quote:De karren met alle pakjes zijn zojuist bij ons opgehaald dus je pakket met bestelnummer SA-ORD-XXXXX is aan zijn reis begonnen. Nog heel even geduld en je kunt genieten van jouw bestelling.
En de mijne ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn pakket is vandaag ook verzonden.
Wel op tijd besteld? Anders heb je hem pas volgende week donderdagquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:37 schreef ioko het volgende:
En bedankt ts, weer 30 euro uitgegeven. Die site mag je wel een cadeaubon aanbieden.
Ik ben gegaan voor de Maple Sirup en pancake mix en de Mississippi BBQ saus, maar ook popcorn en chunky peanut butter. Jum
Geen idee, maar ik heb geen haastquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wel op tijd besteld? Anders heb je hem pas volgende week donderdag
Picquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pakketje is binnen. Netjes verpakt en alles.
Die Reeses peanut butter dingen smaken een beetje naar snickers![]()
Die zijn zo lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pakketje is binnen. Netjes verpakt en alles.
Die Reeses peanut butter dingen smaken een beetje naar snickers![]()
quote:
Waar heb je besteld?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer wil ik ook chips enzo bestellen.
De 12-pack met drinken staat inmiddels in de koelkast
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
Wtf man, loop ik een beetje rond te kijken op shopamerica.nl
[ link | afbeelding ]
Aardbeienjam en pindakaas
er staat trouwens op de verkapping van de BEEF JERKY dat het halal is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://americashop.nl/
Dinsdag besteld, vandaag in huis gehad
Thanks, ik had ze al ge emailed maar dubbelchecken is niks mis mee. Hopelijk komt mijn bestelling van Beef Jerky snel binnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er staat trouwens op de verkapping van de BEEF JERKY dat het halal is.
Eerste keer dat ik beef jerky eet, maar vind er niet veel aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er staat trouwens op de verkapping van de BEEF JERKY dat het halal is.
Je moet er niet teveel van eten want anders lig je straks in een zoutcoma ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik beef jerky eet, maar vind er niet veel aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |