Veel van haar muziek wordt toch nog altijd daar geproduceerd? Of heb ik dat fout?quote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze heeft het daar nog geen dag overleefd maar dat lag niet aan haar.
Ja... maar ik vond het Noorse liedje ook steengoed... en Conchita's performance raakt me toch ook telkens als ik het zie...quote:
Dat sowieso, maar ook die kinderlijke uitspattingen van haar... daar zie ik hem zich ook aan ergeren.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heHet sluimert er door.
Volgens mij moet je ook best tegen haar opboksen om te laten blijven blijken dat het ook ZIJN album is
Ja, ik ook hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
Ha, fijn dat John er meteen 'met zijn tweeën' van maakt, ipv 'zij naar het buitenland'![]()
Ik stoor me er aan
Ik refereerde naar de start van haar carrière: contract ondertekend voor in Nashville (bij een grote platenmaatschappij) maar genaaid doordat er intern wat problemen waren. Dat gaf haar de media-aandacht in Nederland (Paul de Leeuw) waardoor ze kon optreden voor de televisie en de rest volgde hieruit.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel van haar muziek wordt toch nog altijd daar geproduceerd? Of heb ik dat fout?
Waar heb je het overquote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ze gunt Waylon niet zoveel heb ik het idee.
Had wat toffer gereageerd zeg, op het feit dat John Waylon er wel bij wil hebben bij The Voice.
Oh ja, zoiets las ik net ook. Maar ik had het inderdaad meer over het producing-aspect.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik refereerde naar de start van haar carrière: contract ondertekend voor in Nashville (bij een grote platenmaatschappij) maar genaaid doordat er intern wat problemen waren. Dat gaf haar de media-aandacht in Nederland (Paul de Leeuw) waardoor ze kon optreden voor de televisie en de rest volgde hieruit.
Nou, dat van The Voice (John meende het echt dat hij Waylon er bij wil en Waylon zei ook dat hij heel graag wil) vond ik echt niet tofquote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Ilse is echt wel blij met Waylon hoor... alleen hij is gewoon ontzettend introvert bij vlagen.. en zij heeft dat woord niet in haar woordenboek staan
Ik stoor mij een beetje aan jouw Waylon gesop.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
Ze gunt Waylon niet zoveel heb ik het idee.
Had wat toffer gereageerd zeg, op het feit dat John Waylon er wel bij wil hebben bij The Voice.
Jongens wil er nog iemand popcorn?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik stoor mij een beetje aan jouw Waylon gesop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |