41 schreef grazz het volgende:

[..]

Oh :o ik vind het er niet zo groot uit zien
Owh... :P Nu ik de foto op groot formaat bekijk moet ik toch ook wel bekennen dat het inderdaad niet zo'n super grote hal is :P

Oeps :$
pi_152472097
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 20:42 schreef grazz het volgende:
ESC2015CP twitterde op zondag 10-05-2015 om 19:35:45 Forget hamster wheel, forget circular piano, here is weirdest #eurovision prop 2015. (Guess the country ;-) http://t.co/sqhsiViLNr reageer retweet
[ afbeelding ]

wtf is dit :')
Das voor Trijntje om de afwezigheid van een man te kunnen verwerken :P


Oeps, sorry... fout, niet grappig... :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 21:55:35 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 21:58:27 #205
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152472250
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:55 schreef Unites het volgende:

[..]

Das voor Trijntje om de afwezigheid van een man te kunnen verwerken :P

Oeps, sorry... fout, niet grappig... :'(
Damn, dat was ook het eerste waar ik aan dacht (met iets andere woorden), maar ik dacht; laat ik dat nou niet posten. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152472296
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Damn, dat was ook het eerste waar ik aan dacht (met iets andere woorden), maar ik dacht; laat ik dat nou niet posten. :')
Hahaha :@

We hebben een connectie :@ Spannund! ... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 21:59:33 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 22:03:11 #207
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152472527
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 21:59 schreef Unites het volgende:

[..]

Hahaha :@

We hebben een connectie :@ Spannund! ... :')
:D
ESF en dan hier ook nog spanning, als ik het allemaal maar aankan. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152472552
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:D
ESF en dan hier ook nog spanning, als ik het allemaal maar aankan. :P
Het zal vast wel weer een leuk en fijn hoogtepunt worden :)! Zo zou ik dan maar denken... :P

:D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 22:04:00 ]
  zondag 10 mei 2015 @ 22:07:47 #209
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152472748
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:03 schreef Unites het volgende:

[..]

Het zal vast wel weer een leuk en fijn hoogtepunt worden :)! Zo zou ik dan maar denken... :P

:D
Absoluut, wordt geweldig, ongeacht Trijntje haar score. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152473096
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Absoluut, wordt geweldig, ongeacht Trijntje haar score. :P
Nou... bij het behalen van een finaleplaats doe ik toch echt een extra vreugdedansje hooooor :D!

*O*
pi_152473155
We gaan gewoon als een Trijntje hopelijk! w/

Oost, west, Oosterhuis de best! w/

Yeaaaah! *O*

Woeeee! *O*

w/
  zondag 10 mei 2015 @ 22:18:02 #212
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152473314
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:14 schreef Unites het volgende:

[..]

Nou... bij het behalen van een finaleplaats doe ik toch echt een extra vreugdedansje hooooor :D!

*O*
Dat zal wel een opluchting zijn idd. Ook al denk ik serieus dat we best een goeie kans maken om door te gaan, kijkend naar onze concurrentie in de eerste semi. ;)

Maar ik hoop wel op een leuke verassing in de finale, onverwachte hoge notering. Zou toch leuk zijn. :)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152473550
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat zal wel een opluchting zijn idd. Ook al denk ik serieus dat we best een goeie kans maken om door te gaan, kijkend naar onze concurrentie in de eerste semi. ;)

Maar ik hoop wel op een leuke verassing in de finale, onverwachte hoge notering. Zou toch leuk zijn. :)
Ik weet niet helemaal zeker of we doorgaan... Vind het maar een 'gekke' halve finale. Denk dat er veel verrassingen zullen zijn :o

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2015 22:22:26 ]
pi_152473815
Vorig jaar wonnen we onverwacht de halve finale! _O_
leven zoals het leven is
  zondag 10 mei 2015 @ 22:29:35 #215
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152473924
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:22 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik weet niet helemaal zeker of we doorgaan... Vind het maar een 'gekke' halve finale. Denk dat er veel verrassingen zullen zijn :o
Goeie kans is ook nog geen garantie. Ik ben ook bang voor een paar verrassingen, behalve als wij verrassend doorgaan, dan ben ik er niet bang voor. :P

Maar goed, dit soort jaren vind ik lastig in te schatten. Er zit (imo) zo veel bagger bij, maar toch moet uit al die bagger een volledige finale worden samengesteld. Ik vond het in onze semi dan ook moeilijk om een lijstje te maken van 10 landen die ik naar de finale zou willen sturen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zondag 10 mei 2015 @ 22:32:02 #216
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152474021
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:27 schreef Jason22 het volgende:
Vorig jaar wonnen we onverwacht de halve finale! _O_
Ja, en daarna werden we onverwacht 2e in de finale, maar ik ben bang dat Trijntje dat dit jaar niet gaat flikken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152474276
Ja, de eerste semi is ontzettend lastig te voorspellen, het enige land dat ik bij voorbaat afschrijf is Moldavi. Voor de rest zou ieder land door kunnen gaan.
pi_152474593
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, en daarna werden we onverwacht 2e in de finale, maar ik ben bang dat Trijntje dat dit jaar niet gaat flikken.
Vrees het ook niet. :'(
leven zoals het leven is
pi_152474614
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef aarontje112 het volgende:
Ja, de eerste semi is ontzettend lastig te voorspellen, het enige land dat ik bij voorbaat afschrijf is Moldavi. Voor de rest zou ieder land door kunnen gaan.
Moldavi krijgt sowieso 12 punten van Roemeni en vast wel iets van Spanje. Daarnaast is het een Oekraense act, waar vrij veel geld achter zit. In de nationale finale was er (zo beweren boze tongen) ook al gerommeld met de televoting.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152475710
~The present is all there is~
  zondag 10 mei 2015 @ 23:20:22 #221
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152476267
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef aarontje112 het volgende:
Ja, de eerste semi is ontzettend lastig te voorspellen, het enige land dat ik bij voorbaat afschrijf is Moldavi. Voor de rest zou ieder land door kunnen gaan.
Refrein van Moldavi krijg ik een soort dj vu gevoel bij. Ik heb heel erg het gevoel dat er al eens eerder een nummer heeft meegedaan waar dit veel van weg heeft. Gezongen door een vrouw, maar verder dan dat kom ik niet. :@

Ik zou zelfs Moldavi niet direct afschrijven voor de finale, kan echt alle kanten op gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152477312
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Refrein van Moldavi krijg ik een soort dj vu gevoel bij. Ik heb heel erg het gevoel dat er al eens eerder een nummer heeft meegedaan waar dit veel van weg heeft. Gezongen door een vrouw, maar verder dan dat kom ik niet. :@

Ik zou zelfs Moldavi niet direct afschrijven voor de finale, kan echt alle kanten op gaan.
Helemaal mee eens... dat maakt onze halve finale (met de nadruk voor Trijntje zelf) extra spannend vind ik. :o
  Moderator zondag 10 mei 2015 @ 23:58:40 #223
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152477463
Had ik al gezegd dat ik er zin in heb? *O*

Morgen wel colleges tijdens de eerste repetities, dat wordt teruglezen dus. -O-

Maar toch, het gaat beginnen! *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_152478208
quote:
10s.gif Op zondag 10 mei 2015 23:58 schreef ijs_beer het volgende:
Had ik al gezegd dat ik er zin in heb? *O*

Morgen wel colleges tijdens de eerste repetities, dat wordt teruglezen dus. -O-

Maar toch, het gaat beginnen! *O*
Same here, kan niet wachten om morgen thuis te komen en hopelijk positieve verslagen te lezen.
~The present is all there is~
pi_152478402
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:30 schreef grazz het volgende:

[..]

Same here, kan niet wachten om morgen thuis te komen en hopelijk positieve verslagen te lezen.
+100000000^99 *O*

o/
pi_152478588
Vrees wel een beetje voor d'r kleding... :X en t'wordt vast en zeker iets...zwarts...

Haar stylist (met zn Vader abraham hoed):

~The present is all there is~
  maandag 11 mei 2015 @ 05:40:53 #227
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_152480229
Andere jaren kriebelde het al een week vooraf. Nu totaal nog niks...het Oosterhuis-effect denk ik :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_152480638
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 05:40 schreef Toekito het volgende:
Andere jaren kriebelde het al een week vooraf. Nu totaal nog niks...het Oosterhuis-effect denk ik :')
Why... why-ai-ai-ai? :P

:')
pi_152480937
quote:
7s.gif Op maandag 11 mei 2015 00:49 schreef grazz het volgende:
Vrees wel een beetje voor d'r kleding... :X en t'wordt vast en zeker iets...zwarts...

Haar stylist (met zn Vader abraham hoed):

[ afbeelding ]


Veel zwart ;)
pi_152481954
ik ben vanmiddag aan het werk, dus ik krijg niks mee van de first rehearsals |:(
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 09:34:11 #231
43556 miss_dynastie
pi_152482000
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2015 08:12 schreef Jif het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Veel zwart ;)
Oranje cowboyhoed... oi oi oi :X
pi_152482554
Ik zie wel verdacht veel hoeden :X
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152482623
quote:
0s.gif Op zondag 10 mei 2015 22:36 schreef aarontje112 het volgende:
Ja, de eerste semi is ontzettend lastig te voorspellen, het enige land dat ik bij voorbaat afschrijf is Moldavi. Voor de rest zou ieder land door kunnen gaan.
Moldavie vind ik qua liedje helemaal niet slecht, zijn vocalen en de presentatie zouden wel eens het probleem kunnen worden.

In de eerste halve finale durf ik eigenlijk geen enkel land uit te sluiten
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 11:09:59 #234
375570 crew  Cyan9
pi_152484040
Zwart hoeft wat mij betreft niet slecht te zijn, als het maar goed geaccentueerd wordt met details. Ik denk ook niet dat je Trijntje in een knalrode soepjurk moet schuiven. ;)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 12:14:11 #235
43556 miss_dynastie
pi_152485771
Kijkt er iemand naar Escxtra? Zei Rodrigo nou dat Nederland zijn leukste liedje was? :o
pi_152485832
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijkt er iemand naar Escxtra? Zei Rodrigo nou dat Nederland zijn leukste liedje was? :o
Haha ja :'), in z'n top 2. Maar vorig jaar vond ie Nederland niks, dus misschien betekent het niet veel goeds :')
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 12:20:02 #237
43556 miss_dynastie
pi_152485950
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:16 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Haha ja :'), in z'n top 2. Maar vorig jaar vond ie Nederland niks, dus misschien betekent het niet veel goeds :')
Klopt. Maar dat 'ie zo doof was dat Trijn zijn favo is, had ik niet verwacht :')
  maandag 11 mei 2015 @ 12:30:10 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152486239
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 10:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Moldavie vind ik qua liedje helemaal niet slecht, zijn vocalen en de presentatie zouden wel eens het probleem kunnen worden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152486340
quote:
Oh boy :D

Kunnen we deze ook in het landentopic zetten? Ik had de politiepakken al gespot :D
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 11 mei 2015 @ 12:34:44 #241
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152486419
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 12:31 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Die politiepakjes :')
Jij hebt betere ogen dan ik, ik had er zo snel geen politiepakjes in herkend, maar nu je het zegt. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152486466
Ik kan de filmpjes hier niet kijken, maar ik lees dat het wordt vergeleken met Polen vorig jaar.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152486485
pi_152486993
Ziet er cool 8-) uit op het podium
~The present is all there is~
  maandag 11 mei 2015 @ 13:01:41 #245
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152487155
Armeni
Moeten nog een beetje oefenen op het samen zingen. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152487252
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Armeni
Moeten nog een beetje oefenen op het samen zingen. :7
Oh ja jezus, lijkt ook alsof er maar eentje aan het zingen is
  † In Memoriam † maandag 11 mei 2015 @ 13:27:06 #247
43556 miss_dynastie
pi_152487836
Belgi lijkt het inderdaad te gaan vernachelen op staging -O-
pi_152487858
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Belgi lijkt het inderdaad te gaan vernachelen op staging -O-
Hmm, hopen dat het goed komt. Had juist veel verwacht van de staging..
  maandag 11 mei 2015 @ 13:39:14 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488134
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 13:43:55 #250
375570 crew  Cyan9
pi_152488249
Het achtergrondkoortje was volgens mij nog niet helemaal bij stem.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152488369
De Belgische odds dalen wel, ondanks het schijnbaar niet zo goede optreden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:53:39 #252
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488485
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:49 schreef Fred_B het volgende:
De Belgische odds dalen wel, ondanks het schijnbaar niet zo goede optreden.
Dalende odds is goed of slecht?
Ben niet zo thuis in dat gebeuren, vind het persoonlijk negatief klinken. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152488543
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 13:53 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dalende odds is goed of slecht?
Ben niet zo thuis in dat gebeuren, vind het persoonlijk negatief klinken. :@
Dat is positief. Het betekent dat je minder krijgt op het moment dat Belgi iets bereikt als kwalificatie of de Top 10, dus dat de kans daarop groter wordt verondersteld :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 11 mei 2015 @ 13:56:32 #254
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152488573
Ah, helder. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:23:34 #255
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152489380
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 15:57:14 #256
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152492053
Finland

Edit: Met een foutje erin. In de video staat foutief dat dit de inzending van Estland is. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door Roger_Epiales op 11-05-2015 16:05:27 ]
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152494859
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Om de dip te vermijden... plaats hier je weetjes en nieuwsberichten over het ESF 2015, te houden in Wenen of Salzburg.
Ik weet dat Trijntje mee doet en dat Australi ook mee mag doen en daarvoor eindigen ze al in de top 5.

Verder weet ik niets en daar kan ik prima mee leven.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 17:34:37 #258
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_152495531
Eurovisiehysterie, heerlijk hier altijd op Fok.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 11 mei 2015 @ 17:39:36 #259
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152495686
Blijkbaar veel technische problemen bij Estland.
Nou ja, daarvoor oefen je ook eerst zullen we maar denken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 17:40:43 #260
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152495716
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Blijkbaar veel technische problemen bij Estland.
Nou ja, daarvoor oefen je ook eerst zullen we maar denken.
SPANNEND! :o Ik ben ook echt benieuwd hoe Estland live klinkt
  maandag 11 mei 2015 @ 17:46:30 #261
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152495867
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:40 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

SPANNEND! :o Ik ben ook echt benieuwd hoe Estland live klinkt
Gaat nog ff duren ben ik bang, ze zitten er bij ESC een potje van te maken. :P

Eerst al dat foutje in de video van Finland. Die video hebben ze nu dan weer uit de lijst gehaald. Griekenland is nog helemaal geen video van uitgekomen, terwijl Estland al lang en breed aan het oefenen is. :N
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 17:47:57 #262
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152495904
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Gaat nog ff duren ben ik bang, ze zitten er bij ESC een potje van te maken. :P

Eerst al dat foutje in de video van Finland. Die video hebben ze nu dan weer uit de lijst gehaald. Griekenland is nog helemaal geen video van uitgekomen, terwijl Estland al lang en breed aan het oefenen is. :N
Gaat perfect daar dus! Echte experts aan het werk
  maandag 11 mei 2015 @ 18:17:44 #263
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152496710
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:47 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Gaat perfect daar dus! Echte experts aan het werk
Jah, er zijn intussen blijkbaar wel video's uit, maar die staan allemaal als priv en zijn dus niet te zien. Hebben ze zelf alleen nog niet door. :|W
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 18:19:42 #264
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152496773
Macedoni

Griekenland en Estland zullen zo ook komen, zijn blijkbaar nog wat problemen mee.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 18:36:04 #265
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152497278
Estland
mocht even duren,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 11 mei 2015 @ 18:39:49 #266
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152497404
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
Macedoni

Griekenland en Estland zullen zo ook komen, zijn blijkbaar nog wat problemen mee.
Thanks!
Ik vind Macedoni echt een leuk lied. Danil zingt het redelijk, de achtergrond ziet er goed uit. Maar van mijn part mogen die negrode backvocals wegblijven. Hun verpesten het hele optreden.
  maandag 11 mei 2015 @ 18:41:35 #267
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152497453
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 18:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
Estland
mocht even duren,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje een saai optreden. Het doet niet echt iets. Haar stem is ook nog wel aan te horen, maar die van hem echt totaal niet. Ik vind het vandaag allemaal behoorlijk matig, wat ik tot nu toe gehoord heb.
  maandag 11 mei 2015 @ 19:09:45 #268
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152498376
En eindelijk is daar ook

Griekenland
Die hebben het 'oog thema' van de podiumachtergrond wel letterlijk genomen.
Al lijkt het in het begin ook of ze gewoon de EU vlag achter zich heeft hangen. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 11 mei 2015 @ 19:58:37 #269
375570 crew  Cyan9
pi_152500393
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 19:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
En eindelijk is daar ook

Griekenland
Die hebben het 'oog thema' van de podiumachtergrond wel letterlijk genomen.
Al lijkt het in het begin ook of ze gewoon de EU vlag achter zich heeft hangen. :')
Zou Maria Elena graag in de eurozone willen blijven? ;)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152500411
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2015 17:34 schreef ijs_beer het volgende:
Eurovisiehysterie, heerlijk hier altijd op Fok.
_O-
pi_152514265
Vandaag gaan we om 12u weer verder met de repetities. Eerst 2 matige nummers, maar daarna 6 landen die allemaal kans hebben op kwalificatie:

Dag 2, Dinsdag 12 mei:
SERVI 12:00 – 12:30 (Press Meet & Greet 14:25 – 14:45)
HONGARIJE 12:40 – 13:10 (Press Meet & Greet 15:05 – 15:25)
WIT-RUSLAND 13:20 – 13:50 (Press Meet & Greet 15:45 – 16:05)
RUSLAND 14:00 – 14:30 (Press Meet & Greet 16:25 – 16:45)
PAUZE 14:40 – 15:40
DENEMARKEN 15:50 – 16:20 (Press Meet & Greet 18:15 – 18:35)
ALBANI 16:30 – 17:00 (Press Meet & Greet 18:55 – 19:15)
ROEMENI 17:10 – 17:40 (Press Meet & Greet 19:35 – 19:55)
GEORGI 17:50 – 18:20 (Press Meet & Greet 20:15 – 20:35)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 10:48:46 #272
375570 crew  Cyan9
pi_152516991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 08:18 schreef Fred_B het volgende:
Vandaag gaan we om 12u weer verder met de repetities. Eerst 2 matige nummers, maar daarna 6 landen die allemaal kans hebben op kwalificatie:

Dag 2, Dinsdag 12 mei:
SERVI 12:00 – 12:30 (Press Meet & Greet 14:25 – 14:45)
HONGARIJE 12:40 – 13:10 (Press Meet & Greet 15:05 – 15:25)
WIT-RUSLAND 13:20 – 13:50 (Press Meet & Greet 15:45 – 16:05)
RUSLAND 14:00 – 14:30 (Press Meet & Greet 16:25 – 16:45)
PAUZE 14:40 – 15:40
DENEMARKEN 15:50 – 16:20 (Press Meet & Greet 18:15 – 18:35)
ALBANI 16:30 – 17:00 (Press Meet & Greet 18:55 – 19:15)
ROEMENI 17:10 – 17:40 (Press Meet & Greet 19:35 – 19:55)
GEORGI 17:50 – 18:20 (Press Meet & Greet 20:15 – 20:35)
Ik vind Hongarije niet matig...
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152517354
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik vind Hongarije niet matig...
Ik vind het anders wel matig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 11:09:28 #274
375570 crew  Cyan9
pi_152517525
quote:
16s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik vind het anders wel matig.
Pfff. :P

Aan de andere kant, denk je dat Denemarken een goede kans maakt om door te gaan? Er zijn so far niet veel positieve reacties op dat nummer.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_152517882
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:09 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Pfff. :P

Aan de andere kant, denk je dat Denemarken een goede kans maakt om door te gaan? Er zijn so far niet veel positieve reacties op dat nummer.
Een twijfelgevalletje denk ik. De jury's zullen het vast niet afstraffen en ergens in de middenmoot zetten, maar dan moet het dus van de televoters komen, en Denemarken heeft niet zo veel vrienden in deze halve finale.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2015 @ 12:21:37 #276
43556 miss_dynastie
pi_152519543
Ik hoorde groot applaus bij Servi *O* :)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:41:03 #277
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152520120
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde groot applaus bij Servi *O* :)
Het valt me op dat de twijfelgevalletjes het juist wel goed doen. Dat is dus minder kans voor Trijntje..
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:44:26 #278
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152520230
"Well, she looked like a hot mess, actually not hot, just a mess." :')
-- Een van de hoofden over Servi.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:49:38 #279
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152520413
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:53:12 #280
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152520544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoorde groot applaus bij Servi *O* :)
quote:
Waar was dat applaus dan voor?
  † In Memoriam † dinsdag 12 mei 2015 @ 12:54:45 #281
43556 miss_dynastie
pi_152520588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:53 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

[..]

Waar was dat applaus dan voor?
Voor het optreden. Tot drie keer toe, overigens.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:55:45 #282
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152520622
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Voor het optreden. Tot drie keer toe, overigens.
Haha, wat overdreven. Volgens mij klinkt het nog vals ook bij 0:17. Dit vind ik nou het lachertje van dit jaar..
pi_152520733
Servi is zo'n typisch Eurovisie lied die het goed doet onder de fans maar uiteindelijk wordt het niks. Zoals IJsland een paar jaar terug, of Israel vorig jaar.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:10:00 #284
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152521060
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 13:11:26 #285
375570 crew  Cyan9
pi_152521099
quote:
Volgens mij wordt de boom een terugkerend thema in vele nummers. :P
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:14:27 #286
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152521199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:11 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt de boom een terugkerend thema in vele nummers. :P
Op de kleur na lijkt hij echt sprekend op de boom van TCL vorig jaar. :P

Wel typerend, dit jaar veel meer man/vrouw duetten, meer overhead shots en veel bomen op de achtergrond. Het is echt ons hele optreden van vorig jaar verdeeld over alle inzendingen dit jaar. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:49:46 #287
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152522300
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152523239
quote:
Dit valt me een beetje tegen, had van Wit-Rusland een hele act verwacht, wat ook bij het liedje zou passen
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:19:00 #289
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152523456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:13 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Dit valt me een beetje tegen, had van Wit-Rusland een hele act verwacht, wat ook bij het liedje zou passen
Ja, verwacht je sowieso wel een beetje bij Wit-Rusland, zeker met zo'n nummer.
Zoals een van de hoofden het zegt: "They haven't Belarused it up this year." :D

Maar wie weet komt er nog wel wat vuurwerk bij. Dat soort effecten zijn nogal duur en worden dus vaak niet meteen bij de eerste repetitie ingezet.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:24:31 #290
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152523661
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152523730
Ik lees overal zeer goede commentaren over de Russische zangeres.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:31:55 #292
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152523935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:26 schreef Fred_B het volgende:
Ik lees overal zeer goede commentaren over de Russische zangeres.
Ze wordt hier nog een beetje overstemd door de muziek en de backings, heb ik het idee, maar het zal best goed komen voor dinsdag.

Ik hoop wel dat dit jaar het boegeroep achterwege blijft, vond ik vorig jaar nogal triest.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_152523944
Rusland zal deze halve finale ook wel winnen, denk ik. Belgi of Estland zie ik het na de eerste repetitie niet meer doen.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:41:16 #294
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152524236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 14:32 schreef aarontje112 het volgende:
Rusland zal deze halve finale ook wel winnen, denk ik. Belgi of Estland zie ik het na de eerste repetitie niet meer doen.
Estland zag ik het toch al niet doen.
Belgi heeft nog wel de kans om de act wat strakker te krijgen, daar kunnen ze het hele plaatje al flink mee verbeteren. Ik zou ze dus nog niet helemaal weg vlakken.

Rusland is wat het is, valt weinig meer aan op te poetsen, maar ik geef ze idd een goede kans.
Ik vraag me ook af hoeveel invloed de Russische internationale acties gaan hebben op het stemgedrag. Zou in principe niet uit mogen maken, maar ze maken zich natuurlijk wel elk jaar minder populair.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator dinsdag 12 mei 2015 @ 15:25:14 #296
375570 crew  Cyan9
pi_152525665
quote:
Met pijn en moeite het hele filmpje bekeken, ik heb altijd wat moeite met uhm.. hele expressieve mensen. :P
Maar op zich zeggen ze geen verkeerde dingen, ze leggen alleen wat te veel focus op de jurk.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 15:58:40 #297
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152526622
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 16:46:01 #298
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152528416
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 17:24:53 #299
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152530005
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:14:58 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152531457
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 18:16:19 #301
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_152531504
Was meteen de laatste repetitie van vandaag.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')