Alsof jij Waylon niet zou geven ouwe kanalenveger.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan jouw gesop op Waylon.
#TeamJBquote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef Strani het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te zeuren over wie van deze twee beter is zegAlbert Verlinden zou trots zijn!
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef Strani het volgende:
Wat zitten jullie allemaal te zeuren over wie van deze twee beter is zegAlbert Verlinden zou trots zijn!
Daar ging mijn cola light over het schermquote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof jij Waylon niet zou geven ouwe kanalenveger.
Ja dat was tof, over zijn nummerquote:
Oh ik zou daar nooit ruzie om maken hoor.quote:Geen ruzie jongens. En ik vind Waylon ook tof! En best lekker ook (ben zelf ook niet zo lang)
Ik sop niet op Waylon, hij komt tot mijn navel.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik stoor mij aan jouw gesop op Waylon.
en emotioneel worden vanwege iemand anders zijn jankverhaalquote:Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Paul het volgende:
Hoe de vrouwen hier lullen over hoe die en die zich voelt blalblaDie gunt dat niet blalbla
Dat weet ik wel zeker en dat is heel terechtquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef vencodark het volgende:
Waylon is nu wel een stuk bekender bij het grote publiek, denk ik.
LOLquote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik sop niet op Waylon, hij komt tot mijn navel.
Datquote:Op maandag 12 mei 2014 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Zij heeft zoveel emotie in haar stem... zet haar volgend jaar nog een keer op dat podium in Wenen en ze scoort weer als een tiet
Oh dan ben jij wel een beetje van mijn hoogtequote:Op maandag 12 mei 2014 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik sop niet op Waylon, hij komt tot mijn navel.
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof jij Waylon niet zou geven ouwe kanalenveger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |