Das wel vaker zo in dat programma...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen Spoorloos te kijken, ik geloof dat die vrouw op zoek is naar een vent van vroeger
ofzo... Gregory
Ik heb het in een knotje zitten, héél charmantquote:
Ze kunnen je niet vinden...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoon zoekt chufi aflevering is nog steeds niet geweest
Mijn haar is vorige week geknipt door mijn prive kapsterquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb het in een knotje zitten, héél charmant![]()
Ik mot eigenlijk naar de kapper, maar ik twijfel
Volgens mij hoop je daar gewoon op heh?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoon zoekt chufi aflevering is nog steeds niet geweest
Toe maar... doe maar luxequote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn haar is vorige week geknipt door mijn prive kapster
Valt wel mee hoor, het is gewoon mijn nichtje die mij fijn hier thuis komt knippen, alleen zij mag aan mijn haar komen.quote:
Wel handig...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is gewoon mijn nichtje die mij fijn hier thuis komt knippen, alleen zij mag aan mijn haar komen.
Geweldig, nooit hoeven wachten en meteen bij kunnen kletsen.quote:
Kijk wat je met kutvioolen toch weer aangeboden wordt ..quote:
Nee integendeel... of ... Ik weet het niet ,,, Moeilijk geval ......quote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij hoop je daar gewoon op heh?![]()
had je graag een zoon gehad dan? gewoon erbij dan heh? niet i.p.v. je dochter natuurlijk...
Arme Donald ...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, het is gewoon mijn nichtje die mij fijn hier thuis komt knippen, alleen zij mag aan mijn haar komen.
ow... nou dan hoop ik maar niet voor je dat de deurbel een keer gaat en dat ie daar staat...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee integendeel... of ... Ik weet het niet ,,, Moeilijk geval ......
Geloof me, Donald is wel wat gewend en hij komt ook altijd aan de beurt.quote:
Als dat zo zou zijn doe ik gewoon open ...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nou dan hoop ik maar niet voor je dat de deurbel een keer gaat en dat ie daar staat...
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, Donald is wel wat gewend en hij komt ook altijd aan de beurt.
Dat denk ik ook wel, zou wel een beetje lullig zijn voor die knul andersquote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn doe ik gewoon open ...
Bij je nichtje ?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geloof me, Donald is wel wat gewend en hij komt ook altijd aan de beurt.
Ik heb het er niet over geha, maar ze was druk bezig met het preparen van een presentatie voor morgen over sexueel kindermisbruik op scholen ,,,quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over geha, maar ze was druk bezig met het preparen van een presentatie voor morgen over sexueel kindermisbruik op scholen ,,,
Waar heb je het niet over gehad?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het er niet over geha, maar ze was druk bezig met het preparen van een presentatie voor morgen over sexueel kindermisbruik op scholen ,,,
Me, myself and Iquote:Op maandag 12 mei 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook mijzelf .. Tondeuse en/ of het scheermes ..
Soort Pedagogische academiequote:Op maandag 12 mei 2014 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]dat is geen luchtig onderwerp, hoort dat bij haar studie dan?
Wat studeert ze eigenlijk?
En nog één.quote:
Maar dan nog snap ik deze nietquote:Op maandag 12 mei 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
over veel.. Zo lang spreken we ook weer niet .. Wel over de kerk als volgend onderwerp
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Praktijk of theorie?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Als jij de mijne doet doe ik de jouwequote:
ik zou er geen zak aan vindenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Yes, weer de World Series bekijken (en hopelijk van heel dichtbij) in de USA...
Wanneer beginnen die ?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Yes, weer de World Series bekijken (en hopelijk van heel dichtbij) in de USA...
Stil nou, laat dat ventje lekker in zijn eigen sc.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef FANN het volgende:
Waar is die lul die zijn bilnaad zou posten nou gebleven?![]()
Ik zit al de hele tijd in spanning
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stil nou, laat dat ventje lekker in zijn eigen sc.
Kies er maar eentje... ik heb géén idee!!!!!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond mijn me myself and I het leukst, maar dat komt omdat ik die anderen niet ken.
Joan Armatrading ken ik wel, maar welke hit had zij ook alweer?
Dan moet je wel wanhopig zijn als je als Substitute wil gaan fungeren, mij niet gezienquote:
Dat zeg ik, drama! Geinig wel dat ik het hele liedje mee kan zingen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je wel wanhopig zijn als je als Substitute wil gaan fungeren, mij niet gezien
Dat heb ik met deze..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, drama! Geinig wel dat ik het hele liedje mee kan zingen.
Echt?! Het is wel een leuk liedje, maar wel een beetje mafquote:
Ja écht, ik weet ook niet waaromquote:Op maandag 12 mei 2014 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Het is wel een leuk liedje, maar wel een beetje maf
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik, drama! Geinig wel dat ik het hele liedje mee kan zingen.
Slot conclusie ....quote:
Het is wel een vrolijk liedje, als ik niet al vrolijk was zou ik het het hiervan wel worden.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Slot conclusie ....
Ouwe wijven muziek?
Doe zelf eens iets leuks en dan bedoel ik echt iets leuks, wat wij dus ook kennen en geen Spaanse folkorequote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Slot conclusie ....
Ouwe wijven muziek?
Van deze wordt je ook vast vrolijk, die is grappigquote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wel een vrolijk liedje, als ik niet al vrolijk was zou ik het het hiervan wel worden.
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Slot conclusie ....
Ouwe wijven muziek?
Grappig wel, maar het deed een beetje zeer aan mijn orenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Van deze wordt je ook vast vrolijk, die is grappig![]()
Toen moesten de inzendingen nog in de eigen taalquote:
wat een kut nummer eigenlijk, nederlands is niet echt een mooie zing taalquote:Op maandag 12 mei 2014 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen moesten de inzendingen nog in de eigen taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
oe... was dat jullie liedje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik krijg visioenen![]()
We waren erbij en het was gewoon echt een magic concertquote:Op maandag 12 mei 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... was dat jullie liedje?
ik krijg visioenen
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
We waren erbij en het was gewoon echt een magic concert
Echt, een lelijke taal om in te zingen, maar daarom mag het nu ook in Engelsquote:Op maandag 12 mei 2014 22:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
wat een kut nummer eigenlijk, nederlands is niet echt een mooie zing taal
hoewel!
Nederland heeft best mooie liedjes hoorquote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, een lelijke taal om in te zingen, maar daarom mag het nu ook in Engels
Leuk! En wat een geweldige zanger!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
We waren erbij en het was gewoon echt een magic concert
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nederland heeft best mooie liedjes hoor![]()
Boudewijn de Groot bijvoorbeeld...
eR IS ERGENS trouwens nog een Nederlans muziek topic, die zal ik maar weer eens gaan opsnorren
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
Over kutmuziek gesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit zo'n geweldig nummer, maar ja 1985 op de camping in Zeelandquote:
Over de golven, door de brandingquote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Geef dat topic effe een schopje met deze![]()
MUZ / Nederlandstalige muziektopic #3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |