quote:Op maandag 12 mei 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
jam + pindakaas is heel normaal hoor
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lekker is..quote:Op maandag 12 mei 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
jam + pindakaas is heel normaal hoor
Ik ben wel van plan wat dingen te kopen (mountain dew o.a.)quote:
Goed spul. Wel prijzig, als je eens goed kijkt hoe weinig er eigenlijk in zo'n zakje zit.quote:
Gewoon eens proberen als je de kans hebt. Is goed binnen te houden.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lekker is..
sweet & hotquote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan wat dingen te kopen (mountain dew o.a.)
Welke beef jerky raad je aan? Dat is wel duur
Er wordt best veel vlees voor een klein beetje gebruikt las ik, zal wel de reden zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goed spul. Wel prijzig, als je eens goed kijkt hoe weinig er eigenlijk in zo'n zakje zit.
Ja. Maar dat is de Europese/Nederlandse versie. Die smaakt anders enzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mountain Dew kan je bij een beetje AH gewoon kopen, ben je een stuk goedkoper uit
echt? dat moet ik testenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is de Europese/Nederlandse versie. Die smaakt anders enzo.
Al die Amerikaanse producten zijn prijzig hier. Een doos cereal betaal je ook gerust 8 euro voor in een winkel/webshop met US producten.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goed spul. Wel prijzig, als je eens goed kijkt hoe weinig er eigenlijk in zo'n zakje zit.
Yup, rundvlees. Van zichzelf al niet het goedkoopste. Dan nog gedroogd ook, dus er is meer basisproduct nodig. En import natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er wordt best veel vlees voor een klein beetje gebruikt las ik, zal wel de reden zijn
195 gram nodig voor een zakje van 75gram lees ik netquote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yup, rundvlees. Van zichzelf al niet het goedkoopste. Dan nog gedroogd ook, dus er is meer basisproduct nodig. En import natuurlijk.
Het Zuid-Afrikaanse alternatief is ook erg lekker: biltong
made from 100% Lean Beefquote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat beef jerky wil ik wel proberen maar dan moet ik wel zeker weten dat het 100% rundvlees is. Ik kan dat nergens teruglezen
http://www.ebay.nl/itm/Ja(...)-HALAL-/111260568191quote:
Haterquote:Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef Franknfurter het volgende:
Je frikandelbroodjes wegspoelen met ES energy is ook niet heel gezond hoor
Dat is postNL volgensmij,quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
als je wilt bestellen staat er PPAR 5.95 wat is dat?
Verzendkosten als het totaal onder de 30 euro isquote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
als je wilt bestellen staat er PPAR 5.95 wat is dat?
Fattyquote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Blindboy het volgende:
Dat smeerbare marshmallow-gedoe heb je hier ook al decennia, volgens mij at ik dat toen ik 12 was.
Je kan toch gewoon even tweeten of mailen naar shopamerica.nl?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga dat beef jerky van ebay bestellen omdat er daar echt specifiek halal bij staat. Zijn er dingen in de americashop die je echt moet proberen?
mja kan maarja prijs scheelt niet zoveelquote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon even tweeten of mailen naar shopamerica.nl?
Als je op ebay koopt én op shopamerica.nl iets anders heb je twee keer verzendkosten hé.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
mja kan maarja prijs scheelt niet zoveel
mja maar goed ik zie niet echt iets wat ik van shopamerica wil halen momenteel en die 30 euro zit je al snel aan bij die shop daarquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je op ebay koopt én op shopamerica.nl iets anders heb je twee keer verzendkosten hé.
ik was 25 euro kwijtquote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
mja maar goed ik zie niet echt iets wat ik van shopamerica wil halen momenteel en die 30 euro zit je al snel aan bij die shop daar
Kan je beter iets voor 5 euro extra bestellen anders betaal je alsnog 5 euro voor verzendkostenquote:
ach ja,quote:Op maandag 12 mei 2014 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter iets voor 5 euro extra bestellen anders betaal je alsnog 5 euro voor verzendkosten
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn bestelling en beef jerky bestel ik wel ergens anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |