abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139887765
O+
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  maandag 12 mei 2014 @ 22:54:56 #152
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139887797
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ilse lijkt heel lief, maar volgens mij is het een heel erg gedreven persoontje die echt het kaas niet van haar brood laat eten.
Inderdaad. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 12 mei 2014 @ 22:55:41 #153
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139887854
Ilse moet ook wel hard zijn als ze in de wereld van Nashville een beetje wil overleven.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_139887875
awwwwwwww Ilse O+ O+ O+
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_139887876
Ilse O+ _O_ _O_ _O_
  ESF Reporter maandag 12 mei 2014 @ 22:56:01 #156
87554 Cee
Welluk?
pi_139887877
O+ Agossie. O+
pi_139887888
Ilse O+ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 12 mei 2014 @ 22:56:18 #158
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_139887895
OMG, ik zit gewoon ook te janken... :@
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_139887896
Ik word bijna zelf emotioneel d*mn ;(
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  maandag 12 mei 2014 @ 22:56:18 #160
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_139887897
Ahhhhhhhhhhh ;(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 22:56:33 #161
163650 Greys
pi_139887914
Lief dit :D O+

Maar Ilse, het is niet alleen jouw album hoor :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139887918
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef grazz het volgende:
Ik word bijna zelf emotioneel d*mn ;(
Dus dat :D
  maandag 12 mei 2014 @ 22:56:36 #163
130755 Kinga
versier hier
pi_139887919
Ah jongens <3 Ik moet er ook van janken heur...
  maandag 12 mei 2014 @ 22:56:38 #164
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139887920
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:54 schreef Greys het volgende:
Conchita had vlgs mij bij zowel de vakjury als de televoters gewonnen.
Ilse blijft maar roepen overal dat ze bij de televoters heeft gewonnen _O-
Pfff, die travestiet won alleen omdat mensen voor de gekkigheid stemden. Zoals in die Deense krant correct is verwoord: hij zal zich in de toekomst af blijven vragen ofdat hij won dankzij zijn optreden/lied of dankzij de gekkigheid, Ilse en Waylon zijn de morele winnaars. En zo is het!
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139887933
Iedereen, koop dat album *O* *O* *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  maandag 12 mei 2014 @ 22:56:56 #166
123170 alors
zlata1234
pi_139887938
Ach gossie
know'm sayin?
×
word? word.
pi_139887939
Waylon ergert zich geregeld aan Ilse.. dat spat er ook vanaf :')
pi_139887943
Ach wat mooi :'( O+ O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  ESF Reporter maandag 12 mei 2014 @ 22:57:06 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_139887949
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef grazz het volgende:
Iedereen, koop dat album *O* *O* *O*
Gisteren gedaan. *O*
  maandag 12 mei 2014 @ 22:57:14 #170
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139887955
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:55 schreef Strani het volgende:
Ilse moet ook wel hard zijn als ze in de wereld van Nashville een beetje wil overleven.
Ze heeft het daar nog geen dag overleefd maar dat lag niet aan haar. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139887981
Dit had toch gewoon moeten winnen...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 22:58:06 #172
163650 Greys
pi_139887999
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waylon ergert zich geregeld aan Ilse.. dat spat er ook vanaf :')
Ja he :D Het sluimert er door.
Volgens mij moet je ook best tegen haar opboksen om te laten blijven blijken dat het ook ZIJN album is _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139888007
Nee, niet the voice -O- ga touren!
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  maandag 12 mei 2014 @ 22:58:21 #174
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_139888021
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waylon ergert zich geregeld aan Ilse.. dat spat er ook vanaf :')
Dat viel vooraf ook al op. Maar ook af en toe andersom.
  maandag 12 mei 2014 @ 22:58:26 #175
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139888031
Ik huil nu nog harder dan bij de begrafenis van mijn cavia.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139888035
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef grazz het volgende:
Nee, niet the voice -O- ga touren!
Dat. Ga iemand anders vragen :D
  maandag 12 mei 2014 @ 22:58:35 #177
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139888039
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ze heeft het daar nog geen dag overleefd maar dat lag niet aan haar. ;)
Veel van haar muziek wordt toch nog altijd daar geproduceerd? Of heb ik dat fout?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_139888061
samen in de stooel :D _O_ ?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 22:59:00 #179
163650 Greys
pi_139888067
Ohhhhh Ilse, sekreet dat je d'r bent :D

Waylon regelt een seizoen The Voice voor zichzelf bij John en Ilse staat niet bepaald te springen, dat laat ze gewoon blijken, biatch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139888092
quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef iBenny het volgende:
Dit had toch gewoon moeten winnen...
Ja... maar ik vond het Noorse liedje ook steengoed... en Conchita's performance raakt me toch ook telkens als ik het zie...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 22:59:58 #181
163650 Greys
pi_139888123
Ha, fijn dat John er meteen 'met zijn tweeën' van maakt, ipv 'zij naar het buitenland' :')

Ik stoor me er aan :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139888125
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja he :D Het sluimert er door.
Volgens mij moet je ook best tegen haar opboksen om te laten blijven blijken dat het ook ZIJN album is _O-
Dat sowieso, maar ook die kinderlijke uitspattingen van haar... daar zie ik hem zich ook aan ergeren. :D
  maandag 12 mei 2014 @ 23:00:39 #183
130755 Kinga
versier hier
pi_139888155
Stel ze hadden wél gewonnen... dan kon je Ilse dus opvegen...
  maandag 12 mei 2014 @ 23:00:48 #184
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_139888166
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
Ha, fijn dat John er meteen 'met zijn tweeën' van maakt, ipv 'zij naar het buitenland' :')

Ik stoor me er aan :X
Ja, ik ook hoor.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_139888168
quote:
2s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef Jane het volgende:

[..]

Ja, is het mooi of niet? :D O+
Gemist. :(
  maandag 12 mei 2014 @ 23:01:16 #186
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139888189
Ik lees het al, dat wordt straks RTL Gemist checken.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_139888191
Ilse is echt wel blij met Waylon hoor... alleen hij is gewoon ontzettend introvert bij vlagen.. en zij heeft dat woord niet in haar woordenboek staan :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 23:01:24 #188
163650 Greys
pi_139888196
Ze gunt Waylon niet zoveel heb ik het idee.
Had wat toffer gereageerd zeg, op het feit dat John Waylon er wel bij wil hebben bij The Voice.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 mei 2014 @ 23:01:31 #189
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139888203
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Strani het volgende:

[..]

Veel van haar muziek wordt toch nog altijd daar geproduceerd? Of heb ik dat fout?
Ik refereerde naar de start van haar carrière: contract ondertekend voor in Nashville (bij een grote platenmaatschappij) maar genaaid doordat er intern wat problemen waren. Dat gaf haar de media-aandacht in Nederland (Paul de Leeuw) waardoor ze kon optreden voor de televisie en de rest volgde hieruit.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 12 mei 2014 @ 23:01:37 #190
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_139888206
overacting van Ilse
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  ESF Reporter maandag 12 mei 2014 @ 23:01:43 #191
87554 Cee
Welluk?
pi_139888211
Love goes on is mooi. O+
pi_139888218
Ilse heeft het moeilijk.
pi_139888221
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef superniger het volgende:
overacting van Ilse
Neuhj. Denk het niet
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 mei 2014 @ 23:02:10 #194
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_139888232
quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ze gunt Waylon niet zoveel heb ik het idee.
Had wat toffer gereageerd zeg, op het feit dat John Waylon er wel bij wil hebben bij The Voice.
Waar heb je het over :')
Je ziet spoken
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 12 mei 2014 @ 23:02:11 #195
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139888234
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik refereerde naar de start van haar carrière: contract ondertekend voor in Nashville (bij een grote platenmaatschappij) maar genaaid doordat er intern wat problemen waren. Dat gaf haar de media-aandacht in Nederland (Paul de Leeuw) waardoor ze kon optreden voor de televisie en de rest volgde hieruit.
Oh ja, zoiets las ik net ook. Maar ik had het inderdaad meer over het producing-aspect.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 23:02:13 #196
163650 Greys
pi_139888238
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ilse is echt wel blij met Waylon hoor... alleen hij is gewoon ontzettend introvert bij vlagen.. en zij heeft dat woord niet in haar woordenboek staan :D
Nou, dat van The Voice (John meende het echt dat hij Waylon er bij wil en Waylon zei ook dat hij heel graag wil) vond ik echt niet tof :@ Dat zij niet gewoon meteen zei 'jaaaaaaaaaaa gaaf' maar juist zei 'hoooooooooooo.....'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 mei 2014 @ 23:02:20 #197
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_139888242
quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ze gunt Waylon niet zoveel heb ik het idee.
Had wat toffer gereageerd zeg, op het feit dat John Waylon er wel bij wil hebben bij The Voice.
Ik stoor mij een beetje aan jouw Waylon gesop. :@
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 mei 2014 @ 23:02:42 #198
163650 Greys
pi_139888259
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef Paul het volgende:

[..]

Waar heb je het over :')
Je ziet spoken
Nee. Ze reageerde alles behalve enthousiast :6
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_139888267
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Ilse heeft het moeilijk.
Kan me voorstellen, als iets waar je jarenlang keihard voor hebt gewerkt eindelijk lukt
  maandag 12 mei 2014 @ 23:02:58 #200
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_139888278
quote:
9s.gif Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik stoor mij een beetje aan jouw Waylon gesop. :@
Jongens wil er nog iemand popcorn? :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')