Beter niet nee.quote:
Kijk, da's al meer in mijn straatjequote:Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beter niet nee.
Beide zijn leuk.
Dit is mijn hardstyle-style eigenlijk.
De mainstream hardstyle zitten wel wat toffe dingen tussen, maar kan niet toppen tegen de "early hardstyle" (of zoals ik zeg: original hardstyle).quote:
Mstx is van de oude garde homeboy.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef Schijf het volgende:
[..]
Ow jeej, een headhunterz en wildstylez fanboy
Zeker, want de enige twee soorten hardstyle zijn raw en skihut.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef Schijf het volgende:
[..]
Ow jeej, een headhunterz en wildstylez fanboy
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Zeker, want de enige twee soorten hardstyle zijn raw en skihut.
8 jaar geleden was ik wel een hhz&ws fanboy (zoals iedereen hier)
Een van de eerste topics...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef mstx het volgende:
Headhunterz - Victim of my Rage valt zwaar tegen
Hier ben ik het nog steeds mee eensquote:
Was dat het enige dat je kon vinden? The Sacrifice vond ik ook een kutnummer.quote:
Ik klikte een willekeurige topic aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Was dat het enige dat je kon vinden? The Sacrifice vond ik ook een kutnummer.![]()
Ook als fanboy moet je kritisch zijn.
Excusé moi, ik zeg niks meerquote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Zeker, want de enige twee soorten hardstyle zijn raw en skihut.
8 jaar geleden was ik wel een hhz&ws fanboy (zoals iedereen hier)
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:47 schreef LTVDK het volgende:
Nog steeds één van de beste Hardstyle platen:
(al volg ik die fophardcore van tegenwoordig niet meer, raw)
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Yesssquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef Lamabal het volgende:
Nog menschen die naar Digital punk Unleashed gaan 24 mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |