Das wel vaker zo in dat programma...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen Spoorloos te kijken, ik geloof dat die vrouw op zoek is naar een vent van vroeger
ofzo... Gregory
Ik heb het in een knotje zitten, héél charmantquote:
Ze kunnen je niet vinden...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoon zoekt chufi aflevering is nog steeds niet geweest
Mijn haar is vorige week geknipt door mijn prive kapsterquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het in een knotje zitten, héél charmant![]()
Ik mot eigenlijk naar de kapper, maar ik twijfel
Volgens mij hoop je daar gewoon op heh?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoon zoekt chufi aflevering is nog steeds niet geweest
Toe maar... doe maar luxequote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn haar is vorige week geknipt door mijn prive kapster
Valt wel mee hoor, het is gewoon mijn nichtje die mij fijn hier thuis komt knippen, alleen zij mag aan mijn haar komen.quote:
Wel handig...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is gewoon mijn nichtje die mij fijn hier thuis komt knippen, alleen zij mag aan mijn haar komen.
Geweldig, nooit hoeven wachten en meteen bij kunnen kletsen.quote:
Kijk wat je met kutvioolen toch weer aangeboden wordt ..quote:
Nee integendeel... of ... Ik weet het niet ,,, Moeilijk geval ......quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij hoop je daar gewoon op heh?![]()
had je graag een zoon gehad dan? gewoon erbij dan heh? niet i.p.v. je dochter natuurlijk...
Arme Donald ...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is gewoon mijn nichtje die mij fijn hier thuis komt knippen, alleen zij mag aan mijn haar komen.
ow... nou dan hoop ik maar niet voor je dat de deurbel een keer gaat en dat ie daar staat...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee integendeel... of ... Ik weet het niet ,,, Moeilijk geval ......
Geloof me, Donald is wel wat gewend en hij komt ook altijd aan de beurt.quote:
Als dat zo zou zijn doe ik gewoon open ...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou dan hoop ik maar niet voor je dat de deurbel een keer gaat en dat ie daar staat...
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, Donald is wel wat gewend en hij komt ook altijd aan de beurt.
Dat denk ik ook wel, zou wel een beetje lullig zijn voor die knul andersquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn doe ik gewoon open ...
Bij je nichtje ?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, Donald is wel wat gewend en hij komt ook altijd aan de beurt.
Ik heb het er niet over geha, maar ze was druk bezig met het preparen van een presentatie voor morgen over sexueel kindermisbruik op scholen ,,,quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over geha, maar ze was druk bezig met het preparen van een presentatie voor morgen over sexueel kindermisbruik op scholen ,,,
Waar heb je het niet over gehad?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over geha, maar ze was druk bezig met het preparen van een presentatie voor morgen over sexueel kindermisbruik op scholen ,,,
Me, myself and Iquote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook mijzelf .. Tondeuse en/ of het scheermes ..
Soort Pedagogische academiequote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]dat is geen luchtig onderwerp, hoort dat bij haar studie dan?
Wat studeert ze eigenlijk?
En nog één.quote:
Maar dan nog snap ik deze nietquote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
over veel.. Zo lang spreken we ook weer niet .. Wel over de kerk als volgend onderwerp
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Praktijk of theorie?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij de mijne doet doe ik de jouwequote:
ik zou er geen zak aan vindenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Yes, weer de World Series bekijken (en hopelijk van heel dichtbij) in de USA...
Wanneer beginnen die ?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Yes, weer de World Series bekijken (en hopelijk van heel dichtbij) in de USA...
Stil nou, laat dat ventje lekker in zijn eigen sc.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef FANN het volgende:
Waar is die lul die zijn bilnaad zou posten nou gebleven?![]()
Ik zit al de hele tijd in spanning
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stil nou, laat dat ventje lekker in zijn eigen sc.
Kies er maar eentje... ik heb géén idee!!!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond mijn me myself and I het leukst, maar dat komt omdat ik die anderen niet ken.
Joan Armatrading ken ik wel, maar welke hit had zij ook alweer?
Dan moet je wel wanhopig zijn als je als Substitute wil gaan fungeren, mij niet gezienquote:
Dat zeg ik, drama! Geinig wel dat ik het hele liedje mee kan zingen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je wel wanhopig zijn als je als Substitute wil gaan fungeren, mij niet gezien
Dat heb ik met deze..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, drama! Geinig wel dat ik het hele liedje mee kan zingen.
Echt?! Het is wel een leuk liedje, maar wel een beetje mafquote:
Ja écht, ik weet ook niet waaromquote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Het is wel een leuk liedje, maar wel een beetje maf
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, drama! Geinig wel dat ik het hele liedje mee kan zingen.
Slot conclusie ....quote:
Het is wel een vrolijk liedje, als ik niet al vrolijk was zou ik het het hiervan wel worden.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Slot conclusie ....
Ouwe wijven muziek?
Doe zelf eens iets leuks en dan bedoel ik echt iets leuks, wat wij dus ook kennen en geen Spaanse folkorequote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Slot conclusie ....
Ouwe wijven muziek?
Van deze wordt je ook vast vrolijk, die is grappigquote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een vrolijk liedje, als ik niet al vrolijk was zou ik het het hiervan wel worden.
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Slot conclusie ....
Ouwe wijven muziek?
Grappig wel, maar het deed een beetje zeer aan mijn orenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Van deze wordt je ook vast vrolijk, die is grappig![]()
Toen moesten de inzendingen nog in de eigen taalquote:
wat een kut nummer eigenlijk, nederlands is niet echt een mooie zing taalquote:Op maandag 12 mei 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen moesten de inzendingen nog in de eigen taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
oe... was dat jullie liedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg visioenen![]()
We waren erbij en het was gewoon echt een magic concertquote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... was dat jullie liedje?
ik krijg visioenen
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
We waren erbij en het was gewoon echt een magic concert
Echt, een lelijke taal om in te zingen, maar daarom mag het nu ook in Engelsquote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat een kut nummer eigenlijk, nederlands is niet echt een mooie zing taal
hoewel!
Nederland heeft best mooie liedjes hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, een lelijke taal om in te zingen, maar daarom mag het nu ook in Engels
Leuk! En wat een geweldige zanger!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
We waren erbij en het was gewoon echt een magic concert
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nederland heeft best mooie liedjes hoor![]()
Boudewijn de Groot bijvoorbeeld...
eR IS ERGENS trouwens nog een Nederlans muziek topic, die zal ik maar weer eens gaan opsnorren
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
Over kutmuziek gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit zo'n geweldig nummer, maar ja 1985 op de camping in Zeelandquote:
Over de golven, door de brandingquote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Geef dat topic effe een schopje met deze![]()
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3
opgelostquote:Op maandag 12 mei 2014 22:44 schreef FANN het volgende:
ik moet zelf natuurlijk ook daar posten, want staat onder mijn oude account
Ilse is nu bij Humberto, maar ik ben geen tukkerquote:
Je Chromebookie doet het overal zeggen ze ..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het internet daar is
Mijn chromebook blijft thuis, mijn iPad mag meequote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je Chromebookie doet het overal zeggen ze ..
Ja, alweer, deze keer met mijn zus een weekje Turkije.quote:
Ik denk dat het voor mij toch een laptop wordtquote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn chromebook blijft thuis, mijn iPad mag mee
Nee, dat is allang achter de rugquote:
O jah...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, alweer, deze keer met mijn zus een weekje Turkije.
Thanks
Voor mij was het precies goed, maar als jij er meer mee wil moet je er niet voor kiezen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij toch een laptop wordtwat ik er allemaal mee wil doen kan niet met zo'n chroomding..
Fijne vakantie Dees.. We zien de fotos wel weer voorbij komen .. Trusten en een dikkequote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat is allang achter de rugMijn volgende vakantie begint morgen.
Hoe was jullie relatietest vakantie?
Dikke Wat?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne vakantie Dees.. We zien de fotos wel weer voorbij komen .. Trusten en een dikke
Die vakantie moet nog komen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe was jullie relatietest vakantie?
Oquote:
Deze maandquote:
Momenteel even teveel, en ik zie idd dat jullie behoorlijk wat topics gevuld hebben weer.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
we maken zelf niet zoveel mee drakin, dat zal het zijn
Deze maand en Frankrijk dat is wat ik kwijt wil eroverquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! Spannend....
Waarheen en hoe?
In een tentje, hotel, vertel eens iets
Ja. schandalig eigenlijk, maar ja...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Momenteel even teveel, en ik zie idd dat jullie behoorlijk wat topics gevuld hebben weer.
Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een week ging slapen...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ilse is nu bij Humberto, maar ik ben geen tukker
ik ook hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees al zo veel, ik kan wel eens iets missen kennelijk...
Ik heb aanstaand weekend feestje in Leiden...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef FANN het volgende:
we maken zelf niet zoveel mee drakin, dat zal het zijn
Leuk?? denk ik???quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb aanstaand weekend feestje in Leiden...
Welkom terug!quote:Op maandag 12 mei 2014 23:12 schreef drakin het volgende:
5 topics terug is het logisch even te vragen. Maar dit staat op deze pagina, is dat al teveel om even te bekijken?
Dat is niet zoveel, maar je hebt groot gelijkquote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze maand en Frankrijk dat is wat ik kwijt wil erover
Jij gaat zeker ook verder niks vertellen?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb aanstaand weekend feestje in Leiden...
2 vrienden van me die beide nog steeds met hun Spaanse vrouw getrouwd zijn ... en ook op leeftijd zijn inmiddels....quote:Op maandag 12 mei 2014 23:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk?? denk ik???
Mijn plaatje deed het niet meer bij Heks en ik kon dezelfde niet meer vinden dus
maar een andere gedaan![]()
Nemen ze geen Spaanse Schone voor jou mee?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
2 vrienden van me die beide nog steeds met hun Spaanse vrouw getrouwd zijn ... en ook op leeftijd zijn inmiddels....1 woont in Spanje, de andere in Leiden ... Zo vaak zie ik ze niet maar wordt vast wel gezellig ...
Ik hou er wel van maar ben niet een feest beest , maar als er lekker gedanst wordt en ik kom wat los ben ik niet meer te stoppen ...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:21 schreef drakin het volgende:
Hou je eigenlijk wel van feestjes Choef? Of ga je je doodvervelen in een hoekje met een fles wijn?
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou er wel van maar ben niet een feest beest , maar als er lekker gedanst wordt en ik kom wat los ben ik niet meer te stoppen ...
Geen idee .. Leuk om uit te vinden toch ..quote:Op maandag 12 mei 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nemen ze geen Spaanse Schone voor jou mee?
Ik moest dus nog eerst los komen ...quote:Op maandag 12 mei 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]je bleef anders gewoon zitten toen ik ging hupsen met die Brit
Daar heb ik een trauma mee .. ivm met een min of meer verplichte karaoke op een bedrijfsfeestje ooit .. (Long version)quote:Op maandag 12 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
effe dat ploatje opzoeken wat ze toen draaiden, Meat Loaf
Dat vertelde je daarquote:Op maandag 12 mei 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik een trauma mee .. ivm met een min of meer verplichte karaoke op een bedrijfsfeestje ooit .. (Long version)
Was geen feestje, was een karaokebar ofzoiets en ik kwam van de plee en toen greep ie dronken Brit mequote:Op maandag 12 mei 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ze dat nummer op een feestje draaien, ben ik gelijk weg.
wat voor praktijk had ie dan?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
Vriend van me was 1 van de weinige die hem nog vlak voor zn dood heeft ontmoet in zn toenmaige praktijk op Mallorca
Wil je mijn handtekening?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:43 schreef chufi het volgende:
Vriend van me was 1 van de weinige die hem nog vlak voor zn dood heeft ontmoet in zn toenmaige praktijk op Mallorca
Huiskamervraag: Wie van de twee is er wel dood...?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet over wie we het nu hebben over Nico Haak of over Meat Loaf
Nico Haak weet ik zeker, die andere weet ik eigenlijk niet, moet ik weer gaan googelenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Huiskamervraag: Wie van de twee is er wel dood...?
Als je zoveel BN'ers, VIP's en andere zeer belangrijke, bekende personen kent moet je natuurlijk een beetje terughoudend zijn en met bedekte termen over hen spreken...quote:
Zéker, discreet zijn is altijd goedquote:Op maandag 12 mei 2014 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je zoveel BN'ers, VIP's en andere zeer belangrijke, bekende personen kent moet je natuurlijk een beetje terughoudend zijn en met bedekte termen over hen spreken...
ook op leeftijd? hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
2 vrienden van me die beide nog steeds met hun Spaanse vrouw getrouwd zijn ... en ook op leeftijd zijn inmiddels....1 woont in Spanje, de andere in Leiden ... Zo vaak zie ik ze niet maar wordt vast wel gezellig ...
Nog steeds geen 70 hoorquote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we gewoon allemaal niets meer zeggen en nooit meer posten....discreter kan niet!
Dan kan ie nog minstens 20 jaar mee, hij ziet er trouwens tegenwoordig een stuk beter uit dan vroegerquote:
Over TV-series gesproken....ik zag vanavond een flits van De Fabriek voorbij komen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef chufi het volgende:
Die vriend van me deed artsenpraktijk daar voor je weet wel toeristen.. Maken ze nu tv-series over..
Ja en mien toskes ant bosteljequote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat duude wel lang, zat je weer op Facebook te klooien?
Dat is idd zo, maar 20 erbij zou heel mooi zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kan ie nog minstens 20 jaar mee, hij ziet er trouwens tegenwoordig een stuk beter uit dan vroeger
zojuist op het journaal, ging over Zwedenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel die gerehabiliteerde van Leny t Hart, anders zijn ze me te mager .....
Lees ik morgen wel... Gooi hier ook de boel dicht voor vandaag..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
zojuist op het journaal, ging over Zweden
quote:
hmmm ze schieten ze dood, in elk geval beter dan doodknuppelen, maar jah ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:18 schreef sacha het volgende:
[..]
zojuist op het journaal, ging over Zweden
Altijd al gedacht dat die roze wolk erbij gefantaseerd werd, volgens mij is het gewoon keihardquote:http://www.nu.nl/lifestyl(...)egt-moederschap.html
'Negentig procent van de vrouwen liegt over moederschap'
Veel vrouwen durven niet toe te geven dat het moederschap hen zwaar valt en liegen daarom tegen de buitenwereld. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek.
Verbaasd mij ook niets FANN.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:47 schreef FANN het volgende:
'Negentig procent van de vrouwen liegt over moederschap'
Maar dat is slechts mijn ervaring ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann liegt nooit , die flapt voordat ze iets zou willen gaan liegen de waarheid er al uit ...
welke roze wolk... f*ck al die mooi weer praatjesquote:Op dinsdag 13 mei 2014 15:47 schreef FANN het volgende:
Dit verbaasd mij nou hélemaal niet ...
[..]
Altijd al gedacht dat die roze wolk erbij gefantaseerd werd, volgens mij is het gewoon keihard
buffelen met zo'n klein jankzakkie
Van jouw verwacht volgens mij ook niemand een rose verhaaltjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
welke roze wolk... f*ck al die mooi weer praatjes
bij het (bijvoorbeeld) bevallen of sterven van een mens hoor IK liever de waarheid, daar kan IK tenminste wat meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Van jouw verwacht volgens mij ook niemand een rose verhaaltje
ik drink liever rode wijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Van jouw verwacht volgens mij ook niemand een rose verhaaltje
Iedereeen kan daar meer meequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
bij het (bijvoorbeeld) bevallen of sterven van een mens hoor IK liever de waarheid, daar kan IK tenminste wat mee
Ik hou het op wit ...quote:
en toch wordt de werkelijkheid niet besproken om maar niemand op zijn tere zieltje te trappenquote:
Ik heb er de laatste tijd weinig mee van doen ... Ik wacht op mn moeder ...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:30 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch wordt de werkelijkheid niet besproken om maar niemand op zijn tere zieltje te trappen
Ik voel me bij dit nummer zoveel meer op mn gemak dan bij die bebaarde shemalequote:
laat je niet zo kennen sjoef!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel me bij dit nummer zoveel meer op mn gemak dan bij die bebaarde shemale
Ja sorry.. Normaal laat ik dit soort uitlatingen niet.. Maar ik werk in een gedeeld team .. 6 mensen hier en 5 mensen daar in Oostenrijk .. Met 2 vette baardapen.. De 1 verdedigt ich .. Ik ben Pools de ander ik ben Turks , Afrikaanse dame zegt ik ben zwanger ... De manager is de enige blije in dit verhaal ... .. Jaja ..quote:
En wat is nou de relatie tussen die behaarde Oostenrijkse zanger en bijv. de Afrikaanse zwangere...?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry.. Normaal laat ik dit soort uitlatingen niet.. Maar ik werk in een gedeeld team .. 6 mensen hier en 5 mensen daar in Oostenrijk .. Met 2 vette baardapen.. De 1 verdedigt ich .. Ik ben Pools de ander ik ben Turks , Afrikaanse dame zegt ik ben zwanger ... De manager is de enige blije in dit verhaal ... .. Jaja ..
Dat nummer kan ik nog wel hebben, het Oostenrijkse ben ik alweer vergeten gelukkig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voel me bij dit nummer zoveel meer op mn gemak dan bij die bebaarde shemale
niks maar was even een weerspiegeling van mn team ... Ik zal voor Drakin nog een s kijken of ik ergens een plaatje van die tatoed bodybuilder, met staartbaardje kan vinden ... Effe op FB zoeken denk ik ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat is nou de relatie tussen die behaarde Oostenrijkse zanger en bijv. de Afrikaanse zwangere...?
OK, maar er stond 'Ja sorry.. Normaal laat ik dit soort uitlatingen niet.. Maar ik werk in een gedeeld team' en toen kwam er een hele opsomming. Er leek dus wel een verband te zijn tussen meneer Worst en je collega('s)...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
niks maar was even een weerspiegeling van mn team ... Ik zal voor Drakin nog een s kijken of ik ergens een plaatje van die tatoed bodybuilder, met staartbaardje kan vinden ... Effe op FB zoeken denk ik ..
Weenersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar er stond 'Ja sorry.. Normaal laat ik dit soort uitlatingen niet.. Maar ik werk in een gedeeld team' en toen kwam er een hele opsomming. Er leek dus wel een verband te zijn tussen meneer Worst en je collega('s)...
Mwah, ze hebben niet echt goede paarden daar, die halen ze hier.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Tickets voor Texas zijn geboekt.
Moet ik nog een paard voor je mee terug nemen, Piet?
OK, dan niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah, ze hebben niet echt goede paarden daar, die halen ze hier.
Wenen Oostenrijk .... douce pointsquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat maakt een hoop duidelijk...
nu snap ik er gelukkig helemaal niets meer vanquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:35 schreef chufi het volgende:
Ik behoor niet echt toe tot dat team ... (tijdelijk ) Maar volgens mij zijn 2 Grieken hier de meerderheid kwa nationaliteit ...
Wees blij .. ik ga kijken wanneer er weer iemand bij Humberto op tafel springt.. Kennisje is daar volgens mijn FB, van de week stond ze iig met hem op de foto met dr boekjequote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
nu snap ik er gelukkig helemaal niets meer van
gelukkig weer een vip voor je lijstje!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij .. ik ga kijken wanneer er weer iemand bij Humberto op tafel springt.. Kennisje is daar volgens mijn FB, van de week stond ze iig met hem op de foto met dr boekje
Slaap lekker ,,, Is wel eens goed om op tijd te gaan slapenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:48 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig weer een vip voor je lijstje!![]()
ik ga naar mijn mandje verhuizen
Zal lang zoeken worden naar paardenbief in de USA of je moet er zelf 1 slachten.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die zal ik dan bestellen in het steak house daar...
Dat zeiden ze hier ook...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal lang zoeken worden naar paardenbief in de USA of je moet er zelf 1 slachten.
En komen als entrecote and steaks naar Europe?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bijna alle slachtpaarden gaan naar Zuid Amerika daar.
Het zou maar zo kunnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
En komen als entrecote and steaks naar Europe?
Ik heb er 4 jaar geleden, toen ik daar ook was, niet opgelet, maar is paardenvlees daar een no go?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bijna alle slachtpaarden gaan naar Zuid Amerika daar.
quote:
Yep,het is not done om paardenvlees te eten daar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 4 jaar geleden, toen ik daar ook was, niet opgelet, maar is paardenvlees daar een no go?
Je kan toch wel een draadloze muis aankoppelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef FANN het volgende:
en ondertussen zijn jullie al 3 onderwerpen verder zie ik![]()
ik kan beter nog even gaan oefenen voordat ik zonder die muis ga fokken
Van harte dat alles een beetje sneller mag gaan .... Ik zit nu ook op een Asus, maar daar draai ik Ubuntu op ipv W8.. Voor die prijs geen tochscreen denk ik helaas toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]dat was even hilarisch bijlezen, maar ik ben het wel met Sas eens, doodgaan is niet mooi,
in een film gaan ze ook alijd zo mooi dood, nou k he er 3 dagen naastgezeten, was niets mooi
aandat is hetzelfde met bevallingen dat is gewoon keihard pijn lijden
niksroze
wolk en die tijd erna ook niet na járen heb ik toch wel het uiteindelijke verhaal oven hoor
van mijn zussen![]()
en ik typ dit allemaal vanaf mijn nieuwe laptop![]()
ik probeer alleen nog met touchmouse om te gaan of hoe heet zo'n ding?
dan hoef ik die muis niet meer te gebruiken, tot nu toe gaan het wel
alleen dat knippen en plakken zoals dze link..
http://www.mediamarkt.nl/(...)5179.html?langId=-11
dat is hem dusdatlukt me nog niet dat heb ik dus weer met die muis moeten doen
maar ik ga wel even oefenen straks![]()
ik had er wel 3 kunnen kopen van dat geld van die beeldjes, maar 1 is genoeg![]()
hij is wel 2x zo snel als dat ouwe brik
Ik wist dat je me mistquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:02 schreef FANN het volgende:
pffff wel een gedoe zonder muis trouwens![]()
ben gelijk kapot...
Doe niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Van harte dat alles een beetje sneller mag gaan .... Ik zit nu ook op een Asus, maar daar draai ik Ubuntu op ipv W8.. Voor die prijs geen tochscreen denk ik helaas toch?
Dat los je dan toch even op?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Muis hakkelde op de originele W8 install ...
heb ik ook, maar die laptop staat nu op dat schuine tafeltje toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan toch wel een draadloze muis aankoppelen?
nee touchpad heet zo'n ding toch, dat zwarte vierkantje i.p.v. een muis.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Van harte dat alles een beetje sneller mag gaan .... Ik zit nu ook op een Asus, maar daar draai ik Ubuntu op ipv W8.. Voor die prijs geen tochscreen denk ik helaas toch?
Ik snap het, daarom is een tablet ook zo prettig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik ook, maar die laptop staat nu op dat schuine tafeltje toch?
en ik gebruik mijn muis op dat zwarte ding naast de touchpad dus gewoon op de laptop zelf, maar omdat
dat tafeltje schuin staat, flikkert steeds mijn muis eraf als ik aan het tupen en, als ik hem op schoot heb
die laptop dan, dan blijft die muis wel op de laptop liggen, maar ik weil hm niet op schoot want dat ding is
3 kg die andere was nog zwaarder trouwens
snap je?
[..]
nee touchpad heet zo'n ding toch, dat zwarte vierkantje i.p.v. een muis.
die bedoel ik.
Handig zo'n tafeltje met laptop...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
kwoten deeed ik zonder muis trouwens![]()
alleen hoe schroll je naar beneden? dat moet ik nog effe uitzoeken dan..
smilies gebruiken is ook veel meer werk, moet j helemaal naar beneden enzo dus die gaan wel
minder worden
Deze werkt overal op.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
Fann !! Heb je niet ergen zo"n muismatje liggen.. Die leg je naast je waar je zit en dan muist je muis gewoon wat jij wilt ..
Voor scrollen touchpad ingedrukt houden en naar beneden swipen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef FANN het volgende:
kwoten deeed ik zonder muis trouwens![]()
alleen hoe schroll je naar beneden? dat moet ik nog effe uitzoeken dan..
smilies gebruiken is ook veel meer werk, moet j helemaal naar beneden enzo dus die gaan wel
minder worden
neh... is niks voor mij, moet ik teveel wennen ik moet nu al van windows 7 naar 8 da is ok al andersquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap het, daarom is een tablet ook zo prettig.
Een touchpad vind ik ook niks...
Touchpad is besturing van je cursor, touchscreen is een scherm waarop je tikt met je vinger, zoals op een tablet...
quote:
ah...... goed ideequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:14 schreef chufi het volgende:
Fann !! Heb je niet ergen zo"n muismatje liggen.. Die leg je naast je waar je zit en dan muist je muis gewoon wat jij wilt ..
Echt ... Ik kan je nog zoveel trucjes leren ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
Ja, dat gaat dus ook die muis ligt nu naast me op een kussen![]()
zo is het handiger
wat is dat voor een ding Piet?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze werkt overal op.
[ afbeelding ]
ghehehhehequote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt ... Ik kan je nog zoveel trucjes leren ..
Zo staat ie uit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is dat voor een ding Piet?
een muis dat snap ik wel, maar waarom die vorm dan? wat is het nut?
blijf die hangen?
Maar uit en aan omgedraait..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo staat ie uit.
[ afbeelding ]
En zo issie aan.
[ afbeelding ]
maar wat is het voordeel dan? die glijdt dan toch ook van mijn schuine laptop?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo staat ie uit.
[ afbeelding ]
En zo issie aan.
[ afbeelding ]
Deze houd je in de hand en kun je op elke ondergrond gebruiken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat is het voordeel dan? die glijdt dan toch ook van mijn schuine laptop?
Je moet windows 95 instaleren, alles opgelost.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wat is het voordeel dan? die glijdt dan toch ook van mijn schuine laptop?
Dr wordt er ook weer eens iemand wakkerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet windows 95 instaleren, alles opgelost.
ahhhhhhhhh, ja maar wat Chufi zegt klopt wel, die gewone muis doet het ook op en leren bank ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze houd je in de hand en kun je op elke ondergrond gebruiken.
wat is dat dan weer?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet windows 95 instaleren, alles opgelost.
Nou jaquote:
Krulspeldenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke versie draai jij nu Muis > 98 ? Of inmiddels XP
ow... dat gaat allemaal boven mijn petquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke versie draai jij nu Muis > 98 ? Of inmiddels XP
Zet je modem ff uit ..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
alleen mijn internet is nu een beetje slecht, maar dat ligt niet aan die laptop,
ik moet steeds opnieuw verbinden, is wel weer lekkere timing
Nieuwe zal wel W8.2 draaien tochquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat gaat allemaal boven mijn petik zie het al
ja, doe maar nietquote:
Ik weet niet welke provider je hebt, maar dat is of dat kastje dat aan de coax kabel zit of dat dat kastje dat aan een telefoonlijn hangt ... Daar waar die kables binnen komenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, doe maar nietdat is dat zwarte kastje toch? daar mag ik niet aankomen
![]()
anders heb ik straks ruzie
Heb jij niks?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:54 schreef FANN het volgende:
Gaat wel goed zo...
doe maar volgend onderwerp
Ja, dat ding ligt achter het gordijn in de huiskamer, ziet er ingewikkeld uit, daar loop ik metquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet welke provider je hebt, maar dat is of dat kastje dat aan de coax kabel zit of dat dat kastje dat aan een telefoonlijn hangt ... Daar waar die kables binnen komen
Dat is Grieks Domeins werk neem ik aan .. Ook al begrijpt ie er net zo weinig als jou Fannquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat ding ligt achter het gordijn in de huiskamer, ziet er ingewikkeld uit, daar loop ik met
een grote boog omheen
Pijn in mijn kop omdat ik zo hard moet nadenkenquote:
Nou ja in elk geval 10 keer zoveel als mijquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is Grieks Domeins werk neem ik aan .. Ook al begrijpt ie er net zo weinig als jou Fann
Zal wel een slechte Wifi verbinding zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:06 schreef FANN het volgende:
Als ik op invoeren klik gaat het heel langzaam ligt dat aan Fok?
Of ligt dat ook aan mij?
ja gewoon dat ding uit de kast ff opnieuw opstarten.. Stekker er uit .. minuutje iets anders gaan doen en weer inschakelen ..quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal wel een slechte Wifi verbinding zijn.
Ja,ik zit te ver van het modum, in de huiskamer doet alles het perfect, ik moet zo'n dingetje hebben om het signaal te versterken, er zitten nu 4 muren tussen ofzo.. komt wel, van de wek effe zo;nquote:Op woensdag 14 mei 2014 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zal wel een slechte Wifi verbinding zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |