Wanneer is de lijst definitief?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Leuke verrassing, dat had niemand verwacht
Officieel is de inschrijving al gesloten volgens mij maar her en der probeert de EBU nog wat landen binnen te harken. Griekenland wacht nog op erkenning van de nieuwe omroep en volgens de geruchten zouden Bulgarije en Oekraine toch ook nog op het vinkentouw zitten.quote:
Ik vond het al zo vreemd dat ik nog niet een overzicht van deelnemende landen in 2015 kan vinden..quote:Op woensdag 19 november 2014 18:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Officieel is de inschrijving al gesloten volgens mij maar her en der probeert de EBU nog wat landen binnen te harken. Griekenland wacht nog op erkenning van de nieuwe omroep en volgens de geruchten zouden Bulgarije en Oekraine toch ook nog op het vinkentouw zitten.
Volgens mij wordt het in december definitiefquote:Op woensdag 19 november 2014 19:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd dat ik nog niet een overzicht van deelnemende landen in 2015 kan vinden..
twitter:Eurovision twitterde op maandag 15-12-2014 om 09:00:02Get the tickets for the 2015 #Eurovision Song Contest NOW at http://t.co/fPlk252s9m! reageer retweet
Owhja, Twitter/FOK! plakt dat uitroepen eraan vast.quote:Op maandag 15 december 2014 10:16 schreef iBenny het volgende:
Bovenstaande link doet het niet...
http://www.oeticket.com/e(...)-d-381372/event.html
Als we Conchita dit jaar niet had meegedaan, dan zaten we nu vast aan Jan Smit, Kim lian van der Mey en Antoinette Hertsenbergquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Drie vrouwen gaan het ESF presenteren + Conchita in de Green Room
http://www.eurovision.tv/(...)eurovision_in_vienna
Bron en meer:quote:Er hebben zich nieuwe landen aangemeld voor het Eurovisie Songfestival in Wenen komend jaar. Dat betekent dus nog meer concurrentie voor Trijntje Oosterhuis en haar songfestivalinzending Walk Along.
Cyprus, Tsjechië en Servië dingen weer mee naar de winst in het Europese liedjesfestijn in mei in de Oostenrijkse hoofdstad. Oekraïne doet, in tegenstelling tot dit jaar, niet mee.
In totaal doen 39 landen mee aan de zestigste editie. Twee meer dan vorig jaar. Zestien landen nemen het tegen elkaar op in de eerste halve finale op 19 mei, zeventien landen treden aan in de tweede halve finale op 21 mei. Uit beide halve finales gaan de tien deelnemers met de meeste punten door naar de finale op 23 mei. De zogenoemde 'big five', Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en Groot-Brittannië, en het gastland zijn al verzekerd van een finaleplaats. Op 26 januari is de loting die bepaalt welke deelnemers in welke halve finale staan.
twitter:MichielRTL twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:17:03Tarotkaartenleggend medium voorspelt vanavond in #editienl dat Oekraine t #songfestival wint. Knap, want het land doet niet mee. reageer retweet
twitter:MichielRTL twitterde op dinsdag 30-12-2014 om 13:18:02#trijntje komt volgens haar in top 5. reageer retweet
De helft van de zaal zonder podiumzicht?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:26 schreef Cyan9 het volgende:
De eerste foto's van het podium zijn vrijgegeven. Het meest opvallend? Zo'n 1300 pilaren om het podium heen, natuurlijk met allerlei verlichtingsmogelijkheden.
Foto!
[ afbeelding ]
Ja leuk, 100 euro voor een staplaats neerleggen en dan de hele avond tegen 1300 lichtgevende pilaren aankijken.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:04 schreef Peter het volgende:
[..]
De helft van de zaal zonder podiumzicht?
twitter:ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 11:15:56Can you imagine any better todo for a sunny saturday morning than sitting in office defining running order for #eurovision? Me neither. reageer retweet
twitter:ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 11:36:03We define running order by considering tempo, solo singers/groups, male/female voice, props - oh, and what our two dices have to say. reageer retweet
twitter:ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 12:51:21We have draft for 1st SF running order! But still may change during following days. Some more people will have a look at it. #eurovision reageer retweet
twitter:ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 13:25:43I'm now going to reveal the secret recipe, how to define the perfect running order for #Eurovision Song Contest 1/2 reageer retweet
twitter:ESC2015CP twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 13:27:452/2 Find songs to start with & to end with. Find songs to go in & out of breaks. Put others in between. Listen through. Start again. reageer retweet
Servië & Montenegro deed het tien jaar geleden al.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 06:12 schreef TLC het volgende:
Welk land heeft nu de primeur om als eerste een luchtviool te introduceren op het ESF ?
Noorwegen zal denk ik wel in de top 5 eindigen, België wel in de top 15 denk ik (wellicht top 10 zelfs).quote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:13 schreef Onnoman het volgende:
Dacht, maak een algemeen topic om over van alles en nog wat te praten, kan er namelijk niet echt eentje vinden ":)
Wie maakt volgens jou nou een goede kans om te winnen?
vorig jaar zei ik nog voor de gein, misschien moeten wij volgend jaar een groep mongolen sturen om een statement te maken net als dat Oostenrijk dat gedaan heeft!!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Noorwegen zal denk ik wel in de top 5 eindigen, België wel in de top 15 denk ik (wellicht top 10 zelfs).
Ik heb zelf nog niet alle liedjes uit het overzicht gezien ( ESF / [Overzicht] Deelnemers van 2015 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |