quote:Op maandag 12 mei 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
jam + pindakaas is heel normaal hoor
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lekker is..quote:Op maandag 12 mei 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
jam + pindakaas is heel normaal hoor
Ik ben wel van plan wat dingen te kopen (mountain dew o.a.)quote:
Goed spul. Wel prijzig, als je eens goed kijkt hoe weinig er eigenlijk in zo'n zakje zit.quote:
Gewoon eens proberen als je de kans hebt. Is goed binnen te houden.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lekker is..
sweet & hotquote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan wat dingen te kopen (mountain dew o.a.)
Welke beef jerky raad je aan? Dat is wel duur
Er wordt best veel vlees voor een klein beetje gebruikt las ik, zal wel de reden zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goed spul. Wel prijzig, als je eens goed kijkt hoe weinig er eigenlijk in zo'n zakje zit.
Ja. Maar dat is de Europese/Nederlandse versie. Die smaakt anders enzo.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mountain Dew kan je bij een beetje AH gewoon kopen, ben je een stuk goedkoper uit
echt? dat moet ik testenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar dat is de Europese/Nederlandse versie. Die smaakt anders enzo.
Al die Amerikaanse producten zijn prijzig hier. Een doos cereal betaal je ook gerust 8 euro voor in een winkel/webshop met US producten.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Goed spul. Wel prijzig, als je eens goed kijkt hoe weinig er eigenlijk in zo'n zakje zit.
Yup, rundvlees. Van zichzelf al niet het goedkoopste. Dan nog gedroogd ook, dus er is meer basisproduct nodig. En import natuurlijk.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er wordt best veel vlees voor een klein beetje gebruikt las ik, zal wel de reden zijn
195 gram nodig voor een zakje van 75gram lees ik netquote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yup, rundvlees. Van zichzelf al niet het goedkoopste. Dan nog gedroogd ook, dus er is meer basisproduct nodig. En import natuurlijk.
Het Zuid-Afrikaanse alternatief is ook erg lekker: biltong
made from 100% Lean Beefquote:Op maandag 12 mei 2014 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat beef jerky wil ik wel proberen maar dan moet ik wel zeker weten dat het 100% rundvlees is. Ik kan dat nergens teruglezen
http://www.ebay.nl/itm/Ja(...)-HALAL-/111260568191quote:
Haterquote:Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef Franknfurter het volgende:
Je frikandelbroodjes wegspoelen met ES energy is ook niet heel gezond hoor
Dat is postNL volgensmij,quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
als je wilt bestellen staat er PPAR 5.95 wat is dat?
Verzendkosten als het totaal onder de 30 euro isquote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef cherrycoke het volgende:
als je wilt bestellen staat er PPAR 5.95 wat is dat?
Fattyquote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef Blindboy het volgende:
Dat smeerbare marshmallow-gedoe heb je hier ook al decennia, volgens mij at ik dat toen ik 12 was.
Je kan toch gewoon even tweeten of mailen naar shopamerica.nl?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ga dat beef jerky van ebay bestellen omdat er daar echt specifiek halal bij staat. Zijn er dingen in de americashop die je echt moet proberen?
mja kan maarja prijs scheelt niet zoveelquote:Op maandag 12 mei 2014 21:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon even tweeten of mailen naar shopamerica.nl?
Als je op ebay koopt én op shopamerica.nl iets anders heb je twee keer verzendkosten hé.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
mja kan maarja prijs scheelt niet zoveel
mja maar goed ik zie niet echt iets wat ik van shopamerica wil halen momenteel en die 30 euro zit je al snel aan bij die shop daarquote:Op maandag 12 mei 2014 21:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je op ebay koopt én op shopamerica.nl iets anders heb je twee keer verzendkosten hé.
ik was 25 euro kwijtquote:Op maandag 12 mei 2014 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
mja maar goed ik zie niet echt iets wat ik van shopamerica wil halen momenteel en die 30 euro zit je al snel aan bij die shop daar
Kan je beter iets voor 5 euro extra bestellen anders betaal je alsnog 5 euro voor verzendkostenquote:
ach ja,quote:Op maandag 12 mei 2014 21:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan je beter iets voor 5 euro extra bestellen anders betaal je alsnog 5 euro voor verzendkosten
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn bestelling en beef jerky bestel ik wel ergens anders
Vreetzakquote:Op maandag 12 mei 2014 21:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn bestelling en beef jerky bestel ik wel ergens anders
Jezusquote:Op maandag 12 mei 2014 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bedankt TS, ik heb voor 50-60 euro aan bestellingen gedaan
wel review maken hequote:Op maandag 12 mei 2014 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bedankt TS, ik heb voor 50-60 euro aan bestellingen gedaan
volgende week ga ik is kijken naar die pringles vooral die pickle lijkt mij wel apartquote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga sowieso kijken welke het lekkerst zijn en die opnieuw bestellen
Waar bestel je jerky's ?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik moet alle reepjes proberen en kijken welke het lekkerst zijn
http://www.ebay.nl/itm/Ja(...)&hash=item233874bd8fquote:
Nou ik zit zo te kijken op die site en ik kom nu wel in de verleiding ook wat te gaan bestellenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik moet alle reepjes proberen en kijken welke het lekkerst zijn
Wel 6 euro verzendkostenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zit zo te kijken op die site en ik kom nu wel in de verleiding ook wat te gaan bestellen
Ah, thanks!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Ja(...)&hash=item233874bd8f
Ik heb die shopamerica ook een mail gestuurd om te vragen of er een halal certificaat op hun producten staat.
ik heb ook BEEF JERKY besteldquote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zit zo te kijken op die site en ik kom nu wel in de verleiding ook wat te gaan bestellen
die hebben ze wel, staat in dat lijstje linksquote:Op maandag 12 mei 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer en ik kan geen poptarts vinden.
Misschien wel, wat ik van dat merk heb gevonden is dat het in nieuw zeeland en europa halal geproduceerd word maar ik weet niet of ze die beef jerky echt uit amerika hebben gehaald en die zijn misschien niet halal.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Maar op die site is dus niet halal ofzo?
Niet dat dat erg is voor mij
Oh ik kon ze met de zoekfunctie niet vinden. Nog effe kijken dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
die hebben ze wel, staat in dat lijstje links
http://www.shopamerica.nl/en/american-food/pop-tarts/quote:Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik kon ze met de zoekfunctie niet vinden. Nog effe kijken dan.
Ja gevonden. Nu wil ik echt bestellenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.shopamerica.nl/en/american-food/pop-tarts/
quote:Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja gevonden. Nu wil ik echt bestellenDamn you TS.
Welke daarvan is het lekkerst? Doe ik die erbij dan heb ik gratis verzendenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja gevonden. Nu wil ik echt bestellenDamn you TS.
Ik heb weleens met appel en kaneel gegeten die waren echt lekker vond ik.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Welke daarvan is het lekkerst? Doe ik die erbij dan heb ik gratis verzenden
ga je spijt van krijgenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat lekker ga vinden. Ik zag wel hotdogs in blik, die wil ik wel proberen.
ik zag die pringles ook pas later jammer weerquote:Op maandag 12 mei 2014 22:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
godverdomme. Dat wou ik nog kopen maar nu is m'n bestelling al de deur uit
Ik zoek die zo even op.. Is dat mét broodje erbij in t blik?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat lekker ga vinden. Ik zag wel hotdogs in blik, die wil ik wel proberen.
Nee alleen de worstjes ik hoopte inderdaad ook op MET broodjequote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zoek die zo even op.. Is dat mét broodje erbij in t blik?
is het van kraft? ..........quote:Op maandag 12 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan nooit slechter zijn dan die van Unox of zo
Jammer. Zou wel typisch Amerika zijnquote:Op maandag 12 mei 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee alleen de worstjes ik hoopte inderdaad ook op MET broodje
Hier nietquote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef Life2.0 het volgende:
volgens mij staan die hier gewoon in de ah...
Blijkbaar heeft iedereen hier tegelijk zijn avondeten gegeten en ze hebben nu trek. iets met boodschappen doen met een lege maag.quote:
picklequote:Op maandag 12 mei 2014 22:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Iemand nog een advies voor pringles smaak?
Mountain dew hebben ze ook hequote:Op maandag 12 mei 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens zijn er wel Nederlandse sites met een groter frisdrank (bijv. Mountain Dew) aanbod.
ik zag ze ook op uszfoods, maar op shopamerika ben je goedkoper uitquote:Op maandag 12 mei 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens zijn er wel Nederlandse sites met een groter frisdrank (bijv. Mountain Dew) aanbod.
Kan wel, maar candyonline.nl heeft (althans toen ik daar bestelde) veel meer keuze. Ook andere merken etc. Snoep/chocolade vind ik allemaal niet zo speciaal namelijk, ik ga meer voor de frisdrankquote:Op maandag 12 mei 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik zag ze ook op uszfoods, maar op shopamerika ben je goedkoper uit
Jezus. die site is wel oogaidsquote:Op maandag 12 mei 2014 22:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan wel, maar candyonline.nl heeft (althans toen ik daar bestelde) veel meer keuze. Ook andere merken etc. Snoep/chocolade vind ik allemaal niet zo speciaal namelijk, ik ga meer voor de frisdrank
Kan wel, maar prima site. Snel, goed ingepakt etc. Meer keus denk ik wel.quote:
die halve liter dingen? volgens mij staan die bij ons in de plusquote:Op maandag 12 mei 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog ergens flessen mountain dew ipv blikjes. Kan ze nergens vinden
Die 0,5 liter bedoel je? Die hebben ze in DLD namelijk ook nog wel eens.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog ergens flessen mountain dew ipv blikjes. Kan ze nergens vinden
Dat is dus de EU versie. Die smaakt anders. Ik weet dat ze bv. in canada 2 liter varianten hebben.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die halve liter dingen? volgens mij staan die bij ons in de plus
Grote flessen zul je niet snel zien (al helemaal niet in online shops).quote:Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is dus de EU versie. Die smaakt anders. Ik weet dat ze bv. in canada 2 liter varianten hebben.
Helaasquote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Grote flessen zul je niet snel zien (al helemaal niet in online shops).
Jup. Maar er zit idd verschil in ja. Als je die VS blikjes vergelijkt met de EU blikjes proef je het erg goed.quote:
Veel eiwitten zeg, maar ook bijna 300 (!) calorieën.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Ja(...)-HALAL-/111260568191
Die van Jack Links schijnen halal te zijn. Safe bet dus, misschien binnenkort maar een paar pakjes bestellen om te proberen
Laat me weten!quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://www.ebay.nl/itm/Ja(...)&hash=item233874bd8f
Ik heb die shopamerica ook een mail gestuurd om te vragen of er een halal certificaat op hun producten staat.
Dit hebben ze bij de Plus in Amersfoort. Ze hebben daar een heel gangpad met import spullen. Zelfs POPTARTSquote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
Smeerbare marshmallows? Geen wonder dat ze daar zo dik zijn.
En waarom hebben we dit hier niet in de supermarkt? Dit lijkt mij lekker
Hershey's is sowiezo niet te vreten.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga sowieso kijken welke het lekkerst zijn en die opnieuw bestellen
Americashop zegt dat er een halal logo op de verpakkingen staat. Die bij ebay zegt dat ook. Als je 100% zeker wilt zijn moet je bij remarks ff zetten dat ze controleren of het logo er op staat voordat ze het verzenden (Wat ik bij die bij ebay ook heb gedaan.)quote:
Dit idd, maar op sommige sites kun je een verzamelpak met allemaal verschillende smaken kopen.quote:
Napoleon-snoepjessmaak!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jewel beefjerky isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 19:51 schreef quirina het volgende:
Beefjerky lijkt op van die runderkauworen die je aan de hond voert.
Dat ga je toch niet eten ?:{
Gekke Muricans..
quote:
Niet, het is niet gepekeld maar gerookt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt alleen wel de aanbevolen wekelijkse hoeveelheid aan zout binnen als je 1 zo'n zakje op hebt!
Check de verpakking maar!quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:06 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Niet, het is niet gepekeld maar gerookt.
Haal me niet uit m'n droomquote:
Whehehe!quote:
Serieus zoveel zout? Ik ben namelijk aan het sporten, wil geen rotzooi binnen krijgen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Ja ik heb er op gelet omdat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant is, maar het is oh zo lekker!En op een stukje vlees van het laatste zakje heb ik serieus een kies gebroken!
Ja daar heb ik een zenuwbehandeling in gehad, dus echt stevig was die niet, maar toch!
Nou ik overdrijf uiteraard wel wat, maar met 1 zakje zit je wel redelijk in de buurt van de ADH.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Serieus zoveel zout? Ik ben namelijk aan het sporten, wil geen rotzooi binnen krijgen.
Als je bloeddruk en cholesterol aan de hoge kant zijn, vind ik het wel zo prettig om een beetje te letten op wat erg vet en erg zout is enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 20:58 schreef d4v1d het volgende:
Op de ADH lettenZolang je het maar niet 7 dagen per week eet.
Ach, ik heb ook een ietsjes hoge bloeddruk (heel lang medicatie gehad, nu zit ik op het randje van net niet/ net wel) Als je het geen gewoonte wordt kan het geen kwaadquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je bloeddruk en cholesterol aan de hoge kant zijn, vind ik het wel zo prettig om een beetje te letten op wat erg vet en erg zout is enzo.
Nou ik ging voor een niersteenoperatie naar het ziekenhuis toe, en daar schrokken ze er van hoe hoog het bij mij was. Ook toen ik daar lag bleef het steeds hoog.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook een ietsjes hoge bloeddruk (heel lang medicatie gehad, nu zit ik op het randje van net niet/ net wel) Als je het geen gewoonte wordt kan het geen kwaad
ik wacht op het verzonden mailtjequote:
quote:De karren met alle pakjes zijn zojuist bij ons opgehaald dus je pakket met bestelnummer SA-ORD-XXXXX is aan zijn reis begonnen. Nog heel even geduld en je kunt genieten van jouw bestelling.
En de mijne ook.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mijn pakket is vandaag ook verzonden.
Wel op tijd besteld? Anders heb je hem pas volgende week donderdagquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:37 schreef ioko het volgende:
En bedankt ts, weer 30 euro uitgegeven. Die site mag je wel een cadeaubon aanbieden.
Ik ben gegaan voor de Maple Sirup en pancake mix en de Mississippi BBQ saus, maar ook popcorn en chunky peanut butter. Jum
Geen idee, maar ik heb geen haastquote:Op woensdag 14 mei 2014 22:32 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wel op tijd besteld? Anders heb je hem pas volgende week donderdag
Picquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pakketje is binnen. Netjes verpakt en alles.
Die Reeses peanut butter dingen smaken een beetje naar snickers![]()
Die zijn zo lekkerquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Pakketje is binnen. Netjes verpakt en alles.
Die Reeses peanut butter dingen smaken een beetje naar snickers![]()
quote:
Waar heb je besteld?quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgende keer wil ik ook chips enzo bestellen.
De 12-pack met drinken staat inmiddels in de koelkast
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:56 schreef d4v1d het volgende:
Wtf man, loop ik een beetje rond te kijken op shopamerica.nl
[ link | afbeelding ]
Aardbeienjam en pindakaas
er staat trouwens op de verkapping van de BEEF JERKY dat het halal is.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://americashop.nl/
Dinsdag besteld, vandaag in huis gehad
Thanks, ik had ze al ge emailed maar dubbelchecken is niks mis mee. Hopelijk komt mijn bestelling van Beef Jerky snel binnenquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
er staat trouwens op de verkapping van de BEEF JERKY dat het halal is.
Eerste keer dat ik beef jerky eet, maar vind er niet veel aanquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Je moet er niet teveel van eten want anders lig je straks in een zoutcoma ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2014 16:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik beef jerky eet, maar vind er niet veel aan
Oh, cool!quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik zie t niet staanquote:Op donderdag 15 mei 2014 19:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
heeft de beef jerky halal certificaat?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 19:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
heeft de beef jerky halal certificaat?
quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die kauwgom smaakt raar trouwensquote:
Ja en volgens mij heb ik er last van mijn maag van gekregenquote:
Idd, maar hoort dit zo te smaken of is dit gewoon een verkeerd merk?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha wtf, het smaakt echt nasty
Ik denk dat mijn kat het wel lust. Ik voer het wel aan hem.
Het ruikt ook echt een beetje naar kattenvoer
Geen idee, ik heb het nog nooit eerder gegeten en zelfs mijn kat moest er niks van hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Idd, maar hoort dit zo te smaken of is dit gewoon een verkeerd merk?
Welke beef jerky had je dan? Sweet&hot was wel prima.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha wtf, het smaakt echt nasty
Ik denk dat mijn kat het wel lust. Ik voer het wel aan hem.
Het ruikt ook echt een beetje naar kattenvoer
De original heb ik geprobeerd. Sweet & Hot heb ik ook. Beetje zonde, ik heb 10 pakjes maar niemand hier thuis wil ze etenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Welke beef jerky had je dan? Sweet&hot was wel prima.
Ik heb pringles augurk en die ga ik zo openenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:59 schreef Woestijnvos het volgende:
Jammer dat de pringles uitverkocht is.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ik heb pringles augurk en die ga ik zo openen
Laat ff wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Geen idee, ken ik nietquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:42 schreef quirina het volgende:
[..]![]()
Dan vind je die Engelse azijn chips zeker ook lekker?
Ja lekker. Het doet me denken aan de één of andere manier aan mcdonalds. Die saus ofzoquote:
Die zijn lekkerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:42 schreef quirina het volgende:
[..]![]()
Dan vind je die Engelse azijn chips zeker ook lekker?
Jij bent gewoon een gekkie.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet voorstellen dat dat lekker is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik ook gekocht, vond ze best lekker.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
die kan ik ook nergens vindenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Kreator het volgende:
Oh en als jullie dan toch van aparte dingen houden...in japan hebben ze 3 miljard soorten KitKat (waaronder wasabi)
[ afbeelding ]
Zijn wel online te bestellen ergens, maar ik heb geen zin om het op te zoeken.
Die met wasabi is gewoon chocolade maar dan heetquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Kreator het volgende:
Oh en als jullie dan toch van aparte dingen houden...in japan hebben ze 3 miljard soorten KitKat (waaronder wasabi)
[ afbeelding ]
Klopt dat root beer is echt smerig. Ruikt naar verf die je gebruikt voor je beschutting in de tuinquote:Op maandag 26 mei 2014 13:45 schreef Goedzooi het volgende:
Toen ik in Amerika op vakantie was heb ik dit gegeten: Blauwe tortilla chips...
[ afbeelding ]
Trouwens Root Beer is om te kotsen![]()
![]()
Je kunt het trouwens kopen in de Jumbo.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt dat root beer is echt smerig. Ruikt naar verf die je gebruikt voor je beschutting in de tuin
Ik zou het niet eens halen als ze het gratis weg had gegeven.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:48 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Je kunt het trouwens kopen in de Jumbo.
Maar wel met suiker ipv die dikmakende cornsirup.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uiteindelijk proefte ik toch amper verschilquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:24 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Maar wel met suiker ipv die dikmakende cornsirup.
Ik heb wel eens groene-thee kit-kat gehad. Best lekkerquote:Op maandag 26 mei 2014 13:27 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.jamin.nl/online_bestellen_c6468/american-candy.htmlquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:48 schreef Opgezet het volgende:
De meeste snoep/chocolade kan je tegenwoordig ook bij de Jamin halen. Dat assortiment wordt ook steeds groter.
quote:
Mountain Dew (7up kloon) hebben ze gewoon bij Appie hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben wel van plan wat dingen te kopen (mountain dew o.a.)
Welke beef jerky raad je aan? Dat is wel duur
Dat is dus de europeese versie. De Amerikaanse versie smaakt anders.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef Services het volgende:
[..]
Mountain Dew (7up kloon) hebben ze gewoon bij Appie hoor.
En bedankt hé... Nu moet ik wel ff langs om wat Reese-cups in te slaan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Jamin.nl heeft ook een flinke selectie
Mike & Ike grape is best lekker
http://eichholtzdeli.nl/welkom/producten/foto.htmlquote:Op donderdag 24 december 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil poptarts, wat nergens verkrijgbaar is hier in het hoge noorden
Heeeulemaal in Amsterdam!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:41 schreef Soury het volgende:
[..]
http://eichholtzdeli.nl/welkom/producten/foto.html
Is Utrecht ook te ver? Geen auto?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeeulemaal in Amsterdam!ik kom uit het noordoosten van groningen
Reden om eens een dagje uit te gaan, het is een hele toffe winkel met veel Amerikaanse productenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeeulemaal in Amsterdam!ik kom uit het noordoosten van groningen
Student he, was paar dagen geleden in Almere en had daar poptarts gekocht, 1 pakjequote:Op donderdag 24 december 2015 14:44 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
[..]
Is Utrecht ook te ver? Geen auto?
Dit ga ik onthouden als ik weer eens naar Amsterdam ga !quote:Op donderdag 24 december 2015 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Reden om eens een dagje uit te gaan, het is een hele toffe winkel met veel Amerikaanse producten
Bestel gewoon via internet?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wil poptarts, wat nergens verkrijgbaar is hier in het hoge noorden
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 december 2015 14:32 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
En bedankt hé... Nu moet ik wel ff langs om wat Reese-cups in te slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |