Beter niet nee.quote:
Kijk, da's al meer in mijn straatjequote:Op maandag 12 mei 2014 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Beter niet nee.
Beide zijn leuk.
Dit is mijn hardstyle-style eigenlijk.
De mainstream hardstyle zitten wel wat toffe dingen tussen, maar kan niet toppen tegen de "early hardstyle" (of zoals ik zeg: original hardstyle).quote:
Mstx is van de oude garde homeboy.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef Schijf het volgende:
[..]
Ow jeej, een headhunterz en wildstylez fanboy
Zeker, want de enige twee soorten hardstyle zijn raw en skihut.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef Schijf het volgende:
[..]
Ow jeej, een headhunterz en wildstylez fanboy
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Zeker, want de enige twee soorten hardstyle zijn raw en skihut.
8 jaar geleden was ik wel een hhz&ws fanboy (zoals iedereen hier)
Een van de eerste topics...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef mstx het volgende:
Headhunterz - Victim of my Rage valt zwaar tegen
Hier ben ik het nog steeds mee eensquote:
Was dat het enige dat je kon vinden? The Sacrifice vond ik ook een kutnummer.quote:
Ik klikte een willekeurige topic aan.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Was dat het enige dat je kon vinden? The Sacrifice vond ik ook een kutnummer.![]()
Ook als fanboy moet je kritisch zijn.
Excusé moi, ik zeg niks meerquote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Zeker, want de enige twee soorten hardstyle zijn raw en skihut.
8 jaar geleden was ik wel een hhz&ws fanboy (zoals iedereen hier)
quote:Op maandag 12 mei 2014 23:47 schreef LTVDK het volgende:
Nog steeds één van de beste Hardstyle platen:
(al volg ik die fophardcore van tegenwoordig niet meer, raw)
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |