abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:03:08 #201
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139888285
Hoe de vrouwen hier lullen over hoe die en die zich voelt blalbla :') Die gunt dat niet blalbla :')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 23:03:11 #202
163650 Greys
pi_139888288
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik stoor mij een beetje aan jouw Waylon gesop. :@
Ik sop niet op Waylon, hij komt tot mijn navel.
Maar ik stoor mij aan De Grote Ilse Show.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 mei 2014 @ 23:03:33 #203
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_139888313
Held Lohues
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_139888315
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik sop niet op Waylon, hij komt tot mijn navel.
Maar ik stoor mij aan De Grote Ilse Show.
Geen kritiek op Ilse. Ilse is een godin.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 12 mei 2014 @ 23:03:48 #205
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139888325
quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef iBenny het volgende:
Dit had toch gewoon moeten winnen...
Natuurlijk! Het probleem is dat het ESF een homofestijn is, dus gingen al die homo's op die travestiet stemmen. Ik heb niets tegen homo's maar kom op zeg, het is een liedjeswedstrijd, geen tweede Gay Parade.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139888328
Toffe gozer die Waylon.
★★★
  maandag 12 mei 2014 @ 23:03:51 #207
130755 Kinga
versier hier
pi_139888330
Schitterend dit wel... wat een emotie.
pi_139888337
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik stoor mij een beetje aan jouw Waylon gesop. :@
_O-
pi_139888338
waar komt die naam eigenlijk vandaan :D ?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 23:03:58 #210
163650 Greys
pi_139888339
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Geen kritiek op Ilse. Ilse is een godin.
Kennelijk... :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 mei 2014 @ 23:04:05 #211
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139888347
Is het niet mogelijk dat Waylon het juist wel goed vindt dat Ilse veel meer op de voorgrond treedt dan hij, als hij inderdaad zo introvert is?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_139888348
P&W nu met Cornald Maas
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_139888361
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef iBenny het volgende:
waar komt die naam eigenlijk vandaan :D ?
Waylon Jennings
  maandag 12 mei 2014 @ 23:04:16 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139888362
Ik stoor mij al jaren aan Ilse, die neppe acteerderige schoolmeisjesblijheid altijd :r ze lijkt soms wel Manisch.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 12 mei 2014 @ 23:04:17 #215
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_139888364
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Geen kritiek op Ilse. Ilse is een godin.
Inderdaad. Eigenlijk zou hier gewoon een ban op moeten staan.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 23:04:27 #216
163650 Greys
pi_139888370
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef iBenny het volgende:
waar komt die naam eigenlijk vandaan :D ?
Iets met een achterhoeks heikneuter vogeltje ofzo? :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 mei 2014 @ 23:04:28 #217
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_139888373
Ze maakt het alweer een beetje goed. ;)

Geen ruzie jongens. En ik vind Waylon ook tof! En best lekker ook (ben zelf ook niet zo lang :+ )
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_139888378
Waylon > Ilse. Dat wel ja.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_139888379
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Geen kritiek op Ilse. Ilse is een godin.
dit :@
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_139888381
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik stoor mij al jaren aan Ilse, die neppe acteerderige schoolmeisjesblijheid altijd :r ze lijkt soms wel manisch.
Zou raken
pi_139888395
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Natuurlijk! Het probleem is dat het ESF een homofestijn is, dus gingen al die homo's op die travestiet stemmen. Ik heb niets tegen homo's maar kom op zeg, het is een liedjeswedstrijd, geen tweede Gay Parade.
ze/hij zong ook wel erg goed hoor
pi_139888397
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik stoor mij al jaren aan Ilse, die neppe acteerderige schoolmeisjesblijheid altijd :r ze lijkt soms wel Manisch.
Ik vind dat wel aantrekkelijk. Voor even.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 12 mei 2014 @ 23:04:55 #223
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139888402
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zou raken
Maar dat geheel terzijde.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139888410
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:04 schreef Strani het volgende:
Is het niet mogelijk dat Waylon het juist wel goed vindt dat Ilse veel meer op de voorgrond treedt dan hij, als hij inderdaad zo introvert is?
Dat dus... en ze heeft hem zelf gevraagd om samen te gaan... en zij is echt wel blij met hem
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 23:05:10 #225
163650 Greys
pi_139888416
Ik vond dat met die fietser wel weer heel erg tof, dat stukje met haar :D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')